• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби

Завершена

251 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 255.00 UAH
Період оскарження: 22.10.2018 14:57 - 05.11.2018 00:00
Вимога
Відхилено

щодо дискримінаційних вимог ТД

Номер: ee3577a2a98b4ee0943fb593c8ff5660
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-22-001727-b.b1
Назва: щодо дискримінаційних вимог ТД
Вимога:
На підставі ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення та внести зміни до тендерної документації, а саме: 1. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Всупереч вищезазначеним нормам Закону МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Додатку № 2 Документації, прописані Замовником під конкретні торгівельні марки, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками. Технічні вимоги до Засобів дезінфікуючих, містять посилання на конкретні значення відсоткових співвідношень активнодіючих речовин, що надає Замовнику можливість допустити до розгляду тендерних пропозицій лише того учасника, який займається реалізацією конкретно визначеної марки Товару, а не «еквівалентної» групи Товару, як того вимагає Закон. Опис Товару (Додаток № 2 Медико-технічні вимоги) Документації, не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями. Також слід зазначити, що вимогах до дезінфікуючих засобів Аніосраб 800 UA, Аніосурф преміум НПК UA, , Сурфаніос лемон фреш UA, 5лвизначена вимога що засіб повинен класифікуватися згідно з Європейськими директивами EN 1040, EN 1 500, EN 12791 , EN 1 3727, EN 12791, ЕС 1272/2008, EN 1040, EN 1276, EN 13697, EN 13713, EN 13727, EN 14561 та стандартами Франції NF Т 72-170, NF Т 72-150, NF Т 72-190, N FТ 72-300, EN 1275, EN 1650, EN 13624 та стандартами Франції NF Т 72-200, NF Т 72-300, 1999/45/ЄС та 67/548/ЕЄС, EN 1040, EN 1276, EN 13697, EN 13727, EN 14563, EN 1275, EN 1650, EN 13697, EN 14476+А1, 1999/45/ЄС та 67/548/ЄЄС (повинно бути вказано в Методичних вказівках). Дана вимог є неправомірною, оскільки дія вищезазначених директивів не може поширюватись на території України. Товари українського виробництва не мають та не можуть мати посилання на Європейські директиви 1999/45/ЄС та 67/548/ЄЕС, оскільки Україна не є членом ЄС. Тому дана вимога є дискримінаційною та обмежує потенційних учасників, які пропонують дезінфікуючі засоби українського виробництва еквівалентні та рівнозначні за сферою застосування та антимікробною дією. Важливо зазначити, що при ретельному моніторингу та аналізу ринку Засобів дезінфікуючих з урахуванням встановлених Замовником технічних вимог до Товару з’ясовано, що «еквівалентний» Товар, який був би рівноцінним за його технічними особливостями не існує. Серед зареєстрованих в Україні дезінфекційних засобів, які б відповідали заявленим технічним характеристикам, що наведені у технічних вимогах Документації, немає. 2. Згідно п. 2 Додатку 2 Документації визначено, що Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листа авторизації від виробника або імпортера про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на Веб-порталі з питань публічних закупівель (даний документ подається у випадку, якщо учасником не є товаровиробник, а реалізатор продукції що пропонується); Дана вимога взагалі обмежує конкуренцію і надає перевагу лише тим учасникам, які можуть надати листи від певних виробників щодо визначеного переліку продукції. Отже, виходячи з наведеного вище вимоги Додатку 2 встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів. Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону. Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до органу оскарження та Державної аудиторської служби України, щодо порушення чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: * На виконання п.3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» медико-технічні вимоги містять вираз «або еквівалент», тому жодних порушень чинного законодавства тендерна документація не містить і всі учасники можуть приймати участь у закупівлі на рівних умовах. Тому, вважаємо Ваші звинувачення щодо дискримінаційного пропису медико-технічного завдання абсолютно безпідставними та такими, що не відповідають чинному законодавству України. * Стосовно вимоги з надання гарантійного листа від виробника, інформуємо Вас про те, що гарантійний лист від виробника, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією стосується не конкретного якогось найменування, а відноситься до предмета закупівлі в цілому. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Крім того, нашому закладу не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів. Також, інформуємо, що дане питання розглядалося в межах проведення аналогічних відкритих торгів (Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітетуУкраїни з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель №372-р/пк-ск від 29.02.2016року.) і така вимога неодноразово визначалась недискримінаційною. Отже, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, захисту від підробок та отримання гарантій щодо своєчасного постачання товарів у необхідній кількості, відповідної якості, з невичерпаними строками придатності та в необхідні нам терміни, нами було прийняте рішення про встановлення такої вимоги в тендерній документації.
Статус вимоги: Відхилено