-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Крісла
Категорія замовника - органи соціального страхування
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 16 днів назад
1 578 674.75
UAH з ПДВ
Період оскарження:
11.11.2025 16:47 - 16.11.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
132b3e308bd54458a588e9d44e2daf71
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-11-015731-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості)
на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 28.10.2024 № 17447.pdf 30.11.2025 16:30
- рішення від 30.10.2024 № 17669.pdf 30.11.2025 16:30
- Скарга_UA-2025-11-11-015731-a.pdf 30.11.2025 16:30
- Скарга_UA-2025-11-11-015731-a.docx 30.11.2025 16:30
- sign.p7s 30.11.2025 16:31
- рішення від 02.12.2025 № 17788.pdf 02.12.2025 15:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2025 № 18215.pdf 10.12.2025 14:54
- рішення від 09.12.2025 № 18215.pdf 11.12.2025 17:49
- Пояснення doc 03.12.2025 16:03
- Пояснення pdf 03.12.2025 16:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.11.2025 16:33
Дата розгляду скарги:
09.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.12.2025 15:59
Дата прийняття рішення по скарзі:
11.12.2025 17:49
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f635954478984a318431479f6271f762
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного визначення переможцем
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Переможець у складі тендерної пропозиції надав підписану «Технічну специфікацію до предмета закупівлі» вих.№ 15.25 від 17.11.2025 р. (файл Технічна специфікація.pdf) (далі – Технічна специфікація), яка за формою не відповідає додатку 1.1 до Тендерної документації.
Переможець у підписаній Технічній специфікації не вказав такі характеристики товару, як «клас тканини оббивки спинки крісла» та конкретний «колір оббивки спинки крісла» (код/номер відтінку).
Переможець у підписаній Технічній специфікації не вказав такі характеристики товару, як «клас тканини оббивки спинки крісла» та конкретний «колір оббивки спинки крісла» (код/номер відтінку).
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника – Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області – скасувати своє рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Кульба Катерину Валеріївну, затверджене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 498 від 20.10.2025 року.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
6e15e050458f449b9492fef9227e9006
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного надання 24 годин на виправлення невідповідностей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно пункту 8.1 додатку 1 до Тендерної документації Учасник надає заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, викладеною в додатку 1.2 до тендерної документації.
Переможець у складі тендерної пропозиції надав документ «Тендерна пропозиція» за вих. № 01.25 від 17.11.2025р. (файл Тендерна пропозиція.pdf завантажений 18.11.2025 о 14:17) (далі – Тендерна пропозиція).
24.11.2025 року Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення про необхідність виправлення невідповідностей у пропозиції учасника ФОП Кульба Катерини Валеріївни наступного змісту:
«…… Після розгляду документів тендерної пропозиції на відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації встановлено, що в Тендерній пропозиції за вих. № 01.25 від 17.11.2025 в загальних характеристиках товару запропонованого Крісла Веб Нью сидіння А-38/спинка Сітка салатова в матеріалі оббивки спинки крісла не вказаний клас тканини, не вказаний конкретний колір оббивки спинки крісла (Додаток 1.1. до тендерної документації)….»
Комісія АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель у своїй практиці неодноразово наголошувала на неправомірності застосування замовниками положень пункту 43 Особливостей при усуненні невідповідностей в таких документах, як форма «тендерна пропозиція», «цінова пропозиція», тощо, які містять інформацію про назву предмета закупівлі, його технічні, кількісні, якісні характеристики, виробника, країни походження тощо, приклади рішень Комісії: № 17669-р/пк-пз (UA-2024-10-02-002215-a); № 17447-р/пк-пз (UA-2024-09-13-010229-a).
Замовник не лише надав Переможцю можливість внести зміни до Тендерної пропозиції, яка містить інформацію про найменування, модель, виробника, країну походження та загальні характеристики товару, що може призвести до зміни предмета закупівлі, а прямо вказав у повідомленні, що необхідно внести зміни до «загальних характеристик товару», зокрема таких як «матеріал оббивки спинки крісла», а саме вказати клас тканини та конкретизувати «колір оббивки спинки крісла» вказавши код.
Переможець у складі тендерної пропозиції надав документ «Тендерна пропозиція» за вих. № 01.25 від 17.11.2025р. (файл Тендерна пропозиція.pdf завантажений 18.11.2025 о 14:17) (далі – Тендерна пропозиція).
24.11.2025 року Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення про необхідність виправлення невідповідностей у пропозиції учасника ФОП Кульба Катерини Валеріївни наступного змісту:
«…… Після розгляду документів тендерної пропозиції на відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації встановлено, що в Тендерній пропозиції за вих. № 01.25 від 17.11.2025 в загальних характеристиках товару запропонованого Крісла Веб Нью сидіння А-38/спинка Сітка салатова в матеріалі оббивки спинки крісла не вказаний клас тканини, не вказаний конкретний колір оббивки спинки крісла (Додаток 1.1. до тендерної документації)….»
Комісія АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель у своїй практиці неодноразово наголошувала на неправомірності застосування замовниками положень пункту 43 Особливостей при усуненні невідповідностей в таких документах, як форма «тендерна пропозиція», «цінова пропозиція», тощо, які містять інформацію про назву предмета закупівлі, його технічні, кількісні, якісні характеристики, виробника, країни походження тощо, приклади рішень Комісії: № 17669-р/пк-пз (UA-2024-10-02-002215-a); № 17447-р/пк-пз (UA-2024-09-13-010229-a).
Замовник не лише надав Переможцю можливість внести зміни до Тендерної пропозиції, яка містить інформацію про найменування, модель, виробника, країну походження та загальні характеристики товару, що може призвести до зміни предмета закупівлі, а прямо вказав у повідомленні, що необхідно внести зміни до «загальних характеристик товару», зокрема таких як «матеріал оббивки спинки крісла», а саме вказати клас тканини та конкретизувати «колір оббивки спинки крісла» вказавши код.
×
-
Назва доказу:
рішення Комісії: № 17669-р/пк-пз (UA-2024-10-02-002215-a)
-
Повʼязаний документ:
рішення від 30.10.2024 № 17669.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення Комісії № 17447-р/пк-пз (UA-2024-09-13-010229-a)
-
Повʼязаний документ:
рішення від 28.10.2024 № 17447.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника – Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області – скасувати своє рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Кульба Катерину Валеріївну, затверджене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 498 від 20.10.2025 року.
Запити Органу оскарження
Номер:
efb5e0e558174b519581a8193d24f718
Тема запиту:
Пояснення по скарзі Фізична особа-підприємець СІНДОЧАН-ТРОФІМУК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА від 30.10.2025
Текст запиту:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17788-р/пк-пз від 02.12.2025 (далі-Рішення) прийнято до розгляду скаргу Фізична особа-підприємець СІНДОЧАН-ТРОФІМУК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА зареєстрованої за номером UA-2025-11-11-015731-a.a1 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури Крісла ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
Щодо невідповідностей (пункт 43 Особливостей).
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тендерна пропозиція Учасника - ФОП Кульба Катерина Валеріївна, наступна найбільш вигідна тендерна пропозиція за результатами аукціону відповідає вимогам встановленим у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості).
Після розгляду документів тендерної пропозиції на відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації встановлено, що в Тендерній пропозиції за вих. № 01.25 від 17.11.2025 в загальних характеристиках запропонованого товару «Крісла Веб Нью сидіння А-38/спинка Сітка салатова» - в матеріалі оббивки спинки крісла не вказаний клас тканини «А» включений в найменування товару та конкретний колір оббивки спинки крісла – сітка салатова «А 38» включений до найменування запропонованого товару, та встановлено, що довідка за вих. № 04.25 від 17.11.2025 про відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей не містить підпису учасника (пункт 1.6 Розділу ІІІ тендерної документації замовника); Витяг з реєстру платників єдиного податку не надані.
Відповідно до пункту 43 Особливостей запропоновано усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, виходячи з того що такі виправлення, зокрема в технічній специфікації не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учасником 24.11.2025 через електронну систему закупівель на усунення невідповідностей надані відповідні документи, тож учасник виправив виявлені замовником після розкриття його тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції, підстави для відхилення відсутні. За таких умов ФОП Кульба Катерина Валеріївна визнано Переможцем процедури відкритих торгів із закупівлі Крісла, код ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них- ФОП Кульба Катерина Валеріївна.
Враховуючи наведене доводи скаржника необґрунтовані.
ПРОШУ:
Відмовити у задоволенні скарги Фізичної особи-підприємця СІНДОЧАН-ТРОФІМУК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА (номер UA-2025-11-11-015731-a.a1) щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі Крісла ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
Дата опублікування:
03.12.2025 16:02