-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Торги не відбулися
1 223 894.16
UAH з ПДВ
Період оскарження:
05.11.2025 16:31 - 11.11.2025 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції та зобов’язання провести повторну оцінку
Номер:
811451281f144ee6b7e21101704f6a2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-05-014423-a.c1
Назва:
ВИМОГА про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції та зобов’язання провести повторну оцінку
Вимога:
ТОВ «ТЕПЛОКЛІМАТ» (код ЄДРПОУ 45213668, далі – Учасник) подає цю вимогу щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції в спрощеній закупівлі UA-2025-11-05-014423-a.
18.11.2025 р. Замовником оприлюднено протокол № 44/1, яким нашу пропозицію відхилено з двох підстав:
1) нібито невідповідність технічних характеристик, встановлена за даними сайту www.alpinair.com.ua;
2) «допущення арифметичної помилки при підрахунку вартості кондиціонера ALPINAIR NORDMAN (NRM-12INDCR/NRM-12OUTDCR), що вплинуло на загальну суму цінової пропозиції».
Обидві підстави є незаконними та штучними.
Щодо першої підстави (перевірка сайту):
Замовником було оголошено закупівлю на придбання кондиціонерів визначеної торгової марки. Оголошення про закупівлю не містить вимоги про те, що запропонований Учасником товар повинен відповідати інформації, яку розміщено на офіційному сайті виробника.
На головній сторінці сайту www.alpinair.com.ua розміщено повідомлення: «Шановні клієнти, сайт на стадії оновлення, будь ласка, уточнюйте актуальну інформацію у менеджерів. Приносимо вибачення за тимчасові незручності!».
Натомість, пунктом 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 визначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
До імпортера, контактні дані якого містяться на офіційному сайті www.alpinair.com.ua, не надходило ніяких офіційних запитів від Замовника стосовно уточнень технічних характеристик товару, який був запропонований Учасником.
Запропонована нами модель 2025 року відсутня на сайті взагалі, оскільки імпортер ще не встиг її розмістити (на підтвердження додається копія листа офіційного дистриб’ютора).
Замовник у протоколі послався на характеристики зовсім іншої (застарілої) моделі з іншою номенклатурою.
Крім цього, Учасником подано офіційний технічний паспорт, виданий виробником, технічну специфікацію та порівняльну таблицю, чого достатньо для підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого товару технічним вимогам Замовника.
Технічні характеристики запропонованого товару відповідають технічним характеристикам, зазначеним у наданизх технічних паспортах (на підтвердження додається копія листа офіційного дмистриб’ютора).
Замовник не має права самостійно збирати інформацію в Інтернеті (ст. 29 Закону та багаторічна практика АМКУ).
Щодо другої підстави («арифметична помилка»)
Відповідно до ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» арифметичні помилки, виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій, повинні бути виправлені замовником самостійно з обов’язковим зазначенням у протоколі розгляду, яка саме арифметична дія була виконана неправильно та яке правильне значення. У протоколі № 44/1 жодного розрахунку, жодного прикладу помилки не наведено — лише загальна фраза без конкретики.
Замовник не виконав обов’язок, передбачений ч. 9 ст. 29 Закону: не вказав, у якому саме рядку, при множенні якої кількості на яку ціну виникла помилка, та яке правильне значення мало б бути. За відсутності такого обґрунтування заява про «арифметичну помилку» є голослівною і не може бути підставою для відхилення.
Таким чином, обидві підстави відхилення є незаконними.
Приймаючи до уваги викладене вище,
В И М А Г А Є М О протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання цієї вимоги:
1. Скасувати протокол № 44/1 від 18.11.2025 р. в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛОКЛІМАТ».
2. Провести повторну оцінку нашої пропозиції: – виключно за поданими нами документами (без урахування сайту www.alpinair.com.ua); – з урахуванням обов’язку Замовника самостійно виправити можливі арифметичні помилки (ч. 9 ст. 29 Закону).
3. Оприлюднити відповідний протокол у системі ProZorro.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист від Рефкей (ТЕПЛОКЛІМАТ) підтвердження.pdf 20.11.2025 16:30
- вимога.pdf 20.11.2025 16:30
Дата подачі:
20.11.2025 16:30