-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням
Торги відмінено
196 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 980.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 980.00 UAH
Період оскарження:
16.11.2018 14:52 - 21.11.2018 20:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо рішення про відхилення пропозиції учасника допорогових закупівель
Номер:
12048f5ee1724fab8f35c9db1ddda604
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-16-002513-a.b1
Назва:
Вимога щодо рішення про відхилення пропозиції учасника допорогових закупівель
Вимога:
"16" листопада 2018 року на електронному майданчику «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» Головним територіальним управлінням юстиції у місті Києві (далі - Замовник), розташованим за адресом: 01001, Україна, Київ, м. Київ, Провулок Музейний, будинок 2-Д, було опубліковано оголошення про проведення допорогових закупівель за предметом закупівлі згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням). Ознайомившись з тендерною документацією, опублікованою на електронному майданчику «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА», ТОВ «КЮЛОДЖІК» прийняло рішення про прийняття участі у конкурсі.
"23" листопада 2018 року TOB «КЮЛОДЖІК» була подана пропозиція щодо Закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-16-002513-a.) Пропозиція була подана в електронній формі на електронному майданчику «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» згідно вимог Замовника.
В ході розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів Замовником відповідальна особа за проведення допорогових закупівель В.В. Іосіфова прийшла до висновку, що пропозиція ТОВ «КЮЛОДЖІК» не відповідає умовам закупівлі, а саме:
- Учасник не зазначив найменування складових частин програмно-апаратного комплексу «Системи керування» в Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пропозиції, що не відповідає вимозі п.10 Документації;
- Учасник не зазначив найменування товару в Додатку №2 «Пропозиція на участь в процедурі закупівлі за предметом закупівлі» пропозиції, що не відповідає вимозі п.1 Документації.
Відповідно до зазначеного, відповідальна особа за проведення допорогових закупівель В.В. Іосіфова повідомила про відхилення пропозиції TOB «КЮЛОДЖІК» на підставі п.п.1 п.9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2107 №35 як такої, що не відповідає умовам Закупівлі. Про таке рішення Замовника TOB «КЮЛОДЖІК» стало відомо «06» грудня 2018 року.
Згідно ПОЛОЖЕННЯ про форму та зміст розрахункових документів, що Затверджено Наказом Міністерства фінансів України № 13 від 21.01.2016, та Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 лютого 2016 р. за № 220/28350, термін найменування / назва товару визначається наступним чином:
назва товару (послуги) - слово, поєднання слів або слова та цифрового коду, які відображають споживчі ознаки товару (послуги) та однозначно ідентифікують товар чи послугу в документообігу СГ;
де скорочення СГ - суб’єкт господарювання
Таким чином, доводимо до Вашого відома, що товар який зазначено в Додатку №1 «Пропозиція на участь в процедурі закупівлі за предметом закупівлі» (назва файлу «01_Цінова пропозиція.pdf») від ТОВ «КЮЛОДЖІК» в документообігу ТОВ «КЮЛОДЖІК» зазначається саме так: «Електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням».
Також, доводимо до Вашого відома, що в технічній документації «ДОКУМЕНТАЦІЯ на участь у процедурі закупівлі за предметом закупівлі згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням)», Додаток №2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», не має вимоги що до зазначення найменування складових частин програмно – апаратного комплексу більш детально, аніж вказано в тендерній документації.
Згідно з пункту тендерної документації:
«У разі, якщо в цій документації чи додатках до неї є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання, читати з виразом «або еквівалент». У випадку, якщо Учасник закупівлі запропонує еквівалент товару (використовує еквівалент обладнання, інше), він додатково повинен надати у складі таблицю-порівняння». Відповідно, у документації «ДОКУМЕНТАЦІЯ на участь у процедурі закупівлі за предметом закупівлі згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням)» немає посилання на «конкретну торгівельну марку виробника» та є посилання на «конструкцію або тип обладнання», але товар що ТОВ «КЮЛОДЖІК» збирається постачати з Замовнику згідно Договору має ту ж саме конструкцію та тип обладнання що зазначено в Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», тому надана ТОВ «КЮЛОДЖІК» пропозиція повністю відповідає вимогам та критеріям Закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-16-002513-a.)
На підставі викладеного, керуючись ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі",
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення Замовника про відхилення конкурсної пропозиції ТОВ «КЮЛОДЖІК».
2. Призупинити процедуру оголошення переможця на строк до винесення рішення за вимогою.
Пов'язані документи:
Учасник
- Scan вимога.pdf 06.12.2018 16:16
Дата подачі:
06.12.2018 16:23
Вирішення:
Рішення відповідальної особи
за проведення допорогових закупівель
ІД закупівлі: UA-2018-11-16-002513-a
06.12.2018
Розгляд та прийняття рішення щодо відхилення вимоги ТОВ «КЮЛОДЖІК», поданої під час здійснення процедури закупівлі згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням) та скасування допорогової процедури закупівлі -
UA-2018-11-16-002513-a.
Під час проведення закупівлі згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням) на електронному майданчику «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-16-002513-a) пропозиції було подано Учасниками:
1. ТОВ «КЮСОЛЮШНС» (ціна пропозиції – 104 820,00 грн.);
2. ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Енглер» (ціна пропозиції –104 997,00 грн.);
3. ТОВ «КЮЛОДЖІК» (ціна пропозиції – 104 998,00 грн.);
4. ТОВ « ПІ СМАРТ СИСТЕМС» (ціна пропозиції – 104 999,00 грн.);
5. ТОВ «СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН» (ціна пропозиції – 195 400,80 грн).
Після розгляду поданих пропозицій Учасниками щодо закупівлі згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням), Учасником
ТОВ «КЮЛОДЖІК» було подано Вимогу щодо оскарження відхилення пропозиції даного Учасника.
Розглянувши вищезазначену Вимогу та проаналізувавши подані пропозиції Учасників процедури закупівлі виявлено, що в Додатку № 2 до Документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» відповідальною особою за проведення допорогових закупівель (надалі – відповідальна особа) була допущена технічна помилка при складанні Документації, а саме – відсутність в Додатку № 2 Документації вимоги щодо зазначення найменування складових частин програмно-апаратного комплексу «Систем керування», та вимоги щодо зазначенні моделі обладнання та відсутність зазначення виробника обладнання, яке призвело до подання Учасниками пропозицій, що не відповідають дійсним потребам Замовника.
Згідно п. 11.1 «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (надалі – Порядок), скасувати Закупівлю може виключно Замовник із зазначенням аргументованих підстав прийняття такого рішення.
У звязку з вищевикладеним, відповідальна особа прийшла до висновку відхилити Вимогу та скасувати закупівлю згідно коду за ДК 021-2015: 31710000-6 «Електронне обладнання» (електронна система управління чергою з налаштуванням та програмним забезпеченням).
Відповідальна особа за проведення
допорогових закупівель В. В. Іосіфова
Статус вимоги:
Відхилено