• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Скасування закупівлі

Керамічний обігрівач

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 22 робочих дні

703 523.10 UAH з ПДВ
Період оскарження: 03.11.2025 16:21 - 08.11.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірного відхилення учасника ТОВ "ЕКОТЕПЛО ЮА"

Номер: 485b582570b64cd1a98f922c184a004b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-03-012943-a.b3
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення учасника ТОВ "ЕКОТЕПЛО ЮА"
Скарга:
Дата розгляду скарги: 26.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.11.2025 15:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.11.2025 16:33
Дата виконання рішення Замовником: 08.12.2025 14:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.11.2025 № 17589-р/пк-пз виконано (протокол від 08.12.2025 №169)
Автор: ТОВ "ЕКОТЕПЛО ЮА", Ольга Заніздра +380508567999 office.ecoteplo@gmail.com https://ecoteplo.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 00580bf0562f4a459b2c389be11086c2
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення пропозиції Учасника після надання вимоги на усунення невідповідностей протягом 24 годин
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Оголошення про проведення закупівлі оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-11-03-012943-a.
СКАРГА
І. Підстави подання скарги, посилання на порушення, що стосуються тендерної документації або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
03 листопада 2025 року ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилад, ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-03-012943-a (далі — Процедура закупівлі).
Підстави подання скарги: абз. 1 пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), -
Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.

Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.



Частиною 1 та 5 статті 5 Закону передбачено, що Замовники повинні при визначені переможця дотримуватися об’єктивного та неупередженого ставлення до учасників.
Замовником торгів проводиться процедура закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості).
Замовником торгів у тендерній документації, яка затверджена рішенням Уповноваженої особи - протокол уповноваженої особи № 127 від 03.11.2025 року, встановлено чіткі вимоги до п.п. 1 п.4 ДОДАТКА 1 до тендерної документації «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців, а саме:
«Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі та підтвердні документи про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, у тому числі, про службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, а також інформацію про посадову особу Учасника, яку уповноважено на підписання договору за результатами закупівлі.
Повноваження учасника – юридичної особи щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується оригіналом чи копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналом чи копією рішення засновника та наказом (копією наказу / витягом з наказу) / розпорядженням (копією розпорядження / витягом з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду; довіреністю/дорученням, у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення, або іншим документом що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Якщо один із вищезазначених документів не передбачений (необов’язковий) для учасника, учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа.»

Після розкриття та оцінки пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОТЕПЛО ЮА» (скаржника) Замовник 13 листопада 2025 о 14:56 сформував повідомлення з вимогою усунути виявлені невідповідності – «Відповідно до вимог п.п. 1 п.4 ДОДАТКА 1 до тендерної документації «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)». Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі та підтвердні документи про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, у тому числі, про службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, а також інформацію про посадову особу Учасника, яку уповноважено на підписання договору за результатами закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав наказ (копію наказу / витяг з наказу) / розпорядження (копію розпорядження / витяг з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду службової (посадової) особи учасника, яка підписала тендерну пропозицію та яку уповноважено на підписання договору за результатами закупівлі»
У відповідь Учасник у межах процедури (частина 9 ст. 26 Закону) 14 листопада 2025 о 10:18 завантажив копію наказу про призначення директора (Наказ на призначення директора.pdf).
При повторній оцінці пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОТЕПЛО ЮА» Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОТЕПЛО ЮА». У Протоколі про прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника №135 від 14.11.2025 Замовник констатує, що Учасник «виправив невідповідності … шляхом завантаження … уточнених або нових документів … протягом 24 годин». Водночас остаточною підставою відхилення стала саме «розбіжність дат», яку Замовник витлумачив на користь відхилення.




Розбіжність дат полягає в не узгодженому розгляді тексту довідки «Підтвердження права підпису.pdf» - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОТЕПЛО ЮА» повідомляє, що уповноваженої особою на право підписання договорів та пропозиції по закупівлі UA-2025-11-03-012943-a одноосібно має директор Заніздра Ольга Вікторівна на підставі наказу про призначення №1001/25-3 від 11.01.2025 року. Словосполучення від 11.01.2025 було застосовано для дати з якої настає право підписання договорів та пропозицій. Ця дата підтверджується інформацією, що міститься в наказі «Наказ на призначення директора.pdf»
Скаржник надав в складі своєї пропозиції всі документи на вимогу п.п. 1 п.4 ДОДАТКА 1 до тендерної документації Замовника, а саме:
o Копію протоколу загальних зборів (засновників / учасників) від 10.01.2025 (завірений нотаріально).
o Копію наказу про призначення директора №1001/25-3 від 10.01.2025 (копія). Пунктом 1 наказу прямо визначено дату набуття повноважень (початку виконання обов’язків, права підпису) — з 11.01.2025.
o Довідка в довільній формі (файл «Підтвердження права підпису.pdf»), в якій зазначено, що директор Заніздра О.В. уповноважена одноосібно підписувати тендерну пропозицію та договір, та вказано дату набуття прав — з 11.01.2025.

ІІ. Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу формування вимог тендерної документації, рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
Щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі





Нормативна база (основні норми)
• Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII: зокрема ст. 5 (принципи публічних закупівель — добросовісна конкуренція, пропорційність, відкритість, недискримінація, об’єктивність), ст. 22 (вимоги до тендерної документації), ст. 26 ч. 9 (виправлення/усунення невідповідностей);
• Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) — «Особливості здійснення публічних закупівель…» (далі — «Особливості»): зокрема пункти, що регулюють порядок розгляду/усунення невідповідностей (п.41, п.43, п.44, п.46, п.47 та ін.);
• Цивільний кодекс України та інші акти, що визначають правомочності посадових осіб юридичної особи.
Таким чином, на переконання Скаржника, відхилення Замовником його тендерної пропозиції з цих підстав є неправомірним.
Правовий аналіз ситуації
1. Правовстановлюючі документи: Додаток 1 тендерної документації прямо вимагає підтвердження повноважень особи одним із правовстановлюючих документів: протокол зборів, рішення засновника, наказ про призначення/вступ на посаду, довіреність тощо. Учасником надано саме ті документи, які прямо перераховані у тендерній документації Замовника (протокол та наказ).
2. Характер довідки в довільній формі: Тендерна документація дозволяє подання довідки у довільній формі саме для випадків, коли один з технічних документів відсутній або не передбачений; при цьому довідка є інформаційною/описовою, а не правовстановлюючою, на відміну від наказу про призначення директора та протоколу зборів учасників Товариства.
3. Дата набуття повноважень: Наказом №1001/25-3 від 10.01.2025 було визначено, що фактичний початок повноважень директора ТОВ «ЕКОТЕПЛО ЮА» (право підпису) — з 11.01.2025. Отже юридичною датою набуття повноважень є саме дата, встановлена в самому наказі (яка й збігається з датою в довідці) — а не дата підписання наказу, як технічний реквізит.

4. Зазначена Замовником підстава для відхилення в частині «розбіжності дат» є надмірними та непередбачені тендерною документацією Замовника, не встановлює вимогу про буквальну і технічну ідентичність кожного реквізиту довідки та наказу (наприклад, вимагаючи співпадіння дат складання/реєстрації файлів); замість цього акцент робиться саме на правовстановлюючі документи. Відтак застосування формальної підстави «розбіжність дат» як самостійної підстави для відхилення суперечить вимогам тендерної документації Замовника та чинному Законодавству України.
5. Процедура усунення невідповідностей: Частина 9 ст.26 Закону та п.41 Особливостей Постанови КМУ №1178 дозволяють Учаснику усунути виявлені невідповідності шляхом завантаження уточнених документів у встановлений строк (24 години після повідомлення Замовника). Учасник цю можливість реалізував. Замовник сам визнав факт усунення невідповідностей, про що чітко зазначив в Протоколі уповноваженої особи від 14.11.2025 №135, але незважаючи на це застосував відхилення з формальної підстави (розбіжності дат) беручи до уваги дату наказу про призначення директора, а не на дату набуття повноважень директора — що є внутрішньо суперечливим та необґрунтованим.
6. Порушення принципів Закону: Застосування такої формальної підстави (за відсутності фактичного заперечення повноважень) порушує принципи ст.5 Закону: недискримінації, пропорційності, добросовісної конкуренції, відкритості/прозорості та об’єктивності. Це також створює ризики зловживань і маніпуляцій під час вибору переможця.
6. Висновок щодо правомірності рішення Замовника
• ТОВ «ЕКОТЕПЛО ЮА» подав всі документи, прямо передбачені вимогами Додатку 1 тендерної документації Замовника (протокол рішення учасників Товариства, наказ про призначення директора і набуття ним повноважень, інформаційну довідку в довільній формі).
• Дата набуття повноважень директора чітко встановлена наказом про призначення директора та набуття ним повноважень для підпису документів (з 11.01.2025) і підтверджена довідкою — це правовстановлююча юридична конструкція.



• Відхилення пропозиції з підстави «розбіжності дат» є формальним, неузгодженим з тендерною документацією Замовника, та таким, що порушує принципи Закону.
Отже рішення, викладене у Протоколі №135 від 14.11.2025, є неправомірним, суперечливим та необґрунтованим.
7. Докази, що додаються до скарги
1. Копія протоколу загальних зборів ТОВ «ЕКОТЕПЛО ЮА» від 10.01.2025.
2. Копія наказу про призначення директора №1001/25-3 від 10.01.2025 (з приміткою про початок повноважень із 11.01.2025).
3. Копія довідки «Підтвердження права підпису.pdf» (зазначено дату набуття повноважень 11.01.2025).
4. Копія протоколу уповноваженої особи Замовника №135 від 14.11.2025.

ІІІ. Щодо порушення прав скаржника та підстав для подання скарги
Наявність порушених прав у Скаржника обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником даної Процедури закупівлі та претендує на укладення договору із Замовником у майбутньому як учасник Процедури закупівлі, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною.
З огляду на зазначене, вважаємо, що права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.

Окремо слід зазначити, що документальне підтвердження (докази), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, містяться у додатках до Скарги.





Виходячи з викладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження

Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: c5fcafaf439a4b798d67304f8cb80be4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-03-012943-a.a2
Назва: Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.11.2025 15:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.12.2025 17:44
Дата виконання рішення Замовником: 10.12.2025 11:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.12.2025 №17988-р/пк-пз виконано (протокол від 10.12.2025 №174)
Автор: ФОП "ПРОЦ АНДРІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ", Осадча Ірина +380677684441 intendconsulting@ukr.net https://ukrop-paneli.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 6d110412ed564d57ac4d248629460d9d
Заголовок пункту скарги: Оскарження протокольного рішення №131 від 13 листопада 2025 року, відповідно до якого відхилена пропозиція - ФОП "ПРОЦ АНДРІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Скаржник вважає прийняте рішення Замовником необґрунтованим та не правомірним, з наступних підстав:

1. ФОП ПРОЦ АНДРІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ Є ВИРОБНИКОМ ТОВАРУ
Замовник безпідставно заявляє, що поданий сайт не є сайтом виробника, а ФОП ПРОЦ нібито не є виробником товару. Це не відповідає дійсності. Згідно з п. 11 Інструкції з експлуатації (файл «Інструкція UKROP КЕРАМІК Кропивницький К1450 01.10.24»), керамічні обігрівачі UKROP виготовляються ТОВ «ЄВРО-ТЕПЛО-ІНВЕСТ» на замовлення ФОП Проц Андрія Євгенійовича, під комерційним позначенням «UKROP», а також з наданням гарантії саме ФОП ПРОЦ як виробником.
Тобто ФОП Проц є виробником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», скільки:
• саме він визначає технічні характеристики виробу;
• виробництво здійснюється виключно на його замовлення;
• товар виготовляється під його комерційним позначенням "UKROP";
• він несе гарантійні зобов’язання, характерні для виробника.
Отже, наданий Скаржником сайт містить інформацію безпосередньо виробника товару — ФОП ПРОЦ, що повністю відповідає вимогам тендерної документації. На підтвердження зазначеного, додатково надаємо до скарги договір на виробництвр та постачання продукції під позначенням «UKROP» (Private Label) від 03.04.2017 року.
2. Скаржником надано повні технічні характеристики товару
Замовник вказує, що на сайті не зазначені деякі параметри (кількість тенів, турборежим, еко-конвекція).
Проте Скаржником у складі тендерної пропозиції надано Інструкцію з експлуатації (файл «Інструкція UKROP КЕРАМІК Кропивницький К1450 01.10.24»), сертифікат відповідності (файл «Сертифікат відповідності»), таблицю відповідності (файл «Таблиця відповідності»), що містять повний перелік технічних характеристик, у тому числі:
• кількість нагрівальних контурів (тенів),
• тип та принцип роботи,
• додаткові режими,
• технічні параметри моделей,
• опції (Т, P), включаючи еко-функції.
Замовником не зазначено вичерпного переліку характеристик, які повинні підтверджуватись на сайті і документально не доведено відсутність зазначених показників.
3. Інтернет-джерела не можуть бути підставою для відхилення пропозиції
Замовник у протоколі ґрунтує висновки на змісті інтернет-сайту, який він визначив «неофіційним».
При цьому Замовник не довів, що:
• інформація на сайті є недостовірною;
• Скаржник надав недостовірну чи неповну інформацію;
• існує розбіжність між документами виробника та даними сайту.
Разом з тим, звертаємо увагу, що інформація з інтернет-джерел не є документальним підтвердженням у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та не може бути вирішальною підставою для відхилення пропозиції.
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону та п. 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ та організацій відповідно до їх компетенції.
Тобто належними доказами можуть бути виключно:
• документи, подані учасником у складі пропозиції;
• документи, отримані Замовником у порядку, визначеному Законом.
Жодні сторонні веб-сайти не є такими доказами.
4. Практика АМКУ чітко забороняє відхиляти пропозиції на підставі неперевірених інтернет-даних
Правильність цієї позиції підтверджується практикою органу оскарження.
Так, у рішенні АМКУ від 02.09.2025 №13513-р/пк-пз (справа № UA-2025-07-30-005432-a.a1) встановлено:
«Відхилення пропозиції учасника на підставі неперевірених відомостей із веб-сайту без належного документального підтвердження є неправомірним».
Комісія наголосила, що:
• Замовник не довів факту надання учасником недостовірної інформації;
• інформація з веб-сайту не може підміняти офіційні документи виробника;
• такі відомості не є належними доказами у розумінні Закону.
У даній процедурі Замовник вчинив аналогічно неправомірно.
Крім того, у складі тендерної пропозиції Скаржником було надано сертифікат відповідності, виданий ФОП «ПРОЦ Андрій Євгенійович», який підтверджує повну відповідність товару всім технічним та якісним характеристикам, зазначеним у тендерній документації.
Сертифікат відповідності є офіційним документом, який має найвищу юридичну силу серед підтвердних документів, оскільки видається виробником з урахуванням результатів випробувань та технічної документації. Такий документ напряму підтверджує:
• технічні параметри виробу;
• наявність усіх функцій і характеристик;
• відповідність вимогам безпеки;
• походження товару від виробника — ФОП ПРОЦ.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», лише офіційні документи, надані учасником у складі пропозиції, можуть бути використані як належні докази відповідності товару вимогам Замовника.
У даному випадку сертифікат відповідності повністю підтверджує всі заявлені характеристики, що свідчить про безпідставність тверджень Замовника.

Скаржник наголошує, що підстава відхилення відповідно до підпункту 2 пункту 44 «Особливостей» є не правомірною, така що побудована лише на власних та суб’єктивних припущеннях Замовника, відхилення не обґрунтоване та документально не доведене.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження



Вимога
Є відповідь

ВИМОГА УЧАСНИКА щодо неправомірного відхилення

Номер: 0ea3e30221104f4ea3661c9bc701a051
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-03-012943-a.c1
Назва: ВИМОГА УЧАСНИКА щодо неправомірного відхилення
Вимога:
ВИМОГА УЧАСНИКА щодо неправомірного відхилення Учасник процедури закупівлі UA-2025-11-03-012943-a, ТОВ «ЕКОТЕПЛО ЮА», заявляє про неправомірність рішення Замовника, викладеного у протокольному рішенні, з огляду на таке. 1. Суть претензії Замовника, на яку подається ця вимога Замовник стверджує, що: «…Відповідно до вимог п.п. 1 п.4 ДОДАТКА 1 до тендерної документації «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених представляти інтереси, підписувати тендерну пропозицію та договір за результатами закупівлі (файл Підтвердження права підпису.pdf), в якій зазначено, що уповноваженою особою на право підписання договорів та пропозиції по закупівлі UA-2025-11-03-012943-a одноосібно має директор Заніздра Ольга Вікторівна на підставі наказу про призначення від 11.01.2025 №1001/25-3. Також, Учасник на запит Замовника щодо виправлення виявлених невідповідностей, надав наказ №1001/25-3 про призначення на посаду службової (посадової) особи учасника (файл Наказ на призначення директора.pdf), в якому зазначено дату 10.01.2025, що вказує на розбіжності, які не відповідають вимогам тендерної документації Замовника.». І саме ця обставина стала підставою для відхилення пропозиції. 2. Чітке та однозначне підтвердження Учасником дати набуття повноважень Учасником подано всі документи, які прямо вимагає п.п. 1 п. 4 Додатку 1 ТД: • Протокол загальних зборів від 10.01.2025, яким прийнято рішення про призначення директора ТОВ «ЕКОТЕПЛО ЮА». • Наказ №1001/25-3 від 10.01.2025 про призначення директора ТОВ «ЕКОТЕПЛО ЮА». • Довідку в довільній формі, у якій зазначено інформацію про особу, уповноважену на підписання тендерної пропозиції та договору. Юридичні факти, підтверджені документами: • Повноваження директора виникають з 11.01.2025, про що чітко визначено в п.1 наказу на призначення директора №1001/25-3 від 10.01.2025 • Саме з 11.01.2025 року директор законно набув право підпису будь-яких документів товариства, у тому числі: o тендерної пропозиції; o договору за результатами закупівлі. Учасником зазначається, що право набуття повноважень директора з 11.01.2025 відповідно до наказу про призначення і протоколу рішення учасників. Тобто, дата набуття повноважень директора ТОВ «ЕКОТЕПЛО ЮА» з 11.01.2025 — підтверджена належними юридичними документами, які прямо передбачені тендерною документацією. 3. Що вимагав Замовник за Додатком 1 ТД — і як Учасник це виконав Додаток 1 вимагає: • надати інформацію про службову (посадову) особу, уповноважену підписувати пропозицію і договір; • підтвердити її повноваження протоколом, наказом про призначення/вступ на посаду, або іншими документами. Жодна норма ТД не містить: • вимоги про співпадіння дат, зазначених у довідці та наказі; • вимоги зазначати в довідці конкретну дату призначення директора; • вимоги, що помилково зазначена дата в інформаційній довідці є підставою для відхилення. Юридично значимими документами є саме протокол та наказ. І вони у повному обсязі відповідають вимогам Тендерної Документації (далі – ТД). ТД вимагає підтверджувальні документи — Учасником документи були подані в повному обсязі. Довідка в довільній формі про право підпису уповноваженої особи — це інформаційний супровід про початок набуття повноважень (право підпису) директора ТОВ «ЕКОТЕПЛО ЮА», а не правовстановлюючий документ. 4. Чому висновок, викладений в Замовника є юридично некоректним і спотворює зміст документів Замовник, в протоколі уповноваженої особи Головного управління Національної поліції в Харківській області від 14 листопада 2025 року № 135, фактично зробив помилковий висновок, що зазначена у довідці дата має переважну юридичну силу порівняно з: • протоколом загальних зборів учасників Товариства (завіреним нотаріально); • наказом про вступ на посаду директора ТОВ «ЕКОТЕПЛО ЮА». Учасником зазначається, що дата 11.01.2025 року (файл Підтвердження права підпису.pdf) є виключно датою набуття права підписання договорів та пропозиції по закупівлі, адже саме з 11.01.2025 року директор ТОВ «ЕКОТЕПЛО ЮА» Заніздра Ольга Вікторівна приступила до виконання обовязків на підставі п.1 наказу на призначення директора №1001/25-3 від 10.01.2025. Учасником зазначається, згідно чинного законодавства України: • Наказ — це документ, який створює повноваження. • Протокол зборів учасників товариства — документ, який дозволяє їх набути. • Довідка в довільній формі— це лише описова інформація, яка не визначає й не встановлює прав. Наявність різних дат у довідці та наказі не може змінити дату набуття повноважень, оскільки вона визначена саме наказом — як того вимагає ТД. Інформація яка була подана в «Довідкі в довільній формі» (файл Підтвердження права підпису.pdf) лише роз’яснює хто має повноваження право підпису документів Учасника при участі в публічній закупівлі (укладання договорів) і дату набуття таких повноважень. 5. Порушення основних принципів Закону України «Про публічні закупівлі» (стаття 5) Рішення Замовника прямо суперечить таким принципам здійснення публічних закупівель: Принцип (ст. 5 Закону) Як порушено Замовником 1) добросовісна конкуренція серед учасників Відхилення за формальною розбіжністю в довідці, яка не впливає на повноваження, є штучним обмеженням конкуренції. 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність Відхилення економічно вигідної пропозиції за несуттєвою помилкою в інформаційному документі зменшує конкуренцію та може призвести до переплати бюджетних коштів. 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель Замовник не обґрунтував, чому довідка має перевагу над правовстановлюючими документами, що порушує прозорість оцінки. 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них Інші учасники не перевірялися на аналогічні розбіжності в довідках; відхилення застосовано вибірково. 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця Замовник ігнорує юридично значущі документи (наказ, протокол) на користь інформаційного (довідка). 6) запобігання корупційним діям і зловживанням Формальна підстава створює ризик маніпуляцій для усунення небажаних учасників. 6. Висновок • Учасник подав усі документи, передбачені Додатком 1. • Дата набуття повноважень директора — 11.01.2025, підтверджена протоколом і наказом. • Замовник неправильно інтерпретував довідку, надавши їй значення, якого вона не має. • Причина відхилення є неправомірною, необ’єктивною і такою, що суперечить Закону та ТД. ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ЕКОТЕПЛО ЮА». 2. Відновити розгляд пропозиції Учасника відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178. Довідково! Учасник залишає за собою право звернутись зі скаргою до АМКУ в разі, якщо його законна Вимога щодо неправомірного відхилення буде проігнорована Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша Вимога розглянута Замовником. Всю інформацію було викладено у протоколі уповноваженої особи Головного управління Національної поліції в Харківській області від 14.11.2025 №135. Учасником у довідці (файл Підтвердження права підпису.pdf) чітко вказано, що право підписання договорів та пропозиції по закупівлі UA-2025-11-03-012943-a одноосібно має директор Заніздра Ольга Вікторівна на підставі наказу про призначення №1001/25-3 від 11.01.2025 року та будь якого зазначення, що це саме дата набуття повноважень, а не дата самого наказу, вказано не було. Замовник не може передбачити, що словосполучення від 11.01.2025 було застосовано для дати з якої настає право підписання договорів та пропозицій, а оперує лише тими фактами, які чітко прописані у вимогах до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено