• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби дезінфікуючі

Завершена

40 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 406.00 UAH
Період оскарження: 29.11.2018 10:06 - 03.12.2018 10:10
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо відповіді....

Номер: 577b07fd794f4c8c8f616f23ef914b98
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-29-000356-c.c3
Назва: Щодо відповіді....
Вимога:
Враховуючи протизаконне корупціне трактування своїх прав Замовником, небажання економити бюджетні кошти під час дії Воєнного стану, розтрачування бюджетних коштів на хабарі, ми направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів з метою притягнення до відповідальності корупціонерів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога корупціонеру!

Номер: 1cde70660eb24298a92db805a77789cf
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-29-000356-c.c2
Назва: Вимога корупціонеру!
Вимога:
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник-корупціонер зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Технічне завдання було складено виходячи з потреби нашого закладу, а документація відповідає положенням наказу № 35. Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель (наказ ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016). Згідно пункту 6.4 ”Порядку здійснення допорогових закупівель” “У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.” Тобто посилання на конкретний товар не порушують вимоги Порядку, а вказівка на аналоги та/або еквіваленти визначена як можливість, а не обов’язок Замовника. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т. ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. Тому, спираючись на вище сказане, Замовником дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), а саме оголошення про Закупівлю складено у відповідності до наказу ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016. Тому, тендерний комітет не бачить законних підстав для задоволення Ваших вимог.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

упереджені дії

Номер: 6e12a6c21a61462aa9c4f42cd497d214
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-29-000356-c.c1
Назва: упереджені дії
Вимога:
дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу, подану щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція, згідно оголошення за номером № UA-2018-11-29-000356-c, від 29.11.2018 року, (надалі - Процедура закупівлі, а також Закупівля), зауважимо таке: Технічне завдання було складено виходячи з потреби нашого закладу, а документація відповідає положенням наказу № 35. Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель (наказ ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016). Згідно пункту 6.4 ”Порядку здійснення допорогових закупівель” “У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.” Тобто посилання на конкретний товар не порушують вимоги Порядку, а вказівка на аналоги та/або еквіваленти визначена як можливість, а не обов’язок Замовника. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т. ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. Тому, спираючись на вище сказане, Замовником дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), а саме оголошення про Закупівлю складено у відповідності до наказу ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016. Тому, тендерний комітет не бачить законних підстав для задоволення Ваших вимог.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні