-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автоматичний біохімічний аналізатор Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 38430000-8 - Детектори та аналізатори Код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»:56669 - Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD (діагностика invitro) стаціонарний Код НК 031:2024 «Національна номенклатура медичних виробів»: W0201010101 ХІМІЧНІ АНАЛІЗАТОРИ – НИЗЬКА ПРОПУСКНА ЗДАТНІСТЬ (Рандомізований доступ без режиму ISE тестів/год <= 400)
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
05.11.2025 11:28 - 10.11.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
9a3be1ba548c4bb7b30eba0db178679d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-05-005051-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга визначення переможця UA-2025-11-05-005051-a.pdf.p7s 23.11.2025 10:50
- Протокол переможця.PDF 23.11.2025 10:50
- 3. Технічна частина (3).pdf 23.11.2025 10:50
- скарга визначення переможця UA-2025-11-05-005051-a.pdf 23.11.2025 10:50
- 5. Керівництво користувача BS-240 Біохімічний аналізатор_vz (2).pdf 23.11.2025 10:50
- скарга визначення переможця UA-2025-11-05-005051-a.docx 23.11.2025 10:50
- Додаток 2 до ТД аналізатор (2).docx 23.11.2025 10:50
- sign.p7s 23.11.2025 10:50
- рішення від 25.11.2025 № 17435.pdf 25.11.2025 16:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2025 № 17825.pdf 03.12.2025 12:56
- рішення від 02.12.2025 № 17825.pdf 05.12.2025 11:41
- Пояснення щодо скарги.doc 27.11.2025 15:19
- Пояснення по суті скарги.PDF 27.11.2025 15:19
- 5. Керівництво користувача BS-240 Біохімічний аналізатор_vz.pdf 27.11.2025 15:19
- 3. Технічна частина.pdf 27.11.2025 15:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.11.2025 11:00
Дата розгляду скарги:
02.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.11.2025 16:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.12.2025 11:41
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4d4d565c952d439ca62f7ff683674f24
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
05.11.2025 року КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" (далі-Замовник) опубліковало оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Автоматичний біохімічний аналізатор Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 38430000-8 - Детектори та аналізатори Код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»:56669 - Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD (діагностика invitro) стаціонарний Код НК 031:2024 «Національна номенклатура медичних виробів»: W0201010101 ХІМІЧНІ АНАЛІЗАТОРИ – НИЗЬКА ПРОПУСКНА ЗДАТНІСТЬ (Рандомізований доступ без режиму ISE тестів/год <= 400) » з очікуваною вартістю 800 000,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ФОП "Бадо Артем Сергійович".
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР".
14.11.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ФОП "Бадо Артем Сергійович" (далі – Скаржник).
17.11.2025 року Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП "Бадо Артем Сергійович".
Переможцем процедури закупівлі було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" відповідно до Протоколу від 18.11.2025.
Скаржник не погоджується визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" переможцем у процедурі закупівлі UA-2025-11-05-005051-a.
При перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Відтак його тендерну пропозицію Замовник повинен був відхилити.
1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним технічним вимогам, характеристикам, параметрам і комплектації. Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам (параметрам / характеристикам) щодо даного предмету закупівлі в повному обсязі.
Для підтвердження відповідності Технічним вимогам до предмету закупівлі Учасник має надати у складі своєї пропозиції заповнену таблицю відповідності з посиланням на сторінку(и) технічної документації – інструкції та/або паспорту та/або витягу з інструкції та/або брошури та/або каталогу та/або технічного опису та/або іншого документу, де були б підтверджені відповідні технічні параметри/характеристики наведені в Технічних вимогах до предмету закупівлі.
Відповідно до Додатку 2 (технічна специфікація) Замовник вимагає підтвердження такої характеристики як Продуктивність з іонселективним блоком не менше 99 тестів на годину для сироватки, не менше 298 тестів за годину для плазми (п.5 таблиці). На підтвердження цієї характеристики Переможець посилається на «Керівництво користувача Біохімічний аналізатор BS-240 стор. 1-19. Але на цій сторінці Керівництва не міститься підтвердження зазначеної характеристики. На цій сторінці зазначено лише про продуктивність БЕЗ іонселективного блоку.
Відповідно до Додатку 2 (технічна специфікація) Замовник вимагає підтвердження такої характеристики як Максимальна кількість позицій для реакції має становити не менше 38 позицій з підігрівом (п.22 таблиці). На підтвердження цієї характеристики Переможець посилається на «Керівництво користувача» Біохімічний аналізатор BS-240 стор. 1-6, 1-20. Але на цих сторінках Керівництва не міститься підтвердження зазначеної характеристики. На ст. 1-20 зазначено лише Карусель реакцій 40 позицій, при цьому не зазначено максимальну кількість позицій і не зазначено, що ці позиції є з підігрівом. На ст.1-6 також не зазначено про наявність не менше 38 позицій з підігрівом.
Відповідно до Додатку 2 (технічна специфікація) Замовник вимагає підтвердження такої характеристики як Програмне забезпечення ПК: windows 10, або еквівалент, що сумісний з аналізатором (п. 35 таблиці). На підтвердження цієї характеристики Переможець посилається на «Керівництво користувача» Біохімічний аналізатор BS-240 стор. 1-3. Але на цій сторінці Керівництва не міститься підтвердження зазначеної характеристики. На цій сторінці немає ні згадки про програмне забезпечення, ні про його сумісність з аналізатором.
Відповідно до Додатку 2 (технічна специфікація) Замовник вимагає підтвердження такої характеристики як Аналізатор повинен комплектуватися комп’ютером, принтером та ДБЖ. (п. 43 таблиці).
Для підтвердження характеристик за п. 43, 45 таблиці Переможець посилається на гарантійний лист, при цьому не зазначає сторінки гарантійного листа, що суперечить вимогам тендерної документації, а також не зазначає жодних реквізитів гарантійного листа.
Таким чином, Переможець не підтвердив відповідність запропонованого товару всім вимогам, що ставляться до предмету закупівлі.
2. Відповідно до п.6 Додатку 2 (технічна специфікація) вимагається: Наявність у виробника Сертифікату ISO 13485 на товар, що пропонується Учасником. На підтвердження Учасник повинен надати скан-копію сертифікату.
У складі тендерної пропозиції Переможця відсутній зазначений Сертифікат. Таким чином, Переможець не надав сертифікат ISO 13485, чим не виконав умови тендерної документації і зокрема технічної специфікації.
3. Відповідно до п.3.1 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагає:
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1:
Таблиця 1
№ з/п Найменування товару Од. виміру Кількість Технічні характеристики товару Виробник товару* Країна походження товару**
У складі тендерної пропозиції Переможець не надав зазначену таблицю, чим не підтвердив відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі і не виконав технічні вимоги Замовника.
Переможець не підтвердив вищезазначені показники технічної специфікації, а отже тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам технічної специфікації.
З огляду на це, тендерна пропозиція Переможця повинна бути відхиленою.
З огляду на це, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації, а саме технічної специфікації.
З огляду на вищезазначене, технічні характеристики запропонованого Переможцем товару не відповідають технічним характеристикам товару, який вимагається Замовником.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця та запропонований ним товар не відповідає товару, який вимагається Замовником, не відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації, а відтак вимогам технічної специфікації.
Рішення уповноваженої особи виглядає упередженим і може бути спрямоване на підтримку конкретного виробника або постачальника.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.3 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР", чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ФОП "Бадо Артем Сергійович".
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР".
14.11.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ФОП "Бадо Артем Сергійович" (далі – Скаржник).
17.11.2025 року Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП "Бадо Артем Сергійович".
Переможцем процедури закупівлі було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" відповідно до Протоколу від 18.11.2025.
Скаржник не погоджується визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" переможцем у процедурі закупівлі UA-2025-11-05-005051-a.
При перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Відтак його тендерну пропозицію Замовник повинен був відхилити.
1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним технічним вимогам, характеристикам, параметрам і комплектації. Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам (параметрам / характеристикам) щодо даного предмету закупівлі в повному обсязі.
Для підтвердження відповідності Технічним вимогам до предмету закупівлі Учасник має надати у складі своєї пропозиції заповнену таблицю відповідності з посиланням на сторінку(и) технічної документації – інструкції та/або паспорту та/або витягу з інструкції та/або брошури та/або каталогу та/або технічного опису та/або іншого документу, де були б підтверджені відповідні технічні параметри/характеристики наведені в Технічних вимогах до предмету закупівлі.
Відповідно до Додатку 2 (технічна специфікація) Замовник вимагає підтвердження такої характеристики як Продуктивність з іонселективним блоком не менше 99 тестів на годину для сироватки, не менше 298 тестів за годину для плазми (п.5 таблиці). На підтвердження цієї характеристики Переможець посилається на «Керівництво користувача Біохімічний аналізатор BS-240 стор. 1-19. Але на цій сторінці Керівництва не міститься підтвердження зазначеної характеристики. На цій сторінці зазначено лише про продуктивність БЕЗ іонселективного блоку.
Відповідно до Додатку 2 (технічна специфікація) Замовник вимагає підтвердження такої характеристики як Максимальна кількість позицій для реакції має становити не менше 38 позицій з підігрівом (п.22 таблиці). На підтвердження цієї характеристики Переможець посилається на «Керівництво користувача» Біохімічний аналізатор BS-240 стор. 1-6, 1-20. Але на цих сторінках Керівництва не міститься підтвердження зазначеної характеристики. На ст. 1-20 зазначено лише Карусель реакцій 40 позицій, при цьому не зазначено максимальну кількість позицій і не зазначено, що ці позиції є з підігрівом. На ст.1-6 також не зазначено про наявність не менше 38 позицій з підігрівом.
Відповідно до Додатку 2 (технічна специфікація) Замовник вимагає підтвердження такої характеристики як Програмне забезпечення ПК: windows 10, або еквівалент, що сумісний з аналізатором (п. 35 таблиці). На підтвердження цієї характеристики Переможець посилається на «Керівництво користувача» Біохімічний аналізатор BS-240 стор. 1-3. Але на цій сторінці Керівництва не міститься підтвердження зазначеної характеристики. На цій сторінці немає ні згадки про програмне забезпечення, ні про його сумісність з аналізатором.
Відповідно до Додатку 2 (технічна специфікація) Замовник вимагає підтвердження такої характеристики як Аналізатор повинен комплектуватися комп’ютером, принтером та ДБЖ. (п. 43 таблиці).
Для підтвердження характеристик за п. 43, 45 таблиці Переможець посилається на гарантійний лист, при цьому не зазначає сторінки гарантійного листа, що суперечить вимогам тендерної документації, а також не зазначає жодних реквізитів гарантійного листа.
Таким чином, Переможець не підтвердив відповідність запропонованого товару всім вимогам, що ставляться до предмету закупівлі.
2. Відповідно до п.6 Додатку 2 (технічна специфікація) вимагається: Наявність у виробника Сертифікату ISO 13485 на товар, що пропонується Учасником. На підтвердження Учасник повинен надати скан-копію сертифікату.
У складі тендерної пропозиції Переможця відсутній зазначений Сертифікат. Таким чином, Переможець не надав сертифікат ISO 13485, чим не виконав умови тендерної документації і зокрема технічної специфікації.
3. Відповідно до п.3.1 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагає:
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1:
Таблиця 1
№ з/п Найменування товару Од. виміру Кількість Технічні характеристики товару Виробник товару* Країна походження товару**
У складі тендерної пропозиції Переможець не надав зазначену таблицю, чим не підтвердив відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі і не виконав технічні вимоги Замовника.
Переможець не підтвердив вищезазначені показники технічної специфікації, а отже тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам технічної специфікації.
З огляду на це, тендерна пропозиція Переможця повинна бути відхиленою.
З огляду на це, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації, а саме технічної специфікації.
З огляду на вищезазначене, технічні характеристики запропонованого Переможцем товару не відповідають технічним характеристикам товару, який вимагається Замовником.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця та запропонований ним товар не відповідає товару, який вимагається Замовником, не відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації, а відтак вимогам технічної специфікації.
Рішення уповноваженої особи виглядає упередженим і може бути спрямоване на підтримку конкретного виробника або постачальника.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.3 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР", чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол переможця.PDF
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Запити Органу оскарження
Номер:
65840216b2974742984582e3087e1615
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги, поданої ФОП Бадо А.С.
Текст запиту:
Комунальне підприємство "Центральна міська лікарня Покровської міської ради Дніпропетровської області" надає відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі
Дата опублікування:
27.11.2025 15:19