-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4,5
Торги відмінено
700 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
05.11.2025 16:16 - 11.11.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Необгрунтоване ,дискримінаційне рішення, Можливі корисливі мотиви.
Номер:
9e5a16a6ab964c44b7d1f04c8974e7b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-05-013696-a.b3
Назва:
Необгрунтоване ,дискримінаційне рішення, Можливі корисливі мотиви.
Вимога:
Повідомляємо, що тендерна документація Замовника містить Додаток 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі " ,який містить чіткі вимоги до предмету закупівлі . Ми усвідомлюючи можливість виробництва Товару за вимагаємими тех. характеристиками ,надали підписану тех. специфікацію та технічний паспорт виробника із зазначенням характеристик пропонуємого Товару , що є підтвердженням технічних вимог, а також нашим зобовʼязанням поставити Товар з відповідними характеристиками. Відповідь ,Замовника "замовник має сумніви щодо достовірності інформації- наданої учасником у його Тендерній пропозиції, що випливає з проведеного аналізу основних характеристик тракторних причепів 2ПТС-4." є абсолютно неагрументованою ,безпідставною та дискримінаційною, а також має ознаки можливих додаткових мотивів для відхилення пропозиції Учасника з набагато вигіднішою ціною ( пропозиція Учасника ТОВ "Завод Агроформат" на 62 000,00 грн дешевша ніж у Учасника ПрАТ "Промінь" ,який навіть не понижував ціну у аукціоні , тобто заздалегідь був впевнений у власній перемозі , що є ще одним прямим доказом ,що учасник має можливі корисливі мотиви при відхиленні пропозиції Учасника ТОВ "Завод Агроформат" . Також згідно документації Замовника ,зазначено відовідне : "Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 0,5 %. " Що ще раз підтверджує ,що Учасник що надав найнижчу ціну повинен бути визнаним переможцем , у разі підтвердження ним технічних вимог Замовника . В останнє попереджуємо Замовника відхилити своє протизаконне рішення та надати нам 24 години на виправлення невідповідностей.
Замовник ,надав на нашу вимогу наступну відповідь:
"2. За результатами перевірки вашої тендерної пропозиції встановлено
низку істотних порушень, які самі по собі є підставами для її відхилення:
2.1. Ви не надали фінансову звітність, яка є обов’язковим документом
відповідно до вимог тендерної документації. Відсутність даного документа
унеможливлює підтвердження вашої фінансової спроможності виконати
договір. 4
2.2. Частина документів подана російською мовою, що суперечить
вимогам оголошення закупівлі:
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами
тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж
українська, учасник надає автентичний переклад цього документа
українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу
несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст
викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв
та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для
ознайомлення учасникам процедур
Посилання на законодавство
Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 22.2.13
від: 2024-10-23
Невиконання цієї вимоги є грубим порушенням умов тендерної
документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
2.3. Ви, як учасник закупівлі, запропонували товар, який не відповідає
предмету закупівлі. Замість причепа 2ПТС-4,5, що визначено Замовником, ви
надали дані на 2ПТС-4, який має інші технічні параметри. Це є чіткою та
очевидною невідповідністю, що повністю виключає можливість визнання
вашої пропозиції відповідною.
Додатково звертаємо вашу увагу, що в складі вашої Тендерної
пропозиції є СЕРТИФІКАТ ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТИПУ, де в переліку типу
продукції зазначені: 2 ПТС-4 та 2ПТС -4.5.
Сертифікат затвердження типу (сертифікат відповідності) дає
виробнику право виготовляти та реалізовувати продукцію, підтверджує,
що його продукція відповідає встановленим вимогам, що підвищує
довіру споживачів і партнерів, розширює можливості збуту (включаючи
експорт та участь у тендерах) та покращує імідж компанії.
Але учасника ТОВ "Завод Агроформат" не надав Тендерної пропозиції
саме на 2ПТС -4.5, що і є предметом закупівлі, маючи право виготовляти
дані причепи."
Потребуємо розʼяснення згідно норм законодавства України по кожному із пунктів ,оскільки кожне пояснення Замовника знову максимально абсурдне, некоректне та не має за собою жодних юридичних підстав на відхилення тендерної пропозиції Учасника ,що відповідає технічним вимогам предмету закупівлі.
Замовник зазначає :
"1. Ви не надали фінансову звітність, яка є обов’язковим документом
відповідно до вимог тендерної документації. Відсутність даного документа
унеможливлює підтвердження вашої фінансової спроможності виконати
договір. 4" - повідомляємо уповноважену особу Замовника про норму ПОСТАНОВИ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо."
Оскільки "фінансова звітність"не є документом, який надається учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, та довантаження якого не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником , Замовник зобовʼязаний надати 24 години на виправлення.
Замовник зазначає :
"Частина документів подана російською мовою, що суперечить вимогам оголошення закупівлі" - не наведено жодного аргументу та подібного документа ,що був наданий Учасником у складі пропозиції ,знову абсурдне та дискримінаційне пояснення.
Замовник зазначає :
"2.3. Ви, як учасник закупівлі, запропонували товар, який не відповідає
предмету закупівлі. Замість причепа 2ПТС-4,5, що визначено Замовником, ви
надали дані на 2ПТС-4, який має інші технічні параметри. Це є чіткою та
очевидною невідповідністю, що повністю виключає можливість визнання
вашої пропозиції відповідною.
Додатково звертаємо вашу увагу, що в складі вашої Тендерної
пропозиції є СЕРТИФІКАТ ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТИПУ, де в переліку типу
продукції зазначені: 2 ПТС-4 та 2ПТС -4.5.
Сертифікат затвердження типу (сертифікат відповідності) дає
виробнику право виготовляти та реалізовувати продукцію, підтверджує,
що його продукція відповідає встановленим вимогам, що підвищує
довіру споживачів і партнерів, розширює можливості збуту (включаючи
експорт та участь у тендерах) та покращує імідж компанії.
Але учасника ТОВ "Завод Агроформат" не надав Тендерної пропозиції
саме на 2ПТС -4.5, що і є предметом закупівлі, маючи право виготовляти
дані причепи. "
Знову наголошуємо та нагадуємо Замовнику, що ми як Учасник надали підписану тех. специфікацію та технічний паспорт виробника із зазначенням характеристик пропонуємого до постачання Товару , що є підтвердженням технічних вимог, а також нашим зобовʼязанням поставити Товар з відповідними характеристиками. Назва ,марка ,модель Товару жодним чином не впливає на його технічні характеристики ,що були підтверджені Учасником.
Також наполегливо прохаємо ДАСУ та керівництво Замовника зобовʼязати уповноважену особу Замовника детально вивчити Законодавство України та притягнути до відповідальності за порушення Законодавства України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 01.12.2025 17:00
Дата подачі:
27.11.2025 00:38
Вирішення:
Керуючись вимогами статті 11 та 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п.50 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника Ставищенського ЖКП від 14.02.2020р. № 5, з метою відміни закупівлі «UA-2025-11-05-013696-a» та вжиття у зв’язку з цим заходів
ВИРІШИЛА:
1. Відмінити закупівлю «UA-2025-11-05-013696-a» з підстави, що передбачена згідно п.п. 2 п.50 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (1. Учаснику вчасно не надано 24 год на виправлення невідповідностей; 2. У Тендерній документації не передбачено надання документів для постановки на облік, що унеможливлює подальше оформлення ТЗ).
2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну тендеру з урахуванням вимог п.п. 2 п.50 Постанови КМУ №1178.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Необгрунтоване ,дискримінаційне рішення, Можливі корисливі мотиви.
Номер:
fdf576abeb5a4459804dc5414364700c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-05-013696-a.b2
Назва:
Необгрунтоване ,дискримінаційне рішення, Можливі корисливі мотиви.
Вимога:
Замовник , повідомляємо, що ваша тендерна документація містить Додаток 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі " ,який містить чіткі вимоги до предмету закупівлі . Ми усвідомлюючи можливість виробництва Товару за вимагаємими тех. характеристиками ,надали підписану тех. специфікацію та технічний паспорт виробника із зазначенням характеристик пропонуємого Товару , що є підтвердженням технічних вимог, а також нашим зобовʼязанням поставити Товар з відповідними характеристиками. Відповідь ,Замовника "замовник
має сумніви щодо достовірності інформації- наданої учасником у його Тендерній пропозиції, що випливає з проведеного аналізу основних характеристик тракторних причепів 2ПТС-4." є абсолютно неагрументованою ,безпідставною та дискримінаційною, а також має ознаки можливих додаткових мотивів для відхилення пропозиції Учасника з набагато вигіднішою ціною ( пропозиція Учасника ТОВ "Завод Агроформат" на 62 000,00 грн дешевша ніж у Учасника ПрАТ "Промінь" ,який навіть не понижував ціну у аукціоні , тобто заздалегідь був впевнений у власній перемозі , що є ще одним прямим доказом ,що учасник має можливі корисливі мотиви при відхиленні пропозиції Учасника ТОВ "Завод Агроформат" .
Також згідно документації Замовника ,зазначено відовідне :
"Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %.
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується.
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 0,5 %. "
Що ще раз підтверджує ,що Учасник що надав найнижчу ціну повинен бути визнаним переможцем , у разі підтвердження ним технічних вимог Замовника . В останнє попереджуємо Замовника відхилити своє протизаконне рішення та надати нам 24 години на виправлення невідповідностей. Повідомляємо ,що вже підготовані скарги до АМКУ , ДАСУ , та до суду , з вимогою до притягнення уповноваженої особи до кримінальної відповідальності за порушення законодавства та явних дискримінаційних рішень, що можливо приймаються з корисливих мотивів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист 26.11.2025 15:45
Дата подачі:
21.11.2025 20:30
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу від 21.11.2025, 20:30. ID: UA-2025-11-05-013696-a.b2 щодо Необгрунтованого, дискримінаційного рішення, Можливих корисливих мотивів, Замовник закупівлі: «Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4,5, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-05-013696-a (далі - Закупівля) повідомляє:
"Замовник , повідомляємо, що ваша тендерна документація містить Додаток 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі " ,який містить чіткі вимоги до предмету закупівлі . Ми усвідомлюючи можливість виробництва Товару за вимагаємими тех. характеристиками ,надали підписану тех. специфікацію та технічний паспорт виробника із зазначенням характеристик пропонуємого Товару , що є підтвердженням технічних вимог, а також нашим зобовʼязанням поставити Товар з відповідними характеристиками. Відповідь ,Замовника "замовник має сумніви щодо достовірності інформації- наданої учасником у його Тендерній пропозиції, що випливає з проведеного аналізу основних характеристик тракторних причепів 2ПТС-4." є абсолютно неагрументованою ,безпідставною та дискримінаційною, а також має ознаки можливих додаткових мотивів для відхилення пропозиції Учасника з набагато вигіднішою ціною ( пропозиція Учасника ТОВ "Завод Агроформат" на 62 000,00 грн дешевша ніж у Учасника ПрАТ "Промінь" ,який навіть не понижував ціну у аукціоні , тобто заздалегідь був впевнений у власній перемозі , що є ще одним прямим доказом ,що учасник має можливі корисливі мотиви при відхиленні пропозиції Учасника ТОВ "Завод Агроформат". Також згідно документації Замовника ,зазначено відовідне: "Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 0,5 %. "
Що ще раз підтверджує ,що Учасник що надав найнижчу ціну повинен бути визнаним переможцем , у разі підтвердження ним технічних вимог Замовника . В останнє попереджуємо Замовника відхилити своє протизаконне рішення та надати нам 24 години на виправлення невідповідностей. Повідомляємо ,що вже підготовані скарги до АМКУ , ДАСУ , та до суду , з вимогою до притягнення уповноваженої особи до кримінальної відповідальності за порушення законодавства та явних дискримінаційних рішень, що можливо приймаються з корисливих мотивів.»
Шановний учасник повідомляємо вас, що Надані вами звинувачення щодо нібито “дискримінаційних” дій Замовника є безпідставними, необґрунтованими та не підтверджені жодними фактами. Такі висловлювання розцінюються як спроба тиску на Замовника з метою змусити переглянути законне рішення.
2. За результатами перевірки вашої тендерної пропозиції встановлено низку істотних порушень, які самі по собі є підставами для її відхилення:
2.1. Ви не надали фінансову звітність, яка є обов’язковим документом відповідно до вимог тендерної документації. Відсутність даного документа унеможливлює підтвердження вашої фінансової спроможності виконати договір.
2.2. Частина документів подана російською мовою, що суперечить вимогам оголошення закупівлі:
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Посилання на законодавство
Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 22.2.13 від: 2024-10-23
Невиконання цієї вимоги є грубим порушенням умов тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
2.3. Ви, як учасник закупівлі, запропонували товар, який не відповідає предмету закупівлі. Замість причепа 2ПТС-4,5, що визначено Замовником, ви надали дані на 2ПТС-4, який має інші технічні параметри. Це є чіткою та очевидною невідповідністю, що повністю виключає можливість визнання вашої пропозиції відповідною.
Додатково звертаємо вашу увагу, що в складі вашої Тендерної пропозиції є СЕРТИФІКАТ ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТИПУ, де в переліку типу продукції зазначені: 2 ПТС-4 та 2ПТС -4.5.
Сертифікат затвердження типу (сертифікат відповідності) дає виробнику право виготовляти та реалізовувати продукцію, підтверджує, що його продукція відповідає встановленим вимогам, що підвищує довіру споживачів і партнерів, розширює можливості збуту (включаючи експорт та участь у тендерах) та покращує імідж компанії.
Але учасника ТОВ "Завод Агроформат" не надав Тендерної пропозиції саме на 2ПТС -4.5, що і є предметом закупівлі, маючи право виготовляти дані причепи.
3. Ваше твердження про те, що подання технічної специфікації автоматично підтверджує відповідність товару, є маніпулятивним і юридично нікчемним. Замовник зобов’язаний перевіряти достовірність документів, а не приймати їх на віру.
4. Ваші припущення щодо можливих “корисливих мотивів” та “заздалегідь визначеного переможця” носять наклепницький характер, не мають жодного доказового підтвердження та виходять за межі коректної комунікації в межах процедури закупівлі.
5. Також нагадуємо, що критерій “Ціна” застосовується виключно до пропозицій, які повністю відповідають вимогам. Пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, умовам документації та містить формальні порушення, не може бути оцінена за ціновим критерієм у принципі.
6. Ваші заяви про підготовку скарг до контролюючих органів не можуть бути підставою для зміни рішення Замовника. Замовник діє виключно в межах Закону та готовий надати всі матеріали для перевірки компетентним органам.
Причина дискваліфікації:
1. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
2. тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Виходячи з вищевикладеного Ваша вимога відхиляється.
Уповноважена особа Л.Г.Червона
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення
Номер:
b259ccdf0d7f4dc1ab2ff6c277c6ef6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-05-013696-a.a1
Назва:
Скасування рішення
Вимога:
Замовник, повідомляємо, що відповідно до п.43
ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
від 12 жовтня 2022 р. № 1178
"43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо."
Тому ви зобовʼязані надати нам 24 години на довантаження нами необхідних документів.
Також , ваша причина скасування " 1.4. Крім того, учасник у складі Тендерної пропозиції надає Технічний
паспорт, Тендерну пропозицію, Гарантійні листи, Підтвердження технічних,
якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, де вказує товар -
Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4, що не є еквівалентом предмету
закупівлі: Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4,5 та має відмінність у
вантажопідйомності та деяких конструктивних характеристиках. Основні
відмінністі: 2ПТС~4,5 має більший кузов і посилену ходову частину, що вказує
на те, що 2ПТС-4,5 є більш міцний та має більший запас міцності, що для
замовника є важливим." є абсурдною , безпідставною та дискримінаційною , через що вимагаємо відмінити ваше рішення , та надати нам 24 години на виправлення невідповідностей згідно ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та не підставляти себе та вашого керівника до кримінальної відповідальності. В протилежному випадку , ми будемо вимушені звернутися до АМКУ , ДАСУ , та до суду , з вимогою до притягнення уповноваженої особи до кримінальної відповідальності за порушення законодавства та явних дискримінаційних рішень, що можливо приймаються з корисливих мотивів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист 21.11.2025 14:15
Дата подачі:
18.11.2025 17:26
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу від 18.11.2025, 17:26. ID: UA-2025-11-05-013696-a.a1 щодо Скасування рішення, Замовник закупівлі: «Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4,5, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-05-013696-a (далі - Закупівля) повідомляє:
"43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо."
Тому ви зобовʼязані надати нам 24 години на довантаження нами необхідних документів.
Також, ваша причина скасування "1.4. Крім того, учасник у складі Тендерної пропозиції надає Технічний паспорт, Тендерну пропозицію, Гарантійні листи, Підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, де вказує товар – Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4, що не є еквівалентом предмету
закупівлі: Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4,5 та має відмінність у
вантажопідйомності та деяких конструктивних характеристиках. Основні
відмінністі: 2ПТС~4,5 має більший кузов і посилену ходову частину, що вказує
на те, що 2ПТС-4,5 є більш міцний та має більший запас міцності, що для
замовника є важливим." є абсурдною, безпідставною та дискримінаційною, через що вимагаємо відмінити ваше рішення, та надати нам 24 години на виправлення невідповідностей згідно ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та не підставляти себе та вашого керівника до кримінальної відповідальності. В протилежному випадку, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ, ДАСУ, та до суду, з вимогою до притягнення уповноваженої особи до кримінальної відповідальності за порушення законодавства та явних дискримінаційних рішень, що можливо приймаються з корисливих мотивів".»
Шановний учасник повідомляємо вас, що відповідно до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник розглядає еквівалент предмета закупівлі про, що зазначено в Додатку 2 до Тендерної документації: «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент".», проте еквівалент має бути рівнозначним або кращим за своїми основними характеристиками, щоб досягти того самого або кращого результату, що й пропозиція замовника. В даному випадку учасник пропонує в якості еквівалента товар нижчого класу, легший, з меншою вантажопідйомністю та об’ємом, який не підходить для перевезення надто важкого вантажу, незважаючи на те, що заявлений Учасником товар має технічні характеристики, подібні до характеристик, наведених у технічній специфікації, модельне позначення товару є складовою частиною предмета закупівлі. Зміна моделі або постачання продукції з іншим маркуванням та гіршими характеристиками не відповідає вимогам Замовника та суперечить технічній специфікації. Враховуючи вищевикладене, замовник має сумніви щодо достовірності інформації наданої учасником у його Тендерній пропозиції, що випливає з проведеного аналізу основних характеристик тракторних причепів 2ПТС-4.
Дискримінаційна вимога у закупівлях — це будь-яка вимога в тендерній документації, яка створює нерівні умови для учасників і може бути виконана лише одним або кількома конкретними учасниками, обмежуючи тим самим вільну конкуренцію. Даний товар може бути поставлений не одним або кількома конкретними учасниками, тому дана вимога не може вважатися дискримінаційною.
Доводимо вам до відома, що учасник не має права чинити моральний та психологічний тиск на уповноважену особу замовника, погрожувати, зводити наклепи та вимагати змінити рішення на його користь.
Причина дискваліфікації:
1. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
2. тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Виходячи з вищевикладеного Ваша вимога відхиляється.
Уповноважена особа Л.Г.Червона
Статус вимоги:
Відхилено