• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (дефібрилятор, апарат штучної вентиляції легенів, апарат для інгаляційного наркозу)

Завершена

26 996 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 23.10.2018 20:55 - 18.11.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та внесення змін до тендерної документації

Номер: 3bc9a602783b4201b0d21b95c27275db
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-23-001062-c.c1
Назва: ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та внесення змін до тендерної документації
Вимога:
ВИМАГАЄМО: 1. Усунути порушення під час проведення процедури закупівлі, шляхом приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства, а саме: 1.1. Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти (окремо по кожному найменуванню).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до вимог п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Згідно з Порядком замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку, та є правом, а не обов’язком замовника. Законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено застосування Українського класифікатора товарів зовнішньоекономічної діяльності при визначенні предмета закупівлі. Враховуючи викладене, визначення предмета закупівлі здійснено тендерним комітетом з дотриманням чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Розгляд припинено

Скарга щодо вимог Замовника

Номер: b209f82cc7c04604ba4a1b59f6f029aa
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-23-001062-c.b2
Назва: Скарга щодо вимог Замовника
Скарга:
Державна установа «Центр охорони здоров’я Державної кримінально-виконавчої служби України» (далі Замовник) розмістив в системі «Прозорро» оголошення про закупівлю Код - ДК 021:2015 - 33180000-5–Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (дефібрилятор, апарат штучної вентиляції легенів, апарат для інгаляційного наркозу). Фізична особа - підприємець Горєв Микита Сергійович (далі Скаржник) є потенційним учасником і має намір приймати участь у цій закупівлі. Ознайомившись з тендерною документацією було встановлено наступні порушення: 1. Замовником визначено певний строк поставки товару - до 26 грудня 2018р.(п.4.4 розділу 1 тендерної документації). Скаржник має можливість поставити такий товар у відповідності до технічним вимог Замовника, але це обладнання є імпортного походження і процес доставки та процедура розмитнення тривають певний час, орієнтовно 4 місяці. Вважаємо, що встановлені Замовником умови щодо терміну поставки є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і до Скаржника, оскільки здійснити поставку в такі терміни можуть тільки постачальники, які мають в наявності це обладнання в Україні. 2. Пунктом 1 Додатку 2 до Тендерної документації, встановлені вимоги щодо надання листа – відгука від контрагента на підтвердження виконання аналогічного договору. Вважаємо, що така вимога є неправомірною та дискримінаційною. Документом, який підтверджує виконання договору може бути і видаткова накладна, підписана обома сторонами. Скаржник на даний час не може отримати такого листа через тимчасову відсутність особи, яка уповноважена підписувати зазначений документ. Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедури закупівлі та може здійснити поставку зазначеного обладнання. Крім того, Скаржник є реальним учасником ринку медичного обладнання, має досвід поставки такого товару до державних установ, є учасником закупівель в системі «Прозоро». Проте, через дискримінаційні умови Замовника Скаржник не може прийняти участь у цій закупівлі. Відповідно до ч. 5 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а також ч.4 ст. 22 Закону зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевказаного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати встановлені Замовником умови закупівлі дискримінаційними. 3. Зобов’язати Замовника усунути порушення та внести зміни до тендерної документації у відповідності до вимог законодавства. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету
Опис причини скасування: отклоняем жалобу в связы с отсутствием дальнейшей потребности
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 15.11.2018 14:38
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 22.11.2018 17:38
Автор: ФОП Горев М. С., Никита Горев 0964479072 tenderswinning@gmail.com