-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Картридж Canon
Завершена
31 500.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
03.11.2025 15:01 - 12.11.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
9ac59dc9fae14e55aa5705e2165019f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-03-009954-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Юліол Україна» (надалі Скаржник), в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ (надалі ОСОБЛИВОСТІ) здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі Колегія) із даною скаргою, оскільки вважаю, що Замовником порушуються принципи здійснення закупівель, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та рівного ставлення для них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС) (в подальшому - Замовник) проводить тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) за предметом закупівлі: «Картридж Canon» за кодом ДК 021:2015 – 30120000-6 (Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-03-009954-a (в подальшому - Закупівля).
Скаржник подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси Скаржника, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, Скаржник подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, є протокольне рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника уповноваженою особою Кравченко Н.І. (Протокол № 289 від 18 листопада 2025 року).
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями Замовника були порушені права та законні інтереси Скаржника, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Пов'язані документи:
Учасник
- Порівняльна таблиця.pdf 21.11.2025 16:32
- Протокол 289.pdf 21.11.2025 16:32
- Скарга на неправомірне відхилення ТОВ Юліол Україна.pdf 21.11.2025 16:32
- Скарга на неправомірне відхилення ТОВ Юліол Україна.docx 21.11.2025 16:32
- ТД_-Картридж зі змінами.docx 21.11.2025 16:32
- sign.p7s 21.11.2025 16:33
- Рішення від 25.11.2025 № 17492.pdf 25.11.2025 16:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2025 № 17855.pdf 03.12.2025 12:50
- Рішення від 02.12.2025 № 17855.pdf 04.12.2025 17:58
- Відповідь на скаргу.docx 27.11.2025 17:37
- Відвовідь на скаргу.pdf 27.11.2025 17:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.11.2025 16:53
Дата розгляду скарги:
02.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.11.2025 16:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.12.2025 17:58
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ec37a03aaa72476baecb24a6829dfa87
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями Замовника були порушені права та законні інтереси Скаржника, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відповідно до Протокольного рішення уповноваженої особи Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС) Кравченко Н.І. від 08.11.2025 року № 289 було відхилено тендерну пропозицію Скаржника у зв’язку з наступним:
«Пропозиція ТОВ «Юліол Україна» не відповідає обов’язковій вимозі технічної специфікації щодо виду товару (оригінальний).
Умови «або еквівалент» до цієї вимоги не застосовуються, оскільки технічні вимоги не містять посилання на торгівельну марку як характеристику товару, а лише визначають вид товару».
Скаржник категорично не погоджується та вважає, що з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції порушує норми законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону, якою визначені принципи здійснення закупівель, зокрема принципи добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та рівного ставлення для них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, враховуючи наступне.
Додатком 5 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТОВАРУ» до тендерної документації визначено наступне:
«
«Картридж Canon»
за кодом ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку»
Невиконання вимог цього додатку до тендерної документації у пропозиції Учасника тягне за собою її відхилення.
Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
Картридж – 7 шт.
№ Назва Вимога
1 Тип друку лазерний
2 Вид оригінальний
3 Колір друку чорний
4 Сумісність з пристроями Canon MF264dw
5 Ресурс друку 4100 стр
6 Комплектація 1 картридж (пакування заводське)
У разі, якщо у Технічних вимогах міститься посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патенти, конструкції або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника − читати "або еквівалент"».
Скаржник, зазначає, що технічні вимоги містять посилання на торгівельну марку як характеристику товару, а саме: «Картридж Canon» в додатку 5 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТОВАРУ» до тендерної документації. Врахувавши вимоги даного додатку до тендерної документації та частини 4 статті 23 Закону, Скаржник доповнив та читав і сприймав з виразом «або еквівалент» та надав у складі своєї тендерної пропозиції файл «Порівняльна таблиця» з наступною інформацією в ньому:
«
Порівняльна таблиця
відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог Замовника Інформація про технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання
Картридж – 7 шт. Картридж TM "ES" для Canon 051H – 7 шт.
№ Назва Вимога Тип друку: лазерний
Вид: еквівалент
Колір друку: чорний
Артикул: Canon 051H-TM "ES"
Ресурс друку: 4100 сторінок
Сумісність з пристроями: Canon MF264dw
Гарантія від виробника: 12 місяців
Торгова марка: TM «ES»
Країна походження: Китай
Комплектація: 1 картридж (пакування заводське)
Кількість: 7 шт.
1 Тип друку лазерний
2 Вид оригінальний
3 Колір друку чорний
4 Сумісність з пристроями Canon MF264dw
5 Ресурс друку 4100 стр
6 Комплектація 1 картридж (пакування заводське)
Посилання на сайт офіційного дистриб'ютора, для підтвердження зазначених характеристик: http://es-te.com.ua/».
Відповідно, вважаємо, що протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним, непрозорим, таким, що порушує принципи добросовісної конкуренції, рівного ставлення до учасників та недискримінації, а також створює передумови для зловживань з боку Замовника. Адже вираз «оригінальний» є конкретним процесом, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання та характеризує конкретне місце походження та веде за собою посилання на конкретну торгову марку, патент виробника Canon.
Отже, Скаржником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Скаржника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178, у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси Скаржника.
Скаржник вважає, що протокольне рішення уповноваженої особи Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС) Кравченко Н.І. від 08.11.2025 року № 289 щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника є протиправним та полягає у дискримінаційному підході до розгляду тендерної пропозиції Скаржника, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів тендерної закупівлі і дискримінації Скаржника.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цієї тендерної закупівлі, чим порушенні наші права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище, стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відповідно до Протокольного рішення уповноваженої особи Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС) Кравченко Н.І. від 08.11.2025 року № 289 було відхилено тендерну пропозицію Скаржника у зв’язку з наступним:
«Пропозиція ТОВ «Юліол Україна» не відповідає обов’язковій вимозі технічної специфікації щодо виду товару (оригінальний).
Умови «або еквівалент» до цієї вимоги не застосовуються, оскільки технічні вимоги не містять посилання на торгівельну марку як характеристику товару, а лише визначають вид товару».
Скаржник категорично не погоджується та вважає, що з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції порушує норми законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону, якою визначені принципи здійснення закупівель, зокрема принципи добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та рівного ставлення для них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, враховуючи наступне.
Додатком 5 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТОВАРУ» до тендерної документації визначено наступне:
«
«Картридж Canon»
за кодом ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку»
Невиконання вимог цього додатку до тендерної документації у пропозиції Учасника тягне за собою її відхилення.
Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
Картридж – 7 шт.
№ Назва Вимога
1 Тип друку лазерний
2 Вид оригінальний
3 Колір друку чорний
4 Сумісність з пристроями Canon MF264dw
5 Ресурс друку 4100 стр
6 Комплектація 1 картридж (пакування заводське)
У разі, якщо у Технічних вимогах міститься посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патенти, конструкції або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника − читати "або еквівалент"».
Скаржник, зазначає, що технічні вимоги містять посилання на торгівельну марку як характеристику товару, а саме: «Картридж Canon» в додатку 5 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТОВАРУ» до тендерної документації. Врахувавши вимоги даного додатку до тендерної документації та частини 4 статті 23 Закону, Скаржник доповнив та читав і сприймав з виразом «або еквівалент» та надав у складі своєї тендерної пропозиції файл «Порівняльна таблиця» з наступною інформацією в ньому:
«
Порівняльна таблиця
відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог Замовника Інформація про технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання
Картридж – 7 шт. Картридж TM "ES" для Canon 051H – 7 шт.
№ Назва Вимога Тип друку: лазерний
Вид: еквівалент
Колір друку: чорний
Артикул: Canon 051H-TM "ES"
Ресурс друку: 4100 сторінок
Сумісність з пристроями: Canon MF264dw
Гарантія від виробника: 12 місяців
Торгова марка: TM «ES»
Країна походження: Китай
Комплектація: 1 картридж (пакування заводське)
Кількість: 7 шт.
1 Тип друку лазерний
2 Вид оригінальний
3 Колір друку чорний
4 Сумісність з пристроями Canon MF264dw
5 Ресурс друку 4100 стр
6 Комплектація 1 картридж (пакування заводське)
Посилання на сайт офіційного дистриб'ютора, для підтвердження зазначених характеристик: http://es-te.com.ua/».
Відповідно, вважаємо, що протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним, непрозорим, таким, що порушує принципи добросовісної конкуренції, рівного ставлення до учасників та недискримінації, а також створює передумови для зловживань з боку Замовника. Адже вираз «оригінальний» є конкретним процесом, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання та характеризує конкретне місце походження та веде за собою посилання на конкретну торгову марку, патент виробника Canon.
Отже, Скаржником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Скаржника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178, у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси Скаржника.
Скаржник вважає, що протокольне рішення уповноваженої особи Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС) Кравченко Н.І. від 08.11.2025 року № 289 щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника є протиправним та полягає у дискримінаційному підході до розгляду тендерної пропозиції Скаржника, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів тендерної закупівлі і дискримінації Скаржника.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цієї тендерної закупівлі, чим порушенні наші права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище, стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Скарга на неправомірне відхилення ТОВ Юліол Україна
-
Повʼязаний документ:
Скарга на неправомірне відхилення ТОВ Юліол Україна.pdf
-
-
Назва доказу:
ТД_-Картридж зі змінами
-
Повʼязаний документ:
ТД_-Картридж зі змінами.docx
-
-
Назва доказу:
Порівняльна таблиця
-
Повʼязаний документ:
Порівняльна таблиця.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол 289
-
Повʼязаний документ:
Протокол 289.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі «Картридж Canon» за кодом ДК 021:2015 – 30120000-6 (Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-11-03-009954-a. 3. Зобов’язати скасувати протокольне рішення уповноваженої особи Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС) Кравченко Н.І. від 08.11.2025 року № 289 щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Запити Органу оскарження
Номер:
e7ffc86a5f27478db97915b45a94b45b
Тема запиту:
Відповідь на скаргу
Текст запиту:
Замовником розглянуто скаргу ТОВ «Юліол Україна» щодо тверджень про порушення принципів здійснення закупівель і неправомірність відхилення тендерної пропозиції в процедурі закупівлі «Картридж Canon» (ДК 021:2015 – 30120000-6), ID закупівлі UA-2025-11-03-009954-а.
Заявлене твердження учасника ТОВ «Юліол Україна» у скарзі про те, що були порушені права та законні інтереси Скаржника, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону є безпідставними з огляду на таке:
По перше: відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Надання товару (еквівалент витратних матеріалів) сумісним із копіювально-розмножувальною технікою використання еквіваленту товару призведе до втрат гарантії виробника, погіршення якості друку, більш швидкого зносу обладнання та збоїв у роботі обладнання або інших поломок є гарантією. Підтвердження забезпечення високої якості товару, учасником зможе гарантувати Замовнику належну якість товару, що не призведе до погіршення якості друку, більш швидкого зносу обладнання та збоїв у роботі обладнання або інших поломок. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає вичерпного переліку документів, які повинен вимагати Замовник у тендерній документації, а відповідно до частини третьої цієї статті тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасники повинні підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник вважає, що вимоги які передбачені у Додатку №5 до тендерної документації є необхідними.
Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель, тощо.
З огляду на зазначене, жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель.
Враховуючи вищевикладене, умови щодо надання саме оригінальних витратних матеріалів, не є дискримінаційною вимогою, а є гарантуванням дотримання учасником якісних технічних характеристик та офіційне походження товару. Також позицію щодо відсутності дискримінації у зазначених умовах підтримує і Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ, зокрема, у своїх рішеннях від 08.06.2018 № 5498-р/пк-пз, від 13.08.2020 № 15536-р/пк-пз. Так, у справі № 920/353/17 суд зазначив, що Дискримінація ‒ це ситуація, за якою особа або група осіб зазнає обмежень у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об'єктивну обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Пряма дискримінація полягає у застосуванні без об'єктивного й розумного обґрунтування різного поводження щодо осіб, які перебувають в однаковій ситуації, тобто йдеться про незаконну відмінність у поводженні з особами, що перебувають у схожій ситуації. Усунення вимог оголошення про проведення закупівлі на користь конкретного учасника всупереч інтересам Замовника, як і зміна формулювання такої вимоги на користь конкретного учасника не відповідає принципам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до гарантійного талону багатофункціональних пристроїв «використання неоригінальних або невідповідних до моделі витратних матеріалів, вузлів, деталей, комплектуючих виробів, носіїв, які не надаються та не підтримуються виробником товару» не є гарантійним випадком.
На зазначеному сайті ТОВ «Юліол Україна» https://es-te.com.ua/ фраза «виробництво», стосується в основному витратних матеріалів для друку, заправок картриджів та оренди техніки. Це ближче до сервісу й постачання, ніж до повного виробничого циклу. На сайті не надано подробиць про власні виробничі лінії, серійні моделі продукції, патенти чи сертифікації, які типово супроводжують виробника. Більша частина контенту підкреслює ремонт, заправку, реалізацію — і це характерно для сервіс-компаній. es-te.com.ua
По друге: Хочемо наголосити, що визначення предмета закупівлі та його характеристик є прерогативою виключно Замовника. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статі 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, твердження скаржника про необхідність скасування протокольного рішення уповноваженої особи від 18.11.2025 № 289 щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника — є необґрунтованим та таким, що ґрунтується на припущеннях щодо обмеження конкуренції, які не підкріплені юридичними доказами.
Усі встановлені характеристики відповідають предмету закупівлі та обумовлені виключно функціональними потребами Замовника.
Дата опублікування:
27.11.2025 17:37