-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сервери
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 15 днів назад
2 200 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
12.11.2025 15:24 - 17.11.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Номер:
18d5cdcbdbf348f7880590d25c853ff9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-12-012417-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБI" взяло участь у процедурі закупівлі відкритих торгах з особливостями Код CPV за ДК 021:2015 - 48820000-2 Сервери (Сервери). Номер у ЦБД UA-2025-11-12-012417-a
За результатами проведеного аукціону наша пропозиція стала найнижчою за ціною.
Своїм рішенням, ухваленим у формі Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 984-25 від 25.11.2025 р. Замовник в особі Уповноваженої особи Вікторія РОМАСКЕВИЧ неправомірно відхилив нашу пропозицію.
Мотивуючи підстави відхилення нашої пропозиції, Замовник зазначив наступне:
“За результатом засідання робочої групи з’ясовано наступне (Додаток 3 Порівняльна таблиця). Запропоновані Учасником Сервери SYS-520P-E1LN4R12 12LFF/1x4310/512GB/RAID/2x960Gb/10x22Tb/4x1Gb/2x25GbE SFP28/2xPSU мають систему управління сервером Supermicro. Віддалена система управління сервером Supermicro, не відповідає потребам Замовника, а саме: в системі віддаленого управління та контролю сервером відсутня система управління, конфігурування та адміністрування RAID масивами/дисками (створення, видалення, зміна розміру та інше). Це є обов’язковою частиною функціоналу для адміністрування, моніторингу та оперативного реагування на несправності. Так, Supermicro має вбудований BMC контролер та підтримує IPMI, але не весь функціонал управління RAID масивами, доступний через IPMI. Відсутність повноцінного управління RAID масивами/дисків (створення, видалення, зміна розміру логічних дисків та інше) є критичним елементом управління для інфраструктури управління даними Замовника. У зв’язку з чим пропозиція Учасника не відповідає вимогам технічної специфікації додатку 2 тендерної документації в частині необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
З огляду на зазначене тендерна пропозиція підлягає відхиленню відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.”
Дане твердження є хибним.
Замовник жодним чином не підтвердив це твердження документально. Цілком незрозуміло, ким, яким чином та за допомогою яких документів чи інструментів були отримані результати засідання робочої групи, що цілком суперечить принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, визначеного ст. 5 Закону «Про публічні закіпівлі».
Скаржник має наступну позицію.
По-перше, відповідно до додатку №1 п.3 ч.7 вказано
"Учасник у складі своєї пропозиції надає порівняльну таблицю складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо всіх технічних та якісних характеристик товару визначених технічною специфікацією Додатку 2 тендерної документації, що вимагається Замовником, до всіх технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником. Таблиця повинна містити найменування товару (торгівельну марку або модель або найменування виробника). Найменування товару не повинно відрізнятись від найменування товару, яке Учасник зазначає в своїй тендерній пропозиції у вигляді форми, яка встановлена в Додатку 4 до тендерної документації. "
Скаржник надав порівняльну таблицю (документ № 230 від 19.11.2025р, файл технічна частина.pdf). Цей документ містить інформацію про відповідність нашої пропозиції всім технічним вимогам Замовника, в тому числі тій, яка зазначена в якості підстави для відхилення, а саме підтвердження наявності управління сервером, моніторинг, управління дисками, управління конфігурацією RAID через порт управління, а також детальну специфікацію.
По-друге, ст. 5 Закону “Про публічні закупівлі” вимагає від Замовника здійснювати об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. П. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та ст. 29 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Такого звернення Замовник не зробив.
Натомість, його зробив Скаржник. Ми звернулися до виробника серверів ТОВ ”ОНІКС СОЛЮШИНЗ” з запитом (лист № 25/11 від 25 листопада 2025р., копія додається) щодо наявності відповідного функціоналу в складі обладнання, наданого нами в тендерій пропозиції (який замовник хибно та безпідставно визначив відсутнім). Відповідь (лист № 149 від 27.11.2025 р., копія додається) позитивна - функціонал, який Замовник хибно вважав відсутнім, насправді є наявним.
По-третє виробник ТОВ ”ОНІКС СОЛЮШИНЗ” зібрав тестовий сервер, щоб не тільки документально, а ще і фактично підтвердити наявність функціоналу управління сервером, моніторинг, управління дисками, управління конфігурацією RAID через порт управління. (файли додаються 1.jpg, 2.jpg, 3.jpg, 4.jpg, 5.jpg, 6.jpg, 7.jpg).
Таким чином, на підставі наведеного, ми вважаємо, що відхилення Замовником пропозиції Скаржника на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей є необгрунтованим, безпідставним, хибним та незаконним. Замовник жодним чином не обгрунтував, з яких підстав він важає, що «запропонований товар не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Рішення Замовника про відхилення пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБI" є дискримінаційним, порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації та рівного ставлення до учасників, суперечить принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
За умови додержання чинного законодавства Замовник мав акцептувати пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБI" та укласти з нами договір на поставку товару. В разі правомірного прийняття пропозиції Скаржника ми би отримали прибуток від виконання господарського договору з Замовником. Але внаслідок неправомірного відхилення нашої пропозиції Замовником Скаржник позбавлений законної можливості отримати такий прибуток.
Ми вважаємо рішення про відхилення пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБI" неправомірним та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ст. 5, 16, 22, 29, 31, 32, 33.
На підставі зазначеного
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБI" та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СІНЕРДЖИ".
Всі документи, згадані Скаржником в цій Скарзі стосовно процедури закупівлі, знаходяться на сторінці закупівлі https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-11-12-012417-a.
Додатки:
1. Лист-запит ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБI" № № 25/11 від 25.11.2025р. на адресу ТОВ ”ОНІКС СОЛЮШИНЗ” (файл лист запит.pdf).
2. Лист-відповідь ТОВ ”ОНІКС СОЛЮШИНЗ” № 149 від 27.11.2025 р. на адресу ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБI" (файл лист відповідь.pdf).
3. Фактичне підтвердження на тестовому сервері ТОВ ”ОНІКС СОЛЮШИНЗ” наявності функціоналу управління сервером, моніторинг, управління дисками, управління конфігурацією RAID через порт управління: файли 1.jpg, 2.jpg, 3.jpg, 4.jpg, 5.jpg, 6.jpg, 7.jpg
4. Порівняльна таблиця № 230 від 19.11.2025р, файл технічна частина.pdf.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист відповідь.pdf 28.11.2025 17:03
- лист запит.pdf 28.11.2025 17:03
- технічна частина.pdf 28.11.2025 17:03
- 1.jpg 28.11.2025 17:03
- 3.jpg 28.11.2025 17:03
- 2.jpg 28.11.2025 17:03
- 4.jpg 28.11.2025 17:03
- 6.jpg 28.11.2025 17:03
- 5.jpg 28.11.2025 17:03
- СКАРГА.docx 28.11.2025 17:03
- 7.jpg 28.11.2025 17:03
- СКАРГА.pdf 28.11.2025 17:03
- sign.p7s 28.11.2025 17:03
- рішення від 02.12.2025 №17800.pdf 02.12.2025 17:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2025 №18219.pdf 10.12.2025 11:56
- рішення від 09.12.2025 №18219.pdf 11.12.2025 17:36
- Лист-пояснення на рішення АМКУ від 02.12.2025 № 17800-р-пк-пз_.docx 03.12.2025 15:33
- Лист-пояснення на рішення АМКУ від 02.12.2025 № 17800-р-пк-пз_.p7s.pdf 03.12.2025 15:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.11.2025 17:12
Дата розгляду скарги:
09.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.12.2025 17:11
Дата прийняття рішення по скарзі:
11.12.2025 17:36
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e305fc92746f408ca99ce7c27c724271
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відхилення Замовником пропозиції Скаржника на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей є необгрунтованим, безпідставним, хибним та незаконним. Замовник жодним чином документально не підтвердив, з яких підстав він вважає, що «запропонований товар не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Рішення Замовника про відхилення пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБI" є дискримінаційним, порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації та рівного ставлення до учасників, суперечить принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Рішення Замовника про відхилення пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБI" є дискримінаційним, порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації та рівного ставлення до учасників, суперечить принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБI" та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СІНЕРДЖИ".
Запити Органу оскарження
Номер:
5c47453a141b4fd8aac4faecd16308ba
Тема запиту:
Про надання пояснення по суті скарги
Текст запиту:
На виконання рішення органу оскарження від 02.12.2025 № 17800-р/пк-пз (скарга від 28 листопада 2025 року UA-2025-11-12-012417-a.c1) та ознайомившись зі скаргою ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ЕРБІ» (код ЄДРПОУ 14321469) (далі – Скаржник) військова частина 2428 повідомляє наступне. Замовником сформовано технічні вимоги по предмету закупівлі, які обумовлені потребою безперервної роботи ІТ-інфраструктури та експлуатаційної безпеки. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Додаток 2 до Тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які вимагаються Замовником з урахуванням принципів публічних закупівель та недискримінації учасників. Слід зауважити, що Замовником сформовано технічні вимоги таким чим, що щонайменше продукція трьох виробників серверів відповідають вимогам Замовника, а саме: Lenovo з управлінням серверу XClarity, Dell з управлінням серверу iDRAC, HP з управлінням серверу ILO (або еквівалент). Еквівалент товару – вживається у значенні, як рівнозначний товар, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені згідно вимог цієї технічної, або якісно перевищують відповідні вимоги. У разі поставки еквівалентного товару, товар повинен бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені технічним завданням. Також, однією з вимог є наявність функціоналу віддаленого керування RAID-масивами через менеджмент-порт, що дає можливість керування у онлайн-режимі без необхідності перезавантаження сервера та без зупинки сервісів.
Відповідно до підпункту 7 пункту 3 додатку 1 тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції надає порівняльну таблицю складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо всіх технічних та якісних характеристик товару визначених технічною специфікацією Додатку 2 тендерної документації, що вимагається Замовником, до всіх технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником. Таблиця повинна містити найменування товару (торгівельну марку або модель або найменування виробника). Найменування товару не повинно відрізнятись від найменування товару, яке Учасник зазначає в своїй тендерній пропозиції у вигляді форми, яка встановлена в Додатку 4 до тендерної документації. Скаржник на виконання даної вимоги завантажив документ від 19.11.2025 № 230 Порівняльна таблиця відповідності обладнання (файл “технічна частина.pdf”). Згідно якої Скаржник пропонує Сервери SYS-520P-E1LN4R12 12LFF/ 1x4310/ 512GB/RAID/2x960Gb/10x22Tb/4x1Gb/2x25GbE SFP28/2xPSU з системою управління сервером Supermicro моніторинг (Server Manager (SSM)/Power Manager (SPM)/Update Manager (SUM)/ SuperDoctor® 5 (SD5)/Super Diagnostics Offline (SDO)/SuperServer Automation Assistant (SAA)/IPMI Utilities). Видячи із інформації, яка зазначена лише в документі від 19.11.2025 № 230 (файл “технічна частина.pdf”) у Замовника відсутні підстави вважати, що зазначений набір інструментів (утилітів) є еквівалентом iDRAC (Integrated Dell Remote Access Controller) або Lenovo XClarity або iLO (Integrated Lights-Out). Враховуючи все вищезазначене Замовник вважає, що пропозиція Скаржника була правомірно відхилена з підстав визначених абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Дата опублікування:
03.12.2025 15:33