-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва Послуги адвокатів
Торги відмінено
275 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 750.00 UAH
Період оскарження:
08.11.2018 09:21 - 30.11.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність умов проекту договору вимогам тендерної документації та відсутність істотних умов договору
Номер:
d9252b5d449f46e087722218a68a85cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-08-000157-c.c2
Назва:
Невідповідність умов проекту договору вимогам тендерної документації та відсутність істотних умов договору
Вимога:
Відповідно до умов проекту договору, а саме: п.п. 3.3, 5.4, 5.5., 6.2., передбачені положення щодо необхідності обов'язкової реєстрації податкових накладених з податку на додану вартість. Проте, відповідно до п.1 ПОРЯДКУ заповнення податкової накладної (Наказ Міністерства фінансів України 31.12.2015 № 1307) Податкову накладну складає особа, яка зареєстрована як платник податку у контролюючому органі та якій присвоєно індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість.
Разом з цим, тендерна документація не містить вимог щодо обов'язкової реєстрації учасників платниками ПДВ. Отже умови договору порушують права, учасників, які не є платниками ПДВ, та призводять до штучного звуження кола потенційних учасників.
Крім того, тендерна документація та проект договору не містять істотних умов договору про надання послуг, а саме: їх обсягу, вираженому годинах затраченого часу, кількості конкретних дій(послуг), тощо. Кількість - 1 посл., зазначена у п.4.3. Розділу 1 тендерної документації не відображає конкретного обсягу послуг.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №48_18-МО від 16.11.18.pdf 16.11.2018 11:51
Дата подачі:
13.11.2018 01:22
Вирішення:
Статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі – Закон) визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахування особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 626 Цивільного кодексу України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Частинами першою та другою статті 641 Цивільного кодексу України передбачено, що «Пропозицію укласти договір (оферту) може зробити кожна із сторін майбутнього договору. Пропозиція укласти договір має містити істотні умови договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття. Реклама або інші пропозиції, адресовані невизначеному колу осіб, є запрошенням робити пропозиції укласти договір, якщо інше не вказано у рекламі або інших пропозиціях».
Відповідно до вимог частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація ДП «НЕК «Укренерго» містить проект договору про закупівлю (додаток 4), умовами якого передбачено таке посилання:
*умови щодо реєстрації та надання Замовнику зареєстрованих податкових накладних та відповідальності за порушення цих умов не включається до Договору, якщо ціна визначатиметься без ПДВ.
**усі інші умови, які не визначені цим проектом Договору, будуть відображені в Договорі згідно з нормами чинного законодавства України, вимогами Замовника.
Отже, договір буде укладено відповідно до вимог чинного законодавства України та умови договору не будуть відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
На другу частину звернення стосовно кількості надання послуг повідомляємо, що тендерна документація містить, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. У загальних вимогах Опису та основних вимог до предмету закупівлі зазначено, що послуги повинні надаватись адвокатським об’єднанням (адвокатом) протягом 2018р. -2019р. за письмовим зверненням Замовника та отриманням відповідних документів по справі від Замовника з подальшим представленням інтересів відокремленого підрозділу «Північна електроенергетична система» державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго» у судах щодо кримінальних, господарських, адміністративних, цивільних проваджень та трудових спорів згідно з вимогами чинного законодавства України.
Додатково звертаємо увагу, що до тендерної документації планується внесення змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Зміна кваліфікаційного критерію
Номер:
e14a86bdd26244f291a66db86c740c3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-08-000157-c.c1
Назва:
Зміна кваліфікаційного критерію
Вимога:
Пунктом 2.1. Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання довідки про досвід роботи адвокатом, як самозайнятою особою або в адвокатському об’єднанні, не менше 1-го року.
Вказана вимога порушує приписи ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» тому, що досвід участі у юридичних процесах набувається і в інших професіях (суддя, прокурор, слідчий, керівник юридичного управління суб’єкта господарювання, співробітник юридичної фірми, помічник адвоката, помічник судді тощо).
Наявність у адвоката тривалого стажу роботи адвокатом не може бути аксіомою досвідченості у окремих галузях права.
Наявність свідоцтва про право на адвокатську діяльність у особи менше року, необґрунтовано позбавляє фахівців у галузі права участі у змаганні в тендерних торгах.
Прошу переглянути вказану вимогу замінивши її особою, що має свідоцтво на право зайняття адвокатською діяльністю з досвідом роботи у галузі права (з зазначенням ПІБ, посади, досвіду роботи, освіти).
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №41_18-МО від 12.11..18.pdf 12.11.2018 11:11
Дата подачі:
08.11.2018 21:02
Вирішення:
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі – Закон) встановлено вимоги щодо недискримінації учасників закупівлі, а саме:
- Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
- Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
- Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно зі статтею 16 Закону Замовник вимагає Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
В свою чергу, в тендерній документації міститься вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції довідки (складеної в довільній формі) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що закуповуються, а саме – досвід роботи адвокатом, як самозайнятою особою або в адвокатському об’єднанні, не менше одного року (з зазначенням ПІБ, посади, досвіду роботи, освіти). Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва Послуги адвокатів.
Відповідно до п. 9 статті 1 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» представництво – вид господарської діяльності, що полягає в забезпеченні реалізації прав і обов’язків клієнта в цивільному, господарському, адміністративному та конституційному судочинстві, в інших державних органах, перед фізичними та юридичному особами, прав і обов’язків потерпілого під час розгляду справ про адміністративні правопорушення, а також прав і обов’язків потерпілого, цивільного відповідача у кримінальному провадженні.
Таким чином, Замовником цілком законно, відповідно до статті 16 Закону в тендерній документації в підтвердження кваліфікаційних вимог встановлена вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації – в даному випадку саме адвокатів, які здійснюють представництво в усіх галузях права та які повинні мати досвід роботи не менше одного року, безпосередньо адвокатом
Статус вимоги:
Відхилено