• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (гінекологічне крісло, ліжко функціональне, стоматологічна установка, сухожарова шафа, гематологічний аналізатор, біохімічний аналізатор)

Завершена

21 719 709.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 23.10.2018 20:34 - 18.11.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Звернення щодо змін до Тендерної документації

Номер: 4238e40adc034578984be117edeaf33c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-23-003207-b.c1
Назва: Звернення щодо змін до Тендерної документації
Вимога:
23.10.2018 року Замовник оголосив закупівлю “Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (гінекологічне крісло, ліжко функціональне, стоматологічна установка, сухожарова шафа, центрифуга, гематологічний аналізатор, біохімічний аналізатор, холодильник для зберігання лікарських засобів)”. Згідно Тендерної документації, предмет закупівлі не поділений на лоти та складається з: гінекологічне крісло – 21 шт.; ліжко функціональне – 100 шт.; стоматологічна установка – 14шт.; сухожарова шафа – 98 шт.; центрифуга – 64 шт.; гематологічний аналізатор – 59 шт.; біохімічний аналізатор – 7 шт.; холодильник для зберігання лікарських засобів – 133шт. за кодом ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Згідно Порядку визначення предмету закупівлі (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 ): “Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.” Звертаємо Вашу вагу, що: -холодильник для зберігання лікарських засобів за кодом ДК 021:2015 має код “39711130-9 Холодильники”. -центрифуга за кодом ДК 021:2015 має код “42931000-1 Центрифуги”. Враховуючи вищезазначене, просимо виокремити “холодильник для зберігання лікарських засобів 133шт.” та “центрифуга” в окремі лоти предмету закупівлі. Крім цього, враховуючи, що жоден виробник не виробляє весь перелік продукції згідно Тендерної документації, виокремлення в окремі лоти центрифуги та холодильники для зберігання лікарських засобів, дозволить збільшити конкуренцію на закупівлі цих товарів, що призведе до закупівлі за нижчою ціною. Як це передбачено преамбулою до ЗУ “Про публічні закупівлі”: Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно п.4.4 Розділу І Тендерної документації та п.5.1 Проекту договору про закупівлі - Строк поставки Товару – до 26.12. 2018 року. Звертаємо Вашу увагу, що закупівля оголошена — 23.10.2018р. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 22.11.2018р. Згідно ч.5 ст. 28 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів...” Згідно ч.5 ст. 28 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “...Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.” Згідно ч.2 ст. 32 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “...З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.” Таким чином, навіть враховуючи мінімальні строки на виконання обов'язкових дій, передбачених чинним законодавством України, договір може бути підписаний не раніше 11.12.2018року. Враховуючи великий обсяг закупівлі, виконати поставку в такий короткий строк неможливо. Крім цього, згідно Розділу 4 проекту договору: “4.1. Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати поставки Товару на підставі належним чином оформлених видаткових накладних. 4.2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.” Тобто, здійснення попередньої оплати не передбачається. Враховуючи, що договір укласти раніше 11.12.2018 року неможливо та враховуючи великий обсяг закупівлі, то через 10 банківських днів з дати поставки Товару закінчиться 2018 бюджетний рік, і оплата товару буде неможлива. Звертаємо Вашу увагу, що чинне бюджетне законодавство України передбачає вирішення таких ситуацій: Згідно ст.49 Бюджетного кодексу України: “1. Розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу. Відповідно до ст. 4 Бюджетного кодексу України: “1. Бюджетне законодавство складається з: ... 5) нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, прийнятих на підставі і на виконання цього Кодексу та інших законів України, передбачених пунктами 3 та 4 цієї частини статті;...” на виконання положень ст. 49 та ст. 4 Бюджетного кодексу України, Кабінет Міністрів України прийняв Постанову № 117 від від 23 квітня 2014р. “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. Відповідно до ч.1 вищезазначеної Постанови: “Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі: ... 4) на строк не більше шести місяців: ... лікарських засобів і виробів медичного призначення;...” У частині 2 цієї ж Постанови зазначено: “Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів здійснюють попередню оплату тільки тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного бюджетного періоду, крім ... товарів, робіт і послуг, виробництво яких має довготривалий цикл, а саме: вакцин для профілактичних щеплень людей і тварин, лікарських засобів і виробів медичного призначення...” Враховуючи вищезазначене, спираючись на положення Постанови КМУ № 117 від 23 квітня 2014р., просимо: передбачити здійснення попередньої оплати у проекті договору про закупівлю та подовження строку поставки на строк, відповідно до Постанови КМУ № 117 від 23 квітня 2014р. Спираючись на ч.1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” проcимо: виокремити центрифуги та холодильники для зберігання лікарських засобів в окремі лоти предмету закупівлі; передбачити у проекті договору здійснення попередньої оплати та подовження строку поставки на строк, відповідно до Постанови КМУ № 117 від 23 квітня 2014р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України за результатами розгляду вашого звернення прийняв рішення щодо внесення відповідних змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено