-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фартух рентгенозахисний односторонній (Pb 0,5мм, розмір 60*120см); Фартух рентгенозахисний односторонній із закритою спиною (Pb 0,5мм, Pb 0,25мм, розмір 60*120см); Комір рентгенозахисний малий (Pb 0,5мм, розмір 11*60см)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 18 робочих днів
135 800.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
07.11.2025 13:24 - 12.11.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарага на неправомірене відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
f999dd1d38ed446e89f92d353813d23c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-07-008273-a.a1
Назва:
Скарага на неправомірене відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції. Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відхилив пропозицію ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС», чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Відтак, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 26.11.2025 14:32
- Гарантійний лист виробника 26.11.2025 14:32
- Гарантійний лист виробника2 26.11.2025 14:32
- Декларація відповідності рентгенозахисний одяг 26.11.2025 14:32
- ДОДАТОК 1 26.11.2025 14:32
- протокол 72 26.11.2025 14:32
- sign.p7s 26.11.2025 14:35
- рішення від 28.11.2025 № 17666.pdf 28.11.2025 14:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.12.2025 № 18037.pdf 08.12.2025 16:08
- рішення від 05.12.2025 № 18037.pdf 10.12.2025 13:31
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМовника.docx 01.12.2025 12:00
- відповідь.pdf 01.12.2025 12:00
- відповідь.pdf 11.12.2025 16:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.11.2025 14:51
Дата розгляду скарги:
05.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.11.2025 14:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.12.2025 13:32
Дата виконання рішення Замовником:
11.12.2025 16:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення №18037-р/пк-пз від 05.12.2025р. Комунальне некомерційне підриємство «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради (надалі- КНП «Нововодолазька ЦЛ) скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Західно-Український центр «Медсервіс»», щодо закупівлі Фартух рентгенозахисний односторонній (Pb 0,5мм, розмір 60*120см); Фартух рентгенозахисний односторонній із закритою спиною (Pb 0,5мм, Pb 0,25мм, розмір 60*120см); Комір рентгенозахисний малий (Pb 0,5мм, розмір 11*60см) (UA-2025-11-07-008273-a).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
77c866b4a2614386b171f680ac6757c4
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
07.11.2025 року у електронній системі публічних закупівель Prozorro було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-11-07-008273-a, Замовником якого є КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ предметом згідно якої є: Фартух рентгенозахисний односторонній (Pb 0,5мм, розмір 60*120см); Фартух рентгенозахисний односторонній із закритою спиною (Pb 0,5мм, Pb 0,25мм, розмір 60*120см); Комір рентгенозахисний малий (Pb 0,5мм, розмір 11*60см) (Код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання).
1) Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі та прийняті рішення.
Законом встановлено, що тендерна документація має містити перелік кваліфікаційних критеріїв та перелік документів на підтвердження відповідності учасника зазначеним критеріям, які мають бути надані учасниками торгів у складі тендерних пропозицій.
Також частиною другою статті 22 Закону визначено, що в тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби ‒ плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Разом із цим відповідно до частин третьої та четвертої статті 22 Закону тендерна документація може містити, зокрема, іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, у п. 15 пп. 4 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, надати оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист виробника повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням, що оприлюднене в електронній системі закупівель, перелік та кількість товару, на який надається гарантійний лист.».
Учасник закупівлі ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС», будучи виробником товару згідно предмету закупівлі, надав гарантійний лист Вих. № П-72 від 14 листопада 2025 наступного змісту:
«Даним гарантійним листом ми, ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс», як виробник Засобів індивідуального захисту при рентгенологічному дослідженні «ОБЕРІГ», гарантуємо, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни визначені Замовником торгів в Комунальне некомерційне підприємство "Нововодолазька центральна лікарня" Нововодолазької селещної ради.».
Однак, вбачаючи порушення умов тендерної документації Замовник надав Учасника 24 години на виправлення зазначених недоліків.
Протягом 24 годин Учасник – ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС» надав оновлену редакцію гарантійного листа Вих. № П-106 від 20 листопада 2025 наступного змісту:
«Даним гарантійним листом ми, ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс», як виробник Засобів індивідуального захисту при рентгенологічному дослідженні «ОБЕРІГ», гарантуємо, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни визначені Замовником торгів в Комунальне некомерційне підприємство "Нововодолазька центральна лікарня" Нововодолазької селещної ради. Дата виходу закупівлі 07.11.2025р 13:24. Номер оголошення UA-2025-11-07-008273-a.».
Проте, замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції Скаржника з підстав, викладених у повідомленні про відхилення в електронній системі закупівель, а саме:
«не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;».
Замовник зазначив, що у виправленому гарантійному листі Скаржник не вказав:
назву предмета закупівлі;
перелік товару;
кількість товару.
На цій підставі Замовник відхилив пропозицію.
Скаржник вважає це рішення незаконним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню з огляду на формальність допущених помилок, які не впливають на зміст, обсяг та якість тендерної пропозиції.
Так, у п. 15 пп. 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що «Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення у передбаченому законодавством порядку та дозволений до застосування в медичній практиці на території України. На підтвердження Учасник повинен надати копію(ї) декларацій про відповідність або копії документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.
Учасник закупівлі ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС», будучи виробником товару згідно предмету закупівлі, надав, Декларація відповідності рентгенозахисний одяг.pdf
Проте, замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції Скаржника з підстав, викладених у повідомленні про відхилення в електронній системі закупівель, а саме: «Учасником було надано Декларацію про відповідність №МЕД1\2 від 10 жовтня 2023 року, але не надано Додаток 2 до декларації, згідно якого міститься інформація про стандарти, що застосовуються повністю або частково, з числа тих, що включені до переліку стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів згідно Постанови КМУ №753 від 02 жовтня 2013 року.»
Скаржник вважає це рішення незаконним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню з огляду на формальність допущених помилок, які не впливають на зміст, обсяг та якість тендерної пропозиції. В тендерній документації не було вимог надати Додаток 2 до декларації, згідно якого міститься інформація про стандарти, що застосовуються повністю або частково, з числа тих, що включені до переліку стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів згідно Постанови КМУ №753 від 02 жовтня 2013 року.
2) Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів.
Закон України «Про публічні закупівлі» (ст. 22) прямо забороняє замовнику передбачати в документації вимоги, які не пов’язані з предметом закупівлі або є надмірними.
Замовник також не має права додавати нові вимоги у повідомленні про усунення невідповідностей (практика АМКУ багаторазово це підтверджує).
АМКУ у практиці 2023-2025 років неодноразово зазначав:
якщо документ подано,
і він містить гарантійну суть,
але не містить другорядних реквізитів (номенклатури, кількості, конкретної назви),
це є формальною невідповідністю, що не впливає на зміст гарантійного листа. Зміст гарантійного листа Скаржника був зрозумілий та однозначний.
Враховуючи вищевикладене, відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС» суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі»:
Принцип добросовісної конкуренції (ст. 5 Закону) порушено, оскільки формальна помилка була використана як привід для усунення учасника.
Принцип пропорційності – дрібна технічна неточність, яка не змінює зміст зобов’язання, не може бути підставою для відхилення.
3) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів.
Порушення прав та законних інтересів Скаржника при прийнятті рішення про підтверджується наступними доказами:
• Тендерна документація;
• Протокол про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС»;
• Гарантійний лист Учасника ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС».
4) Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відхилив пропозицію ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС», чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відтак, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника неправомірним.
3. Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс».
Документи, що підтверджують інформацію викладену у скарзі (у форматі PDF) та додаються до цієї скарги:
1. Тендерна документація.
2. Протокол про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС»;
3. Гарантійний лист Учасника ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС».
на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
07.11.2025 року у електронній системі публічних закупівель Prozorro було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-11-07-008273-a, Замовником якого є КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ предметом згідно якої є: Фартух рентгенозахисний односторонній (Pb 0,5мм, розмір 60*120см); Фартух рентгенозахисний односторонній із закритою спиною (Pb 0,5мм, Pb 0,25мм, розмір 60*120см); Комір рентгенозахисний малий (Pb 0,5мм, розмір 11*60см) (Код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання).
1) Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі та прийняті рішення.
Законом встановлено, що тендерна документація має містити перелік кваліфікаційних критеріїв та перелік документів на підтвердження відповідності учасника зазначеним критеріям, які мають бути надані учасниками торгів у складі тендерних пропозицій.
Також частиною другою статті 22 Закону визначено, що в тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби ‒ плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Разом із цим відповідно до частин третьої та четвертої статті 22 Закону тендерна документація може містити, зокрема, іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, у п. 15 пп. 4 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, надати оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист виробника повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням, що оприлюднене в електронній системі закупівель, перелік та кількість товару, на який надається гарантійний лист.».
Учасник закупівлі ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС», будучи виробником товару згідно предмету закупівлі, надав гарантійний лист Вих. № П-72 від 14 листопада 2025 наступного змісту:
«Даним гарантійним листом ми, ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс», як виробник Засобів індивідуального захисту при рентгенологічному дослідженні «ОБЕРІГ», гарантуємо, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни визначені Замовником торгів в Комунальне некомерційне підприємство "Нововодолазька центральна лікарня" Нововодолазької селещної ради.».
Однак, вбачаючи порушення умов тендерної документації Замовник надав Учасника 24 години на виправлення зазначених недоліків.
Протягом 24 годин Учасник – ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС» надав оновлену редакцію гарантійного листа Вих. № П-106 від 20 листопада 2025 наступного змісту:
«Даним гарантійним листом ми, ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс», як виробник Засобів індивідуального захисту при рентгенологічному дослідженні «ОБЕРІГ», гарантуємо, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни визначені Замовником торгів в Комунальне некомерційне підприємство "Нововодолазька центральна лікарня" Нововодолазької селещної ради. Дата виходу закупівлі 07.11.2025р 13:24. Номер оголошення UA-2025-11-07-008273-a.».
Проте, замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції Скаржника з підстав, викладених у повідомленні про відхилення в електронній системі закупівель, а саме:
«не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;».
Замовник зазначив, що у виправленому гарантійному листі Скаржник не вказав:
назву предмета закупівлі;
перелік товару;
кількість товару.
На цій підставі Замовник відхилив пропозицію.
Скаржник вважає це рішення незаконним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню з огляду на формальність допущених помилок, які не впливають на зміст, обсяг та якість тендерної пропозиції.
Так, у п. 15 пп. 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що «Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення у передбаченому законодавством порядку та дозволений до застосування в медичній практиці на території України. На підтвердження Учасник повинен надати копію(ї) декларацій про відповідність або копії документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.
Учасник закупівлі ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС», будучи виробником товару згідно предмету закупівлі, надав, Декларація відповідності рентгенозахисний одяг.pdf
Проте, замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції Скаржника з підстав, викладених у повідомленні про відхилення в електронній системі закупівель, а саме: «Учасником було надано Декларацію про відповідність №МЕД1\2 від 10 жовтня 2023 року, але не надано Додаток 2 до декларації, згідно якого міститься інформація про стандарти, що застосовуються повністю або частково, з числа тих, що включені до переліку стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів згідно Постанови КМУ №753 від 02 жовтня 2013 року.»
Скаржник вважає це рішення незаконним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню з огляду на формальність допущених помилок, які не впливають на зміст, обсяг та якість тендерної пропозиції. В тендерній документації не було вимог надати Додаток 2 до декларації, згідно якого міститься інформація про стандарти, що застосовуються повністю або частково, з числа тих, що включені до переліку стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів згідно Постанови КМУ №753 від 02 жовтня 2013 року.
2) Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів.
Закон України «Про публічні закупівлі» (ст. 22) прямо забороняє замовнику передбачати в документації вимоги, які не пов’язані з предметом закупівлі або є надмірними.
Замовник також не має права додавати нові вимоги у повідомленні про усунення невідповідностей (практика АМКУ багаторазово це підтверджує).
АМКУ у практиці 2023-2025 років неодноразово зазначав:
якщо документ подано,
і він містить гарантійну суть,
але не містить другорядних реквізитів (номенклатури, кількості, конкретної назви),
це є формальною невідповідністю, що не впливає на зміст гарантійного листа. Зміст гарантійного листа Скаржника був зрозумілий та однозначний.
Враховуючи вищевикладене, відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС» суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі»:
Принцип добросовісної конкуренції (ст. 5 Закону) порушено, оскільки формальна помилка була використана як привід для усунення учасника.
Принцип пропорційності – дрібна технічна неточність, яка не змінює зміст зобов’язання, не може бути підставою для відхилення.
3) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів.
Порушення прав та законних інтересів Скаржника при прийнятті рішення про підтверджується наступними доказами:
• Тендерна документація;
• Протокол про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС»;
• Гарантійний лист Учасника ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС».
4) Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відхилив пропозицію ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС», чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відтак, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника неправомірним.
3. Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс».
Документи, що підтверджують інформацію викладену у скарзі (у форматі PDF) та додаються до цієї скарги:
1. Тендерна документація.
2. Протокол про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС»;
3. Гарантійний лист Учасника ТОВ «ЗУЦ «МЕДСЕРВІС».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс».
Запити Органу оскарження
Номер:
89a65be16fd6442eba29ea6d23cda819
Тема запиту:
відповідь
Текст запиту:
Інформація на відповідь рішення надана в прикріплених документах.
Дата опублікування:
01.12.2025 12:00