-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Всі вимоги до предмету закупівлі вказані в документації
Завершена
59 870.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 598.70 UAH
мін. крок: 1% або 598.70 UAH
Період оскарження:
05.11.2018 16:12 - 09.11.2018 07:00
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді
Номер:
a014953bd8324ad4a49c95c95f4d3949
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-05-001818-b.a2
Назва:
Щодо відповіді
Вимога:
Враховуючи формальну відписку корупціонера, небажання аргументувати свою позицію ми робимо висновок, що замовник знаходиться в корупційному зговорі з заздалегідь обраним у переможці учасником. Направляємо листи до контролюючих органів з метою перешкоджання корупційного дерібану бюджетних коштів країни в період Військового Стану!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2018 12:38
Вирішення:
Втрерє доводимо до Вашого відома, що Ваша пропозиція (ТОВ ВІК-ХХІ-ВІК) не відповідає вимогам документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
0ae8ba8714794432939396c68a7e593e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-05-001818-b.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Ми розуміємо, що ви прописали дискримінаційне медико-технічне завдання на продукцію за допомогою "свого" постачальника, до речі, одного виробника і розуміємо, що це зроблено з однією метою - отримання хабаря від "свого" постачальника! Але....Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2018 15:39
Вирішення:
Повторно доводимо до Вашого відома, що Ваша пропозиція ( ТОВ «ВІК-ХХІ-ВІК») не відповідає вимогам документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
29.11.2018 12:33
Підтвердження вирішення:
Повторно доводимо до Вашого відома, що Ваша пропозиція ( ТОВ «ВІК-ХХІ-ВІК») не відповідає вимогам документації.
Задовільнена:
Ні