-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності 34350000-5 за ДК 021:2015 ( Шини)
Класифікатор та його відповідність коду ДК Конструкційні матеріали в асортименті Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності 34350000-5 за ДК 021:2015 ( Шини) Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1. Шина с/х з камерою для РУМ-5, ( розмір: Росава Л – 163БЦ 310/85 R16130 A6) – 2 шт; 2.Шина с/х з камерою для Корморозмішувача, ( розмір: Petlas UN -1 (с/х) 10.00/75 R15,3 130A8 PR14) – 2 шт. Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назва номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1. 34352300-2 Шини для сільськогосподарської техніки 2. 34352300-2 Шини для сільськогосподарської техніки
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 дні назад
34 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
03.11.2025 12:17 - 08.11.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця):
08.12.2025 18:40 - 14.12.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга
Номер:
0d17ee726d0e4e5da58954a806697182
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-03-005570-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- протокол №141 від 14.11.2025р щодо прийняття рішення УО визначення переможця по шинах.docx 06.12.2025 23:30
- Протокол №146 від 01.12.2025 року про відхилення закупівлі по шинах.doc 06.12.2025 23:30
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 06.12.2025 23:30
- ТТН Укрпочта.pdf 06.12.2025 23:30
- sign.p7s 06.12.2025 23:30
- протокол пояснення.docx 08.12.2025 18:34
- відповідь на скаргу.docx 10.12.2025 14:18
- Відповідь на скаргу_0001.pdf 10.12.2025 14:20
- протокол пояснення № 147 від 08.12.2025 року Шини.docx 10.12.2025 14:20
- Протокол пояснення № 147 від 08.12.2025.pdf 10.12.2025 14:20
- Рішення від 09.12.2025 № 18176.pdf 09.12.2025 17:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.12.2025 23:37
Дата розгляду скарги:
18.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.12.2025 17:20
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
20259757c3cf4ae69a2d62d858bf39de
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
01.12.2025р. Замовником прийнято рішення №146 відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" на закупівлю ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності. Замовником вирішено: Згідно з вимогами статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник повинен укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем закупівлі відкритих торгів з урахування особливостей, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 15 днів. Строк укладання договору не пізніше 29.11.2025 р. , але після розмови з представником даної організації у телефонному режимі була надана відповідь, що вони не можуть виконати умови договору, тому відмовились від підписання договору.
Тому було вирішено відхилити дану закупівлю і оголосити новий тендер по закупівлі шин.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
ТОВ «Автошини Прозор» вважає рішення про відхилення нашої пропозиції незаконним та таким, що прийняте з порушенням норм чинного законодавства, зокрема вимог Закону України «Про публічні закупівлі», принципів добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
1. Щодо строку підписання договору
Відповідно до умов тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», строк підписання договору визначений до 29.11.2025 року включно.
26.11.2025 року замовнику на електронну пошту направлено лист з проханням повідомити адресу для відправлення договору та уповноважену особу.
Замовник проігнорував надісланий лист, тому нами прийнято рішення у межах установленого строку, направити замовнику два підписані примірники договору поштовим відправленням через АТ «Укрпошта».
2. Підтвердження факту направлення договору в межах строку
До пояснення додаються копії документів, що підтверджують факт своєчасного направлення:
• Опис вкладення у цінний лист, оформлений у відділенні АТ «Укрпошта» №21002 (м. Вінниця).
• У документі зазначено, що на ім’я уповноваженої особи замовника направлено підписаний договір у двох екземплярах.
• Квитанція та фіскальний чек Укрпошти від 17.10.2025 р., що підтверджують оплату поштових послуг та прийняття листа оператором зв’язку до пересилання цього ж дня.• Квитанція та фіскальний чек Укрпошти від 17.10.2025 р., що підтверджують оплату поштових послуг та прийняття листа оператором зв’язку до пересилання цього ж дня.
Таким чином, факт відправлення договору саме 27 листопада 2025 року, тобто за два дні передбаченого строку, є документально підтвердженим.
До того ж протокол відхилення не містить щодного посилання на якусь конкретно уповноважену особу замовника чи номер телефону так відповідної розмови щодо відмови від зобов'язань зі сторони скаржника не було!
3. Щодо законності способу направлення договору
Чинне законодавство не містить вимоги про те, що договір повинен бути фізично отриманий замовником у межах строку, якщо його було відправлено в межах визначеного терміну.
Відповідно до частини 1 статті 530 Цивільного кодексу України, зобов’язання вважається виконаним належним чином, якщо воно виконане у строк, встановлений договором або законом.
Також згідно з практикою Антимонопольного комітету України, належним доказом виконання вимоги щодо підписання/направлення договору є підтвердження дати відправлення документів поштовим оператором, що і було зроблено ТОВ «Автошини Прозор».
4. Висновок
Таким чином, ТОВ «Автошини Прозоро» повністю дотрималось встановленого строку підписання договору та виконало всі вимоги тендерної документації.
Відхилення нашої пропозиції з підстав нібито порушення строку підписання договору є безпідставним, формальним і таким, що суперечить законодавству.
Просимо скасувати рішення про відхилення та визнати дії замовника такими, що порушують принципи об’єктивності, добросовісності та рівного ставлення до учасників.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику
Тому було вирішено відхилити дану закупівлю і оголосити новий тендер по закупівлі шин.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
ТОВ «Автошини Прозор» вважає рішення про відхилення нашої пропозиції незаконним та таким, що прийняте з порушенням норм чинного законодавства, зокрема вимог Закону України «Про публічні закупівлі», принципів добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
1. Щодо строку підписання договору
Відповідно до умов тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», строк підписання договору визначений до 29.11.2025 року включно.
26.11.2025 року замовнику на електронну пошту направлено лист з проханням повідомити адресу для відправлення договору та уповноважену особу.
Замовник проігнорував надісланий лист, тому нами прийнято рішення у межах установленого строку, направити замовнику два підписані примірники договору поштовим відправленням через АТ «Укрпошта».
2. Підтвердження факту направлення договору в межах строку
До пояснення додаються копії документів, що підтверджують факт своєчасного направлення:
• Опис вкладення у цінний лист, оформлений у відділенні АТ «Укрпошта» №21002 (м. Вінниця).
• У документі зазначено, що на ім’я уповноваженої особи замовника направлено підписаний договір у двох екземплярах.
• Квитанція та фіскальний чек Укрпошти від 17.10.2025 р., що підтверджують оплату поштових послуг та прийняття листа оператором зв’язку до пересилання цього ж дня.• Квитанція та фіскальний чек Укрпошти від 17.10.2025 р., що підтверджують оплату поштових послуг та прийняття листа оператором зв’язку до пересилання цього ж дня.
Таким чином, факт відправлення договору саме 27 листопада 2025 року, тобто за два дні передбаченого строку, є документально підтвердженим.
До того ж протокол відхилення не містить щодного посилання на якусь конкретно уповноважену особу замовника чи номер телефону так відповідної розмови щодо відмови від зобов'язань зі сторони скаржника не було!
3. Щодо законності способу направлення договору
Чинне законодавство не містить вимоги про те, що договір повинен бути фізично отриманий замовником у межах строку, якщо його було відправлено в межах визначеного терміну.
Відповідно до частини 1 статті 530 Цивільного кодексу України, зобов’язання вважається виконаним належним чином, якщо воно виконане у строк, встановлений договором або законом.
Також згідно з практикою Антимонопольного комітету України, належним доказом виконання вимоги щодо підписання/направлення договору є підтвердження дати відправлення документів поштовим оператором, що і було зроблено ТОВ «Автошини Прозор».
4. Висновок
Таким чином, ТОВ «Автошини Прозоро» повністю дотрималось встановленого строку підписання договору та виконало всі вимоги тендерної документації.
Відхилення нашої пропозиції з підстав нібито порушення строку підписання договору є безпідставним, формальним і таким, що суперечить законодавству.
Просимо скасувати рішення про відхилення та визнати дії замовника такими, що порушують принципи об’єктивності, добросовісності та рівного ставлення до учасників.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО зазначене у ПРОТОКОЛ уповноваженої особи №146 від 01.12.2025 року.
Запити Органу оскарження
Номер:
252758cb41d24f569aa6de544cd6640f
Тема запиту:
Відповідь на Скаргу та скасування рішення про відхилення Учасника
Текст запиту:
Від ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» (код ЄДРПОУ 45504596) надійшла скарга від 06-12-25, 23:37:22 ідентифікатор UA-2025-11-03-005570-a.b1. з вимогою зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково). Опис вимоги:
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» зазначене у протоколі уповноваженої особи №146 від 01.12.2025 року.
Відокремлений структурний підрозділ "Немішаївський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України" надає наступне пояснення: протоколом №146 від 02 грудня 2025 року, уповноваженою особою Куденок Л.А., було прийнято рішення про скасування рішення обраного переможцем Учасника закупівлі ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО», т.як до 29 листопада 2025 року (кінцевий строк підписання договору), не було заключено договору на поставку товару.
Завідувач лабораторії Беренда Наталія зв’язувалася з постачальником за вказаним телефоном +380988161882, контактна особа: Андрій Гапонов.
Електронною поштою 20.11.2025 року з нашої електронної адреси було надіслано проєкт договору постачальнику, на вказану ними електронну адресу, скрін додаємо (загальне листування склало три листи):
Заповненого з боку постачальника, погодженного договору не було надіслано.
Був надісланий лист від 26.11.2025 року куди надсилати договір, якого ми не бачили заповненим та погодженим з обох боків, скрін додаємо:
Сьогодні, 08.12.2025 року ми ще раз на електронну пошту відправили лист, щоб Учасник надіслав нам договір на нашу електронну пошту на погодження з обох боків (скрін 1).
Учасник стверджує, що відправив Укрпоштою підписаний договір. Станом на 08.12.2025 рік коледж не отримував рекомендованого листа чи повідомлення, щоб забрати його на Укрпошті.
Оскільки Учасником надано опис та чек оплати за відправлений лист з договором, прикріплений в Скарзі, також потреба в даному товарі є, Уповноважена особа, розглянувши надані документи, прийняла рішення скасувати рішення, щодо відхилення Учасника. В робочій день Немішаївської Укрпошти з’ясуємо де зараз лист, отримаємо його, підпишемо директором та оприлюднимо укладений договір в електронній системі.
Прийнято рішення:
Скасувати рішення про відхилення Учасника та укласти договір на поставку товару.
Оприлюднити в установлені строки, згідно законодавства.
Дата опублікування:
08.12.2025 18:34