-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Рідина склоомивача
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 10 днів назад
799 164.12
UAH з ПДВ
Період оскарження:
03.11.2025 17:43 - 08.11.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
9d3836e3b707482aa4c9543c393946ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-03-014445-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-11-03-014445-a в системі електронних закупівель ProZorro, Департамент патрульної поліції (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі: Рідина склоомивача ДК 021:2015 24960000-1 Хімічна продукція різна.
Згідно з Інформацією про відхилення тендерної документації уповноваженої особи з організації та проведення закупівель Департаменту патрульної поліції від 19.11.2025 року, було відхилено тендерну пропозицію ПП «НВФ СВК» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
А саме, у зв’язку з тим, що ПП «НВФ СВК» не надано сертифікат від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту, згідно з вимогами підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Документації.
Вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК» відповідає вимогам тендерної документації зокрема підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, виходячи з наступного:
Так, з огляду підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Тендерної Документації визначено, що Документи, які надає Учасник процедури закупівлі в складі своєї пропозиції, щодо предмета закупівлі - сертифікат із зазначенням хімічного складу продукту та із зазначенням відсоткового вмісту хімічних складових запропонованого продукту.
На виконання даної вимоги нашим підприємством було прикріплено до тендерної документації Сертифікат хімічного складу на запропонований продукт, виданий відділом техконтролю виробника ПП «НВФ СВК».
17.11.2025 в електронній системі закупівель замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей учасником ПП «НВФ СВК», серед інших вимог була вимога надати сертифікат від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту.
ПП «НВФ СВК» усунуло невідповідності, на які зауважив Замовник, окрім надання сертифікату від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту, оскільки із підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Документації вбачається, що він не містить такої вимоги, а саме не конкретизовано Замовником, який саме Сертифікат вимагається. (Сертифікат якості виробника, Сертифікат відповідності, тощо)
Крім того, вимога Замовника щодо надання сертифікату від уповноваженого органу сертифікації на склоомивач є незаконною, у зв’язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, в Україні припинено обов’язкову систему сертифікації.
Також слід підкреслити, що запропонованим продукт ПП «НВФ СВК» - Омивач скла зимовий REF (-20C), Омивач скла зимовий REF(-40C) містять у своєму складі 0,18 % ПАР, що підтверджується Сертифікатами хімічного складу лабораторії ВТК ПП «НВФ СВК», які надані до тендерної пропозиції.
Відповідно до абз. 5 пункту 5 Регламенту Технічного регламенту мийних засобів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 20.08.2008 р. № 717, запропонований продукт нашого підприємства не підлягає оцінці відповідності, бо на нього не поширюється дія даного регламенту.
Таким чином, вважаємо наданий ПП «НВФ СВК» Сертифікат хімічного складу на запропонований продукт, виданий відділом техконтролю виробника таким, що відповідає вимогі підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Тендерної Документації та не може бути визначений невідповідним документом, в результаті чого Замовник безпідставно розмістив вимогу про усунення невідповідностей в частині вимоги надати сертифікат від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 20.11.25.doc 21.11.2025 16:25
- Скарга до АМКУ 20.11.25.pdf 21.11.2025 16:25
- 1 Сертифікат на хімічний склад Товару.pdf 21.11.2025 16:25
- 2 Сертифікат на хімічний склад Товару.pdf 21.11.2025 16:25
- sign.p7s 21.11.2025 16:32
- Рішення від 25.11.2025 №17474.pdf 25.11.2025 17:12
- ДОДАТОК 3 _____Повідомлення щодо усунення_невідповідності____.pdf 27.11.2025 18:03
- ДОДАТОК 1 ___Додаток № 1 Документи учасника___.pdf 27.11.2025 18:03
- Пояснення_по_суті_скарги_Рідина склоомивач ПП НВФ СВК.pdf 27.11.2025 18:03
- Пояснення_по_суті_скарги_Рідина склоомивач ПП НВФ СВК.doc 27.11.2025 18:03
- ДОДАТОК 2 ___Додаток № 3 Технічні характеристики___.docx 27.11.2025 18:03
- ДОДАТОК 1 ___Додаток № 1 Документи учасника___.docx 27.11.2025 18:03
- ДОДАТОК 2 ___Додаток № 3 Технічні характеристики___.pdf 27.11.2025 18:03
- ДОДАТОК 3 _____Повідомлення щодо усунення_невідповідності____.docx 27.11.2025 18:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.11.2025 16:57
Дата розгляду скарги:
04.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.11.2025 17:12
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
00d5fa5421f345949ccff3bec43aed52
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-11-03-014445-a в системі електронних закупівель ProZorro, Департамент патрульної поліції (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі: Рідина склоомивача ДК 021:2015 24960000-1 Хімічна продукція різна.
Згідно з Інформацією про відхилення тендерної документації уповноваженої особи з організації та проведення закупівель Департаменту патрульної поліції від 19.11.2025 року, було відхилено тендерну пропозицію ПП «НВФ СВК» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
А саме, у зв’язку з тим, що ПП «НВФ СВК» не надано сертифікат від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту, згідно з вимогами підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Документації.
Вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК» відповідає вимогам тендерної документації зокрема підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, виходячи з наступного:
Так, з огляду підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Тендерної Документації визначено, що Документи, які надає Учасник процедури закупівлі в складі своєї пропозиції, щодо предмета закупівлі - сертифікат із зазначенням хімічного складу продукту та із зазначенням відсоткового вмісту хімічних складових запропонованого продукту.
На виконання даної вимоги нашим підприємством було прикріплено до тендерної документації Сертифікат хімічного складу на запропонований продукт, виданий відділом техконтролю виробника ПП «НВФ СВК».
17.11.2025 в електронній системі закупівель замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей учасником ПП «НВФ СВК», серед інших вимог була вимога надати сертифікат від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту.
ПП «НВФ СВК» усунуло невідповідності, на які зауважив Замовник, окрім надання сертифікату від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту, оскільки із підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Документації вбачається, що він не містить такої вимоги, а саме не конкретизовано Замовником, який саме Сертифікат вимагається. (Сертифікат якості виробника, Сертифікат відповідності, тощо)
Крім того, вимога Замовника щодо надання сертифікату від уповноваженого органу сертифікації на склоомивач є незаконною, у зв’язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, в Україні припинено обов’язкову систему сертифікації.
Також слід підкреслити, що запропонованим продукт ПП «НВФ СВК» - Омивач скла зимовий REF (-20C), Омивач скла зимовий REF(-40C) містять у своєму складі 0,18 % ПАР, що підтверджується Сертифікатами хімічного складу лабораторії ВТК ПП «НВФ СВК», які надані до тендерної пропозиції.
Відповідно до абз. 5 пункту 5 Регламенту Технічного регламенту мийних засобів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 20.08.2008 р. № 717, запропонований продукт нашого підприємства не підлягає оцінці відповідності, бо на нього не поширюється дія даного регламенту.
Таким чином, вважаємо наданий ПП «НВФ СВК» Сертифікат хімічного складу на запропонований продукт, виданий відділом техконтролю виробника таким, що відповідає вимогі підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Тендерної Документації та не може бути визначений невідповідним документом, в результаті чого Замовник безпідставно розмістив вимогу про усунення невідповідностей в частині вимоги надати сертифікат від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту.
Згідно з Інформацією про відхилення тендерної документації уповноваженої особи з організації та проведення закупівель Департаменту патрульної поліції від 19.11.2025 року, було відхилено тендерну пропозицію ПП «НВФ СВК» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
А саме, у зв’язку з тим, що ПП «НВФ СВК» не надано сертифікат від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту, згідно з вимогами підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Документації.
Вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК» відповідає вимогам тендерної документації зокрема підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, виходячи з наступного:
Так, з огляду підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Тендерної Документації визначено, що Документи, які надає Учасник процедури закупівлі в складі своєї пропозиції, щодо предмета закупівлі - сертифікат із зазначенням хімічного складу продукту та із зазначенням відсоткового вмісту хімічних складових запропонованого продукту.
На виконання даної вимоги нашим підприємством було прикріплено до тендерної документації Сертифікат хімічного складу на запропонований продукт, виданий відділом техконтролю виробника ПП «НВФ СВК».
17.11.2025 в електронній системі закупівель замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей учасником ПП «НВФ СВК», серед інших вимог була вимога надати сертифікат від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту.
ПП «НВФ СВК» усунуло невідповідності, на які зауважив Замовник, окрім надання сертифікату від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту, оскільки із підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Документації вбачається, що він не містить такої вимоги, а саме не конкретизовано Замовником, який саме Сертифікат вимагається. (Сертифікат якості виробника, Сертифікат відповідності, тощо)
Крім того, вимога Замовника щодо надання сертифікату від уповноваженого органу сертифікації на склоомивач є незаконною, у зв’язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, в Україні припинено обов’язкову систему сертифікації.
Також слід підкреслити, що запропонованим продукт ПП «НВФ СВК» - Омивач скла зимовий REF (-20C), Омивач скла зимовий REF(-40C) містять у своєму складі 0,18 % ПАР, що підтверджується Сертифікатами хімічного складу лабораторії ВТК ПП «НВФ СВК», які надані до тендерної пропозиції.
Відповідно до абз. 5 пункту 5 Регламенту Технічного регламенту мийних засобів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 20.08.2008 р. № 717, запропонований продукт нашого підприємства не підлягає оцінці відповідності, бо на нього не поширюється дія даного регламенту.
Таким чином, вважаємо наданий ПП «НВФ СВК» Сертифікат хімічного складу на запропонований продукт, виданий відділом техконтролю виробника таким, що відповідає вимогі підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Тендерної Документації та не може бути визначений невідповідним документом, в результаті чого Замовник безпідставно розмістив вимогу про усунення невідповідностей в частині вимоги надати сертифікат від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат на хімічний склад товару
-
Повʼязаний документ:
2 Сертифікат на хімічний склад Товару.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат на хімічний склад товару
-
Повʼязаний документ:
1 Сертифікат на хімічний склад Товару.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1.Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушення порядку проведення процедури відкритих торгів UA-2025-11-03-014445-a з боку Замовника. 3. Зобов’язати Замовника Департамент патрульної поліції – скасувати інформацію від 19.11.2025р. в частині прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватне підприємство «Науково-виробнича фірма СВК».
Запити Органу оскарження
Номер:
66b63633215f4b0385aa8f9865e6c43f
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги за рішенням Комісії № 17474-р/пк-пз від 25.11.2025
Текст запиту:
21.11.2025 Приватним Підприємством "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" (далі – Скаржник, ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК") була подана скарга № UA-2025-11-03-014445-a.b1 до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на дії Департаменту патрульної поліції (далі – Замовник) щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель з проханням зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення учасника ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" в процедурі закупівлі рідини склоомивача.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) від 25.11.2025 № 17474-р/пк-пз прийнято до розгляду скаргу ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК".
У скарзі Скаржник зазначає, що не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, та вважає що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Наукововиробнича фірма СВК» відповідає вимогам тендерної документації зокрема підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним.
По суті скарги повідомляємо, що 12.11.2025 в електронній системі закупівель відбувся аукціон з подальшим розкриттям тендерних пропозицій. Участь у закупівлі взяли учасники:
Найменування учасника
Ідентифікаційний код учасника в ЄДР Дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" 20257936
10 листопада 2025 15:29
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія ВІП-ОЙЛ" 37398817 10 листопада 2025 22:08
Рішенням уповноваженої особи від 19.11.2025 в електронній системі публічних закупівель було розміщене повідомлення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Зауваження Скаржника наступні.
Скаржник вказує, що «…17.11.2025 в електронній системі закупівель замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей учасником ПП «НВФ СВК», серед інших вимог була вимога надати сертифікат від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту.
ПП «НВФ СВК» усунуло невідповідності, на які зауважив Замовник, окрім
надання сертифікату від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту, оскільки із підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Документації вбачається, що він не містить такої вимоги, а саме не конкретизовано Замовником, який саме Сертифікат вимагається. (Сертифікат якості виробника, Сертифікат відповідності, тощо)
Крім того, вимога Замовника щодо надання сертифікату від уповноваженого органу сертифікації на склоомивач є незаконною, у зв’язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, в Україні припинено обов’язкову систему сертифікації. Також слід підкреслити, що запропонованим продукт ПП «НВФ СВК» - Омивач скла зимовий REF (-20C), Омивач скла зимовий REF(-40C) містять у своєму складі 0,18 % ПАР, що підтверджується Сертифікатами хімічного складу лабораторії ВТК ПП «НВФ СВК», які надані до тендерної пропозиції.
Відповідно до абз. 5 пункту 5 Регламенту Технічного регламенту мийних
засобів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 20.08.2008 р. № 717, запропонований продукт нашого підприємства не підлягає оцінці відповідності, бо на нього не поширюється дія даного регламенту…» і «…вважаємо наданий ПП «НВФ СВК» Сертифікат хімічного складу на запропонований продукт, виданий відділом техконтролю виробника таким, що відповідає вимогі підпункту 9 пункту 6 Додатку № 1 до Тендерної Документації та не може бути визначений невідповідним документом, в результаті чого Замовник безпідставно розмістив вимогу про усунення невідповідностей в частині вимоги надати сертифікат від уповноваженого органу сертифікації із зазначенням хімічних складових запропонованого продукту…» тому відхилення пропозиції з цього приводу є незаконним.
У відповідь на дане зауваження Замовник пояснює, що відповідно до вимог пп.9 п.6 Додатку 1 до Документації (додається, Додаток №1) учасник повинен надати «сертифікат із зазначенням хімічного складу продукту та із зазначенням відсоткового вмісту хімічних складових запропонованого продукту;.».
Відповідно до абзацу 32 статті 1 Розділу 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»:
«сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу;..».
Крім того слід зазначити, що в Україні залишається дійсною система ДОБРОВІЛЬНОЇ сертифікації продукції, процесів, послуг, систем або персоналу, відповідно до якої Замовником і була зазначена дана вимога до потенційних учасників закупівлі рідини склоомивача.
Також зазначаємо, що відповідно до п.7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «…У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі…» з урахуванням п 54 Особливостей «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.», однак у відведений законом термін Скаржник не скористався даним правом, а отже був згодний з оголошеними умовами закупівлі.
Вказані вище аргументи та доводи підтверджують правоту Замовника, правомірність прийнятих Замовником рішень і, в свою чергу, спростовують зауваження та твердження Скаржника, викладені у Скарзі.
Враховуючи викладене, вважаємо, що рішення про відхилення пропозиції ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" було прийнято з дотриманням вимог законодавства у сфері публічних закупівель, є правомірним та таким, що не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а скарга подана ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" є безпідставною та необґрунтовано поданою.
Виходячи з викладеного, просимо відхилити скаргу ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" в повному обсязі.
До пояснення додається:
1. Додаток 1: Додаток № 1 до Документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим умовам».
2. Додаток 2: Додаток № 3 до Документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі».
3. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо процедури відкритих торгів з особливостями, опублікованих на сайті zakupivli.pro (UA-2025-11-03-014445-a) на закупівлю рідини склоомивача відповідно до коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 24960000-1 - «Хімічна продукція різна» Учаснику ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК».
Дата опублікування:
27.11.2025 18:03