• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Рідина склоомивача

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 10 днів назад

799 164.12 UAH з ПДВ
Період оскарження: 03.11.2025 17:43 - 08.11.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 9d3836e3b707482aa4c9543c393946ff
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-03-014445-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-11-03-014445-a в системі електронних закупівель ProZorro, Департамент патрульної поліції (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі: Рідина склоомивача ДК 021:2015 24960000-1 Хімічна продукція різна. Згідно з Інформацією про відхилення тендерної документації уповноваженої особи з організації та проведення закупівель Департаменту патрульної поліції від 19.11.2025 року, було відхилено тендерну пропозицію ПП «НВФ СВК» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. А саме, у зв’язку з тим, що ПП «НВФ СВК» не надано сертифікат від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту, згідно з вимогами підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Документації. Вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК» відповідає вимогам тендерної документації зокрема підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, виходячи з наступного: Так, з огляду підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Тендерної Документації визначено, що Документи, які надає Учасник процедури закупівлі в складі своєї пропозиції, щодо предмета закупівлі - сертифікат із зазначенням хімічного складу продукту та із зазначенням відсоткового вмісту хімічних складових запропонованого продукту. На виконання даної вимоги нашим підприємством було прикріплено до тендерної документації Сертифікат хімічного складу на запропонований продукт, виданий відділом техконтролю виробника ПП «НВФ СВК». 17.11.2025 в електронній системі закупівель замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей учасником ПП «НВФ СВК», серед інших вимог була вимога надати сертифікат від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту. ПП «НВФ СВК» усунуло невідповідності, на які зауважив Замовник, окрім надання сертифікату від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту, оскільки із підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Документації вбачається, що він не містить такої вимоги, а саме не конкретизовано Замовником, який саме Сертифікат вимагається. (Сертифікат якості виробника, Сертифікат відповідності, тощо) Крім того, вимога Замовника щодо надання сертифікату від уповноваженого органу сертифікації на склоомивач є незаконною, у зв’язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, в Україні припинено обов’язкову систему сертифікації. Також слід підкреслити, що запропонованим продукт ПП «НВФ СВК» - Омивач скла зимовий REF (-20C), Омивач скла зимовий REF(-40C) містять у своєму складі 0,18 % ПАР, що підтверджується Сертифікатами хімічного складу лабораторії ВТК ПП «НВФ СВК», які надані до тендерної пропозиції. Відповідно до абз. 5 пункту 5 Регламенту Технічного регламенту мийних засобів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 20.08.2008 р. № 717, запропонований продукт нашого підприємства не підлягає оцінці відповідності, бо на нього не поширюється дія даного регламенту. Таким чином, вважаємо наданий ПП «НВФ СВК» Сертифікат хімічного складу на запропонований продукт, виданий відділом техконтролю виробника таким, що відповідає вимогі підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Тендерної Документації та не може бути визначений невідповідним документом, в результаті чого Замовник безпідставно розмістив вимогу про усунення невідповідностей в частині вимоги надати сертифікат від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту.
Дата розгляду скарги: 04.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.11.2025 17:12
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК", Станіслав Панасенко 380675234890 VOVA@SVK.COM.UA http://svk.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 00d5fa5421f345949ccff3bec43aed52
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-11-03-014445-a в системі електронних закупівель ProZorro, Департамент патрульної поліції (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі: Рідина склоомивача ДК 021:2015 24960000-1 Хімічна продукція різна.
Згідно з Інформацією про відхилення тендерної документації уповноваженої особи з організації та проведення закупівель Департаменту патрульної поліції від 19.11.2025 року, було відхилено тендерну пропозицію ПП «НВФ СВК» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
А саме, у зв’язку з тим, що ПП «НВФ СВК» не надано сертифікат від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту, згідно з вимогами підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Документації.

Вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК» відповідає вимогам тендерної документації зокрема підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, виходячи з наступного:

Так, з огляду підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Тендерної Документації визначено, що Документи, які надає Учасник процедури закупівлі в складі своєї пропозиції, щодо предмета закупівлі - сертифікат із зазначенням хімічного складу продукту та із зазначенням відсоткового вмісту хімічних складових запропонованого продукту.

На виконання даної вимоги нашим підприємством було прикріплено до тендерної документації Сертифікат хімічного складу на запропонований продукт, виданий відділом техконтролю виробника ПП «НВФ СВК».

17.11.2025 в електронній системі закупівель замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей учасником ПП «НВФ СВК», серед інших вимог була вимога надати сертифікат від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту.
ПП «НВФ СВК» усунуло невідповідності, на які зауважив Замовник, окрім надання сертифікату від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту, оскільки із підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Документації вбачається, що він не містить такої вимоги, а саме не конкретизовано Замовником, який саме Сертифікат вимагається. (Сертифікат якості виробника, Сертифікат відповідності, тощо)
Крім того, вимога Замовника щодо надання сертифікату від уповноваженого органу сертифікації на склоомивач є незаконною, у зв’язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, в Україні припинено обов’язкову систему сертифікації.
Також слід підкреслити, що запропонованим продукт ПП «НВФ СВК» - Омивач скла зимовий REF (-20C), Омивач скла зимовий REF(-40C) містять у своєму складі 0,18 % ПАР, що підтверджується Сертифікатами хімічного складу лабораторії ВТК ПП «НВФ СВК», які надані до тендерної пропозиції.
Відповідно до абз. 5 пункту 5 Регламенту Технічного регламенту мийних засобів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 20.08.2008 р. № 717, запропонований продукт нашого підприємства не підлягає оцінці відповідності, бо на нього не поширюється дія даного регламенту.

Таким чином, вважаємо наданий ПП «НВФ СВК» Сертифікат хімічного складу на запропонований продукт, виданий відділом техконтролю виробника таким, що відповідає вимогі підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Тендерної Документації та не може бути визначений невідповідним документом, в результаті чого Замовник безпідставно розмістив вимогу про усунення невідповідностей в частині вимоги надати сертифікат від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження