-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92, Дизельне паливо
Бензин А-92, Дизельне паливо
Завершена
567 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 836.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 836.80 UAH
Період оскарження:
24.10.2018 16:36 - 05.11.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
про скасування рішення про визнання переможцем
Номер:
19eba3ce25314de089b2f64474d874c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-24-002426-c.c2
Назва:
про скасування рішення про визнання переможцем
Вимога:
Тендерному комітету
Станції швидкої медичної
допомоги м. Рубіжне
30.11.2018 тендерним комітетом Станції швидкої медичної допомоги м. Рубіжне прийнято рішення визнати тендерну пропозицію ТОВ «Мікс Маркет» такою що відповідає вимогам тендерної документації. Зазначене рішення оформлене протоколом №120 від 30.11.2018 і в цей же день оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Вважаємо, що таке рішення підлягає скасуванню з огляду на нижченаведене.
Членами тендерного комітету не забезпечено об’єктивний розгляд тендерної документації всіх учасників аукціону, що призвело для визначення переможцем учасника – тендерна пропозиція якого є найвищою за ціною.
Так, підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Парус», стало таке. «Документи подані Учасником, а саме Сертифікат відповідності на Паливо дизельне, виробник продукції – Открытое акционерное общество «Мозырский нефтеперерабатывающий завод «Республика Белорусь» (мовою оригіналу) (строк дії з 14 грудня 2017року до 13.12.2018року), виданий органом з сертифікації МАСМА-СЕПРО, а паспорт якості № 132909 на Паливо дизельне, виданий Акционерному обществу «ОРЛЕАН Летува)(мовою оригіналу) як виробнику продукції, дата оформлення паспорта якості 06.11.2018р.
Водночас, із документів на підтвердження якості товару, наданих ТОВ «МІКС МАРКЕТ» вбачається, що цей Учасник надав у складі тендерної пропозиції Сертифікати відповідності на Паливо дизельне та на бензини, виробником продукції якого є Открытое акционерное общество «Мозырский нефтеперерабатывающий завод «Республика Белорусь» (мовою оригіналу), які видані органом з сертифікації МАСМА-СЕПРО. Строк дії сертифікатів на бензин та на дизельне паливо - з 14 грудня 2017року до 13.12.2018року.
Тобто, якість палива дизельного виробництва Открытого акціонерного общества «Мозырский нефтеперерабатывающий завод «Республика Белорусь» (мовою оригіналу) підтверджена ТОВ «Парус» і ТОВ «Мікс Маркет» в один спосіб - шляхом надання Сертифікату відповідності зі строком дії до 13.12.2018р.
При цьому, члени тендерного комітету не вбачають порушення в тому, що цей учасник не надав паспорти якості на предмет закупівлі, в той час, як стосовно ТОВ «Парус», який надав паспорт якості напідтвердження можливості постачання дизельного палива на вибір - це стало однією із підстав для відхилення тендерної пропозиції.
Приймаючи відповідне рішення, Вами проігноровано той факт, що ТОВ «Мікс Маркет» не надав документів на підтвердження можливості постачати якісний товар (дизельне паливо та бензин) після 13.12.2018року.Адже, умовами тендерної документації та проектом договору, підписаним ТОВ «Мікс Маркет» передбачено обов’язок постачання якісного товару до 31.12.2018року.
Також, підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Парус» стало те, що в порушення п.2 п.п.2.3 Додатку №2 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції цей учасник надав довідку про досвід виконання аналогічного договору та копію лише 1-го договору з ТОВ «Галіал».
ТОВ «МіксМаркет» у складі тендерної пропозиції також надав довідку про досвід виконання аналогічного договору і копію одного договору - № 060917/01 від 06.09.2017року. Цей договір був завантажений двічі.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Мікс Маркет» та ТОВ «Парус» допустили тотожні невідповідності. Але ті наявні порушення, які стали причиною відхилення тендерної ТОВ «Парус» (інших порушень у них не було, як вбачається зі змісту протоколу), не завадили стати переможцем ТОВ «Мікс Маркет».
До того ж Вами необґрунтовано проігноровано додаткові невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Мікс Маркет» і не надано цьому належної правової оцінки:
- Пунктом 4.3. Розділу 1 тендерної пропозиції визначено місце виконання робот: «заправка транспортних засобів Замовника повинна здійснюватися на АЗС Учасника, розташованих в м. Рубіжне та на відстані не більше 10 км від м. Рубіжне.
П. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст..17 Закону» чітко визначено, що учасник установив наступний кваліфікаційний критерій : довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для циклу постачання товару, в тому числі копію документу або гарантійний лист про наявність АЗС на території м. Рубіжне та на відстані не більше ніж 10 км від м. Рубіжне .
П. 5.4. проекту договору визначає місце поставки товару: «Луганська область. Місто Рубіжне. АЗС учасника».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Мікс Маркет» не підтверджено наявність у нього АЗС у м. Рубіжне.
Довідка про наявність мережі АЗС від 27.09.2018року підтверджує невідповідність Учасника цьому кваліфікаційному критерію
Адже такий кваліфікаційний критерій є одним із вагомим під час надання цілодобової екстреної медичної допомоги населенню міста Рубіжне.
- Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «Мікс Маркет»не відповідає формі, зазначеній у Додатку 2/3, не зазначено адресу розміщення АЗС
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «МіксМаркет» не відповідає тендерній документації. Цінова пропозиція цього учасника не спотворює умов для економії бюджетних коштів, є найменш вигідною для Замовника.
В таких діях членів тендерної документації вбачається дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій всіх Учасників аукціону.
Отжє, вбачаємо у ваших діях ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що в свою чергу є грубим порушенням с. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Мікс Маркет».
У іншому випадку ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України із з завою до правоохоронних органів в межах їх компетенції .
Директор ТОВ «УТН-НАФТА ПЛЮС» Ю.М. Масенко
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога038.pdf 03.12.2018 11:04
- протокол 124 відповідь УТН НАФТА.pdf 05.12.2018 16:00
Дата подачі:
03.12.2018 11:04
Вирішення:
Згідно з п. 2 п.п. 2.8 Додатку № 2 до тендерної документації Учасник надає копію сертифіката якості (відповідності), посвідчення якості або інший документ, оформлений згідно чинного законодавства, який підтверджує якісні, технологічні та кількісні характеристики товару.
Учасником ТОВ «МІКС МАРКЕТ» були надані сертифікати відповідності на Паливо дизельне та Бензин А-92, виробник продукції – Открытое акционерное общество «Мозырский нефтеперерабатывающий завод» Республика Белорусь (мовою оригіналу) (строк дії з 14 грудня 2017р. до 13.12.2018р.). Також були надані паспорта якості: Открытому акционерному обществу «Мозырский нефтеперерабатывающий завод» Республика Белорусь (мовою оригіналу) паспорт якості №899 на Бензин А-92 дата виготовлення 24.06.2018, паспорт якості №904 на паливо дизельне дата виготовлення 25.06.2018р. (файл під назвою «30 паспорта якості»)
Згідно підтвердження проекту договору, учасник надав лист-згоду з проектом договору. В проекті договору розділ 2. Якість товару, п 2.2 зазначено, що якість товару підтверджується сертифікатом відповідності на кожну партію товару, тому і після 13.12.2018р. Учасник буде поставляти якісний товар згідно з умовами договору.
Тому тендерний комітет вважає, що учасник підтвердив можливість постачання якісного товару.
Проект Договору про закупівлю не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання Договору з учасником-переможцем торгів, тому і місце поставки, предмет договору, спосіб поставки- талони чи забірні відомості, буде визначено згідно з документами переможця
Отже, з огляду на вищевикладене Ваша Вимога залишається без задоволення в частині скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «МІКС МАРКЕТ».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
щодо підстав відхилення тендерної пропозиції
Номер:
4f4aeb7c8b9c4301aa420f5c289b32ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-24-002426-c.c1
Назва:
щодо підстав відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Тендерному комітету
Станції швидкої медичної
допомоги м. Рубіжне
15.11.2018 тендерним комітетом Станції швидкої медичної допомоги м. Рубіжне прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ « УТН-НАФТА ПЛЮС» на закупівлю ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо), в зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Зазначене рішення оформлене протоколом №111 від 15.11.2018. Просимо вас надати додаткові роз’яснення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, та скасувати прийняте вами рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції з підстав, викладених у листі за вих. 1/19 від 19.11. 2018року що додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога до ТК0.pdf 19.11.2018 17:05
- лист № 3304-04_39245-06 від 07.09.2018.pdf 19.11.2018 17:05
- протокол 114 від 22.11.18.pdf 22.11.2018 15:06
Дата подачі:
19.11.2018 17:05
Вирішення:
Роз’яснення щодо підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УТН-НАФТА ПЛЮС", Код ЄДРПОУ: 40933965 - учасника процедури закупівлі за кодом ДК 021: 2015 09130000-9 Нафта і дистиляти, згідно оголошення за № UA-2018-10-24-002426-c
Відповідно частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо відповідь на вашу вимогу щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності вашої пропозиції умовам тендерної документації.
По першому питанню:
Згідно з п. 2 п.п. 2.8 Додатку № 2 до тендерної документації Учасник надає копію сертифіката якості (відповідності), посвідчення якості або інший документ, оформлений згідно чинного законодавства, який підтверджує якісні, технологічні та кількісні характеристики товару.
Учасником був наданий сертифікат відповідності на Паливо дизельне, виданий органом з сертифікації ТОВ «ВСЦ «ПІВДЕНТЕСТ» (строк дії до 03 травня 2019року), який свідчить про те, що продукція, яку планує поставляти ТОВ «УТН-НАФТА ПЛЮС», походить із Російської Федерації (виробник - филиал публичного акционерного общества «Акционерная нефтяная компания «Башнефть» «Башнефть-Новойл» (мовою оригіналу). У пункті 2 розділу V Тендерної документації вказано, що при здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник враховує вимоги Закону України «Про санкції» зокрема в частині заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України «Про санкції». Відповідно до указу Президента України №126/2018 та Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.05.2018р. застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до фізичних осіб згідно з додатком 1 та юридичних осіб згідно з додатком 2.
У додатку 2 до Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.05.2018 присутня інформація про ПАТ АНК «Башнафта». До ПАТ АНК «Башнафта» застосована санкція обмеження торговельних операцій, що в нашому розумінні означає неможливість поставки товару – палива для автомобілів швидкої допомоги.
Учасником був наданий паспорт якості № 579 на дизельне паливо, з якого виходить, що виробник АО «КНПЗ», та невідомо повну назву виробника, країну походження, юридичну адресу. Таким чином згідно сертифікату якості, який виданий на дизельне паливо виробником є ПАТ АНК «Башнафта», а згідно паспорту якості – виробник АО «КНПЗ».
Станція швидкої медичної допомоги являється комунальним закладом, повинна в своїй діяльності керуватися законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими і нормативними актами України.
Таким чином ми підтримуємо суверенне право України на захист національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України.
По другому питанню:
Згідно з п. 2 п.п. 2.3 Додатку № 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку відповідно до Додатку № 2/3 про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору та копії раніше виконаних договорів. Аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір із взятими на себе зобов'язаннями Учасником за предметом закупівлі, аналогічного предмету закупівлі що визначений тендерною документацією.
В складі тендерної пропозиції учасника містить електронний файл під назвою «Довідка про досвід.pdf», який містить довідку про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору. У вказаній довідці учасник зазначає, що має досвід виконання аналогічних договорів № 17 від 01.07.2017р. з КП «Бюро технічної інвентаризації», договір № 1 від 03.07.2017р., з КП «РВУВКГ» Рубіжанської міської ради, договір № 5 від 01.07.2017р. з ТОВ «Рубіжанське будівельно-монтажне управління», №3 від 01.07.2017р. з ТОВ «Рубіжанський трубний завод». Додані копії 4х договорів в підтвердження про наявність досвіду виконання аналогічного договору – електронний файл під назвою «Договора.pdf».
Згідно ГК України ст. 180. Істотні умови господарського договору
«2. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
3. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
4. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.»
Згідно з умовами договорів найменування, одиниця виміру товару, загальна кількість товару визначаються видатковою накладною, яка має юридичну силу Специфікації в розумінні ст.266 Господарського Кодексу України.
«Стаття 266 п.2. Загальна кількість товарів, що підлягають поставці, їх часткове співвідношення (асортимент, сортамент, номенклатура) за сортами, групами, підгрупами, видами, марками, типами, розмірами визначаються специфікацією за згодою сторін, якщо інше не передбачено законом.»
Специфікація — це документ, який додається до договору поставки і є його невід’ємною частиною. У ній вказують дані, що характеризують предмет договору (включаючи найменування, кількість, його ціну).
Накладна на поставку товару не є обов’язковим додатком до договору, засвідчує процес виконання договору, а не факт його укладення, є первинним документом, тобто містить відомості про господарську операцію і є підставою для її бухгалтерського обліку.
Копії специфікацій або накладних до договору надані не були. Тому було визначено, що дані копії договорів надані не в повному обсязі, в зв’язку з чим не відомо найменування товару по договорам, кількість, ціна.
Станція швидкої медичної допомоги надає цілодобову екстрену медичну допомогу населенню області, тому дуже важливо, щоб Учасник мав змогу поставляти саме бензин та дизельне паливо, а не любий товар згідно договорів.
Тому пропозиція учасника, яким надано документальне підтвердження виконання договору щодо постачання бензину та дизельного палива, не відповідає встановленим умовам тендерної документації.
Отже, з огляду на вищевикладене з урахуванням невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації Ваша Вимога залишається без задоволення в частині скасування рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТН-НАФТА ПЛЮС»
Статус вимоги:
Відхилено