-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Відбійні причальні пристрої
Завершена
691 447.86
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 914.48 UAH
мін. крок: 1% або 6 914.48 UAH
Період оскарження:
10.10.2018 10:55 - 11.11.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Про відміну процедури закупівлі
Номер:
77814264392d41d7846b00fd2b331f48
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-10-000122-b.c1
Назва:
Про відміну процедури закупівлі
Вимога:
ВИМОГА
У звязку з порушенням Замовником порядку проведення процедури закупівлі товару «Гумові вироби» за кодом ДК 021:2015 - 19510000-4 (Відбійні причальні пристрої), ТОВ “Будпромзабезпечення” вимагає, зокрема, прийняти рішення про припинення процедури закупівлі; скасувати всі рішення, прийняті після розкриття цінових пропозицій та відміни торгів.
Стосовно порушення вимог п.1 розділу III тендерної документації Зовнішньоторговим підприємством "МАГ" із закупівлі товару «Гумові вироби» за кодом ДК 021:2015 - 19510000-4 (Відбійні причальні пристрої)
Відповідно до розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Замовником визначено:
- “Документи тендерної пропозиції учасника, які видані учаснику/складені учасником в оригіналі у вигляді паперового документа, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії (наприклад, у форматі PDF (PortableDocumentFormat)” з оригіналу документу. “
Зовнішньо торговим підприємством "МАГ" на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надані документи(Договір, видаткова накладна, довіреність) з ксерокопій документів та завірені печаткою, що є порушенням п.1 розділу III тендерної документації, що унеможливлює підтвердження фактичної інформації про існування наданих документів.
Перераховані вище документи (Договір, видаткова накладна, довіреність) є документами складеними або отримані безпосередньо Зовнішньоторговим підприємством "МАГ" та повинні бути наявні в оригіналі. Усі перераховані документи є первинними документами бухгалтерського обліку. Термін зберігання документів згідно п. 44.1 ПКУ 1095 днів.
Лист-відгук від контрагента за договором є оригіналом отриманим Учасником (Зовнішньо торговим підприємства"МАГ") також наданий у вигляді сканованої ксерокопії.
Документи на вимоги документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів подані Зовнішньоторговим підприємства"МАГ" з порушеннями вимог п.1 розділу III тендерної документації.
Підтвердженням остаточного виконання Договору може свідчить виписка банку про оплату від ТОВ “ЛАКОСА” яка теж не надана.
В п 4.2 Договору № Д2016-169 від 30.09.2016р. наданого Зовнішньоторговим підприємства"МАГ" зазначено “4.2 Покупець здійснює оплату вартості товару у розмірі 85% від вартості договору, за допомогою банківського переказу на поточний рахунок Продавця протягом 10 днів з дати отримання оплати за генеральним договором.”
Виникає питання про основний генеральний договір який також не наданий на підтвердження.
Договором передбачена товарно-транспортна накладна яка є документом складеним Зовнішньоторговим підприємства"МАГ" та також не надана Учасником як підтвердження поставки товару.
Стосовно порушення вимог п. 2 Додатку 1 до тендерної документації Зовнішньоторговим підприємством "МАГ" із закупівлі товару «Гумові вироби» за кодом ДК 021:2015 - 19510000-4 (Відбійні причальні пристрої) в якому зазначено:
“Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій (крім пунктів 1, 3, 7, 8, 9, 10) і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі за кожною підставою окремо”
Зовнішньоторговим підприємством "МАГ", не зважаючи на умови тендерної документації, надана єдина довідка за усіма підставами.
Підстави для скасування переможця Зовнішньоторговим підприємством "МАГ" пункт 1, 4 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”
Також слід зазначити, що усі “оригінали” документів (Довідок або гарантійних листів) складені Зовнішньоторговим підприємством "МАГ"у складі тендерної пропозиції надані з печаткою та підписом накладеною форматі PDF на текстовий документ, крім ксерокопій договору , накладної та довіреності на які накладено оригінал оттиску печатки, що не є сканованими оригіналами документів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 30.11.2018 14:45
Дата подачі:
30.11.2018 14:45
Вирішення:
«Тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» уважно розглянуто Вашу вимогу, з приводу чого повідомляємо наступне.
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації із закупівлі товару «Гумові вироби» за кодом ДК 021:2015 - 19510000-4 (Відбійні причальні пристрої)(далі-тендерна документація) передбачено, що учасник може надавати документи своєї пропозиції наступним чином:
- Документи тендерної пропозиції учасника, які видані учаснику/складені учасником в оригіналі у вигляді паперового документа, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії (наприклад, у форматі PDF (PortableDocumentFormat)) з оригіналу документу.
- Документи, видані учаснику/складені учасником у вигляді копії, надаються учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованої копії (наприклад, у форматі PDF (PortableDocumentFormat)) з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою* учасника/уповноваженої особи учасника.
Дані вимоги тендерної документації, дають право учаснику завантажувати як копії засвідчені підписом та печаткою* учасника/уповноваженої особи учасника так і оригінали документів.
Окрім цього, тендерна документація не містить заборони надавати учаснику оригінали документів лише як оригінали, оскільки завірена належним чином копія документу має юридичну силу таку саму як і оригінал.
Таким чином, Зовнішньоторгове підприємство «МАГ» надаючи у своїй тендерній пропозиції завірені копії договору №Д/2016-169 від 30.09.2016 року, видаткової накладної №РН-0000307 від 4 жовтня 2016 року та відгуку ТОВ «Лакоса» виконало всі вимоги пп.1.1. п.1 Додатку 1 тендерної документації.
Стосовно підтвердження виконання аналогічного договору №Д/2016-169 від 30.09.2016 року, звертаємо вашу увагу, що вимогами пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено для підтвердження виконання аналогічного договору надання копії документу(ів), передбаченого умовами такого договору (видаткова накладна, акт приймання-передачі тощо), що підтверджує продаж/поставку за договором. Зовнішньоторгове підприємство «МАГ» в своїй тендерній пропозиції для підтвердження виконання аналогічного договору надало видаткову накладну №РН-0000307 від 4 жовтня 2016 року, яка підтверджую виконання аналогічного договору.
Оскільки вимогами тендерної документації передбачено надання видаткової накладної як документу, що підтверджує виконання договору, а саме поставку товару, то учасник Зовнішньоторгове підприємство «МАГ» надаючи видаткову накладну №РН-0000307 від 4 жовтня 2016 року повністю виконав вимогу пп.1.1.п.1 Додатку 1 до тендерної документації. Також, зауважуємо що товаро-транспортні накладні та документи про оплату, які відносяться до аналогічного договору вимогами тендерної документації не вимагались.
Вимогами п.2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій (крім пунктів 1, 3, 7, 8, 9, 10) і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі за кожною підставою окремо.
Звертаємо вашу увагу, що дана вимога не передбачає надання окремо по кожній підставі довідки, а передбачає надання інформації по кожній підставі окремо. Тобто, надаючи довідку від 14.11.2018 року, яка містить інформацію по кожній підставі окремо, Зовнішньоторгове підприємство «МАГ» повністю виконало вимогу п.2 Додатку 1 до тендерної документації.»
Статус вимоги:
Відхилено