-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини для ремонту та обслуговування транспортних засобів
Завершена
1 368 010.87
UAH з ПДВ
Період оскарження:
11.11.2025 23:20 - 15.11.2025 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга щодо рішення Замовника
Номер:
ddf6b0a555044c01acbf753d9f9f9e5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-11-018191-a.c1
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику!
Цим повідомляємо, що рішення про відхилення нашої пропозиції, зафіксоване у Протоколі від 24.11.2025 р. № 30/1, є незаконним та необґрунтованим. Воно суперечить як вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», так і власним умовам вашої тендерної документації.
Важливо наголосити, що сама тендерна документація чітко передбачала можливість пропозиції учасниками аналогів або еквівалентів оригінальним запчастинам. Ми ретельно вивчили ці умови та напрацювали деталізовану порівняльну таблицю, яка повною мірою відповідає усім оголошеним вимогам. У цій таблиці для кожної позиції зазначено найменування, каталожний номер виробника, самого виробника, країну походження та надано посилання на документ, що підтверджує відповідність. Таким чином, ми надали достатньо інформації для повної ідентифікації та порівняння товару.
Однак, замість об'єктивної оцінки наданих даних, Замовник вдався до суб'єктивної кваліфікації запропонованих нами брендів як «нижчого сегменту». Такий підхід є принципово неправомірним. Ваша ж тендерна документація не містить жодних визначень «сегментів якості», переліку заборонених брендів або об'єктивних критеріїв, що дозволяли б подібну класифікацію. Вимоги, що ґрунтуються на суб'єктивній думці та уподобаннях, а не на чітких, заздалегідь встановлених і однакових для всіх критеріях, порушують фундаментальний принцип рівного ставлення до учасників.
Крім того, зауважимо, що ми надали всі документи, прямо визначені вашими вимогами. Декларація постачальника про відповідність, яку ми подали для кожної позиції, є цілком достатнім документом для підтвердження відповідності товару в рамках спрощеної закупівлі.
Запропоновані нами аналоги походять від виробників з Європи, США, Японії та інших країн з визнаними стандартами якості і мають чіткі каталожні номери, що дозволяє їх однозначну ідентифікацію та підтверджує їхню еквівалентність. Суб'єктивна думка Замовника про нібито неприйнятний ризик отримання товару гіршої якості не підкріплена жодними об'єктивними доказами або посиланнями на конкретні порушення технічних параметрів.
Таким чином, відхилення нашої пропозиції ґрунтується виключно на упередженій та не об'єктивній оцінці, що робить рішення Замовника незаконним. Ми вимагаємо негайного скасування Протоколу від 24.11.2025 р. № 30/1, визнання нашої пропозиції відповідною та продовження процедури закупівлі з дотриманням наших законних прав.
ФОП Гапонов А.В. _______ЕЦП___________
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf.p7s.zip 25.11.2025 22:36
- 24 Оригінал декларації постачальника про походження згідно ДСТУ ISOIEC 17050-12006.pdf 25.11.2025 22:36
- ПРОТОКОЛ ВІДХИЛЕННЯ.docx 25.11.2025 22:36
- 2 Порівняльна таблиця.pdf 25.11.2025 22:36
Дата подачі:
25.11.2025 22:36
Вирішення:
Шановний пане Гапонов!
Розглянувши Вашу скаргу щодо відхилення пропозиції у спрощеній закупівлі № UA-2025-11-11-018191-a, повідомляємо наступне.
1. Відповідність вимогам тендерної документації та закону
Відповідно до п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275, державний замовник має право відхилити пропозицію учасника, якщо учасник не усунув виявлені невідповідності в документах або інформації протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення про усунення таких невідповідностей.
2. Наявність недоліків у поданих документах
Попри надану Вами довідку про складське приміщення, ваша пропозиція містила серйозні недоліки щодо підтвердження відповідності запропонованих аналогів оригінальним запчастинам:
• Відсутність детальної порівняльної таблиці, що містила б:
o конкретні технічні та якісні характеристики оригінального та запропонованого товару (модель, виробник, країна походження, матеріал виготовлення, габаритні розміри, продуктивність, ресурс роботи);
o посилання на конкретні документи виробника а не постачальника, що підтверджують відповідність;
o номери сторінок та пунктів документів.
• Відсутність копій документів виробника, що підтверджують відповідність більш ніж 290 критично важливих позицій номенклатури.
• Надана вами Декларація постачальника про відповідність не є тим документом, який вимагався згідно Специфікації про закупівлю, натомість був визначений повний перелік необхідних документів для запропонованих аналогів: технічний паспорт виробника та/або сертифікат виробника та/або інструкція виробника та/або офіційний вебсайт.
• Запропоновані Вами аналоги заміщували оригінальні запчастини, без надання об’єктивних доказів еквівалентності.
3. Суб’єктивна оцінка якості
Згідно з вимогами тендерної документації, Замовник зобов’язаний оцінювати пропозиції на підставі наданих документів та відповідності вимогам, а не лише на підставі бренду. Однак надані Вами документи не підтверджують технічну та якісну еквівалентність більшості позицій, що створює ризик прийняття товару, який не відповідає критично важливим вимогам.
4. Висновок
У зв’язку з викладеним, відхилення Вашої пропозиції було здійснено з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей №1275, а рішення Уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції є законним та обґрунтованим.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.11.2025 14:45