-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автомобільні шини
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 23 дні назад
19 480.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
06.11.2025 13:33 - 11.11.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга
Номер:
c3a5a8348dc24f1eb67a432c39b3aaf6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-06-007667-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол відхилення.docx 22.11.2025 20:57
- Скарга.pdf.p7s.zip 22.11.2025 20:57
- 2 Цінова.pdf 22.11.2025 20:57
- sign.p7s 22.11.2025 20:59
- рішення від 25.11.2025 № 17437.pdf 25.11.2025 16:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2025 № 17826.pdf 03.12.2025 12:53
- рішення від 02.12.2025 № 17826.pdf 05.12.2025 12:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.11.2025 21:07
Дата розгляду скарги:
02.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.11.2025 16:30
Дата прийняття рішення по скарзі:
05.12.2025 12:02
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4b52501765f642d1b9c2637952ec0cdf
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
17.11.2025р. Замовником прийнято рішення б/н відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" на закупівлю ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності. Замовником вирішено: Згідно з п.1 Додатку 2 Тендерної документації, затвердженою протокол №67 від 06 листопада 2025 року, Учасник закупівлі повинен був надати заповнену форму «Тендерна пропозиція», яка подається за формою згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Учасник завантажив файл «Цінова», у якому не зазначено найменування товару, ціну за одиницю (з ПДВ), загальну вартість з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ, а також підсумкову суму пропозиції з ПДВ.
Учасник не надав заповнену форму відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації. Замовник не має можливості перевірити відповідність запропонованого товару, встановити фактичну ціну пропозиції та ціну за одиницю товару.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Вказані невідповідності не є документами надання яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому замовником при відхиленні пропозиції скаржника порушено п.43 Особливостей.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
До того ж в наданій ціновій пропозиції зазначено назву товару та всі технічні характеристики згідно вимог замовника, (ціна тендерної пропозиції, та ціна за одиницю товару не є технічними характеристиками, на надання цієї інформації надається 24 години - позиція органу оскарження згідно аналогічних рішень, та скаржник наголошує що ціна зазначена на електронному майданчику уповноваженого органу – ціна пропозиції 18`550.00 грн. з ПДВ):
Враховуючи викладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» є необґрунтованим, порушує принципи добросовісної конкуренції, пропорційності та рівного ставлення до учасників, а також не відповідає вимогам чинного законодавства. Пропозиція скаржника відповідала вимогам тендерної документації а невідповідності вказані в протоколі відхилення повинні були оприлюднені у вимозі про усунення невідповідностей. Тому пропозиція Скаржника відхилена з порушенням п.43 Особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Учасник завантажив файл «Цінова», у якому не зазначено найменування товару, ціну за одиницю (з ПДВ), загальну вартість з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ, а також підсумкову суму пропозиції з ПДВ.
Учасник не надав заповнену форму відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації. Замовник не має можливості перевірити відповідність запропонованого товару, встановити фактичну ціну пропозиції та ціну за одиницю товару.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Вказані невідповідності не є документами надання яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому замовником при відхиленні пропозиції скаржника порушено п.43 Особливостей.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
До того ж в наданій ціновій пропозиції зазначено назву товару та всі технічні характеристики згідно вимог замовника, (ціна тендерної пропозиції, та ціна за одиницю товару не є технічними характеристиками, на надання цієї інформації надається 24 години - позиція органу оскарження згідно аналогічних рішень, та скаржник наголошує що ціна зазначена на електронному майданчику уповноваженого органу – ціна пропозиції 18`550.00 грн. з ПДВ):
Враховуючи викладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» є необґрунтованим, порушує принципи добросовісної конкуренції, пропорційності та рівного ставлення до учасників, а також не відповідає вимогам чинного законодавства. Пропозиція скаржника відповідала вимогам тендерної документації а невідповідності вказані в протоколі відхилення повинні були оприлюднені у вимозі про усунення невідповідностей. Тому пропозиція Скаржника відхилена з порушенням п.43 Особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
×
-
Назва доказу:
Доказ
-
Повʼязаний документ:
2 Цінова.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО зазначене у ПРОТОКОЛ уповноваженої особи №95 від 18.11.2025 року.