-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням Баштанського ліцею № 2 Баштанської міської ради за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, м. Баштанка, вул. Ювілейна, 102»
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад або самостійно учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 14.11.25 00:00)
скарга
- 1.1. Ліцензійні умови.pdf 10.11.2025 14:12
- 1.2. Ліцензія ДСНС.pdf 10.11.2025 14:12
- 2. Фінансова звітність за 2024 рік.pdf 10.11.2025 14:12
- 3. Ліцензія субпідрядника ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ.pdf 10.11.2025 14:12
- Скарга в АМКУ UA-2025-10-30-012634-a.docx 10.11.2025 14:12
- Скарга в АМКУ UA-2025-10-30-012634-a.pdf 10.11.2025 14:12
- sign.p7s 10.11.2025 14:20
Пункт скарги
«1.1 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
1.1.1. Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників або виконавців відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 1, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації, а саме:
Виконавець робіт або інженер з охорони праці або головний інженер – 1 особа;
Майстер – не менше 1 особи
Інші працівники».
Предметом даної закупівлі є «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням Баштанського ліцею № 2 Баштанської міської ради за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, м. Баштанка, вул. Ювілейна, 102».
Звертаємо Вашу увагу, що даний вид робіт здійснюється на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка отримується у відповідності до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Відповідно до пункту 1 Ліцензійних умов зазначено, що ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень Ліцензійних умов:
«Кадрові вимоги
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Таким чином, Ліцензійними умовами не передбачено наявності в Учасника виконавця робіт або інженера з охорони праці або головного інженера та майстра.
Отже, дана вимога розрахована на тих Учасників, які вже мають в наявності виконавця робіт або інженера з охорони праці або головного інженера та майстра.
«1.1 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
1.1.1. Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників або виконавців відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 1, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації, а саме:
Виконавець робіт або інженер з охорони праці або головний інженер – 1 особа;
Майстер – не менше 1 особи
Інші працівники».
Предметом даної закупівлі є «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням Баштанського ліцею № 2 Баштанської міської ради за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, м. Баштанка, вул. Ювілейна, 102».
Звертаємо Вашу увагу, що даний вид робіт здійснюється на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка отримується у відповідності до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Відповідно до пункту 1 Ліцензійних умов зазначено, що ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень Ліцензійних умов:
«Кадрові вимоги
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Таким чином, Ліцензійними умовами не передбачено наявності в Учасника виконавця робіт або інженера з охорони праці або головного інженера та майстра.
Отже, дана вимога розрахована на тих Учасників, які вже мають в наявності виконавця робіт або інженера з охорони праці або головного інженера та майстра.
-
Назва доказу:
ліцензія ДСНС
-
Опис доказу:
ліцензія ДСНС
-
Повʼязаний документ:
1.2. Ліцензія ДСНС.pdf
-
-
Назва доказу:
ліцензійні умови
-
Опис доказу:
ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1.1. Ліцензійні умови.pdf
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
«1.3. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю:
Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність за останній звітний період, відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (для учасників-юридичних осіб), або податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітній період (для учасників фізичних осіб – підприємців) з квитанцією №2 про доставку (або отримання) звітності державним органом. Подані Учасником документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності повинні свідчити: для юридичних осіб – Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше очікуваної вартості предмету закупівлі; якщо учасник процедури закупівель є фізична особа-підприємець фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за кодом рядка 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше очікуваної вартості предмету закупівлі.».
Дана вимога тендерної документації, для нас як для Учасників торгів, є дискримінаційною та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
У тендерній документації обов’язково зазначаються:
- один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини третьої статті 16 Закону, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Відповідно до пункту 3 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) – дохід, що визначається шляхом вирахування з доходу від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг (у тому числі платежів від оренди об’єктів інвестиційної нерухомості) наданих знижок, вартості повернутих раніше проданих товарів, доходів, що за договорами належать комітентам (принципалам тощо), та податків і зборів.
Обсяг річного доходу (виручки) – це сума грошових коштів, які компанія або фізична особа отримала від своєї основної діяльності (продажу товарів чи послуг) протягом одного року. Це загальний обсяг надходжень, що не враховує витрати.
Повідомляємо, що наведена вимога не виконується в нашій фінансовій звітності за 2024 рік, а отже Замовник матиме можливість відхилити нашу пропозицію з цієї причини.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, в яких копія фінансової звітності за 2024 рік підтверджує, що фінансова спроможність Учасника визначається тільки за звітом за колонкою 2000 (код рядка «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)»), який має бути не менше очікуваної вартості предмету закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, й до нас та таким, що обмежує конкуренцію, оскільки участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб’єкти господарювання, у яких фінансова звітність за 2024 рік буде підтверджувати, що вартість за звітом за колонкою 2000 (код рядка «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)») буде не менше очікуваної вартості предмета закупівлі, тобто не менше 3 124 912,60 гривень.
Вимога щодо підтвердження фінансової спроможності Учасника визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше очікуваної вартості предмету закупівлі не узгоджується з нормами чинного законодавства, зокрема, статтею 16 Закону.
Як доказ надаємо фінансову звітність малого підприємства за 2024 рік.
«1.3. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю:
Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність за останній звітний період, відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (для учасників-юридичних осіб), або податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітній період (для учасників фізичних осіб – підприємців) з квитанцією №2 про доставку (або отримання) звітності державним органом. Подані Учасником документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності повинні свідчити: для юридичних осіб – Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше очікуваної вартості предмету закупівлі; якщо учасник процедури закупівель є фізична особа-підприємець фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за кодом рядка 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше очікуваної вартості предмету закупівлі.».
Дана вимога тендерної документації, для нас як для Учасників торгів, є дискримінаційною та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
У тендерній документації обов’язково зазначаються:
- один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини третьої статті 16 Закону, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Відповідно до пункту 3 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) – дохід, що визначається шляхом вирахування з доходу від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг (у тому числі платежів від оренди об’єктів інвестиційної нерухомості) наданих знижок, вартості повернутих раніше проданих товарів, доходів, що за договорами належать комітентам (принципалам тощо), та податків і зборів.
Обсяг річного доходу (виручки) – це сума грошових коштів, які компанія або фізична особа отримала від своєї основної діяльності (продажу товарів чи послуг) протягом одного року. Це загальний обсяг надходжень, що не враховує витрати.
Повідомляємо, що наведена вимога не виконується в нашій фінансовій звітності за 2024 рік, а отже Замовник матиме можливість відхилити нашу пропозицію з цієї причини.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, в яких копія фінансової звітності за 2024 рік підтверджує, що фінансова спроможність Учасника визначається тільки за звітом за колонкою 2000 (код рядка «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)»), який має бути не менше очікуваної вартості предмету закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, й до нас та таким, що обмежує конкуренцію, оскільки участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб’єкти господарювання, у яких фінансова звітність за 2024 рік буде підтверджувати, що вартість за звітом за колонкою 2000 (код рядка «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)») буде не менше очікуваної вартості предмета закупівлі, тобто не менше 3 124 912,60 гривень.
Вимога щодо підтвердження фінансової спроможності Учасника визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше очікуваної вартості предмету закупівлі не узгоджується з нормами чинного законодавства, зокрема, статтею 16 Закону.
Як доказ надаємо фінансову звітність малого підприємства за 2024 рік.
-
Назва доказу:
фінансова звітність за 2024
-
Опис доказу:
фінансова звітність за 2024
-
Повʼязаний документ:
2. Фінансова звітність за 2024 рік.pdf
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Дана вимога тендерної документації є для нас, як для Учасника торгів, дискримінаційною, оскільки ми не маємо ліцензію або декларацію на провадження виду господарської діяльності/виконання робіт з будівництва/виконання виду робіт.
На виконання даної вимоги тендерної документації ми плануємо залучати субпідрядника Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ», який має ліцензію із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), видану Державною архітектурно – будівельною інспекцією України на підставі рішення від 27.09.2017 року № 41-Л, який в подальшому буде виконувати будівельні роботи за договором.
Але, ми не маємо можливості залучити субпідрядника, оскільки вимогами тендерної документації встановлено надання ліцензії або декларації з провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів саме від Учасника.
Відповідно пункту 18 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості:
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Крім того, відповідно до статті 838 Цивільного кодексу України, підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання робіт інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої діяльності. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником – як замовник.
Генеральний субпідрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов’язків за договором підряду, а перед замовником – за порушення субпідрядником свого обов’язку.
Також, в проекті договору, який міститься у Додатку № 3 до тендерної документації, в розділі 7 зазначено порядок залучення до виконання робіт субпідрядників.
Таким чином, ні законодавство, ні проект договору не забороняє виконання певних видів робіт субпідрядниками.
Як доказ надаємо ліцензію із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), видану Державною архітектурно – будівельною інспекцією України ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ».
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість Учасникам подавати ліцензію або декларацію на провадження виду господарської діяльності/виконання робіт з будівництва/виконання виду робіт субпідрядника(ів).
Дана вимога тендерної документації є для нас, як для Учасника торгів, дискримінаційною, оскільки ми не маємо ліцензію або декларацію на провадження виду господарської діяльності/виконання робіт з будівництва/виконання виду робіт.
На виконання даної вимоги тендерної документації ми плануємо залучати субпідрядника Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ», який має ліцензію із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), видану Державною архітектурно – будівельною інспекцією України на підставі рішення від 27.09.2017 року № 41-Л, який в подальшому буде виконувати будівельні роботи за договором.
Але, ми не маємо можливості залучити субпідрядника, оскільки вимогами тендерної документації встановлено надання ліцензії або декларації з провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів саме від Учасника.
Відповідно пункту 18 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості:
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Крім того, відповідно до статті 838 Цивільного кодексу України, підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання робіт інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої діяльності. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником – як замовник.
Генеральний субпідрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов’язків за договором підряду, а перед замовником – за порушення субпідрядником свого обов’язку.
Також, в проекті договору, який міститься у Додатку № 3 до тендерної документації, в розділі 7 зазначено порядок залучення до виконання робіт субпідрядників.
Таким чином, ні законодавство, ні проект договору не забороняє виконання певних видів робіт субпідрядниками.
Як доказ надаємо ліцензію із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), видану Державною архітектурно – будівельною інспекцією України ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ».
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість Учасникам подавати ліцензію або декларацію на провадження виду господарської діяльності/виконання робіт з будівництва/виконання виду робіт субпідрядника(ів).
-
Назва доказу:
ліцензія субпідрядника
-
Опис доказу:
ліцензія субпідрядника
-
Повʼязаний документ:
3. Ліцензія субпідрядника ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ.pdf
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації