• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Новорічні подарункові набори (цукерки); Цукерки вафельні;

Завершена

533 507.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 07.11.2025 13:29 - 14.11.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 44babed6f14949678f0113adc2a1f9c2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-07-008417-a.b1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! У додатку №2, Таблиця 1 Тендерної документації Вами вимагалося надати дані про склад подарунку, який пропонує до постачання Учасник, в якій вказати виробника товару. Учасник, якого Ви визнали переможцем в даній таблиці вказав виробники товарів, що пропонує - Кондитерська Корпорація Рошен, тоді як в якісних посвідченнях ПрАТ "Вінницька кондитерська фабрика", а також ТОВ АВК Конфешінері, а в якісному посвідченні ТОВ АВК Конфекшінері. Кондитерська корпорація Рошен - це не Виробник, виробник зазначений на якісному посвідченні і там про корпорацію Рошен немає ні слова. Виходячи з вищевикладеного, просимо Вас скасувати рішенння про визначення ТОВ "Світ Трейдер" переможцем. В іншому разі будемо змушені звернутися до АМКу та ДПСУ. Дякуюмо за розуміння
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Відповідно зауваження про виробника цукерок – Кондитерська Корпорація ROSHEN: до складу корпорації входять українські фабрики, серед яких зазначено ПАТ «Вінницька кондитерська фабрика ROSHEN», яка є частиною/підрозділом кондитерської корпорації «ROSHEN»- зауваження щодо не Виробника, не є доцільним. Тому у Замовника не було жодних законних підстав для відхилення пропозиції і було прийнято рішення про визначення Переможцем ТОВ «Світ Трейдер». Згідно ч. 4 п. 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. У відповідності до ч. 8 п. 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. При цьому вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції вказаний у пункті 44 Особливостей, до яких відносяться наступні: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. За результатами перевірки тенденої пропозиції ТОВ «Світ Трейдер» не було виявлено жодної підстави, вказаної в цьому пункті. Процедура була проведена у повній відповідності з діючим законодавством і зокрема з дотриманням принципів, передбачених у ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі..
Статус вимоги: Відхилено