-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
09310000-5 Електрична енергія
Завершена
990 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
12.11.2025 14:22 - 22.11.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
0fc047bb0f4742fe8014d2c3e30c4fd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-12-009337-a.a1
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Вимога Додатка 2 (технічні та якісні характеристики)
У Додатку 2 до тендерної документації (перелік документів на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам) Замовник вимагає від учасника:
«8. Довідку (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів, а також надання замовником графіків споживання електричної енергії та величини потужностей (у разі, якщо вони змінюються більше ніж на 10%) та іншу інформацію, передбачену договором постачання електричної енергії, безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві, офісі, уповноваженої особи тощо учасника (із зазначенням місця розташування учасника, посади, ПІБ та контактного телефону керівника/відповідального працівника учасника та із наданням документального підтвердження власності або оренди приміщення постачальником …).»
Вимоги Додатка 4 (перелік документів у складі пропозиції)
У Додатку 4 до тендерної документації встановлено, зокрема, такі вимоги:
• пункт 16 (за нумерацією Замовника) – по суті дублює вимогу Додатку 2:
«Довідка (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів… безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві, офісі, уповноваженої особи тощо учасника… (із зазначенням місця розташування учасника, посади, ПІБ та контактного телефону керівника/відповідального працівника учасника та із наданням документального підтвердження власності або оренди приміщення постачальником …).»
• пункт 19 – окрема вимога:
«Копія(ї) документу(ів), що підтверджують **право власності (або оренди/користування) на нерухоме майно, де розташований зазначений підрозділ Учасника, або розташоване робоче місце посадової особи учасника, та посадова інструкція, наказ на призначення посадової особи учасника.».
Отже, Замовник:
• зобов’язує учасника мати центр обслуговування клієнтів / офіс / підрозділ на конкретній території (на території провадження діяльності відповідного ОСР / регіону Замовника) та підтвердити це документами на нерухомість;
• вимагає посадову інструкцію та наказ про призначення конкретної посадової особи з робочим місцем у такому підрозділі;
Зазначені вимоги не пов’язані безпосередньо зі споживчими властивостями товару «електрична енергія» і очевидно стосуються матеріально-технічної бази та організації бізнес-процесів учасника, а не предмета закупівлі. Скасувати вищезазначені вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додатки_до_тендерної_документації_ее (1).docx 14.11.2025 15:11
- Додатки_до_тендерної_документації_ее.docx 14.11.2025 15:11
- Постанови НКРЄКП про надання ліцензії.pdf 14.11.2025 15:11
- Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг дл.pdf 14.11.2025 15:11
- ТД-електрична енергія.docx 14.11.2025 15:11
- Текст «ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf 14.11.2025 15:11
- Скарга_Управління_культури,_молоді_і_спорту_Хустської_міської.docx 14.11.2025 15:11
- sign.p7s 14.11.2025 15:11
- протокол №3.PDF 17.11.2025 15:05
- рішення від 18.11.2025 № 17139.pdf 18.11.2025 16:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.11.2025 № 17516.pdf 26.11.2025 12:18
- рішення від 25.11.2025 № 17516.pdf 27.11.2025 12:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.11.2025 16:06
Дата розгляду скарги:
25.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.11.2025 16:08
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
27.11.2025 12:17
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
27.11.2025 12:17
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cdc9c167f5674dadb5d537cfcc534c23
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вимога Додатка 2 (технічні та якісні характеристики)
У Додатку 2 до тендерної документації (перелік документів на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам) Замовник вимагає від учасника:
«8. Довідку (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів, а також надання замовником графіків споживання електричної енергії та величини потужностей (у разі, якщо вони змінюються більше ніж на 10%) та іншу інформацію, передбачену договором постачання електричної енергії, безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві, офісі, уповноваженої особи тощо учасника (із зазначенням місця розташування учасника, посади, ПІБ та контактного телефону керівника/відповідального працівника учасника та із наданням документального підтвердження власності або оренди приміщення постачальником …).»
Вимоги Додатка 4 (перелік документів у складі пропозиції)
У Додатку 4 до тендерної документації встановлено, зокрема, такі вимоги:
• пункт 16 (за нумерацією Замовника) – по суті дублює вимогу Додатку 2:
«Довідка (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів… безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві, офісі, уповноваженої особи тощо учасника… (із зазначенням місця розташування учасника, посади, ПІБ та контактного телефону керівника/відповідального працівника учасника та із наданням документального підтвердження власності або оренди приміщення постачальником …).»
• пункт 19 – окрема вимога:
«Копія(ї) документу(ів), що підтверджують **право власності (або оренди/користування) на нерухоме майно, де розташований зазначений підрозділ Учасника, або розташоване робоче місце посадової особи учасника, та посадова інструкція, наказ на призначення посадової особи учасника.».
Отже, Замовник:
• зобов’язує учасника мати центр обслуговування клієнтів / офіс / підрозділ на конкретній території (на території провадження діяльності відповідного ОСР / регіону Замовника) та підтвердити це документами на нерухомість;
• вимагає посадову інструкцію та наказ про призначення конкретної посадової особи з робочим місцем у такому підрозділі;
Зазначені вимоги не пов’язані безпосередньо зі споживчими властивостями товару «електрична енергія» і очевидно стосуються матеріально-технічної бази та організації бізнес-процесів учасника, а не предмета закупівлі. Скасувати вищезазначені вимоги.
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме:
Виключити з Додатку 2 вимогу про надання довідки щодо можливості надання документів/графіків у центрі обслуговування/офісі учасника із документальним підтвердженням права власності або оренди приміщення.
Виключити з Додатку 4 вимоги:
- про надання довідки щодо надання документів/графіків у центрі обслуговування/офісі учасника з підтвердженням права власності/оренди приміщення;
- про надання копій документів, що підтверджують право власності (оренди/користування) на нерухоме майно, де розташований підрозділ/робоче місце посадової особи учасника, а також посадової інструкції та наказу про призначення такої особи.
У Додатку 2 до тендерної документації (перелік документів на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам) Замовник вимагає від учасника:
«8. Довідку (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів, а також надання замовником графіків споживання електричної енергії та величини потужностей (у разі, якщо вони змінюються більше ніж на 10%) та іншу інформацію, передбачену договором постачання електричної енергії, безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві, офісі, уповноваженої особи тощо учасника (із зазначенням місця розташування учасника, посади, ПІБ та контактного телефону керівника/відповідального працівника учасника та із наданням документального підтвердження власності або оренди приміщення постачальником …).»
Вимоги Додатка 4 (перелік документів у складі пропозиції)
У Додатку 4 до тендерної документації встановлено, зокрема, такі вимоги:
• пункт 16 (за нумерацією Замовника) – по суті дублює вимогу Додатку 2:
«Довідка (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів… безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві, офісі, уповноваженої особи тощо учасника… (із зазначенням місця розташування учасника, посади, ПІБ та контактного телефону керівника/відповідального працівника учасника та із наданням документального підтвердження власності або оренди приміщення постачальником …).»
• пункт 19 – окрема вимога:
«Копія(ї) документу(ів), що підтверджують **право власності (або оренди/користування) на нерухоме майно, де розташований зазначений підрозділ Учасника, або розташоване робоче місце посадової особи учасника, та посадова інструкція, наказ на призначення посадової особи учасника.».
Отже, Замовник:
• зобов’язує учасника мати центр обслуговування клієнтів / офіс / підрозділ на конкретній території (на території провадження діяльності відповідного ОСР / регіону Замовника) та підтвердити це документами на нерухомість;
• вимагає посадову інструкцію та наказ про призначення конкретної посадової особи з робочим місцем у такому підрозділі;
Зазначені вимоги не пов’язані безпосередньо зі споживчими властивостями товару «електрична енергія» і очевидно стосуються матеріально-технічної бази та організації бізнес-процесів учасника, а не предмета закупівлі. Скасувати вищезазначені вимоги.
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме:
Виключити з Додатку 2 вимогу про надання довідки щодо можливості надання документів/графіків у центрі обслуговування/офісі учасника із документальним підтвердженням права власності або оренди приміщення.
Виключити з Додатку 4 вимоги:
- про надання довідки щодо надання документів/графіків у центрі обслуговування/офісі учасника з підтвердженням права власності/оренди приміщення;
- про надання копій документів, що підтверджують право власності (оренди/користування) на нерухоме майно, де розташований підрозділ/робоче місце посадової особи учасника, а також посадової інструкції та наказу про призначення такої особи.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме: Виключити з Додатку 2 вимогу про надання довідки щодо можливості надання документів/графіків у центрі обслуговування/офісі учасника із документальним підтвердженням права власності або оренди приміщення. Виключити з Додатку 4 вимоги: - про надання довідки щодо надання документів/графіків у центрі обслуговування/офісі учасника з підтвердженням права власності/оренди приміщення; - про надання копій документів, що підтверджують право власності (оренди/користування) на нерухоме майно, де розташований підрозділ/робоче місце посадової особи учасника, а також посадової інструкції та наказу про призначення такої особи.
Запити Органу оскарження
Номер:
36fd2d720bae4d39a31e8930f5d6ae69
Тема запиту:
Протокол про внесення змін
Текст запиту:
До Тендерної документації буде внесено зміни з урахуванням Вашої вимоги
Дата опублікування:
17.11.2025 15:05