-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продуктові набори згідно ДК 021-2015 : 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні
Завершена
1 120 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
07.11.2025 15:06 - 12.11.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель при прийнятті рішення, дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників.
Номер:
b40f03034e504791b91457336c728c8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-07-011271-a.a1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель при прийнятті рішення, дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Таблиця 1.pdf 24.11.2025 10:35
- Додаток 2 ( зі змінами).docx 24.11.2025 10:35
- СКАРГА НЕМИРІВ.pdf 24.11.2025 10:35
- Рішення протокол уповноваженої особи №56.pdf 24.11.2025 10:35
- Скарга Немирів.docx 24.11.2025 10:35
- Декларація крупи.pdf 24.11.2025 10:35
- sign.p7s 24.11.2025 10:55
- Пояснення 25.11.2025 15:32
- Пояснення 25.11.2025 15:32
- Тендерна документація 25.11.2025 15:32
- Додаток 2 25.11.2025 15:32
- Пояснення 26.11.2025 15:37
- Пояснення 26.11.2025 15:38
- Тендерна документація 26.11.2025 15:38
- Додаток 2 до тендерної документації 26.11.2025 15:38
- Протокол 26.11.2025 15:38
- Таблиця 1 26.11.2025 15:38
- Декларація виробника 26.11.2025 15:38
- рішення від 26.11.2025 № 17552.pdf 26.11.2025 13:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.12.2025 № 17975.pdf 05.12.2025 12:37
- рішення від 04.12.2025 № 17975.pdf 08.12.2025 18:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.11.2025 12:10
Дата розгляду скарги:
04.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.11.2025 13:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.12.2025 18:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cda3cbf904644e8c860fbf76babf2f2d
Заголовок пункту скарги:
Замовник визначив переможцем закупівлі учасника тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації (Додаток №2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі. Технічна специфікація)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
КУ "Немирівський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" (далі Замовник) проводить закупівлю – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні (Продуктові набори), ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-07-011271-a (далі Закупівля).
ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» (далі Скаржник) є учасником даної Закупівлі.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 17.11.2025 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники:
- ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", остаточна цінова пропозиція 1008 000,00 грн з ПДВ;
- ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", остаточна цінова пропозиція 1010 400,00 грн з ПДВ.
Згідно положень «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Критерії вибору переможця – ціна 100%.
Найнижчою ціновою пропозицією автоматично було визначено пропозицію учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", (далі – Учасник). Рішенням (Протокол) уповноваженої особи №56 від 20.11.2025 року (далі - Протокол), ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", визначено переможцем закупівлі.
З тексту Протоколу:
«…Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т.ч. щодо предмета закупівлі та потребам Замовника».
Скаржник НЕ погоджується з Рішенням Замовника та вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), з огляду на наступне:
1. Додатком №2 ТД Замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Технічна специфікація» вимагалося наступне:
4.1. «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає:
технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1.
На виконання даної вимоги учасник ТОВ «НВФ «ВІКОНТ», у складі своєї тендерної пропозиції надає документ «Таблиця 1.pdf», складений за зразком наданим Замовником, що містить сім колонок - № з/п, Найменування товару, одиниця виміру, кількість, технічні характеристики товару, виробник товару, країна походження товару.
П. 5 «Таблиці 1» містить наступну інформацію – «Крупа перлова першого ґатунку», шт. 2000, не затхла, не плеснева, вага 1 кг, ДСТУ 7701:2015, виробник (фасувальник) ТОВ НВФ «Віконт», Україна.
П.5.1 Додатку №2 ТД Замовника вимагалось:
«Всі продукти, що входять до продуктового набору, повинні відповідати вимогам державних стандартів, відповідно до ГОСТ або ДСТУ».
П. 5.2. Додатку №2 ТД містить вимогу:
«Товар що постачається повинен мати сертифікат якості, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими нормами і правилами на території України».
Звертаємо увагу, що документи, що підтверджують якісні характеристики товару мають бути подані учасниками в складі тендерної документації.
На виконання даної вимоги учасник ТОВ НВФ «Віконт», серед іншого, надає документ Декларація крупи.pdf, що є власне Декларацією виробника-фасувальника (Якісне посвідчення) №13/11-25 від 13 листопада 2025 року на товар згідно переліку, який серед іншого містить інформацію про товар «крупа перлова першого ґатунку, крупа перлова першого ґатунку фасована, фасування 1 кг, к-ть, кг – 3000, дата виготовлення листопад 2025 р, термін придатності 12 місяців, нормативний документ ДСТУ 7700:2015 ».
Хочемо звернути увагу, що даний документ містить інформацію про товар крупа перлова першого ґатунку, виготовлений згідно нормативного документу ДСТУ 7700:2015, натомість у Технічній специфікації (Таблиця 1), поданій учасником у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ НВФ «Віконт» пропонує товар «Крупа перлова першого ґатунку», шт. 2000, не затхла, не плеснева, вага 1 кг, ДСТУ 7701:2015.
Оскільки інших документів, які б могли підтвердити якість запропонованого товару учасник ТОВ «НВФ «Віконт» у складі своєї тендерної пропозиції не надав, то відповідно він не виконав вимогу п. 5.2 Додатку №2 Тендерної документації Замовника, та, відповідно, така тендерна пропозиція повинна бути відхилена Замовником, згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей та підпункту 2 пункту 3 Розділу 5 тендерної документації Замовника, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВФ «ВІКОНТ», Замовник порушив норми п.2 ст. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст..5 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» (далі Скаржник) є учасником даної Закупівлі.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 17.11.2025 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники:
- ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", остаточна цінова пропозиція 1008 000,00 грн з ПДВ;
- ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", остаточна цінова пропозиція 1010 400,00 грн з ПДВ.
Згідно положень «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Критерії вибору переможця – ціна 100%.
Найнижчою ціновою пропозицією автоматично було визначено пропозицію учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", (далі – Учасник). Рішенням (Протокол) уповноваженої особи №56 від 20.11.2025 року (далі - Протокол), ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", визначено переможцем закупівлі.
З тексту Протоколу:
«…Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т.ч. щодо предмета закупівлі та потребам Замовника».
Скаржник НЕ погоджується з Рішенням Замовника та вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), з огляду на наступне:
1. Додатком №2 ТД Замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Технічна специфікація» вимагалося наступне:
4.1. «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає:
технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1.
На виконання даної вимоги учасник ТОВ «НВФ «ВІКОНТ», у складі своєї тендерної пропозиції надає документ «Таблиця 1.pdf», складений за зразком наданим Замовником, що містить сім колонок - № з/п, Найменування товару, одиниця виміру, кількість, технічні характеристики товару, виробник товару, країна походження товару.
П. 5 «Таблиці 1» містить наступну інформацію – «Крупа перлова першого ґатунку», шт. 2000, не затхла, не плеснева, вага 1 кг, ДСТУ 7701:2015, виробник (фасувальник) ТОВ НВФ «Віконт», Україна.
П.5.1 Додатку №2 ТД Замовника вимагалось:
«Всі продукти, що входять до продуктового набору, повинні відповідати вимогам державних стандартів, відповідно до ГОСТ або ДСТУ».
П. 5.2. Додатку №2 ТД містить вимогу:
«Товар що постачається повинен мати сертифікат якості, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими нормами і правилами на території України».
Звертаємо увагу, що документи, що підтверджують якісні характеристики товару мають бути подані учасниками в складі тендерної документації.
На виконання даної вимоги учасник ТОВ НВФ «Віконт», серед іншого, надає документ Декларація крупи.pdf, що є власне Декларацією виробника-фасувальника (Якісне посвідчення) №13/11-25 від 13 листопада 2025 року на товар згідно переліку, який серед іншого містить інформацію про товар «крупа перлова першого ґатунку, крупа перлова першого ґатунку фасована, фасування 1 кг, к-ть, кг – 3000, дата виготовлення листопад 2025 р, термін придатності 12 місяців, нормативний документ ДСТУ 7700:2015 ».
Хочемо звернути увагу, що даний документ містить інформацію про товар крупа перлова першого ґатунку, виготовлений згідно нормативного документу ДСТУ 7700:2015, натомість у Технічній специфікації (Таблиця 1), поданій учасником у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ НВФ «Віконт» пропонує товар «Крупа перлова першого ґатунку», шт. 2000, не затхла, не плеснева, вага 1 кг, ДСТУ 7701:2015.
Оскільки інших документів, які б могли підтвердити якість запропонованого товару учасник ТОВ «НВФ «Віконт» у складі своєї тендерної пропозиції не надав, то відповідно він не виконав вимогу п. 5.2 Додатку №2 Тендерної документації Замовника, та, відповідно, така тендерна пропозиція повинна бути відхилена Замовником, згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей та підпункту 2 пункту 3 Розділу 5 тендерної документації Замовника, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВФ «ВІКОНТ», Замовник порушив норми п.2 ст. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст..5 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Декларація крупи. Даний документ не містить інформації про товар крупа перлова першого гатунку, вага 1 кг, ДСТУ 7701:2015
-
Повʼязаний документ:
Декларація крупи.pdf
-
-
Назва доказу:
Таблиця 1. Даний документ вимагався п.4.1 Додатку №2 ТД Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Документ містить інформацію про товар, що пропонується, зокрема крупа перлова першого гатунку ДСТУ 7701:2015
-
Повʼязаний документ:
Таблиця 1.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток №2 ТД. Даний документ містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 ( зі змінами).docx
-
-
Назва доказу:
Рішення (протокол) уповноваженої особи №56. Даний документ містить інформацію про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ"
-
Повʼязаний документ:
Рішення протокол уповноваженої особи №56.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
- Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «НВФ «ВІКОНТ», - Зобов’язати Замовника розглянути тендерні пропозиції наступних учасників, згідно діючого законодавства.
Запити Органу оскарження
Номер:
fde78c9b2f3d48b2b2f898c735a3fbf3
Тема запиту:
Замовник не погоджується з вимогами, викладеними у Скарзі, вважає їх необґрунтованими та безпідставними. Відповідно, Замовник заперечує проти вимог Скарги з огляду на таке.
Текст запиту:
ІНФОРМАЦІЯ
щодо проведення Процедури закупівлі
(пояснення по суті скарги)
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) №17552р/пк-пз від 26.11..2025р. прийнято до розгляду скаргу ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" (далі — Скаржник) вих. № 2 від 24.11.2025 р. зареєстровану в електронній системі закупівель (далі — ЕСЗ) за № за UA -2025-11-07-011271-a.а1від 24.11.2025р. (далі — Скарга) повідомляє наступне:
Згідно з пунктом 2 згаданого рішення Замовнику потрібно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в pdf-форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб - порталі Уповноваженого органу.
На виконання цього пункту, частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) та пункту 66 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник цим листом надає інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями, оголошеної Замовником від 07.11.2025 р. за предметом закупівлі: Продуктові набори згідно ДК 021-2015 : 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (далі — Процедура закупівлі, Закупівля).
У Скарзі Скаржник просить зобов’язати Замовника :
- Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «НВФ «ВІКОНТ»,
- Зобов’язати Замовника розглянути тендерні пропозиції наступних учасників, згідно діючого законодавства.
Замовник не погоджується з вимогами, викладеними у Скарзі, вважає їх необґрунтованими та безпідставними. Відповідно, Замовник заперечує проти вимог Скарги з огляду на таке.
По-перше, Закон України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
З метою спрощення та прискорення процесу закупівель для задоволення потреб держави в умовах воєнного стану, коли пошук великої кількості учасників може бути ускладнений 19.10.2022 року набула чинності постанова Кабінету МіністрівУкраїни № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей та статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %.
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується.
В аукціоні приймали участь 2 учасника:
- ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" - остаточна цінова пропозиція - 1008000,00 UAH з ПДВ;
- ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""- остаточна цінова пропозиція -1010400,00 UAH з ПДВ.
Цінова пропозиція ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" була найбільш економічно вигідною для Замовника, було прийнято рішення (протокол) уповноваженої особи №56 від 20.11.2025 року (додається) про визнання Переможцем закупівлі ТОВ "НВФ "ВІКОНТ".
По-друге, у Додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі Технічна специфікація (додається) у пункті 3. Вимоги до предмета закупівлі зазначено:
На кожній одиниці фасованого товару повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреси підприємства-виробника, маса нетто (вага), склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність.
Всі продукти, що надходять до Замовника, повинні відповідати вимогам державних стандартів, відповідно до ДСТУ, ГОСТ, ТУ.
У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" надана Декларація виробника, в якій ДСТУ зазначено коректно «ДСТУ7700:2015» та відповідно до вимог тендерної документації. Саме цей документ є офіційним підтвердженням відповідності продукції вимогам стандартів.
У документі «Таблиця 1» була допущена технічна (формальна) помилка у номері ДСТУ, а саме: крупа перлова першого ґатунку зазначено ДСТУ 7701:2015 замість ДСТУ 7700:2015 (невірно зазначена одна цифра),що вважається технічною помилкою. Даний документ не є підтверджуючим документом виробника, а носить інформативний характер. Дана помилка не впливає на технічні характеристики товару, не змінює зміст пропозиції та не спотворює інформацію про відповідність вимогам замовника. Саме дану помилку Замовником було віднесено до формальної помилки.
Відповідно до Тендерної документації (додається) Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Опис формальних помилок:. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі та інші пункти.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, у такій редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Звертаємо увагу, що у тендерній документації чітко зазначено перелік документів, які мають бути подані учасником у складі тендерної пропозиції та документи, які мають надаватися разом із поставкою товару.
Тому, згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції ТОВ "НВФ "ВІКОНТ на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції, тендерна пропозиція ТОВ "НВФ "ВІКОНТ повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Вказані вище аргументи та доводи підтверджують правоту Замовника, правомірність прийнятого Замовником рішення, в свою чергу, спростовують зауваження та твердження Скаржника, викладені у Скарзі.
Керуючись статтями 5, 18, Закону та пунктами 66 і 67 Особливостей , враховуючи що Закупівля проводиться на виконання Програми «Соціального захисту населення Немирівської міської територіальної громади на 2024 -2026 роки» (зі змінами) метою якої є забезпечення додаткових до встановлених законодавством гарантій, підвищення якості життя вразливих верств населення через надання допомоги, а також забезпечення реалізації їхніх конституційних прав.
ПРОШУ:
1. Взяти до уваги цю інформацію та обґрунтування щодо зауважень, викладених у Скарзі.
2. Не брати до уваги твердження, викладені у Скарзі.
3. Відмовити в задоволенні Скарги повністю.
Додатки:
1)Тендерна документація зі змінами2
2) Додаток2 до тендерної документації.
3) Рішення (протокол) уповноваженої особи №56 від 20.11.2025 р.
4) Декларація виробника
5) Таблиця 1
Дата опублікування:
26.11.2025 15:37
Номер:
088886f29e8f47dc9bee8bf26627d017
Тема запиту:
Замовник не погоджується з вимогами, викладеними у Скарзі, вважає їх необґрунтованими та безпідставними. Відповідно, Замовник заперечує проти вимог Скарги з огляду на таке.
Текст запиту:
На наявну в електронній системі закупівель Скаргу поданої учасником ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ» (далі Скаржник) вих.№2 від 24.11.2025р., зареєстровану в електронній системі закупівель (далі — ЕСЗ) за UA -2025-11-07-011271-a.а1 поданої 24.11.2025 року (далі — Скарга) Продуктові набори згідно ДК 021-2015 : 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» повідомляє наступне:
Згідно з пунктом 2 згаданого рішення Замовнику потрібно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в pdf-форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб - порталі Уповноваженого органу.
На виконання цього пункту, частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) та пункту 66 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник цим листом надає інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями, оголошеної Замовником від 07.11.2025 р. за предметом закупівлі: Продуктові набори згідно ДК 021-2015 : 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (далі — Процедура закупівлі, Закупівля).
У Скарзі Скаржник просить зобов’язати Замовника :
- Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «НВФ «ВІКОНТ»,
- Зобов’язати Замовника розглянути тендерні пропозиції наступних учасників, згідно діючого законодавства.
Замовник не погоджується з вимогами, викладеними у Скарзі, вважає їх необґрунтованими та безпідставними. Відповідно, Замовник заперечує проти вимог Скарги з огляду на таке.
По-перше, Закон України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
З метою спрощення та прискорення процесу закупівель для задоволення потреб держави в умовах воєнного стану, коли пошук великої кількості учасників може бути ускладнений 19.10.2022 року набула чинності постанова Кабінету МіністрівУкраїни № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова № 1178).
Статтею 29 Закону визначено, оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %.
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується.
В аукціоні приймали участь 2 учасника:
- ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" - остаточна цінова пропозиція - 1008000,00 UAH з ПДВ;
- ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""- остаточна цінова пропозиція -1010400,00 UAH з ПДВ.
Цінова пропозиція ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" була найбільш економічно вигідною для Замовника, було прийнято рішення про визнання Переможцем закупівлі ТОВ "НВФ "ВІКОНТ".
По-друге, у Додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі Технічна специфікація у пункті 3. Вимоги до предмета закупівлі зазначено:
На кожній одиниці фасованого товару повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреси підприємства-виробника, маса нетто (вага), склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність.
Всі продукти, що надходять до Замовника, повинні відповідати вимогам державних стандартів, відповідно до ДСТУ, ГОСТ, ТУ.
У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" надана Декларація виробника, в якій ДСТУ зазначено коректно та відповідно до вимог тендерної документації. Саме цей документ є офіційним підтвердженням відповідності продукції вимогам стандартів.
У документі «Таблиця 1» була допущена технічна (формальна) помилка у номері ДСТУ. Даний документ не є підтверджуючим документом виробника, а носить інформативний характер. Дана помилка не впливає на технічні характеристики товару, не змінює зміст пропозиції та не спотворює інформацію про відповідність вимогам замовника. Саме дану помилку Замовником було віднесено до формальної помилки.
Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Опис формальних помилок:. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі та інші пункти.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, у такій редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Звертаємо увагу, що у тендерній документації чітко зазначено перелік документів, які мають бути подані учасником у складі тендерної пропозиції та документи, які мають надаватися разом із поставкою товару.
Вказані вище аргументи та доводи підтверджують правоту Замовника, правомірність прийнятого Замовником рішення, в свою чергу, спростовують зауваження та твердження Скаржника, викладені у Скарзі.
Керуючись статтями 5, 18, Закону та пунктами 66 і 67 Особливостей , враховуючи що Закупівля проводиться на виконання Програми «Соціального захисту населення Немирівської міської територіальної громади на 2024 -2026 роки» (зі змінами) метою якої є забезпечення додаткових до встановлених законодавством гарантій, підвищення якості життя вразливих верств населення через надання допомоги, а також забезпечення реалізації їхніх конституційних прав.
ПРОШУ:
1. Взяти до уваги цю інформацію та обґрунтування щодо зауважень, викладених у Скарзі.
2. Не брати до уваги твердження, викладені у Скарзі.
3. Відмовити в задоволенні Скарги повністю.
Додатки (зазначається у разі наявності додатків):
1)Тендерна документація зі змінами2
2) Додаток2 до тендерної документації.
Дата опублікування:
25.11.2025 15:32