-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Медичні матеріали: вироби медичного призначення (8 найменувань)
Завершена
529 241.26
UAH з ПДВ
Період оскарження:
11.11.2025 11:22 - 03.12.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Про порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель та на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
d2dacde2e3544b0c8877493bfe4991c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-11-005211-a.a1
Назва:
Про порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель та на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 14.11.2025 18:38
- Документи на підтвердження якості та характеристик пропонованого скаржником товару.pdf 14.11.2025 18:38
- Повноваження.pdf 14.11.2025 18:38
- рішення від 27.12.2023 № 20981.pdf 14.11.2025 18:38
- Зшиваючі апарати 2025.pdf 14.11.2025 18:38
- рішення від 04.04.2023 № 4200.pdf 14.11.2025 18:38
- рішення від 10.04.2023 № 4420.pdf 14.11.2025 18:38
- Рішення від 31.07.2023 № 11705.pdf 14.11.2025 18:38
- AESCULAP® Cellistypt®-1.pdf 14.11.2025 18:38
- Скарга.docx 14.11.2025 18:38
- sign.p7s 14.11.2025 18:48
- Доповнення до скарги.pdf 21.11.2025 16:54
- Доповнення до скарги.docx 21.11.2025 16:54
- рішення від 18.11.2025 № 17130.pdf 18.11.2025 16:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.11.2025 № 17509.pdf 26.11.2025 14:06
- рішення від 25.11.2025 № 17509.pdf 27.11.2025 15:17
- Пояснення по суті скарги.docx 20.11.2025 15:30
- п. 5,6 Інструкція «Лінійні зшиваючо-ріжучі апарати і картриджі одноразового використання стерильні TECHNOCLIP».pdf 20.11.2025 15:30
- п. 5,6 Інструкція NTLC 55,75.pdf 20.11.2025 15:30
- п.8 Буклет _ Новий ступінь в лінійці ГЕМОСТАТИКІВ ОРИДЖИНАЛ.pdf 20.11.2025 15:30
- п. 7 Сертифікат ОВ Med-Fibers PR.543-18 вид 4.pdf 20.11.2025 15:30
- п. 7 ЛАЗЕР Інструкція Infinity LGO.pdf 20.11.2025 15:30
- п. 7 каталог Med fibers.pdf 20.11.2025 15:30
- п.8 Декларація про відповідність 4 в.6 (абсорбовані гемостати ОРЦ) (1).PDF 20.11.2025 15:30
- п.8 ДВ UA DoC Surgicel Sarl EP-403-557112-7 Швейцарія.pdf 20.11.2025 15:30
- п.8 Целюлозний гемостатик OXICELL.pdf 20.11.2025 15:30
- Пояснення по суті скарги.pdf 20.11.2025 15:30
- Перелік змін що вносяться до ТД.docx 01.12.2025 10:48
- Протокол внесення змін до тендерної документації.docx 01.12.2025 10:48
- ТД Додаток 3.docx 01.12.2025 10:48
- Перелік змін що вносяться до ТД.pdf 01.12.2025 10:48
- Протокол №79 4.pdf 01.12.2025 10:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.11.2025 19:00
Дата розгляду скарги:
25.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.11.2025 16:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.11.2025 15:18
Дата виконання рішення Замовником:
01.12.2025 10:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесено зміни до тенденої документації згідно рішення АМКУ №17509-р/пк-пз від 25.11.2025.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
df5740ea07eb417dbe02d246e1b1b255
Заголовок пункту скарги:
I. Щодо встановлених замовником точних технічних характеристик предмета закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1.1. В додатку 3 Медико-технічні вимоги до медичних виробів замовником вказано чіткі параметри медичних матеріалів, зокрема: Лінійний зшиваючо-ріжучий апарат з картриджем, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 75 мм та висота відкритої скоби 3,85 мм». Прописані технічні характеристики довжини робочої частини (довжина шва) та висота відкритої скоби суттєво обмежують конкуренцію оскільки немає 2 виробників, які можуть запропонувати параметри медичних матеріалів чітко згідно того як це визначено замовником.
Ми ж пропонуємо Лінійний зшиваючо-ріжучий апарат з картриджем, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 85 мм та висота відкритої скоби 3,88 мм». На підтвердження надаємо документ виробника, в якому міститься підтвердження вказаних нами технічних вимог: Витяг з каталогу виробника- Файл «Зшиваючі апарати 2025» та Файл «Документи на підтвердження якості та характеристик пропонованого скаржником товару».
Товар який ми пропонуємо товар, що повністю відповідає потребі замовника. Однак ми не можемо взяти участь в даній закупівлі, зважаючи на те, що замовник суттєво обмежив конкуренцію, зазначивши чіткі параметри та не залишивши діапазону для можливості подання еквіваленту свідчить про порушення принципу недискримінації по відношенню до нас.
Тож просимо зобов’язати замовника внести зміни в медико-технічні вимоги таким чином щоб дозволити прийняти участь більшій кількості учасників, в тому числі виробників/представників виробників продукції. Разом із скаргою надаємо рекомендовані зміни Додатку 3 до тендерної документації, які дозволять збільшити коло потенційних учасників у даній закупівлі.
Лінійний зшиваючо-ріжучий апарат з картриджем, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 75 мм та висота відкритої скоби 3,85 мм» замінити на «довжина робочої частини (довжина шва) в межах 75-85 мм та висота відкритої скоби в межах 3,8-3,9 мм»;
1.2.В додатку 3 Медико-технічні вимоги до медичних виробів замовником вказано чіткі параметри медичних матеріалів, зокрема: Картридж для лінійного зшиваючо-ріжучого апарату, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 75 мм та висота відкритої скоби 3,85 мм». Прописані технічні характеристики довжини робочої частини (довжина шва) та висота відкритої скоби суттєво обмежують конкуренцію оскільки немає принаймні 2 виробників, які можуть запропонувати параметри медичних матеріалів чітко згідно того як це визначено замовником.
Ми ж пропонуємо Картридж для лінійного зшиваючо-ріжучого апарату, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 85 мм та висота відкритої скоби 3,8 мм».
На підтвердження надаємо документ виробника, в якому міститься підтвердження вказаних нами технічних вимог: Витяг з каталогу виробника - Файл «Зшиваючі апарати 2025» та Файл «Документи на підтвердження якості та характеристик пропонованого скаржником товару».
Товар який ми пропонуємо товар, що повністю відповідає потребі замовника. Однак ми не можемо взяти участь в даній закупівлі, зважаючи на те, що замовник суттєво обмежив конкуренцію, зазначивши чіткі параметри та не залишивши діапазону для можливості подання еквіваленту свідчить про порушення принципу недискримінації по відношенню до нас.
Тож просимо зобов’язати замовника внести зміни в медико-технічні вимоги таким чином щоб дозволити прийняти участь більшій кількості учасників, в тому числі виробників/представників виробників продукції. Разом із скаргою надаємо рекомендовані зміни Додатку 3 до тендерної документації, які дозволять збільшити коло потенційних учасників у даній закупівлі.
Картридж для лінійного зшиваючо-ріжучого апарату, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 75 мм та висота відкритої скоби 3,85 мм» замінити на «довжина робочої частини (довжина шва) в межах 75-85 мм та висота відкритої скоби в межах 3,8-3,9 мм»
1.3.В додатку 3 Медико-технічні вимоги до медичних виробів замовником вказано чіткі параметри медичних матеріалів, зокрема: Матеріал гемостатичний, плетений, що розсмоктується (окислена регенерована целюлоза), розмір 10,2 х 20,3 см, бактерицидний, параметр «матеріал - стерильний гемостатичний плетений матеріал, що розсмоктується, на основі окисленої регенерованої целюлози».
Прописані технічні характеристики щодо розмірів та параметрів суттєво обмежують конкуренцію оскільки немає принаймні 2 виробників, які можуть запропонувати такі параметри медичних матеріалів чітко згідно того як це визначено замовником.
Ми ж пропонуємо Стерильний гемостатичний плетений матеріал, що розсмоктується, на основі окисленої целюлози» «розмір 10 см х 20 см»
На підтвердження надаємо документ виробника, в якому міститься підтвердження вказаних нами технічних вимог: Деталізовану інструкцію - файл «AESCULAP® Cellistypt®-1»
Сторінка 7 та Файл «Документи на підтвердження якості та характеристик пропонованого скаржником товару».
Товар який ми пропонуємо товар, що повністю відповідає потребі замовника. Однак ми не можемо взяти участь в даній закупівлі, зважаючи на те, що замовник суттєво обмежив конкуренцію, зазначивши чіткі параметри та не залишивши діапазону для можливості подання еквіваленту свідчить про порушення принципу не дискримінації по відношенню до нас.
Тож просимо зобов’язати замовника внести зміни в медико-технічні вимоги таким чином щоб дозволити прийняти участь більшій кількості учасників, в тому числі виробників/представників виробників продукції. Разом із скаргою надаємо рекомендовані зміни Додатку 3 до тендерної документації, які дозволять збільшити коло потенційних учасників у даній закупівлі.
Матеріал гемостатичний, плетений, що розсмоктується (окислена регенерована целюлоза), розмір 10,2 х 20,3 см, бактерицидний, параметр «матеріал - стерильний гемостатичний плетений матеріал, що розсмоктується, на основі окисленої регенерованої целюлози» замінити на «стерильний гемостатичний плетений матеріал, що розсмоктується, на основі окисленої целюлози» і «розмір 10,2 х 20,3 см» замінити на «розмір 10±0,5см х 20±0,5см».
Ми ж пропонуємо Лінійний зшиваючо-ріжучий апарат з картриджем, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 85 мм та висота відкритої скоби 3,88 мм». На підтвердження надаємо документ виробника, в якому міститься підтвердження вказаних нами технічних вимог: Витяг з каталогу виробника- Файл «Зшиваючі апарати 2025» та Файл «Документи на підтвердження якості та характеристик пропонованого скаржником товару».
Товар який ми пропонуємо товар, що повністю відповідає потребі замовника. Однак ми не можемо взяти участь в даній закупівлі, зважаючи на те, що замовник суттєво обмежив конкуренцію, зазначивши чіткі параметри та не залишивши діапазону для можливості подання еквіваленту свідчить про порушення принципу недискримінації по відношенню до нас.
Тож просимо зобов’язати замовника внести зміни в медико-технічні вимоги таким чином щоб дозволити прийняти участь більшій кількості учасників, в тому числі виробників/представників виробників продукції. Разом із скаргою надаємо рекомендовані зміни Додатку 3 до тендерної документації, які дозволять збільшити коло потенційних учасників у даній закупівлі.
Лінійний зшиваючо-ріжучий апарат з картриджем, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 75 мм та висота відкритої скоби 3,85 мм» замінити на «довжина робочої частини (довжина шва) в межах 75-85 мм та висота відкритої скоби в межах 3,8-3,9 мм»;
1.2.В додатку 3 Медико-технічні вимоги до медичних виробів замовником вказано чіткі параметри медичних матеріалів, зокрема: Картридж для лінійного зшиваючо-ріжучого апарату, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 75 мм та висота відкритої скоби 3,85 мм». Прописані технічні характеристики довжини робочої частини (довжина шва) та висота відкритої скоби суттєво обмежують конкуренцію оскільки немає принаймні 2 виробників, які можуть запропонувати параметри медичних матеріалів чітко згідно того як це визначено замовником.
Ми ж пропонуємо Картридж для лінійного зшиваючо-ріжучого апарату, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 85 мм та висота відкритої скоби 3,8 мм».
На підтвердження надаємо документ виробника, в якому міститься підтвердження вказаних нами технічних вимог: Витяг з каталогу виробника - Файл «Зшиваючі апарати 2025» та Файл «Документи на підтвердження якості та характеристик пропонованого скаржником товару».
Товар який ми пропонуємо товар, що повністю відповідає потребі замовника. Однак ми не можемо взяти участь в даній закупівлі, зважаючи на те, що замовник суттєво обмежив конкуренцію, зазначивши чіткі параметри та не залишивши діапазону для можливості подання еквіваленту свідчить про порушення принципу недискримінації по відношенню до нас.
Тож просимо зобов’язати замовника внести зміни в медико-технічні вимоги таким чином щоб дозволити прийняти участь більшій кількості учасників, в тому числі виробників/представників виробників продукції. Разом із скаргою надаємо рекомендовані зміни Додатку 3 до тендерної документації, які дозволять збільшити коло потенційних учасників у даній закупівлі.
Картридж для лінійного зшиваючо-ріжучого апарату, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 75 мм та висота відкритої скоби 3,85 мм» замінити на «довжина робочої частини (довжина шва) в межах 75-85 мм та висота відкритої скоби в межах 3,8-3,9 мм»
1.3.В додатку 3 Медико-технічні вимоги до медичних виробів замовником вказано чіткі параметри медичних матеріалів, зокрема: Матеріал гемостатичний, плетений, що розсмоктується (окислена регенерована целюлоза), розмір 10,2 х 20,3 см, бактерицидний, параметр «матеріал - стерильний гемостатичний плетений матеріал, що розсмоктується, на основі окисленої регенерованої целюлози».
Прописані технічні характеристики щодо розмірів та параметрів суттєво обмежують конкуренцію оскільки немає принаймні 2 виробників, які можуть запропонувати такі параметри медичних матеріалів чітко згідно того як це визначено замовником.
Ми ж пропонуємо Стерильний гемостатичний плетений матеріал, що розсмоктується, на основі окисленої целюлози» «розмір 10 см х 20 см»
На підтвердження надаємо документ виробника, в якому міститься підтвердження вказаних нами технічних вимог: Деталізовану інструкцію - файл «AESCULAP® Cellistypt®-1»
Сторінка 7 та Файл «Документи на підтвердження якості та характеристик пропонованого скаржником товару».
Товар який ми пропонуємо товар, що повністю відповідає потребі замовника. Однак ми не можемо взяти участь в даній закупівлі, зважаючи на те, що замовник суттєво обмежив конкуренцію, зазначивши чіткі параметри та не залишивши діапазону для можливості подання еквіваленту свідчить про порушення принципу не дискримінації по відношенню до нас.
Тож просимо зобов’язати замовника внести зміни в медико-технічні вимоги таким чином щоб дозволити прийняти участь більшій кількості учасників, в тому числі виробників/представників виробників продукції. Разом із скаргою надаємо рекомендовані зміни Додатку 3 до тендерної документації, які дозволять збільшити коло потенційних учасників у даній закупівлі.
Матеріал гемостатичний, плетений, що розсмоктується (окислена регенерована целюлоза), розмір 10,2 х 20,3 см, бактерицидний, параметр «матеріал - стерильний гемостатичний плетений матеріал, що розсмоктується, на основі окисленої регенерованої целюлози» замінити на «стерильний гемостатичний плетений матеріал, що розсмоктується, на основі окисленої целюлози» і «розмір 10,2 х 20,3 см» замінити на «розмір 10±0,5см х 20±0,5см».
×
-
Назва доказу:
Зшиваючі апарати 2025
-
Повʼязаний документ:
Зшиваючі апарати 2025.pdf
-
-
Назва доказу:
AESCULAP® Cellistypt®-1
-
Повʼязаний документ:
AESCULAP® Cellistypt®-1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
I. Щодо встановлених замовником точних технічних характеристик предмета закупівлі. 1.1. В додатку 3 Медико-технічні вимоги до медичних виробів замовником вказано чіткі параметри медичних матеріалів, зокрема: Лінійний зшиваючо-ріжучий апарат з картриджем, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 75 мм та висота відкритої скоби 3,85 мм». Прописані технічні характеристики довжини робочої частини (довжина шва) та висота відкритої скоби суттєво обмежують конкуренцію оскільки немає 2 виробників, які можуть запропонувати параметри медичних матеріалів чітко згідно того як це визначено замовником. Ми ж пропонуємо Лінійний зшиваючо-ріжучий апарат з картриджем, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 85 мм та висота відкритої скоби 3,88 мм». На підтвердження надаємо документ виробника, в якому міститься підтвердження вказаних нами технічних вимог: Витяг з каталогу виробника- Файл «Зшиваючі апарати 2025» та Файл «Документи на підтвердження якості та характеристик пропонованого скаржником товару». Товар який ми пропонуємо товар, що повністю відповідає потребі замовника. Однак ми не можемо взяти участь в даній закупівлі, зважаючи на те, що замовник суттєво обмежив конкуренцію, зазначивши чіткі параметри та не залишивши діапазону для можливості подання еквіваленту свідчить про порушення принципу недискримінації по відношенню до нас. Тож просимо зобов’язати замовника внести зміни в медико-технічні вимоги таким чином щоб дозволити прийняти участь більшій кількості учасників, в тому числі виробників/представників виробників продукції. Разом із скаргою надаємо рекомендовані зміни Додатку 3 до тендерної документації, які дозволять збільшити коло потенційних учасників у даній закупівлі. Лінійний зшиваючо-ріжучий апарат з картриджем, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 75 мм та висота відкритої скоби 3,85 мм» замінити на «довжина робочої частини (довжина шва) в межах 75-85 мм та висота відкритої скоби в межах 3,8-3,9 мм»; 1.2.В додатку 3 Медико-технічні вимоги до медичних виробів замовником вказано чіткі параметри медичних матеріалів, зокрема: Картридж для лінійного зшиваючо-ріжучого апарату, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 75 мм та висота відкритої скоби 3,85 мм». Прописані технічні характеристики довжини робочої частини (довжина шва) та висота відкритої скоби суттєво обмежують конкуренцію оскільки немає принаймні 2 виробників, які можуть запропонувати параметри медичних матеріалів чітко згідно того як це визначено замовником. Ми ж пропонуємо Картридж для лінійного зшиваючо-ріжучого апарату, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 85 мм та висота відкритої скоби 3,8 мм». На підтвердження надаємо документ виробника, в якому міститься підтвердження вказаних нами технічних вимог: Витяг з каталогу виробника - Файл «Зшиваючі апарати 2025» та Файл «Документи на підтвердження якості та характеристик пропонованого скаржником товару». Товар який ми пропонуємо товар, що повністю відповідає потребі замовника. Однак ми не можемо взяти участь в даній закупівлі, зважаючи на те, що замовник суттєво обмежив конкуренцію, зазначивши чіткі параметри та не залишивши діапазону для можливості подання еквіваленту свідчить про порушення принципу недискримінації по відношенню до нас. Тож просимо зобов’язати замовника внести зміни в медико-технічні вимоги таким чином щоб дозволити прийняти участь більшій кількості учасників, в тому числі виробників/представників виробників продукції. Разом із скаргою надаємо рекомендовані зміни Додатку 3 до тендерної документації, які дозволять збільшити коло потенційних учасників у даній закупівлі. Картридж для лінійного зшиваючо-ріжучого апарату, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 75 мм та висота відкритої скоби 3,85 мм» замінити на «довжина робочої частини (довжина шва) в межах 75-85 мм та висота відкритої скоби в межах 3,8-3,9 мм» 1.3.В додатку 3 Медико-технічні вимоги до медичних виробів замовником вказано чіткі параметри медичних матеріалів, зокрема: Матеріал гемостатичний, плетений, що розсмоктується (окислена регенерована целюлоза), розмір 10,2 х 20,3 см, бактерицидний, параметр «матеріал - стерильний гемостатичний плетений матеріал, що розсмоктується, на основі окисленої регенерованої целюлози». Прописані технічні характеристики щодо розмірів та параметрів суттєво обмежують конкуренцію оскільки немає принаймні 2 виробників, які можуть запропонувати такі параметри медичних матеріалів чітко згідно того як це визначено замовником. Ми ж пропонуємо Стерильний гемостатичний плетений матеріал, що розсмоктується, на основі окисленої целюлози» «розмір 10 см х 20 см» На підтвердження надаємо документ виробника, в якому міститься підтвердження вказаних нами технічних вимог: Деталізовану інструкцію - файл «AESCULAP® Cellistypt®-1» Сторінка 7 та Файл «Документи на підтвердження якості та характеристик пропонованого скаржником товару». Товар який ми пропонуємо товар, що повністю відповідає потребі замовника. Однак ми не можемо взяти участь в даній закупівлі, зважаючи на те, що замовник суттєво обмежив конкуренцію, зазначивши чіткі параметри та не залишивши діапазону для можливості подання еквіваленту свідчить про порушення принципу не дискримінації по відношенню до нас. Тож просимо зобов’язати замовника внести зміни в медико-технічні вимоги таким чином щоб дозволити прийняти участь більшій кількості учасників, в тому числі виробників/представників виробників продукції. Разом із скаргою надаємо рекомендовані зміни Додатку 3 до тендерної документації, які дозволять збільшити коло потенційних учасників у даній закупівлі. Матеріал гемостатичний, плетений, що розсмоктується (окислена регенерована целюлоза), розмір 10,2 х 20,3 см, бактерицидний, параметр «матеріал - стерильний гемостатичний плетений матеріал, що розсмоктується, на основі окисленої регенерованої целюлози» замінити на «стерильний гемостатичний плетений матеріал, що розсмоктується, на основі окисленої целюлози» і «розмір 10,2 х 20,3 см» замінити на «розмір 10±0,5см х 20±0,5см».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
5a8276aec11d464cb37044ae29a7d27c
Заголовок пункту скарги:
II. Щодо розділення закупівлі на лоти.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Слід зазначити, що, по технічних характеристиках, вказаних в Медико-технічних вимогах до медичних виробів (за позиціями №1-8) замовником, ВІДСУТНІ ЩОНАЙМЕНШЕ ДВА ВИРОБНИКИ, МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ЯКИХ ВІДПОВІДАЮТЬ УСІМ В СУКУПНОСТІ ВИМОГАМ ДОДАТКУ 3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ТА ВИРОБЛЯЮТЬ ВЕСЬ ПЕРЕЛІК ТОВАРІВ ЗАЗНАЧЕНИХ ЗАМОВНИКОМ В ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ. На сьогоднішній день на ринку немає інших номенклатурних позицій які б були доступними для поставки одним виробником та мали ідентичні характеристики до тих що вказав замовник, тобто відповідали поняттю еквівалент по даній закупівлі.
Як наслідок ми не можемо прийняти участь у закупівлі. Хоч за Законом України «Про публічні закупівлі » і надано право Замовнику визначати предмет закупівлі , однак в такому вигляді тендерна документація створена для суттєвого зменшення конкуренції з метою залучення лише посередників. Таким чином ,таке поєднання предмета закупівлі з різних видів медичних виробів різних виробників порушує принципи закупівлі, які закріплені в ст.5 цього Закону, а саме, в частині економії бюджетних коштів (так як виробники /офіційні представники усуваються таким чином замовником від закупівлі, а залучаються посередники ,які будуть продавати все разом що дозволяє встановлювати максимальні ціни при цьому формально усуваючи самих виробників).
Такі умови є дискримінаційними ,оскільки закупівля розрахована лише на посередників ,які будуть постачати необхідні медичні вироби. Отже, порушуються п.1,4 та частина 2,4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі.».
Зазначені медичні матеріали мають різні функціональні призначення, технічні характеристики, технології виробництва та умови застосування. На ринку немає виробників, які б самостійно виробляли усі вказані позиції.
Звертаємо особливу увагу на те, що безпосередньо потенційний учасник/виробник повинен запропонувати медичні вироби одразу за всіма позиціями №1-8 , які повинні відповідати всім сукупним вимогам Додатку 3 до Тендерної документації Технічне завдання.
Такі дії є прямим порушенням і статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка закріплює принципи добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та забезпечення максимальної економії бюджетних коштів.
Відповідно до пункту 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 р. за № 500/34783 (далі – Наказ), предмет закупівлі визначається саме за показником четвертої цифри класифікатора.
Згідно з пунктом 5 Наказу передбачено, що ЗАМОВНИК МОЖЕ ВИЗНАЧИТИ ОКРЕМІ ЧАСТИНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ЛОТИ) ЗА ПОКАЗНИКАМИ ЧЕТВЕРТОЇ-ВОСЬМОЇ ЦИФР ЄДИНОГО ЗАКУПІВЕЛЬНОГО СЛОВНИКА, обсягом, НОМЕНКЛАТУРОЮ, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Крім того повідомляємо що таке розділення предмету закупівлі на лоти не потребує внесення змін до річного плану закупівлі, відтак його технічно можливо реалізувати на будь якому електронному майданчику, на якому б не працював замовник.
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так, як відсутні ВИРОБНИКИ/представники виробників, які можуть запропонувати медичні вироби саме з таким СУКУПНИМ переліком) позбавляє нас, як потенційного учасника можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням наших прав як учасника.
Справа в тому, що різні виробники виробів медичного призначення мають різних авторизованих представників/дистриб’юторів/дилерів в Україні і тому, очевидно, не всі потенційні учасники можуть бути одночасно представником/дистриб’ютором/дилером для всіх виробників, як того вимагає тендерна документація. Таким чином об’єднання виробів медичного призначення різних виробників надає незаконну преференцію одним потенційним учасникам і відкидає можливість участі в процедурі закупівлі інших потенційних учасників, що є дискримінацією та порушенням Закону України « Про публічні закупівлі», де ст.5 «Принципи здійснення закупівель та недискримінація учасників» п.4 прямо вказує про те, що « Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону 922 закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону 922 передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону 922, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Орган оскарження у своїй практиці неодноразово зазначав, що об'єднання різнотипних медичних виробів в одному лоті без належного поділу на частини (лоти) призводить до дискримінації виробників та постачальників, які спеціалізуються лише на окремих видах медичних виробів, та обмежує конкуренцію.
На підтвердження надаємо лише частину з великої кількості рішень Антимонопольного комітету України, згідно яких в подібних випадках замовника було зобов’язано внести зміни та розділити закупівлю на лоти:
РІШЕННЯ АМКУ
№ 11705-р/пк-пз від 31.07.2023
№4969-р/пк-пз від 18.04.2023
№ 4200-р/пк-пз від 04.04.2023
№ 20981 -р/пк-пз від 27.12.2023
13 листопада 2025 р. нами було направлено звернення в електронну систему закупівлі з проханням внести зміни до технічних характеристик предмета закупівлі та розділити дану закупівлю на лоти з метою розширення кола тих хто може прийняти участь в даній закупівлі з метою розширення кола учасників які зможуть взяти участь в закупівлі. Однак на момент подання даної скарги Замовником не надано відповіді на наше звернення та не вжито відповідних заходів для усунення дискримінаційних положень документації по відношенню до нас як потенційного учасника.
Відтак просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та оголошення, а саме внести зміни до медико-технічних вимог предмету закупівлі до позицій 5, 6, та 8 і розділити на лоти даний предмет закупівлі наступним чином:
Лот №1 позиції 1-6 та 8 Додатку 3 до Тендерної документації Технічне завдання: Голка 21 G x 4", 0.80 x 100 мм з ізоляцією для провідникової анестезії; Голка 21 G x 2", 0.80 x 50 мм з ізоляцією для провідникової анестезії; Набір катетерів для подовженої блокади периферичного нерва, 18 G х 50 MM; Набір катетерів для подовженої блокади периферичного нерва, 18 G х100 MM; Лінійний зшиваючо-ріжучий апарат з картриджем, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 75 мм та висота відкритої скоби 3,85 мм» замінити на «довжина робочої частини (довжина шва) в межах 75-85 мм та висота відкритої скоби в межах 3,8-3,9 мм»; Картридж для лінійного зшиваючо-ріжучого апарату, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 75 мм та висота відкритої скоби 3,85 мм» замінити на «довжина робочої частини (довжина шва) в межах 75-85 мм та висота відкритої скоби в межах 3,8-3,9 мм»; Матеріал гемостатичний, плетений, що розсмоктується (окислена регенерована целюлоза), розмір 10,2 х 20,3 см, бактерицидний, параметр «матеріал - стерильний гемостатичний плетений матеріал, що розсмоктується, на основі окисленої регенерованої целюлози» замінити на «стерильний гемостатичний плетений матеріал, що розсмоктується, на основі окисленої целюлози» і «розмір 10,2 х 20,3 см» замінити на «розмір 10±0,5см х 20±0,5см»
Лот №2 позиція 7 Додатку 3 до Тендерної документації Технічне завдання: Світловод радіальний.
Як наслідок ми не можемо прийняти участь у закупівлі. Хоч за Законом України «Про публічні закупівлі » і надано право Замовнику визначати предмет закупівлі , однак в такому вигляді тендерна документація створена для суттєвого зменшення конкуренції з метою залучення лише посередників. Таким чином ,таке поєднання предмета закупівлі з різних видів медичних виробів різних виробників порушує принципи закупівлі, які закріплені в ст.5 цього Закону, а саме, в частині економії бюджетних коштів (так як виробники /офіційні представники усуваються таким чином замовником від закупівлі, а залучаються посередники ,які будуть продавати все разом що дозволяє встановлювати максимальні ціни при цьому формально усуваючи самих виробників).
Такі умови є дискримінаційними ,оскільки закупівля розрахована лише на посередників ,які будуть постачати необхідні медичні вироби. Отже, порушуються п.1,4 та частина 2,4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі.».
Зазначені медичні матеріали мають різні функціональні призначення, технічні характеристики, технології виробництва та умови застосування. На ринку немає виробників, які б самостійно виробляли усі вказані позиції.
Звертаємо особливу увагу на те, що безпосередньо потенційний учасник/виробник повинен запропонувати медичні вироби одразу за всіма позиціями №1-8 , які повинні відповідати всім сукупним вимогам Додатку 3 до Тендерної документації Технічне завдання.
Такі дії є прямим порушенням і статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка закріплює принципи добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та забезпечення максимальної економії бюджетних коштів.
Відповідно до пункту 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 р. за № 500/34783 (далі – Наказ), предмет закупівлі визначається саме за показником четвертої цифри класифікатора.
Згідно з пунктом 5 Наказу передбачено, що ЗАМОВНИК МОЖЕ ВИЗНАЧИТИ ОКРЕМІ ЧАСТИНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ЛОТИ) ЗА ПОКАЗНИКАМИ ЧЕТВЕРТОЇ-ВОСЬМОЇ ЦИФР ЄДИНОГО ЗАКУПІВЕЛЬНОГО СЛОВНИКА, обсягом, НОМЕНКЛАТУРОЮ, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Крім того повідомляємо що таке розділення предмету закупівлі на лоти не потребує внесення змін до річного плану закупівлі, відтак його технічно можливо реалізувати на будь якому електронному майданчику, на якому б не працював замовник.
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так, як відсутні ВИРОБНИКИ/представники виробників, які можуть запропонувати медичні вироби саме з таким СУКУПНИМ переліком) позбавляє нас, як потенційного учасника можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням наших прав як учасника.
Справа в тому, що різні виробники виробів медичного призначення мають різних авторизованих представників/дистриб’юторів/дилерів в Україні і тому, очевидно, не всі потенційні учасники можуть бути одночасно представником/дистриб’ютором/дилером для всіх виробників, як того вимагає тендерна документація. Таким чином об’єднання виробів медичного призначення різних виробників надає незаконну преференцію одним потенційним учасникам і відкидає можливість участі в процедурі закупівлі інших потенційних учасників, що є дискримінацією та порушенням Закону України « Про публічні закупівлі», де ст.5 «Принципи здійснення закупівель та недискримінація учасників» п.4 прямо вказує про те, що « Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону 922 закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону 922 передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону 922, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Орган оскарження у своїй практиці неодноразово зазначав, що об'єднання різнотипних медичних виробів в одному лоті без належного поділу на частини (лоти) призводить до дискримінації виробників та постачальників, які спеціалізуються лише на окремих видах медичних виробів, та обмежує конкуренцію.
На підтвердження надаємо лише частину з великої кількості рішень Антимонопольного комітету України, згідно яких в подібних випадках замовника було зобов’язано внести зміни та розділити закупівлю на лоти:
РІШЕННЯ АМКУ
№ 11705-р/пк-пз від 31.07.2023
№4969-р/пк-пз від 18.04.2023
№ 4200-р/пк-пз від 04.04.2023
№ 20981 -р/пк-пз від 27.12.2023
13 листопада 2025 р. нами було направлено звернення в електронну систему закупівлі з проханням внести зміни до технічних характеристик предмета закупівлі та розділити дану закупівлю на лоти з метою розширення кола тих хто може прийняти участь в даній закупівлі з метою розширення кола учасників які зможуть взяти участь в закупівлі. Однак на момент подання даної скарги Замовником не надано відповіді на наше звернення та не вжито відповідних заходів для усунення дискримінаційних положень документації по відношенню до нас як потенційного учасника.
Відтак просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та оголошення, а саме внести зміни до медико-технічних вимог предмету закупівлі до позицій 5, 6, та 8 і розділити на лоти даний предмет закупівлі наступним чином:
Лот №1 позиції 1-6 та 8 Додатку 3 до Тендерної документації Технічне завдання: Голка 21 G x 4", 0.80 x 100 мм з ізоляцією для провідникової анестезії; Голка 21 G x 2", 0.80 x 50 мм з ізоляцією для провідникової анестезії; Набір катетерів для подовженої блокади периферичного нерва, 18 G х 50 MM; Набір катетерів для подовженої блокади периферичного нерва, 18 G х100 MM; Лінійний зшиваючо-ріжучий апарат з картриджем, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 75 мм та висота відкритої скоби 3,85 мм» замінити на «довжина робочої частини (довжина шва) в межах 75-85 мм та висота відкритої скоби в межах 3,8-3,9 мм»; Картридж для лінійного зшиваючо-ріжучого апарату, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 75 мм та висота відкритої скоби 3,85 мм» замінити на «довжина робочої частини (довжина шва) в межах 75-85 мм та висота відкритої скоби в межах 3,8-3,9 мм»; Матеріал гемостатичний, плетений, що розсмоктується (окислена регенерована целюлоза), розмір 10,2 х 20,3 см, бактерицидний, параметр «матеріал - стерильний гемостатичний плетений матеріал, що розсмоктується, на основі окисленої регенерованої целюлози» замінити на «стерильний гемостатичний плетений матеріал, що розсмоктується, на основі окисленої целюлози» і «розмір 10,2 х 20,3 см» замінити на «розмір 10±0,5см х 20±0,5см»
Лот №2 позиція 7 Додатку 3 до Тендерної документації Технічне завдання: Світловод радіальний.
×
-
Назва доказу:
Рішення 4
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 31.07.2023 № 11705.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення 3
-
Повʼязаний документ:
рішення від 27.12.2023 № 20981.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення 2
-
Повʼязаний документ:
рішення від 10.04.2023 № 4420.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення 1
-
Повʼязаний документ:
рішення від 04.04.2023 № 4200.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
II. Щодо розділення закупівлі на лоти. Слід зазначити, що, по технічних характеристиках, вказаних в Медико-технічних вимогах до медичних виробів (за позиціями №1-8) замовником, ВІДСУТНІ ЩОНАЙМЕНШЕ ДВА ВИРОБНИКИ, МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ЯКИХ ВІДПОВІДАЮТЬ УСІМ В СУКУПНОСТІ ВИМОГАМ ДОДАТКУ 3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ТА ВИРОБЛЯЮТЬ ВЕСЬ ПЕРЕЛІК ТОВАРІВ ЗАЗНАЧЕНИХ ЗАМОВНИКОМ В ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ. На сьогоднішній день на ринку немає інших номенклатурних позицій які б були доступними для поставки одним виробником та мали ідентичні характеристики до тих що вказав замовник, тобто відповідали поняттю еквівалент по даній закупівлі. Як наслідок ми не можемо прийняти участь у закупівлі. Хоч за Законом України «Про публічні закупівлі » і надано право Замовнику визначати предмет закупівлі , однак в такому вигляді тендерна документація створена для суттєвого зменшення конкуренції з метою залучення лише посередників. Таким чином ,таке поєднання предмета закупівлі з різних видів медичних виробів різних виробників порушує принципи закупівлі, які закріплені в ст.5 цього Закону, а саме, в частині економії бюджетних коштів (так як виробники /офіційні представники усуваються таким чином замовником від закупівлі, а залучаються посередники ,які будуть продавати все разом що дозволяє встановлювати максимальні ціни при цьому формально усуваючи самих виробників). Такі умови є дискримінаційними ,оскільки закупівля розрахована лише на посередників ,які будуть постачати необхідні медичні вироби. Отже, порушуються п.1,4 та частина 2,4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі.». Зазначені медичні матеріали мають різні функціональні призначення, технічні характеристики, технології виробництва та умови застосування. На ринку немає виробників, які б самостійно виробляли усі вказані позиції. Звертаємо особливу увагу на те, що безпосередньо потенційний учасник/виробник повинен запропонувати медичні вироби одразу за всіма позиціями №1-8 , які повинні відповідати всім сукупним вимогам Додатку 3 до Тендерної документації Технічне завдання. Такі дії є прямим порушенням і статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка закріплює принципи добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та забезпечення максимальної економії бюджетних коштів. Відповідно до пункту 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 р. за № 500/34783 (далі – Наказ), предмет закупівлі визначається саме за показником четвертої цифри класифікатора. Згідно з пунктом 5 Наказу передбачено, що ЗАМОВНИК МОЖЕ ВИЗНАЧИТИ ОКРЕМІ ЧАСТИНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ЛОТИ) ЗА ПОКАЗНИКАМИ ЧЕТВЕРТОЇ-ВОСЬМОЇ ЦИФР ЄДИНОГО ЗАКУПІВЕЛЬНОГО СЛОВНИКА, обсягом, НОМЕНКЛАТУРОЮ, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того повідомляємо що таке розділення предмету закупівлі на лоти не потребує внесення змін до річного плану закупівлі, відтак його технічно можливо реалізувати на будь якому електронному майданчику, на якому б не працював замовник. Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так, як відсутні ВИРОБНИКИ/представники виробників, які можуть запропонувати медичні вироби саме з таким СУКУПНИМ переліком) позбавляє нас, як потенційного учасника можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням наших прав як учасника. Справа в тому, що різні виробники виробів медичного призначення мають різних авторизованих представників/дистриб’юторів/дилерів в Україні і тому, очевидно, не всі потенційні учасники можуть бути одночасно представником/дистриб’ютором/дилером для всіх виробників, як того вимагає тендерна документація. Таким чином об’єднання виробів медичного призначення різних виробників надає незаконну преференцію одним потенційним учасникам і відкидає можливість участі в процедурі закупівлі інших потенційних учасників, що є дискримінацією та порушенням Закону України « Про публічні закупівлі», де ст.5 «Принципи здійснення закупівель та недискримінація учасників» п.4 прямо вказує про те, що « Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону 922 закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону 922 передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону 922, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Орган оскарження у своїй практиці неодноразово зазначав, що об'єднання різнотипних медичних виробів в одному лоті без належного поділу на частини (лоти) призводить до дискримінації виробників та постачальників, які спеціалізуються лише на окремих видах медичних виробів, та обмежує конкуренцію. На підтвердження надаємо лише частину з великої кількості рішень Антимонопольного комітету України, згідно яких в подібних випадках замовника було зобов’язано внести зміни та розділити закупівлю на лоти: РІШЕННЯ АМКУ № 11705-р/пк-пз від 31.07.2023 №4969-р/пк-пз від 18.04.2023 № 4200-р/пк-пз від 04.04.2023 № 20981 -р/пк-пз від 27.12.2023 13 листопада 2025 р. нами було направлено звернення в електронну систему закупівлі з проханням внести зміни до технічних характеристик предмета закупівлі та розділити дану закупівлю на лоти з метою розширення кола тих хто може прийняти участь в даній закупівлі з метою розширення кола учасників які зможуть взяти участь в закупівлі. Однак на момент подання даної скарги Замовником не надано відповіді на наше звернення та не вжито відповідних заходів для усунення дискримінаційних положень документації по відношенню до нас як потенційного учасника. Відтак просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та оголошення, а саме внести зміни до медико-технічних вимог предмету закупівлі до позицій 5, 6, та 8 і розділити на лоти даний предмет закупівлі наступним чином: Лот №1 позиції 1-6 та 8 Додатку 3 до Тендерної документації Технічне завдання: Голка 21 G x 4", 0.80 x 100 мм з ізоляцією для провідникової анестезії; Голка 21 G x 2", 0.80 x 50 мм з ізоляцією для провідникової анестезії; Набір катетерів для подовженої блокади периферичного нерва, 18 G х 50 MM; Набір катетерів для подовженої блокади периферичного нерва, 18 G х100 MM; Лінійний зшиваючо-ріжучий апарат з картриджем, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 75 мм та висота відкритої скоби 3,85 мм» замінити на «довжина робочої частини (довжина шва) в межах 75-85 мм та висота відкритої скоби в межах 3,8-3,9 мм»; Картридж для лінійного зшиваючо-ріжучого апарату, одноразового використання, стерильний, параметр «довжина робочої частини (довжина шва) 75 мм та висота відкритої скоби 3,85 мм» замінити на «довжина робочої частини (довжина шва) в межах 75-85 мм та висота відкритої скоби в межах 3,8-3,9 мм»; Матеріал гемостатичний, плетений, що розсмоктується (окислена регенерована целюлоза), розмір 10,2 х 20,3 см, бактерицидний, параметр «матеріал - стерильний гемостатичний плетений матеріал, що розсмоктується, на основі окисленої регенерованої целюлози» замінити на «стерильний гемостатичний плетений матеріал, що розсмоктується, на основі окисленої целюлози» і «розмір 10,2 х 20,3 см» замінити на «розмір 10±0,5см х 20±0,5см» Лот №2 позиція 7 Додатку 3 до Тендерної документації Технічне завдання: Світловод радіальний.
Запити Органу оскарження
Номер:
0ddefdee244f4f07a09fe247e37d95fc
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги
Текст запиту:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) № 17130-р/пк-пз від 18.11.2025 прийнято до розгляду скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Б.БРАУН МЕДІКАЛ УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ: 36798085) (надалі – Скаржник) № 1940 від 14.11.2025, зареєстровану в електронній системі закупівель (далі — ЕСЗ) за UA-2025-11-11-005211-a.a1 (далі — Скарга).
Згідно з пунктом 2 рішення Комісії Замовнику протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу, зокрема, надати інформацію щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників у вигляді порівняльної таблиці (з посиланням на відповідні пункти підтверджуючих документів) з наданням підтверджуючих документів.
Інформація надана в порівняльній таблиці у файлі.
Дата опублікування:
20.11.2025 15:29
Номер:
c310c432171648b994d565ed86ed8dc4
Тема запиту:
Додаткові пояснення
Текст запиту:
ДОПОВНЕННЯ ДО СКАРГИ
про порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель та на дискримінаційні умови тендерної документації
Підставою для подання додаткової інформації до скарги є нововиявлена інформація оприлюднена 20.11.2025 р. замовником в пояснення по скарзі № UA-2025-11-11-005211-a.a1. Повний текст доповнень додано у прикріплених документах.
Дата опублікування:
21.11.2025 16:54