• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Будівництво «Гречаноподівського Центру безпеки» в селі Гречані Поди Широківського району Дніпропетровської області»

Торги не відбулися

4 625 980.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 000.00 UAH
Період оскарження: 01.11.2018 08:03 - 12.11.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

Скарга на протокол засідання тендерного комітету

Номер: 867e87f63ab34afc89a8ee5eeeae09a5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-01-000027-b.a1
Назва: Скарга на протокол засідання тендерного комітету
Вимога:
Вих. № 131 від 01 грудня 2018р. Виконавчому комітету Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області СКАРГА НА ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ Протоколом засідання тендерного комітету № 39 від 30.11.2018р. дискваліфіковано учасника ТОВ "ГРІФІТ" по закупівлю робіт «Будівництво «Гречаноподівського Центру безпеки» в селі Гречані Поди Широківського району Дніпропетровської області» (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-01-000027-b). Даний протокол вважаємо безпідставним та винесеним з грубим порушенням. В першу чергу , складено сам протокол з порушенням: на порядок денний винесено розгляд пропозиції учасника ТОВ "БІЛД ІВЕСТСІТІ", а слухали інформацію про ТОВ "ГРІФІТ". Крім цього всі порушення, які виявлені в поданій пропозиції ТОВ "ГРІФІТ", не відповідають дійсності і є надуманими Замовником. Щодо підстав для відхилення тендерної пропозиції , викладеної в Протоколі пояснюємо наступне. 1. Згідно розділу 6 Тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі " Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником,в т.ч. відомість матеріалів та обладнання, що використовуватиметься під час будівельних робіт. Учасником ТОВ "ГРІФІТ" в кошторисній документації на 2018 рік та на 2018-2019 роки подано "Підсумкову відомість ресурсів", яка і є відомістю матеріалів та обладнання, що використовуватиметься під час будівельних робіт. 2. Щодо наданого Графіку виконання робіт учасником ТОВ "ГРІФІТ". В Тендерній документації не зазначено конкретних вимог до його форми та складання, тому учасник має право складати Графік в довільній формі , відповідно до чинних Державних будівельних норм. В Графіку виконання робіт, складеному та наданому в тендерній пропозиції учасником ТОВ "ГРІФІТ", зазначено не конкретну дату початку робіт "05.12.2008", а кількість робочих днів, 1 клітинка складає 5 робочих днів, тобто робочий тиждень (про це зазначено в строчці 3 Графіка). 3. Розділом 5 п.2. Зазначено, що подаючи свою тендерну пропозицію, учасник дає письмову згоду на використання персональних даних, які стали відомі в процесі проведення процедури закупівлі, що містять інформацію, яка підпадає під дію З.У. «Про захист персональних даних» № 2297-17. Але дана вимога стосується учасників - фізичних осіб. Згідно з Законом України «Про захист персональних даних» персональні дані - це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Тобто згода на обробку персональних даних подається тільки фізичними особами, а тому учасник тендерної закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІФІТ», яке є юридичною особою, не повинно подавати таку згоду на підставі вищевказаного закону. Щодо інформації , викладеній в Довідці про працівників, які будуть залучені до виконання робіт, наданій ТОВ «ГРІФІТ», як учасником тендеру, то жодних персональних даних, крім посади та ПІБ в ній не надано. А, за умовами ст.2 Закону, по таким даним важко ідентифікувати особу, а тому не потребується згода кожного працівника особисто на обробку персональних даних. 4. Щодо ненадання учасником ТОВ "ГРІФІТ" інформації про приміщення, які знаходяться в оренді. Учасником ТОВ "ГРІФІТ" в тендерній документації надано "Довідку про наявність матеріально-технічної бази" за вих. № 125/13 від 26.11.2018р. Щодо вимог по наданню договору на оренду приміщень ТОВ «ГРІФІТ», то такий договір не було надано через відсутність вимог в тендерній документації, в які прямо визначено п. 9 Додаток №2 «9. Інформаційну довідку про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) необхідної для виконання робіт відповідно до проектної документації та технології виконання робіт, та з дотриманням діючих норм і правил надання цих робіт, із зазначенням її найменування, місцезнаходження, та вказати власна чи орендована. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії договорів оренди (надання послуг), машин, механізмів, які будуть залучені до виконання робіт. Саме тому надання копії договорів оренди приміщення не було надано. Зазначені факти можливого порушення Закону України "Про публічні закупівлі", нами були ретельно перевірені та не виявлені. Замовник торгів при прийнятті рішення керується тільки нормами діючого законодавства та вимогами тендерної закупівлі , та повинен відхиляти тендерні пропозиції учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до ч.2 ст.38 Закону України "Про публічні закупівлі"за порушення вимог, встановлених цим Законом в частині прийнятих рішень,вибору і застосування процедур закупівлі,відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа(особи)персонально. На підставі вищевикладеного, керуючись нормами діючого законодавства, ЗУ"Про публічні закупівлі", статті 1 Закону України "Про запобігання корупції", В И М А Г А Є М О: 1. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. 2. Надати роз’яснення щодо вищезазначених дискримінаційних вимог. 3. Скасувати Протокол № 39 від 30.11.2018р про дискваліфікацію ТОВ "ГРІФІТ". У випадку ігнорування нашої вимоги, ненадання відповіді на неї, як це передбачається законодавством будемо вимушені подати відповідні запити та скарги (не чекаючи рішення Комісії,оскільки її рішення носять рекомендаційний характер) до комплектних органів прокуратури, Антимонопольного комітету та ін.).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.