-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
«Папір офісний, папір офсетний, олівці та ластик Koh-i-noor або еквівалент, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» за лотами № 1, № 2, № 3 та № 4»
Строк поставки товарів: не більше 10 календарних днів з дати підписання Сторонами Договору, але не пізніше 12.12.2025 року.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 11 днів назад
470 828.86
UAH з ПДВ
Період оскарження:
07.11.2025 16:08 - 12.11.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
22a2dd6209474518aae0f22062fcef2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-07-013129-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 24.11.2025 р. №295/юр/25.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 24.11.2025р..pdf.asice.zip 24.11.2025 15:14
- Скарга від 24.11.2025р..doc 24.11.2025 15:14
- sign.p7s 24.11.2025 15:14
- ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ.pdf 25.11.2025 17:38
- Письмові пояснення по суті скарги1.docx.p7s 25.11.2025 17:38
- Письмові пояснення по суті скарги1.docx 25.11.2025 17:39
- Протокол 77-О.pdf 25.11.2025 17:39
- ТД папір 2025.doc 25.11.2025 17:39
- ТД папір 2025.doc.p7s 25.11.2025 17:39
- Протокол № 81-О продовження розгляду Учасника 1 на Лот 2 (1).docx 25.11.2025 17:39
- Файли тендерної пропозиції Учасника .pdf 25.11.2025 17:39
- Додаток 2.1 на Лот 2.pdf 25.11.2025 17:39
- Протокол № 81-О продовження розгляду Учасника 1 на Лот 2.docx.p7s 25.11.2025 17:39
- Протокол 74-О.pdf 25.11.2025 17:39
- Додаток 4 - Додаток 2.1 на Лот 2.pdf 26.11.2025 16:28
- Додаток 2 - Протоколи.pdf 26.11.2025 16:28
- ТД папір 2025.doc 26.11.2025 16:28
- Протокол № 74-О оголошення ВТ папір, гумка.docx 26.11.2025 16:28
- Додаток 1 - Тендерна документація.pdf 26.11.2025 16:28
- ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ.pdf 26.11.2025 16:28
- Письмові пояснення по суті скарги.docx 26.11.2025 16:28
- Додаток 3 - Файли тендерної пропозиції Учасника .pdf 26.11.2025 16:28
- Протокол № 81-О продовження розгляду Учасника 1 на Лот 2 (1).docx 26.11.2025 16:28
- Протокол № 77-О продовження розгляду Учасника 1 на Лот 2.docx 26.11.2025 16:28
- рішення від 26.11.2025 №17554.pdf 26.11.2025 13:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.11.2025 15:35
Дата розгляду скарги:
04.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.11.2025 13:50
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5295868570f24adfb36b95a048516d4b
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ», про намір укладення договору з ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наступних підстав.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.
Пунктом 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації визначено, що учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації, установленим Замовником на підставі частини другої статті 22 Закону з урахуванням Особливостей у Додатках 1, 3 до цієї тендерної документації, в тому числі:
технічну частину тендерної пропозиції зміст та форма якої повинні відповідати вимогам Додатку 2 цієї ТД та/або Додатку 2.1 цієї ТД та/або Додатку 2.2 цієї ТД та/або Додатку 2.3 цієї ТД;
сертифікат якості, завірений печаткою виробника або офіційного представника (подається виключно до Лотів №1, №2 та №3);
авторизаційний лист або дилерський лист або дилерський договір або інший документ, який підтверджує право реалізації паперу на території України, виданий виробником або офіційним представництвом виробника (подається виключно до Лотів №1, №2 та №3).
У випадку відсутності вище зазначених документів в складі тендерної пропозиції, тендерна пропозиція Учасника процедури закупівлі вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей та відхиляється Замовником на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (абзацу одинадцятого пункту 44 Особливостей).
Також, Додатком 2.1 Документації (Лот 2) встановлена Технічна частина тендерної пропозиції.
18.11.2025 р. о 18:32 год. Замовником оприлюднено на електронному торгівельному майданчику вимогу про усунення невідповідностей (надалі –Вимога), а саме: «У зв’язку тим, що під час розгляду тендерної пропозиції (далі - ТП) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» (далі – Учасник), виявлені невідповідності в інформації та в документах, що подані Учасником у складі своєї ТП, та подання яких вимагалось Тендерною документацією (далі – ТД), яка була затверджена рішенням уповноваженої особи протоколом № 74 - О від 07.11.2025, та відповідно до пункту 43 Особливостей, пунктів 4, 5 розділу 6 ТД, вимагаємо усунути невідповідності в інформації та в документах поданих у складі Вашої ТП. Перелік невідповідностей в інформації та/або документах та що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та посилання на вимоги ТД, щодо яких виявлено невідповідності: 1. При перевірці інформації, зазначеної Учасником у файлі «Додаток 2.1 на Лот 2.pdf» було виявлено у таблиці «Технічна специфікація» невідповідність в інформації, яку надав Учасник на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а саме: - учасник помилково вказав невірний формат та кількість Товару (стовпчик 2,4,5 таблиці), що невідповідає його електронній Тендерній пропозиції/пропозиції UA-2025-11-07-013129-a . Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 1 Розділу 3 ТД «Тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій ТД (паперовій ТД та у частині ТД в електронних полях та повинна складатись з: … технічної частини тендерної пропозиції, зміст та форма якої повинні відповідати вимогам Додатку 2 цієї ТД та/або Додатку 2.1 цієї ТД та/або Додатку 2.2 цієї ТД та/або Додатку 2.3 цієї ТД …», пункту 5 розділу 3 ТД «Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації, установленим Замовником на підставі частини другої статті 22 Закону з урахуванням Особливостей у Додатках 1, 3 до цієї тендерної документації, в тому числі: …технічну частину тендерної пропозиції зміст та форма якої повинні відповідати вимогам Додатку 2 цієї ТД та/або Додатку 2.1 цієї ТД та/або Додатку 2.2 цієї ТД та/або Додатку 2.3 цієї ТД…», пункту першого розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі» «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» Додатку 3 до ТД Замовником встановлена вимога, щодо надання технічної частини тендерної пропозиції зміст та форма якої повинні відповідати вимогам Додатку 2 цієї ТД та/або Додатку 2.1 цієї ТД та/або Додатку 2.2 цієї ТД та/або Додатку 2.3 цієї ТД. 2. При перевірці інформації, зазначеної Учасником у файлі «довідка.pdf» було виявлено часткову невідповідність в інформації/документі, а саме: «Учасником не вказано інформація про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран». Відповідно до абзацу десятого підпункту 1 пункту 1 Розділу 3 ТД «Тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій ТД (паперовій ТД та у частині ТД в електронних полях та повинна складатись з: … іншої інформації/документів відповідно до частини 3 статті 22 Закону на підтвердження відповідності Учасника умовам тендерної документації та додатків до неї…», пункту п’ятого розділу 2 «Інформація та/або документи, надання яких вимагається умовами тендерної документації в складі тендерної пропозиції (відповідно до Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону)» «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» Додатку 3 до ТД, Замовником вимагалася «Інформація в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; та не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”». 3. При перевірці інформації, зазначеної Учасником у файлі «Додаток 4.pdf» було виявлено часткову невідповідність в інформації/документі, а саме: У пункті 12 таблиці «Довідка «Відомості про учасника» Учасником не вказано інформація про наявність ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Відповідно до абзацу восьмого підпункту 1 пункту 1 Розділу 3 ТД «Тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій ТД (паперовій ТД та у частині ТД в електронних полях та повинна складатись з: … довідки «Відомості про Учасника» зміст, якої повинен відповідати вимогам Додатку 4 цієї ТД, пункту дев’ятого Розділ. 3 «Документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону): для Учасників – юридичних осіб вимагається надати:» «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» Додатку 3 до ТД Замовником вимагалася «Довідка «Відомості про Учасника» Додаток 4 до тендерної документації (зміст якої повинен відповідати вимогам Додатку 4)», пункту 12 таблиці «Довідка «Відомості про учасника» Додатку 4 до ТД Замовником встановлена вимога щодо «Інформація про наявність ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом Учасником зазначається достовірна інформація про наявність ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом». 4. Учасником у складі ТП з документами про призначення керівника Учасника та документами про призначення уповноваженої ним особи не надано підтвердження власноручного підпису керівника та уповноваженої ним особи «довідка у довільній формі зі зразком власноручного підпису керівника Учасника та уповноваженої ним особи у разі представництва повноважень за довіреністю), що підписує(ють) документи, що входять до складу тендерної пропозиції, та договір про закупівлю» згідно з ТД. Відповідно до абзацу дев’ятого підпункту 1 пункту 1 Розділу 3 ТД «Тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій ТД (паперовій ТД та у частині ТД в електронних полях та повинна складатись з:…. інформації/документів стосовно уповноважених осіб Учасника процедури закупівлі щодо підпису тендерної пропозиції та інформації/документів, що входять до складу тендерної пропозиції, укладення договору про закупівлю згідно з Додатком 3 цієї ТД», пункту 10 Розділу 3 «Документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону): для Учасників – юридичних осіб вимагається надати: «…На підтвердження власноручного підпису такого(их) документів надати довідку у довільній формі зі зразком власноручного підпису керівника Учасника та уповноваженої ним особи (у разі представництва повноважень за довіреністю), що підписує(ють) документи, що входять до складу тендерної пропозиції, та договір про закупівлю». Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей через електронну систему закупівель: 1. Надати виправлену інформацію/документ в довільній формі із зазначенням в ній інформації «ро те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; та не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”»; 2. Надати виправлену довідку «Відомості про Учасника» із зазначенням у пункту 12 таблиці інформація про наявність ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. 3. На підтвердження власноручного підпису керівника Учасника – Холода Ігора Орестовича, надати - завантажити в електронну систему закупівель довідку* у довільній формі зі зразком власноручного підпису керівника Учасника та уповноваженої ним особи у разі представництва повноважень за довіреністю), що підписує(ють) документи, що входять до складу тендерної пропозиції, та договір про закупівлю». *Подається (завантажується) в електронну систему закупівель Учасником на фірмовому бланку (у разі його наявності) у вигляді сканованої кольорової копії з оригіналу в форматі (Portable Document Formatі – «pdf» або Joint Photographic Experts Group - «jpeg») або у формі електронного документа з КЕП. У довідці вказується посада, прізвище, ініціал(и) або прізвище, власне ім’я, ставиться власноручний підпис** уповноваженої особи Учасника-юридичної особи, завірений печаткою***; прізвище, ініціал(и) або прізвище, власне ім’я, підпис Учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця (не вимагається якщо цей документ подається (завантажується)в електронну систему закупівель у формі електронного документа із накладанням КЕП уповноваженої на підписання тендерної пропозиції та необхідних для підписання документів/інформації, що входять до складу тендерної пропозиції, повноваження якої щодо підписання тендерної пропозиції та документів, що входять до її складу підтверджується у поданих документах у складі тендерної пропозиції, що вимагаються цією тендерною документацією). Примітка. **Використання факсиміле (факсимільного підпису) на документах, що подаються у складі тендерної пропозиції та при завірянні документів не допускається. ***Ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без використання печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів паперових документів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями/підприємствами/ установами. У разі ведення Учасником діяльності без використання печатки, документи, складені Учасником, що подаються у сканованому вигляді засвідчуються перед скануванням власноручним підписом з обов’язковим наданням (завантаженням) зразка підпису, посвідченого нотаріально..».
Відповідно до п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником була надана неправомірна можливість усунення невідповідностей протягом 24 годин шляхом внесення змін до технічної частини (технічної специфікації), а саме надання ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» НОВОЇ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ на папір А3 (в складі первинної тендерної пропозиції відсутня технічна специфікація на папір А3), оскільки Вимога Замовника про те, що: «Учасник помилково вказав невірний формат та кількість Товару (стовпчик 2,4,5 таблиці), що невідповідає його електронній Тендерній пропозиції/пропозиції UA-2025-11-07-013129-a..…» - є відсутністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції відповідно до п.43 Особливостей.
Тобто, у складі тендерної пропозиції ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» відсутня технічна частина тендерної пропозиції зміст та форма якої повинні відповідати вимогам Додатку 2.1 Документації.
Просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначених підстав.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.
Пунктом 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації визначено, що учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації, установленим Замовником на підставі частини другої статті 22 Закону з урахуванням Особливостей у Додатках 1, 3 до цієї тендерної документації, в тому числі:
технічну частину тендерної пропозиції зміст та форма якої повинні відповідати вимогам Додатку 2 цієї ТД та/або Додатку 2.1 цієї ТД та/або Додатку 2.2 цієї ТД та/або Додатку 2.3 цієї ТД;
сертифікат якості, завірений печаткою виробника або офіційного представника (подається виключно до Лотів №1, №2 та №3);
авторизаційний лист або дилерський лист або дилерський договір або інший документ, який підтверджує право реалізації паперу на території України, виданий виробником або офіційним представництвом виробника (подається виключно до Лотів №1, №2 та №3).
У випадку відсутності вище зазначених документів в складі тендерної пропозиції, тендерна пропозиція Учасника процедури закупівлі вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей та відхиляється Замовником на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (абзацу одинадцятого пункту 44 Особливостей).
Також, Додатком 2.1 Документації (Лот 2) встановлена Технічна частина тендерної пропозиції.
18.11.2025 р. о 18:32 год. Замовником оприлюднено на електронному торгівельному майданчику вимогу про усунення невідповідностей (надалі –Вимога), а саме: «У зв’язку тим, що під час розгляду тендерної пропозиції (далі - ТП) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» (далі – Учасник), виявлені невідповідності в інформації та в документах, що подані Учасником у складі своєї ТП, та подання яких вимагалось Тендерною документацією (далі – ТД), яка була затверджена рішенням уповноваженої особи протоколом № 74 - О від 07.11.2025, та відповідно до пункту 43 Особливостей, пунктів 4, 5 розділу 6 ТД, вимагаємо усунути невідповідності в інформації та в документах поданих у складі Вашої ТП. Перелік невідповідностей в інформації та/або документах та що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та посилання на вимоги ТД, щодо яких виявлено невідповідності: 1. При перевірці інформації, зазначеної Учасником у файлі «Додаток 2.1 на Лот 2.pdf» було виявлено у таблиці «Технічна специфікація» невідповідність в інформації, яку надав Учасник на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а саме: - учасник помилково вказав невірний формат та кількість Товару (стовпчик 2,4,5 таблиці), що невідповідає його електронній Тендерній пропозиції/пропозиції UA-2025-11-07-013129-a . Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 1 Розділу 3 ТД «Тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій ТД (паперовій ТД та у частині ТД в електронних полях та повинна складатись з: … технічної частини тендерної пропозиції, зміст та форма якої повинні відповідати вимогам Додатку 2 цієї ТД та/або Додатку 2.1 цієї ТД та/або Додатку 2.2 цієї ТД та/або Додатку 2.3 цієї ТД …», пункту 5 розділу 3 ТД «Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації, установленим Замовником на підставі частини другої статті 22 Закону з урахуванням Особливостей у Додатках 1, 3 до цієї тендерної документації, в тому числі: …технічну частину тендерної пропозиції зміст та форма якої повинні відповідати вимогам Додатку 2 цієї ТД та/або Додатку 2.1 цієї ТД та/або Додатку 2.2 цієї ТД та/або Додатку 2.3 цієї ТД…», пункту першого розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі» «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» Додатку 3 до ТД Замовником встановлена вимога, щодо надання технічної частини тендерної пропозиції зміст та форма якої повинні відповідати вимогам Додатку 2 цієї ТД та/або Додатку 2.1 цієї ТД та/або Додатку 2.2 цієї ТД та/або Додатку 2.3 цієї ТД. 2. При перевірці інформації, зазначеної Учасником у файлі «довідка.pdf» було виявлено часткову невідповідність в інформації/документі, а саме: «Учасником не вказано інформація про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран». Відповідно до абзацу десятого підпункту 1 пункту 1 Розділу 3 ТД «Тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій ТД (паперовій ТД та у частині ТД в електронних полях та повинна складатись з: … іншої інформації/документів відповідно до частини 3 статті 22 Закону на підтвердження відповідності Учасника умовам тендерної документації та додатків до неї…», пункту п’ятого розділу 2 «Інформація та/або документи, надання яких вимагається умовами тендерної документації в складі тендерної пропозиції (відповідно до Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону)» «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» Додатку 3 до ТД, Замовником вимагалася «Інформація в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; та не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”». 3. При перевірці інформації, зазначеної Учасником у файлі «Додаток 4.pdf» було виявлено часткову невідповідність в інформації/документі, а саме: У пункті 12 таблиці «Довідка «Відомості про учасника» Учасником не вказано інформація про наявність ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Відповідно до абзацу восьмого підпункту 1 пункту 1 Розділу 3 ТД «Тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій ТД (паперовій ТД та у частині ТД в електронних полях та повинна складатись з: … довідки «Відомості про Учасника» зміст, якої повинен відповідати вимогам Додатку 4 цієї ТД, пункту дев’ятого Розділ. 3 «Документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону): для Учасників – юридичних осіб вимагається надати:» «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» Додатку 3 до ТД Замовником вимагалася «Довідка «Відомості про Учасника» Додаток 4 до тендерної документації (зміст якої повинен відповідати вимогам Додатку 4)», пункту 12 таблиці «Довідка «Відомості про учасника» Додатку 4 до ТД Замовником встановлена вимога щодо «Інформація про наявність ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом Учасником зазначається достовірна інформація про наявність ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом». 4. Учасником у складі ТП з документами про призначення керівника Учасника та документами про призначення уповноваженої ним особи не надано підтвердження власноручного підпису керівника та уповноваженої ним особи «довідка у довільній формі зі зразком власноручного підпису керівника Учасника та уповноваженої ним особи у разі представництва повноважень за довіреністю), що підписує(ють) документи, що входять до складу тендерної пропозиції, та договір про закупівлю» згідно з ТД. Відповідно до абзацу дев’ятого підпункту 1 пункту 1 Розділу 3 ТД «Тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій ТД (паперовій ТД та у частині ТД в електронних полях та повинна складатись з:…. інформації/документів стосовно уповноважених осіб Учасника процедури закупівлі щодо підпису тендерної пропозиції та інформації/документів, що входять до складу тендерної пропозиції, укладення договору про закупівлю згідно з Додатком 3 цієї ТД», пункту 10 Розділу 3 «Документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону): для Учасників – юридичних осіб вимагається надати: «…На підтвердження власноручного підпису такого(их) документів надати довідку у довільній формі зі зразком власноручного підпису керівника Учасника та уповноваженої ним особи (у разі представництва повноважень за довіреністю), що підписує(ють) документи, що входять до складу тендерної пропозиції, та договір про закупівлю». Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей через електронну систему закупівель: 1. Надати виправлену інформацію/документ в довільній формі із зазначенням в ній інформації «ро те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; та не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”»; 2. Надати виправлену довідку «Відомості про Учасника» із зазначенням у пункту 12 таблиці інформація про наявність ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. 3. На підтвердження власноручного підпису керівника Учасника – Холода Ігора Орестовича, надати - завантажити в електронну систему закупівель довідку* у довільній формі зі зразком власноручного підпису керівника Учасника та уповноваженої ним особи у разі представництва повноважень за довіреністю), що підписує(ють) документи, що входять до складу тендерної пропозиції, та договір про закупівлю». *Подається (завантажується) в електронну систему закупівель Учасником на фірмовому бланку (у разі його наявності) у вигляді сканованої кольорової копії з оригіналу в форматі (Portable Document Formatі – «pdf» або Joint Photographic Experts Group - «jpeg») або у формі електронного документа з КЕП. У довідці вказується посада, прізвище, ініціал(и) або прізвище, власне ім’я, ставиться власноручний підпис** уповноваженої особи Учасника-юридичної особи, завірений печаткою***; прізвище, ініціал(и) або прізвище, власне ім’я, підпис Учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця (не вимагається якщо цей документ подається (завантажується)в електронну систему закупівель у формі електронного документа із накладанням КЕП уповноваженої на підписання тендерної пропозиції та необхідних для підписання документів/інформації, що входять до складу тендерної пропозиції, повноваження якої щодо підписання тендерної пропозиції та документів, що входять до її складу підтверджується у поданих документах у складі тендерної пропозиції, що вимагаються цією тендерною документацією). Примітка. **Використання факсиміле (факсимільного підпису) на документах, що подаються у складі тендерної пропозиції та при завірянні документів не допускається. ***Ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без використання печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів паперових документів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями/підприємствами/ установами. У разі ведення Учасником діяльності без використання печатки, документи, складені Учасником, що подаються у сканованому вигляді засвідчуються перед скануванням власноручним підписом з обов’язковим наданням (завантаженням) зразка підпису, посвідченого нотаріально..».
Відповідно до п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником була надана неправомірна можливість усунення невідповідностей протягом 24 годин шляхом внесення змін до технічної частини (технічної специфікації), а саме надання ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» НОВОЇ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ на папір А3 (в складі первинної тендерної пропозиції відсутня технічна специфікація на папір А3), оскільки Вимога Замовника про те, що: «Учасник помилково вказав невірний формат та кількість Товару (стовпчик 2,4,5 таблиці), що невідповідає його електронній Тендерній пропозиції/пропозиції UA-2025-11-07-013129-a..…» - є відсутністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції відповідно до п.43 Особливостей.
Тобто, у складі тендерної пропозиції ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» відсутня технічна частина тендерної пропозиції зміст та форма якої повинні відповідати вимогам Додатку 2.1 Документації.
Просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначених підстав.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначених підстав.
Запити Органу оскарження
Номер:
bbf31673f07a43b6a539b9a8ce687a49
Тема запиту:
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ на виконання вимог запиту Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Текст запиту:
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ
На виконання вимог запиту Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) від 26.11.2025 № 17554 -р/пк-пз, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (надалі – Замовник), за результатами розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (скорочена назва – ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (надалі – Скаржник, Учасник), номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання UA-2025-11-07-013129-a.a1, пояснює наступне.
Замовником дійсно було оголошено через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель процедуру закупівлі (відкриті торги) «Папір офісний, папір офсетний, олівці та ластик Koh-i-noor або еквівалент, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» за лотами № 1, № 2, № 3 та № 4», зокрема на Лот № 2 - Папір офісний формат А3, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-07-013129-a (надалі – Процедура закупівлі, Лот № 2). Для участі в Процедурі закупівлі, Лот № 2 свої тендерні пропозиції надали наступні учасники:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «НАШ ПАПІР ПЛЮС»;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «РОМУС-ПОЛІГРАФ»;
3) Товариство з обмеженою відповідальністю «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» - Скаржник.
За результатами електронного аукціону, який завершився 17 листопада 2025 о 14:47, ціна учасників була визначена в наступній послідовності:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «РОМУС-ПОЛІГРАФ» – 52 549,34 грн. з ПДВ – найнижча ціна.
- Товариство з обмеженою відповідальністю «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» – 52 741,56 грн. з ПДВ.
- Товариство з обмеженою відповідальністю «НАШ ПАПІР ПЛЮС» - 63 300,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до частини першої статті 29 «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ зі змінами (далі - Закон), за результатами оцінки тендерних пропозицій проведених автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону, визначена найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «РОМУС-ПОЛІГРАФ» (далі - Учасник).
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником було виявлено невідповідності в інформації та в документах, що подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, та подання яких вимагалось Тендерною документацією (далі – ТД), яка була затверджена Уповноваженої особи НБУВ з організації проведення закупівель (протокол № 74 - О від 07.11.2025, додається) та відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), пунктів 4, 5 розділу 6 ТД Учаснику було надано 24 години для усунення таких невідповідностей шляхом розміщення Замовником в ЕСЗ повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей на підставі рішення уповноваженої особи НБУВ з організації та проведення закупівель (протокол № 77-О від 18.11.2025, додається).
За результатами розгляду та з урахуванням завантажених Учасником через ЕСЗ документів/інформації (додаються) протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в ЕСЗ повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей на підставі рішення уповноваженої особи НБУВ з організації та проведення закупівель (протокол № 77-О від 18.11.2025) відповідно до вимог Особливостей та Закону прийняв наступні рішення, що Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам ТД за процедурою закупівлі, що відсутні підстави для відхилення вказаної тендерної пропозиції, відповідно до Закону з урахуванням Особливостей, визначив переможцем за процедурою закупівлі Учасника та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф».
Замовник вважає своє рішення правомірним та таким, що відповідає нормам Закону та не порушує права та інтереси Скаржника у зв’язку з наступним.
При перевірці інформації, зазначеної Учасником у файлі «Додаток 2.1 на Лот 2.pdf» було виявлено у таблиці «Технічна специфікація» невідповідність в інформації, яку надав Учасник на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а саме:
- учасник помилково вказав невірний формат та кількість Товару (стовпчики 2,4,5 таблиці), що невідповідає його електронній Тендерній пропозиції/пропозиції UA-2025-11-07-013129-a.
Абзацом першим пункту 43 Особливостей визначено «якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
В абзаці другому пункту 43 Особливостей визначено, що «…Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Тобто нормою визначено конкретні випадки які не підпадають під невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Далі нормами пункту 43 Особливостей визначено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником пунктом 5 розділу 3 ТД визначено, що «Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації, установленим Замовником на підставі частини другої статті 22 Закону з урахуванням Особливостей у Додатках 1, 3 до цієї тендерної документації, в тому числі:
технічну частину тендерної пропозиції зміст та форма якої повинні відповідати вимогам Додатку 2 цієї ТД та/або Додатку 2.1 цієї ТД та/або Додатку 2.2 цієї ТД та/або Додатку 2.3 цієї ТД;
сертифікат якості, завірений печаткою виробника або офіційного представника (подається виключно до Лотів №1, №2 та №3);
авторизаційний лист або дилерський лист або дилерський договір або інший документ, який підтверджує право реалізації паперу на території України, виданий виробником або офіційним представництвом виробника (подається виключно до Лотів №1, №2 та №3).
У абзаці п’ятому Розділу 5 ТД Замовник зазначив, що «У випадку відсутності вище зазначених документів в складі тендерної пропозиції, тендерна пропозиція Учасника процедури закупівлі вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей та відхиляється Замовником на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (абзацу одинадцятого пункту 44 Особливостей)». В свою чергу, Учасником в складі своєї тендерної пропозиції було надано підтвердження інформацію/документи - файли - «Додаток 2.1 на Лот 2.pdf», «[НД] Сертифікат якості IQ ECONOMY+.pdf», «Дилерський_лист_ТОВ_Монді_Пекеджінг_Бегс_Юкрейн_від_2025_01_14_№03.pdf» та «Електронна пропозиція», які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, але з допущенням помилок, а саме: невірний формат та кількість Товару у стовпчиках 2,4,5 таблиці Технічної специфікації Технічної частини тендерної пропозиції поданої на Лот 2, при цьому у першому абзаці документа технічної частини тендерної пропозиції файл - «Додаток 2.1 на Лот 2.pdf» Учасником зазначено:
«Технічна частина тендерної пропозиції
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф» надає свою технічну частину тендерної пропозиції на закупівлю: «Папір офісний, папір офсетний, олівці та ластик Koh-i-noor або еквівалент, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» за лотами № 1, № 2, № 3 та № 4» для Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського (надалі – НБУВ) на Лот № 2 Папір офісний формат А 3, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»….» (скріншоти «Додатку 2.1 на Лот 2.pdf», «Електронна пропозиція» додаються). Виходячи з вищевикладеного, вищезазначені помилки, допущені Учасником при заповненні форми Технічної частини тендерної пропозиції на Лот № 2 Додатку 2.1 до ТД, є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі та виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, що підтверджується, наданими Учасником інформацією/документами на Лот № 2 «[НД] Сертифікат якості IQ ECONOMY+.pdf», «Дилерський_лист_ТОВ_Монді_Пекеджінг_Бегс_Юкрейн_від_2025_01_14_№03.pdf» та «Електронна пропозиція».
Замовник, виконуючи вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «РОМУС-ПОЛІГРАФ» процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, яке містить обов’язкову інформацію: перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Виходячи, з вищезазначеного, Замовник виконав вимоги пункту 43 Особливостей наданням 24 годин на виправлення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю у його тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося ТД.
2. Щодо твердження Скаржника про те, що «Замовником була надана неправомірна можливість усунення невідповідностей протягом 24 годин шляхом внесення змін до технічної частини (технічної специфікації), а саме надання ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» НОВОЇ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ на папір А3 (в складі первинної тендерної пропозиції відсутня технічна специфікація на папір А3), оскільки Вимога Замовника про те, що: «Учасник помилково вказав невірний формат та кількість Товару (стовпчик 2,4,5 таблиці), що невідповідає його електронній Тендерній пропозиції/пропозиції UA-2025-11-07-013129-a..…» - є відсутністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції відповідно до п.43 Особливостей».
Замовник, наголошує на те, що Учасником - Товариством з обмеженою відповідальністю «РОМУС-ПОЛІГРАФ» у складі своєї «первинної» тендерної пропозиції на підтвердження умовам ТД, було надано файли - «Додаток 2.1 на Лот 2.pdf» (у якому було виявлено вищезазначені помилки, які не змінюють предмет закупівлі), «[НД] Сертифікат якості IQ ECONOMY+.pdf», «Дилерський_лист_ТОВ_Монді_Пекеджінг_Бегс_Юкрейн_від_2025_01_14_№03.pdf» та «Електронна пропозиція», які містять інформацію та документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації.
Враховуючи вимоги абзацу другого пункту 43 Особливостей «…Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Тобто нормою визначено конкретні випадки які не підпадають під невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Далі нормами пункту 43 Особливостей визначено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, Замовник надав 24 години Учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю «Ромус Поліграф» на виправлення помилок, що не призводили до зміни предмета закупівлі, запропонованого ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Враховуючи вище викладене, Товариство з обмеженою відповідальністю «Ромус Поліграф» на виконання вимоги про усунення невідповідностей (відповідно до рішення уповноваженої особи НБУВ з організації та проведення закупівель (протокол № 77-О від 18.11.2025) виправив вищезазначені помилки у раніше поданому документі (файл - «Додаток 2.1 на Лот 2.pdf»), що не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо та не є у розумінні Закону з урахуванням Особливостей НОВОЮ ТЕХНІЧНОЮ СПЕЦИФІКАЦІЄЮ на папір А3, як стверджує Скаржник.
Замовником належним чином та відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, було проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Ромус Поліграф», зокрема документів та інформації поданої у складі тендерної пропозиції на відповідність вимогам умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, правомірно, законно визнано переможцем Процедури закупівлі, Лот № 2 та без порушення вимог та принципів статті 5, п.4 ч.10 статті 11 Закону, що в свою чергу не могло призвести до порушення принципів недискримінації учасників, рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівлі, об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель
Таким чином, Замовник вважає позицію Скаржника необґрунтованою і недоведеною, документально непідтвердженою.
Зважаючи на викладене вище, Замовник – Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського просить відмовити у задоволення скарги Товариству з обмеженою відповідальністю "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" в повному обсязі.
Додатки до пояснень:
1. Додаток № 1 - Тендерна документація.
2. Додаток № 2 - Протоколи уповноваженої особи НБУВ з організації та проведення закупівель № 74-О від 07.11.2025, № 77-О від 18.11.2025, № 81-О від.
3. Додаток 3 – Файли тендерної пропозиції Учасника «Додаток 2.1 на Лот 2.pdf», «Електронна пропозиція». «[НД] Сертифікат якості IQ ECONOMY+.pdf», «Дилерський_лист_ТОВ_Монді_Пекеджінг_Бегс_Юкрейн_від_2025_01_14_№03.pdf»
4. Додаток № 4 - файл тендерної пропозиції Учасника - «Додаток 2.1 на Лот 2.pdf» після виправлення помилок
Дата опублікування:
26.11.2025 16:28
Номер:
65fd562b1b3348d8b0f8732a27eb6314
Тема запиту:
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ
Текст запиту:
З урахуванням вимог статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ зі змінами (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (надалі – Особливості) Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (надалі – Замовник), за результатами розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (скорочена назва – ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (надалі – Скаржник, Учасник), номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання UA-2025-11-07-013129-a.a1, пояснює наступне.
Замовником дійсно було оголошено через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель процедуру закупівлі (відкриті торги) «Папір офісний, папір офсетний, олівці та ластик Koh-i-noor або еквівалент, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» за лотами № 1, № 2, № 3 та № 4», зокрема на Лот № 2 - Папір офісний формат А3, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-07-013129-a (надалі – Процедура закупівлі, Лот № 2). Для участі в Процедурі закупівлі, Лот № 2 свої тендерні пропозиції надали наступні учасники:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «НАШ ПАПІР ПЛЮС»;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «РОМУС-ПОЛІГРАФ»;
3) Товариство з обмеженою відповідальністю «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» - Скаржник.
За результатами електронного аукціону, який завершився 17 листопада 2025 о 14:47, ціна учасників була визначена в наступній послідовності:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «РОМУС-ПОЛІГРАФ» – 52 549,34 грн. з ПДВ – найнижча ціна.
- Товариство з обмеженою відповідальністю «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» – 52 741,56 грн. з ПДВ.
- Товариство з обмеженою відповідальністю «НАШ ПАПІР ПЛЮС» - 63 300,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до частини першої статті 29 Закону, за результатами оцінки тендерних пропозицій проведених автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону, визначена найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «РОМУС-ПОЛІГРАФ» (далі - Учасник).
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником було виявлено невідповідності в інформації та в документах, що подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, та подання яких вимагалось Тендерною документацією (далі – ТД), яка була затверджена Уповноваженої особи НБУВ з організації проведення закупівель (протокол № 74 - О від 07.11.2025, додається) та відповідно до пункту 43 Особливостей, пунктів 4, 5 розділу 6 ТД Учаснику було надано 24 години для усунення таких невідповідностей шляхом розміщення Замовником в ЕСЗ повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей на підставі рішення уповноваженої особи НБУВ з організації та проведення закупівель (протокол № 77-О від 18.11.2025, додається).
За результатами розгляду та з урахуванням завантажених Учасником через ЕСЗ документів/інформації (додаються) протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в ЕСЗ повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей на підставі рішення уповноваженої особи НБУВ з організації та проведення закупівель (протокол № 77-О від 18.11.2025) відповідно до вимог Особливостей та Закону прийняв наступні рішення, що Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам ТД за процедурою закупівлі, що відсутні підстави для відхилення вказаної тендерної пропозиції, відповідно до Закону з урахуванням Особливостей, визначив переможцем за процедурою закупівлі Учасника та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф».
Замовник вважає своє рішення правомірним та таким, що відповідає нормам Закону та не порушує права та інтереси Скаржника у зв’язку з наступним.
При перевірці інформації, зазначеної Учасником у файлі «Додаток 2.1 на Лот 2.pdf» було виявлено у таблиці «Технічна специфікація» невідповідність в інформації, яку надав Учасник на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а саме:
- учасник помилково вказав невірний формат та кількість Товару (стовпчики 2,4,5 таблиці), що невідповідає його електронній Тендерній пропозиції/пропозиції UA-2025-11-07-013129-a.
Абзацом першим пункту 43 Особливостей визначено «якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
В абзаці другому пункту 43 Особливостей визначено, що «…Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Тобто нормою визначено конкретні випадки які не підпадають під невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Далі нормами пункту 43 Особливостей визначено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником пунктом 5 розділу 3 ТД визначено, що «Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації, установленим Замовником на підставі частини другої статті 22 Закону з урахуванням Особливостей у Додатках 1, 3 до цієї тендерної документації, в тому числі:
технічну частину тендерної пропозиції зміст та форма якої повинні відповідати вимогам Додатку 2 цієї ТД та/або Додатку 2.1 цієї ТД та/або Додатку 2.2 цієї ТД та/або Додатку 2.3 цієї ТД;
сертифікат якості, завірений печаткою виробника або офіційного представника (подається виключно до Лотів №1, №2 та №3);
авторизаційний лист або дилерський лист або дилерський договір або інший документ, який підтверджує право реалізації паперу на території України, виданий виробником або офіційним представництвом виробника (подається виключно до Лотів №1, №2 та №3).
У абзаці п’ятому Розділу 5 ТД Замовник зазначив, що «У випадку відсутності вище зазначених документів в складі тендерної пропозиції, тендерна пропозиція Учасника процедури закупівлі вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей та відхиляється Замовником на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (абзацу одинадцятого пункту 44 Особливостей)». В свою чергу, Учасником в складі своєї тендерної пропозиції було надано підтвердження інформацію/документи - файли - «Додаток 2.1 на Лот 2.pdf», «[НД] Сертифікат якості IQ ECONOMY+.pdf», «Дилерський_лист_ТОВ_Монді_Пекеджінг_Бегс_Юкрейн_від_2025_01_14_№03.pdf» та «Електронна пропозиція», які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, але з допущенням помилок, а саме: невірний формат та кількість Товару у стовпчиках 2,4,5 таблиці Технічної специфікації Технічної частини тендерної пропозиції поданої на Лот 2, при цьому у першому абзаці документа технічної частини тендерної пропозиції файл - «Додаток 2.1 на Лот 2.pdf» Учасником зазначено:
«Технічна частина тендерної пропозиції
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф» надає свою технічну частину тендерної пропозиції на закупівлю: «Папір офісний, папір офсетний, олівці та ластик Koh-i-noor або еквівалент, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» за лотами № 1, № 2, № 3 та № 4» для Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського (надалі – НБУВ) на Лот № 2 Папір офісний формат А 3, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»….» (скріншоти «Додатку 2.1 на Лот 2.pdf», «Електронна пропозиція» додаються). Виходячи з вищевикладеного, вищезазначені помилки, допущені Учасником при заповненні форми Технічної частини тендерної пропозиції на Лот № 2 Додатку 2.1 до ТД, є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі та виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, що підтверджується, наданими Учасником інформацією/документами на Лот № 2 «[НД] Сертифікат якості IQ ECONOMY+.pdf», «Дилерський_лист_ТОВ_Монді_Пекеджінг_Бегс_Юкрейн_від_2025_01_14_№03.pdf» та «Електронна пропозиція».
Замовник, виконуючи вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «РОМУС-ПОЛІГРАФ» процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, яке містить обов’язкову інформацію: перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Виходячи, з вищезазначеного, Замовник виконав вимоги пункту 43 Особливостей наданням 24 годин на виправлення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю у його тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося ТД.
2. Щодо твердження Скаржника про те, що «Замовником була надана неправомірна можливість усунення невідповідностей протягом 24 годин шляхом внесення змін до технічної частини (технічної специфікації), а саме надання ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» НОВОЇ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ на папір А3 (в складі первинної тендерної пропозиції відсутня технічна специфікація на папір А3), оскільки Вимога Замовника про те, що: «Учасник помилково вказав невірний формат та кількість Товару (стовпчик 2,4,5 таблиці), що невідповідає його електронній Тендерній пропозиції/пропозиції UA-2025-11-07-013129-a..…» - є відсутністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції відповідно до п.43 Особливостей».
Замовник, наголошує на те, що Учасником - Товариством з обмеженою відповідальністю «РОМУС-ПОЛІГРАФ» у складі своєї «первинної» тендерної пропозиції на підтвердження умовам ТД, було надано файли - «Додаток 2.1 на Лот 2.pdf» (у якому було виявлено вищезазначені помилки, які не змінюють предмет закупівлі), «[НД] Сертифікат якості IQ ECONOMY+.pdf», «Дилерський_лист_ТОВ_Монді_Пекеджінг_Бегс_Юкрейн_від_2025_01_14_№03.pdf» та «Електронна пропозиція», які містять інформацію та документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації.
Враховуючи вимоги абзацу другого пункту 43 Особливостей «…Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Тобто нормою визначено конкретні випадки які не підпадають під невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Далі нормами пункту 43 Особливостей визначено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, Замовник надав 24 години Учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю «Ромус Поліграф» на виправлення помилок, що не призводили до зміни предмета закупівлі, запропонованого ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Враховуючи вище викладене, Товариство з обмеженою відповідальністю «Ромус Поліграф» на виконання вимоги про усунення невідповідностей (відповідно до рішення уповноваженої особи НБУВ з організації та проведення закупівель (протокол № 77-О від 18.11.2025) виправив вищезазначені помилки у раніше поданому документі (файл - «Додаток 2.1 на Лот 2.pdf»), що не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо та не є у розумінні Закону з урахуванням Особливостей НОВОЮ ТЕХНІЧНОЮ СПЕЦИФІКАЦІЄЮ на папір А3, як стверджує Скаржник.
Замовником належним чином та відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, було проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Ромус Поліграф», зокрема документів та інформації поданої у складі тендерної пропозиції на відповідність вимогам умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, правомірно, законно визнано переможцем Процедури закупівлі, Лот № 2 та без порушення вимог та принципів статті 5, п.4 ч.10 статті 11 Закону, що в свою чергу не могло призвести до порушення принципів недискримінації учасників, рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівлі, об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель
Таким чином, Замовник вважає позицію Скаржника необґрунтованою і недоведеною, документально непідтвердженою.
Зважаючи на викладене вище, Замовник – Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського просить відмовити у задоволення скарги Товариству з обмеженою відповідальністю "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" в повному обсязі.
Дата опублікування:
25.11.2025 17:38