-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Місце поставки: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Пекарська, 54, 56, вул. Лисенка, 43, 45, вул. Кирила і Мефодія 22,24; Кількість: 33 333 кВт*год, згідно Технічної специфікації (Розділ 4 Додатку №1)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 11 робочих днів
300 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
11.11.2025 17:54 - 16.11.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
d1b74a623283467f826c8e48cf4a8734
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-11-016863-a.a1
Назва:
щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня» (далі – Замовник) 11 листопада 2025 року розпочало процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Електрична енергія» (ID: UA-2025-11-11-016863-a, далі – Закупівля).Акціонерне товариство «Енергетична компанія України» (далі – Суб’єкт оскарження або АТ «ЕКУ») має намір взяти участь у процедурі закупівлі, оголошеній Замовником, у зв’язку з чим було проаналізовано тендерну документацію та виявлено наступне:
За результатами аналізу Суб’єктом оскарження встановлено наявність окремих положень ТД, які:
а) є дискримінаційними по суті, оскільки встановлюють вимоги, що суперечать чинному законодавству, обмежують конкуренцію та унеможливлюють участь АТ «ЕКУ» у закупівлі, чим порушують його права та законні інтереси як потенційного учасника;
б) у сукупності створюють передумови для допуску до участі у процедурі закупівлі лише обмеженого кола суб’єктів господарювання, які попередньо набули відповідних документів або відповідають неправомірно сформованим вимогам Замовника, що виключає рівний доступ інших учасників.Встановлення дискримінаційної, необґрунтованої та незаконної вимоги щодо обов’язкової наявності на території Львівської області або суміжних областей — Тернопільської, Рівненської, Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської — області Центру обслуговування споживачів (клієнтів), власного структурного підрозділу або призначеної посадової особи.
Встановлення Замовником у Порядку постачання товару (електричної енергії) (Розділ 3 Додатку № 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ») вимог щодо надання довідки про створення учасником на території Львівської області або суміжних областей — Тернопільської, Рівненської, Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської — областей Центру обслуговування споживачів (клієнтів), власного структурного підрозділу або призначення посадової особи, а також положення про такий підрозділ, посадової інструкції та наказу про прийняття на роботу відповідної особи, яка забезпечує дотримання порядку розгляду звернень, скарг і проведення особистого прийому споживачів відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, є безпідставною, неправомірною та дискримінаційною вимогою, оскільки суперечить вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель і положенням Правил роздрібного ринку електричної енергії.
Відповідно до пункту 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 (зі змінами, далі – ПРРЕЕ), обов’язок створення центрів обслуговування споживачів (ЦОК), центрів розгляду скарг та кол-центрів покладається виключно на учасників роздрібного ринку, які обслуговують не менше 100 000 споживачів. Для учасників, які обслуговують менше 100 000 споживачів, створення центру обслуговування споживачів не є обов’язковим. Таким учасникам надано право самостійно визначати форму реалізації відповідних функцій, зокрема шляхом призначення відповідального працівника або створення окремого структурного підрозділу. Аналогічну правову конструкцію містить і пункт 8.3.6 ПРРЕЕ, який наголошує на обов’язку забезпечення виконання функцій центру розгляду скарг незалежно від факту створення такого центру. Таким чином, ПРРЕЕ прямо передбачає можливість належного виконання функцій ЦОК без необхідності його фізичного створення. Відповідно до пункту 3 Особливостей, Замовники зобов’язані здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону з урахуванням зазначених Особливостей та дотриманням принципів здійснення публічних закупівель. Пунктом 28 передбачено, що тендерна документація формується Замовником згідно зі статтею 22 Закону. Частиною другою цієї статті визначено, що у тендерній документації повинні бути зазначені один або декілька кваліфікаційних критеріїв, передбачених статтею 16 Закону, інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам, а також технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Водночас пунктом 29 передбачено, що під час проведення відкритих торгів для закупівлі електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону не застосовуються, а Замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Водночас абзацом першим частини третьої статті 22 Закону встановлено, що Замовник може включати до тендерної документації іншу інформацію лише у випадках, коли її наявність прямо передбачена законодавством, тоді як частиною четвертою цієї статті забороняється встановлення дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію або призводять до нерівного ставлення до учасників.Звертаємо увагу Комісії, що відповідно до чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, виданої НКРЕКП, постачальник має право здійснювати діяльність на всій території України без будь-яких територіальних чи адміністративних обмежень.
Жодна норма ПРРЕЕ не встановлює обов’язку створення ЦОК (власного структурного підрозділу або посадової особи) у кожному регіоні чи за місцезнаходженням конкретного Замовника. Відсутність фізично розташованого ЦОК у певному регіоні жодним чином не впливає на якість постачання електричної енергії, оскільки технічні характеристики електропостачання регламентуються виключно положеннями національного стандарту ДСТУ EN 50160:2023.
Суб’єктом оскарження створено окремий структурний підрозділ за місцезнаходженням Товариства, діяльність якого регламентується відповідним Положенням, дія якого поширюється на підрозділ, розташований за місцезнаходженням АТ «ЕКУ», що забезпечує належне виконання вимог ПРРЕЕ та обслуговування споживачів на території всієї України. Відсутність структурного підрозділу безпосередньо на території Львівської області або суміжних областей — Тернопільської, Рівненської, Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської — областей жодним чином не впливає на здійснення ліцензованої діяльності з постачання електричної енергії, а також на якість і безперервність надання послуг.
Таким чином, вимога Замовника щодо обов’язкової наявності ЦОК (власного структурного підрозділу або посадової особи) саме на території Львівської області або суміжних областей — Тернопільської, Рівненської, Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської — областей є юридично необґрунтованою, такою, що не передбачена жодним нормативно-правовим актом України, створює безпідставні бар’єри для участі суб’єктів господарювання у процедурі закупівлі та суперечить положенням пункту 8.3.17 ПРРЕЕ, частинам другій і четвертій статті 22, а також статті 5 Закону.
Посилання Замовника на пункти 8.3.6 та 8.3.17 ПРРЕЕ як на підставу для встановлення вимоги щодо наявності на території Львівської області або суміжних областей — Тернопільської, Рівненської, Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської — областей ЦОК (власного структурного підрозділу або посадової особи) є результатом помилкового тлумачення зазначених норм, оскільки вони не передбачають обов’язку створення ЦОК у конкретному населеному пункті, а лише визначають загальні вимоги до організації роботи з обслуговування споживачів. Таким чином, дії Замовника порушують норми чинного законодавства України та принципи недискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- (SKARG~1.P7S 12.11.2025 16:28
- Skarga_shhodo_diskriminacijnih_umov_tendernoi_dokumentacii_v1_Gladkoskok_B_V_.p7s 12.11.2025 16:28
- Додаток №1 Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником.docx 12.11.2025 16:28
- СКАРГА дискримінаційні_умови_тендерної_документації ЦОК.docx 12.11.2025 16:28
- Докази.7z 12.11.2025 16:28
- СКАРГА дискримінаційні умови тендерної документації.zip 12.11.2025 16:28
- Скарга щодо дискримінаційних умов тендерної документації (2).pdf 12.11.2025 16:28
- Скарга щодо дискримінаційних умов тендерної документації.pdf 12.11.2025 16:28
- Ліцензійний реєстр .png 12.11.2025 16:28
- Тендерна документація.docx 12.11.2025 16:28
- __7B4A~1.PDF 12.11.2025 16:28
- Про затвердження Правил роздрібн... _ від 14.03.2018 № 312.pdf 12.11.2025 16:28
- Про_затвердження_особливостей_з_від_12_10_2022_№_1178_.pdf 12.11.2025 16:28
- пункт 8.3.6 ПРРЕЕ.png 12.11.2025 16:28
- пункту 8.3.17 ПРРЕЕ .png 12.11.2025 16:28
- Про_публічні_закупівлі_від_25_12_2015_№_922_VIII_.pdf 12.11.2025 16:28
- рішення АМКУ від 29.01.2024 № 1715.pdf 12.11.2025 16:28
- Рішення АМКУ від 22.09.2025 №14448.pdf 12.11.2025 16:28
- Рішення АМКУ від 30.01.2024 № 1837.pdf 12.11.2025 16:28
- Текст «ДСТУ EN 50160_2023.pdf 12.11.2025 16:28
- sign.p7s 12.11.2025 16:28
- Перелік змін.docx 13.11.2025 13:47
- Повідомлення про усунення порушень.docx 13.11.2025 13:47
- Повідомлення про усунення порушень.pdf 13.11.2025 13:47
- Повідомлення про усунення порушень.docx 17.11.2025 12:55
- Перелік змін.docx 17.11.2025 12:55
- Повідомлення про усунення порушень.pdf 17.11.2025 12:55
- рішення від 14.11.2025 №17032.pdf 14.11.2025 15:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2025 №17362.pdf 24.11.2025 14:36
- рішення від 21.11.2025 №17362.pdf 26.11.2025 14:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.11.2025 17:03
Дата розгляду скарги:
21.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.11.2025 15:53
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
26.11.2025 14:33
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
26.11.2025 14:33
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8ca536c907364e97a5e9516be7b96f93
Заголовок пункту скарги:
щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня» (далі – Замовник) 11 листопада 2025 року розпочало процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Електрична енергія» (ID: UA-2025-11-11-016863-a, далі – Закупівля).Акціонерне товариство «Енергетична компанія України» (далі – Суб’єкт оскарження або АТ «ЕКУ») має намір взяти участь у процедурі закупівлі, оголошеній Замовником, у зв’язку з чим було проаналізовано тендерну документацію та виявлено наступне:
За результатами аналізу Суб’єктом оскарження встановлено наявність окремих положень ТД, які:
а) є дискримінаційними по суті, оскільки встановлюють вимоги, що суперечать чинному законодавству, обмежують конкуренцію та унеможливлюють участь АТ «ЕКУ» у закупівлі, чим порушують його права та законні інтереси як потенційного учасника;
б) у сукупності створюють передумови для допуску до участі у процедурі закупівлі лише обмеженого кола суб’єктів господарювання, які попередньо набули відповідних документів або відповідають неправомірно сформованим вимогам Замовника, що виключає рівний доступ інших учасників.Встановлення дискримінаційної, необґрунтованої та незаконної вимоги щодо обов’язкової наявності на території Львівської області або суміжних областей — Тернопільської, Рівненської, Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської — області Центру обслуговування споживачів (клієнтів), власного структурного підрозділу або призначеної посадової особи.
Встановлення Замовником у Порядку постачання товару (електричної енергії) (Розділ 3 Додатку № 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ») вимог щодо надання довідки про створення учасником на території Львівської області або суміжних областей — Тернопільської, Рівненської, Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської — областей Центру обслуговування споживачів (клієнтів), власного структурного підрозділу або призначення посадової особи, а також положення про такий підрозділ, посадової інструкції та наказу про прийняття на роботу відповідної особи, яка забезпечує дотримання порядку розгляду звернень, скарг і проведення особистого прийому споживачів відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, є безпідставною, неправомірною та дискримінаційною вимогою, оскільки суперечить вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель і положенням Правил роздрібного ринку електричної енергії.
Відповідно до пункту 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 (зі змінами, далі – ПРРЕЕ), обов’язок створення центрів обслуговування споживачів (ЦОК), центрів розгляду скарг та кол-центрів покладається виключно на учасників роздрібного ринку, які обслуговують не менше 100 000 споживачів. Для учасників, які обслуговують менше 100 000 споживачів, створення центру обслуговування споживачів не є обов’язковим. Таким учасникам надано право самостійно визначати форму реалізації відповідних функцій, зокрема шляхом призначення відповідального працівника або створення окремого структурного підрозділу. Аналогічну правову конструкцію містить і пункт 8.3.6 ПРРЕЕ, який наголошує на обов’язку забезпечення виконання функцій центру розгляду скарг незалежно від факту створення такого центру. Таким чином, ПРРЕЕ прямо передбачає можливість належного виконання функцій ЦОК без необхідності його фізичного створення. Відповідно до пункту 3 Особливостей, Замовники зобов’язані здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону з урахуванням зазначених Особливостей та дотриманням принципів здійснення публічних закупівель. Пунктом 28 передбачено, що тендерна документація формується Замовником згідно зі статтею 22 Закону. Частиною другою цієї статті визначено, що у тендерній документації повинні бути зазначені один або декілька кваліфікаційних критеріїв, передбачених статтею 16 Закону, інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам, а також технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Водночас пунктом 29 передбачено, що під час проведення відкритих торгів для закупівлі електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону не застосовуються, а Замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Водночас абзацом першим частини третьої статті 22 Закону встановлено, що Замовник може включати до тендерної документації іншу інформацію лише у випадках, коли її наявність прямо передбачена законодавством, тоді як частиною четвертою цієї статті забороняється встановлення дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію або призводять до нерівного ставлення до учасників.Звертаємо увагу Комісії, що відповідно до чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, виданої НКРЕКП, постачальник має право здійснювати діяльність на всій території України без будь-яких територіальних чи адміністративних обмежень.
Жодна норма ПРРЕЕ не встановлює обов’язку створення ЦОК (власного структурного підрозділу або посадової особи) у кожному регіоні чи за місцезнаходженням конкретного Замовника. Відсутність фізично розташованого ЦОК у певному регіоні жодним чином не впливає на якість постачання електричної енергії, оскільки технічні характеристики електропостачання регламентуються виключно положеннями національного стандарту ДСТУ EN 50160:2023.
Суб’єктом оскарження створено окремий структурний підрозділ за місцезнаходженням Товариства, діяльність якого регламентується відповідним Положенням, дія якого поширюється на підрозділ, розташований за місцезнаходженням АТ «ЕКУ», що забезпечує належне виконання вимог ПРРЕЕ та обслуговування споживачів на території всієї України. Відсутність структурного підрозділу безпосередньо на території Львівської області або суміжних областей — Тернопільської, Рівненської, Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської — областей жодним чином не впливає на здійснення ліцензованої діяльності з постачання електричної енергії, а також на якість і безперервність надання послуг.
Таким чином, вимога Замовника щодо обов’язкової наявності ЦОК (власного структурного підрозділу або посадової особи) саме на території Львівської області або суміжних областей — Тернопільської, Рівненської, Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської — областей є юридично необґрунтованою, такою, що не передбачена жодним нормативно-правовим актом України, створює безпідставні бар’єри для участі суб’єктів господарювання у процедурі закупівлі та суперечить положенням пункту 8.3.17 ПРРЕЕ, частинам другій і четвертій статті 22, а також статті 5 Закону.
Посилання Замовника на пункти 8.3.6 та 8.3.17 ПРРЕЕ як на підставу для встановлення вимоги щодо наявності на території Львівської області або суміжних областей — Тернопільської, Рівненської, Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської — областей ЦОК (власного структурного підрозділу або посадової особи) є результатом помилкового тлумачення зазначених норм, оскільки вони не передбачають обов’язку створення ЦОК у конкретному населеному пункті, а лише визначають загальні вимоги до організації роботи з обслуговування споживачів. Таким чином, дії Замовника порушують норми чинного законодавства України та принципи недискримінації учасників.
За результатами аналізу Суб’єктом оскарження встановлено наявність окремих положень ТД, які:
а) є дискримінаційними по суті, оскільки встановлюють вимоги, що суперечать чинному законодавству, обмежують конкуренцію та унеможливлюють участь АТ «ЕКУ» у закупівлі, чим порушують його права та законні інтереси як потенційного учасника;
б) у сукупності створюють передумови для допуску до участі у процедурі закупівлі лише обмеженого кола суб’єктів господарювання, які попередньо набули відповідних документів або відповідають неправомірно сформованим вимогам Замовника, що виключає рівний доступ інших учасників.Встановлення дискримінаційної, необґрунтованої та незаконної вимоги щодо обов’язкової наявності на території Львівської області або суміжних областей — Тернопільської, Рівненської, Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської — області Центру обслуговування споживачів (клієнтів), власного структурного підрозділу або призначеної посадової особи.
Встановлення Замовником у Порядку постачання товару (електричної енергії) (Розділ 3 Додатку № 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ») вимог щодо надання довідки про створення учасником на території Львівської області або суміжних областей — Тернопільської, Рівненської, Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської — областей Центру обслуговування споживачів (клієнтів), власного структурного підрозділу або призначення посадової особи, а також положення про такий підрозділ, посадової інструкції та наказу про прийняття на роботу відповідної особи, яка забезпечує дотримання порядку розгляду звернень, скарг і проведення особистого прийому споживачів відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, є безпідставною, неправомірною та дискримінаційною вимогою, оскільки суперечить вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель і положенням Правил роздрібного ринку електричної енергії.
Відповідно до пункту 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 (зі змінами, далі – ПРРЕЕ), обов’язок створення центрів обслуговування споживачів (ЦОК), центрів розгляду скарг та кол-центрів покладається виключно на учасників роздрібного ринку, які обслуговують не менше 100 000 споживачів. Для учасників, які обслуговують менше 100 000 споживачів, створення центру обслуговування споживачів не є обов’язковим. Таким учасникам надано право самостійно визначати форму реалізації відповідних функцій, зокрема шляхом призначення відповідального працівника або створення окремого структурного підрозділу. Аналогічну правову конструкцію містить і пункт 8.3.6 ПРРЕЕ, який наголошує на обов’язку забезпечення виконання функцій центру розгляду скарг незалежно від факту створення такого центру. Таким чином, ПРРЕЕ прямо передбачає можливість належного виконання функцій ЦОК без необхідності його фізичного створення. Відповідно до пункту 3 Особливостей, Замовники зобов’язані здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону з урахуванням зазначених Особливостей та дотриманням принципів здійснення публічних закупівель. Пунктом 28 передбачено, що тендерна документація формується Замовником згідно зі статтею 22 Закону. Частиною другою цієї статті визначено, що у тендерній документації повинні бути зазначені один або декілька кваліфікаційних критеріїв, передбачених статтею 16 Закону, інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам, а також технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Водночас пунктом 29 передбачено, що під час проведення відкритих торгів для закупівлі електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону не застосовуються, а Замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Водночас абзацом першим частини третьої статті 22 Закону встановлено, що Замовник може включати до тендерної документації іншу інформацію лише у випадках, коли її наявність прямо передбачена законодавством, тоді як частиною четвертою цієї статті забороняється встановлення дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію або призводять до нерівного ставлення до учасників.Звертаємо увагу Комісії, що відповідно до чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, виданої НКРЕКП, постачальник має право здійснювати діяльність на всій території України без будь-яких територіальних чи адміністративних обмежень.
Жодна норма ПРРЕЕ не встановлює обов’язку створення ЦОК (власного структурного підрозділу або посадової особи) у кожному регіоні чи за місцезнаходженням конкретного Замовника. Відсутність фізично розташованого ЦОК у певному регіоні жодним чином не впливає на якість постачання електричної енергії, оскільки технічні характеристики електропостачання регламентуються виключно положеннями національного стандарту ДСТУ EN 50160:2023.
Суб’єктом оскарження створено окремий структурний підрозділ за місцезнаходженням Товариства, діяльність якого регламентується відповідним Положенням, дія якого поширюється на підрозділ, розташований за місцезнаходженням АТ «ЕКУ», що забезпечує належне виконання вимог ПРРЕЕ та обслуговування споживачів на території всієї України. Відсутність структурного підрозділу безпосередньо на території Львівської області або суміжних областей — Тернопільської, Рівненської, Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської — областей жодним чином не впливає на здійснення ліцензованої діяльності з постачання електричної енергії, а також на якість і безперервність надання послуг.
Таким чином, вимога Замовника щодо обов’язкової наявності ЦОК (власного структурного підрозділу або посадової особи) саме на території Львівської області або суміжних областей — Тернопільської, Рівненської, Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської — областей є юридично необґрунтованою, такою, що не передбачена жодним нормативно-правовим актом України, створює безпідставні бар’єри для участі суб’єктів господарювання у процедурі закупівлі та суперечить положенням пункту 8.3.17 ПРРЕЕ, частинам другій і четвертій статті 22, а також статті 5 Закону.
Посилання Замовника на пункти 8.3.6 та 8.3.17 ПРРЕЕ як на підставу для встановлення вимоги щодо наявності на території Львівської області або суміжних областей — Тернопільської, Рівненської, Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської — областей ЦОК (власного структурного підрозділу або посадової особи) є результатом помилкового тлумачення зазначених норм, оскільки вони не передбачають обов’язку створення ЦОК у конкретному населеному пункті, а лише визначають загальні вимоги до організації роботи з обслуговування споживачів. Таким чином, дії Замовника порушують норми чинного законодавства України та принципи недискримінації учасників.
×
-
Назва доказу:
Докази
-
Повʼязаний документ:
Докази.7z
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня» внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме — усунути дискримінаційні вимоги та вимоги, що не відповідають законодавству, зазначені в цій Скарзі.
Запити Органу оскарження
Номер:
cb857487f3a145b495118dbc0b4b9b11
Тема запиту:
усунення порушення викладених у скарзі до прийняття скарги до розгляду
Текст запиту:
Керуючись п.67 Особливостей, згідно яких:
« Після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону) та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.»
Замовником внесено зміни та виключено з вимог документації положення, що, на думку скаржника, вважаються дискримінаційними, про що в електронній системі закупівель розміщено відповідні документи та перелік змін.
Дата опублікування:
13.11.2025 13:47
Номер:
b7daa12d027a498bbae1ebcedefe2c52
Тема запиту:
пояснення повторно
Текст запиту:
13.11.2025 року Замовником було внесено зміни на усунення порушень, про що повідомлено орган оскарження протягом 1 дня. На підтвердження повторно кріпимо вже долучене раніше пояснення та перелік змін
Дата опублікування:
17.11.2025 12:55