• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Завершена

1 785 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 925.00 UAH
Період оскарження: 24.10.2018 11:03 - 15.11.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо внесення змін

Номер: ffa248a362cf4ead83eea84eaaf1e919
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-24-000358-a.c1
Назва: Щодо внесення змін
Вимога:
В процедурах закупівель шкільних автобусів в Україні приймають участь наступні виробники автобусів: АТАМАН (ПАТ «Черкаський автобус») - об’єм двигуна 5123 куб.см. БОГДАН (ДП АСЗ №1 АТ «АК «Богдан Моторс» - об’єм двигуна 5760 куб.см. ЕТАЛОН (ТОВ «Чернігівський автозавод) - об’єм двигуна 5760 куб.см. ПАЗ (Павловський автозавод (Росіська Федерація) - об’єм двигуна 4433 куб.см. Технічній вимозі розміщеній у ТЕХНІЧНМУ ЗАВДАННІ зазначеній у ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ що об’єм двигуна має бути не більше 5500 см. Куб відповідають автобуси АТАМАН і ПАЗ. Рішенням Ради національної безпеки і оборони України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 28 квітня 2017 року введений в дію Указом Президента від 15.05.2017 року. ПАЗ (Павловський автозавод (Росіська Федерація) підпадає під дію санкцій і не може продавати свою продукцію в Україні тим більше за державні кошти. Таким чином з виробників які можуть прийняти участь у закупівлі тільки автобус АТАМАН (ПАТ «Черкаський автобус») відповідає технічній вимозі Замовника: Об’єм - не більше 5500 см. Куб., що є дискримінацією по відношенню до інших потенційних виробників. Просимо Вас зміни в ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зазначені у ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, які також наддадуть можливість прийняти участь у процедурі закупівлі іншим учасникам з продукцією інших виробників, а саме: Редакція Замовника: Об’єм - не більше 5500 см. Куб Запропонована редакція: Об’єм - не більше 5800 см. куб. В разі невиконання нашої вимоги залишаємо за собою право звернення в органи, які контролюють дотримання норм чинного законодавства в питаннях закупівель за державні кошти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу Вимогу надаємо пояснення щодо дискримінаційних вимог та повідомляємо наступне. Законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовниками торгів забезпечується вільний доступ всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних) до інформації про закупівлю, шляхом її розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу «https://prozorro.gov.ua» у відповідності до вимог ст.10 Закону. Отже, Замовниками принцип недискримінації учасників реалізується в спосіб, чітко визначений Законом. Характеристики технічної специфікація предмета закупівлі визначені виходячи з умов експлуатації та функціональних потреб підприємства та сформована керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у ст. 3 Закону, а тому Замовник не вважає критерії викладені в тендерній документації (а саме Додаток 2) дискримінаційними та вирішує залишити вимоги тендерної документації без змін. Також повідомляємо Вас, що в технічному завданні не міститяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тому Учасник має право запропонувати аналогічний товар з характеристиками, не гіршими за наведені в Додатку 2 до тендерної документації. Тендерний комітет визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними Учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на вибір Замовника торгів виду предмета закупівлі чи його обґрунтування. Адже всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута нами відповідно до діючого законодавства. Якщо в потенційних учасників немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно з оприлюдненим оголошенням, то це не означає що ми зобов’язані змінити вид предмета закупівлі на будь-чию вимогу. Також, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю ,,еквівалентом”.Отже, замовниками торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушуються, тому, враховуючи вищевикладене, тендерний комітет не вбачає за необхідне внесення запропонованих змін до Додатку 2, бо жодні дискримінаційні вимоги у тендерній документації не встановлюються, оскільки вони для всіх осіб є однакові.
Статус вимоги: Відхилено