• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

09310000-5 Електрична енергія

Завершена

990 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 12.11.2025 14:22 - 22.11.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП

СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 0fc047bb0f4742fe8014d2c3e30c4fd3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-12-009337-a.a1
Назва: СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Вимога Додатка 2 (технічні та якісні характеристики) У Додатку 2 до тендерної документації (перелік документів на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам) Замовник вимагає від учасника: «8. Довідку (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів, а також надання замовником графіків споживання електричної енергії та величини потужностей (у разі, якщо вони змінюються більше ніж на 10%) та іншу інформацію, передбачену договором постачання електричної енергії, безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві, офісі, уповноваженої особи тощо учасника (із зазначенням місця розташування учасника, посади, ПІБ та контактного телефону керівника/відповідального працівника учасника та із наданням документального підтвердження власності або оренди приміщення постачальником …).» Вимоги Додатка 4 (перелік документів у складі пропозиції) У Додатку 4 до тендерної документації встановлено, зокрема, такі вимоги: • пункт 16 (за нумерацією Замовника) – по суті дублює вимогу Додатку 2: «Довідка (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів… безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві, офісі, уповноваженої особи тощо учасника… (із зазначенням місця розташування учасника, посади, ПІБ та контактного телефону керівника/відповідального працівника учасника та із наданням документального підтвердження власності або оренди приміщення постачальником …).» • пункт 19 – окрема вимога: «Копія(ї) документу(ів), що підтверджують **право власності (або оренди/користування) на нерухоме майно, де розташований зазначений підрозділ Учасника, або розташоване робоче місце посадової особи учасника, та посадова інструкція, наказ на призначення посадової особи учасника.». Отже, Замовник: • зобов’язує учасника мати центр обслуговування клієнтів / офіс / підрозділ на конкретній території (на території провадження діяльності відповідного ОСР / регіону Замовника) та підтвердити це документами на нерухомість; • вимагає посадову інструкцію та наказ про призначення конкретної посадової особи з робочим місцем у такому підрозділі; Зазначені вимоги не пов’язані безпосередньо зі споживчими властивостями товару «електрична енергія» і очевидно стосуються матеріально-технічної бази та організації бізнес-процесів учасника, а не предмета закупівлі. Скасувати вищезазначені вимоги.
Дата розгляду скарги: 25.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.11.2025 16:08
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 27.11.2025 12:17
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 27.11.2025 12:17
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365", Підлісний Юрій 380985886362 OFFICE@ENERGY365.COM.UA https://energy365.com.ua/uk/main

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cdc9c167f5674dadb5d537cfcc534c23
Заголовок пункту скарги: СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Вимога Додатка 2 (технічні та якісні характеристики)
У Додатку 2 до тендерної документації (перелік документів на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам) Замовник вимагає від учасника:
«8. Довідку (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів, а також надання замовником графіків споживання електричної енергії та величини потужностей (у разі, якщо вони змінюються більше ніж на 10%) та іншу інформацію, передбачену договором постачання електричної енергії, безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві, офісі, уповноваженої особи тощо учасника (із зазначенням місця розташування учасника, посади, ПІБ та контактного телефону керівника/відповідального працівника учасника та із наданням документального підтвердження власності або оренди приміщення постачальником …).»
Вимоги Додатка 4 (перелік документів у складі пропозиції)
У Додатку 4 до тендерної документації встановлено, зокрема, такі вимоги:
• пункт 16 (за нумерацією Замовника) – по суті дублює вимогу Додатку 2:
«Довідка (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів… безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві, офісі, уповноваженої особи тощо учасника… (із зазначенням місця розташування учасника, посади, ПІБ та контактного телефону керівника/відповідального працівника учасника та із наданням документального підтвердження власності або оренди приміщення постачальником …).»
• пункт 19 – окрема вимога:
«Копія(ї) документу(ів), що підтверджують **право власності (або оренди/користування) на нерухоме майно, де розташований зазначений підрозділ Учасника, або розташоване робоче місце посадової особи учасника, та посадова інструкція, наказ на призначення посадової особи учасника.».
Отже, Замовник:
• зобов’язує учасника мати центр обслуговування клієнтів / офіс / підрозділ на конкретній території (на території провадження діяльності відповідного ОСР / регіону Замовника) та підтвердити це документами на нерухомість;
• вимагає посадову інструкцію та наказ про призначення конкретної посадової особи з робочим місцем у такому підрозділі;
Зазначені вимоги не пов’язані безпосередньо зі споживчими властивостями товару «електрична енергія» і очевидно стосуються матеріально-технічної бази та організації бізнес-процесів учасника, а не предмета закупівлі. Скасувати вищезазначені вимоги.
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме:
Виключити з Додатку 2 вимогу про надання довідки щодо можливості надання документів/графіків у центрі обслуговування/офісі учасника із документальним підтвердженням права власності або оренди приміщення.
Виключити з Додатку 4 вимоги:
- про надання довідки щодо надання документів/графіків у центрі обслуговування/офісі учасника з підтвердженням права власності/оренди приміщення;
- про надання копій документів, що підтверджують право власності (оренди/користування) на нерухоме майно, де розташований підрозділ/робоче місце посадової особи учасника, а також посадової інструкції та наказу про призначення такої особи.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження