-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Цукерки
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
30.10.2025 16:00 - 04.11.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
63bdad84e97943c4947723b05a8cb11e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-30-009117-a.a3
Назва:
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 12.11.2025 14:26
- sign.p7s 12.11.2025 14:28
- рішення від 14.11.2025 № 17027.pdf 14.11.2025 15:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.11.2025 № 17409.pdf 25.11.2025 14:22
- рішення від 24.11.2025 № 17409.pdf 27.11.2025 11:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.11.2025 15:45
Дата розгляду скарги:
24.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.11.2025 15:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.11.2025 11:03
Дата виконання рішення Замовником:
28.11.2025 09:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Учасником усунені невідповідності на підтвердження кваліфікаційних вимог відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e8d2eca5610f4807b67b952e7ec24c37
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Департаментом освіти Луцької міської ради (надалі – Замовник) на веб - порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю № UA-2025-10-30-009117-a щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Цукерки)»
Приватне підприємство «Сузір’я» ( далі по тексту також – скаржник) підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін.
У аукціоні взяли участь наступні учасники:
07.11.2025 року Замовником було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 07.11.2025 року № 3, згідно якого переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ».
ПП «Сузір’я» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Ми вважаємо, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції переможця, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Приватне підприємство «Сузір’я» ( далі по тексту також – скаржник) підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін.
У аукціоні взяли участь наступні учасники:
07.11.2025 року Замовником було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 07.11.2025 року № 3, згідно якого переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ».
ПП «Сузір’я» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Ми вважаємо, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції переможця, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника: I. Тендерна пропозиція ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і повинна була бути відхилена Замовником з наступних підстав: По-перше: Відповідно до додатку № 1 на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність досвіду виконання аналогічного договору» учасники надають: 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі за 2024 рік. 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасником ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» надано договір № 241022_З/Л від 22.10.2024 року не в повному обсязі. Відповідно до пункту 1.2. Договору відсутня додаткова угода. Також наданий лист -відгук не відповідає наданому договору. В листі відгуку надається інформація за договір 2025 року, а не про наданий договір 2024 року. За таких обставин Замовник був зобов’язаний звернутись до учасника з вимогою про усунення невідповідностей, в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, однак всупереч наявним невідповідностям Замовник визначив учасника переможцем процедури закупівлі. ІІ. По- друге: В додатку № 4 до тендерної документації Замовником було визначено наступну вимогу до предмета закупівлі: 5) гарантійний лист про те, що Учасник гарантує, що Товар є новим, умови його зберігання не були порушені; товар належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого законодавством України. В гарантійному листі обов’язково повинна бути вказана дата виготовлення товару. В наданій учасником довідці № 236 від 31.10.2025 року відсутня інформація щодо дати виготовлення товару, вказаний лише рік виробництва. Звертаємо Вашу увагу на те, що рік виробництва сам по собі не є повною датою, бо дата – конкретний календарний день (число, місяць, рік). Додатково Учасником було завантажено у складі тендерної пропозиції декларації виробника на цукерки, які виробник планує закупити, про Замовник не може самостійно ідентифікувати дату виробництва із поданих ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» декларацій виробника/посвідчень про якість/сертифікатів відповідності так як там зазначена лише дата видачі даного документа. За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» не відповідає умовам технічної специфікації і повинна була бути відхилена замовником. ІІІ. По- третє: В додатку № 4 до тендерної документації Замовником було визначено наступну вимогу до предмета закупівлі: 1) довідку, складену в довільній формі, в якій обов’язково необхідно вказати інформацію про виробника запропонованого товару, країну походження запропонованого товару, марку, товарів, які пропонуються учасником. В наданій учасником довідці № 240 від 31.10.2025 року відсутня інформація щодо виробника запропонованого товару. Учасником зазначено інформацію, що виробником є ТМ РОШЕН, що не відповідає дійсності, оскільки не зазначена інформація про конкретну юридичну та/або фізичну особу, що виробляє запропонований товар. Торгова марка – це об’єкт права власності, а не виробник товару, адже виробник – це юридична чи фізична особа, яка виготовляє товар. За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» не відповідає умовам технічної специфікації і повинна була бути відхилена замовником. ІV. По- четверте: В додатку № 4 до тендерної документації Замовником було визначено наступну вимогу до предмета закупівлі: 4) Для підтвердження якості запропонованої продукції, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку (у довільній формі), яка підтверджує відповідність пропонованих учасником товарів державним стандартам, сертифікати відповідності дійсним на территорії України на дату проведення закупівлі (з обов’язковим зазначенням номера та назви ДСТУ). В наданій учасником довідці № 242 від 31.10.2025 року відсутня інформація щодо номеру та назви ДСТУ на запропонований товар. За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» не відповідає умовам технічної специфікації і повинна була бути відхилена замовником. За таких обставин, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «РОШЕН – ВОЛИНЬ» при наявності порушень, а також не надавши вимоги про усунення невідповідностей, Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ПП «Сузір’я» та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року
Запити Органу оскарження
Номер:
f7b094c0f22d438581d26157def30315
Тема запиту:
Пояснення
Текст запиту:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.11.2025 № 17027-р/пк-пз надсилаємо пояснення та інформацію на скаргу приватного підприємства «СУЗІР’Я» у процедурі відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі за предметом код національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” - ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Цукерки) для дітей пільгових категорій закладів освіти Луцької міської територіальної громади) (далі – Закупівля). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-10-30-009117-a.
Пояснення до скарги щодо неправомірного визначення переможця процедури закипілі, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Департаментом освіти Луцької міської ради (далі – Замовник) було оголошено тендер на закупівлю ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Цукерки) за процедурою відкриті торги з особливостями. Та було оприлюднено тендерну документацію.
Чотири суб’єкти господарювання взяли участь в аукціоні за результатами якого було вибрано переможця процедури закупівлі, виробника ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною 626 981,00 грн з ПДВ, економія 123 019,00 грн. 07 листопада 2025 року Замовником було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення, що переможцем визнано ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ».
12 листопада 2025 року, учасником процедури закупівлі, ПП «Сузір’я», було подано скаргу за вих. № 1340 щодо неправомірності визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі (далі – Скарга).
У вищевказаній Скарзі, ПП «Сузір’я» зазначає, що не погоджується з прийнятим рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Так, скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції переможця, що призвело до неправомірного визначення переможця процедури закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скаржник зазначає:
1. Що відповідно до додатку № 1 Тендерної Документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» учасники мають надати:
- Не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі за 2024 рік. Переможцем не надано договір в повному розмірі, а саме не надано додаткову угоду, передбачену п. 1.2. Договору;
- Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. В листі відгуку здійснюється посилання на 2025 рік, а не за договором 2024 року, який долучався до тендерної документації.
Однак, такі твердження Скаржника не відповідають дійсності, оскільки Переможцем було надано договір від 22.10.2024 №241022_З\Л, який укладений між ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» та ТОВ «ПЕТРОЛЬ КОНТРАКТ», а також лист-відгук, про виконання ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» взятих на себе згідно з договором зобов’язань.
Відповідно до інформації, що розміщена за наступним посиланням https://zakupivli.pro/commercial/tenders/r-ua-2024-10-02-1000013-k?utm_source=widget_com&utm_medium=wog.ua, ТОВ «ПЕТРОЛЬ КОНТРАКТ», було оголошено тендер про закупівлю ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Цукерки), переможцем котрого було визнано ТОВ «РОШЕН-РОШЕН».
Як вбачається із вищевказаного, ТОВ «РОШЕН-РОШЕН», виконано вимоги тендерної документації, що відображалися в додатку №1.
2. На думку Скаржника, переможцем не було виконано вимогу 5 в додатку №4 до Тендерної Документації Замовника, а саме в гарантійному листі не вказано дату виробництва, а лише рік виробництва.
Відповідно до п.5 додатку № 4 до тендерної документації Замовником визначалося, що учасники мають надати: гарантійний лист про те, що Учасник гарантує, що Товар є новим, умови його зберігання не були порушені; товар належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого законодавством України. В гарантійному листі обов’язково повинна бути вказана дата виготовлення товару.
ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» вказало в гарантійному листі від 31.10.2025 року за вих. № 236, лише рік виробництва, а не безпосередньо дату. ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» є ексклюзивним та одним із великих постачальників продукції ТМ «ROSHEN» на території Волинської та Рівненської областей, товар є якісним та користується попитом споживачів. Відповідно до специфікації, було оголошено тендер на 2419,65 кг цукерок, які повинні розфасувати на 3000 новорічних подарунків.
ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» є великим дистриб’ютором продукції ТМ «РОШЕН», продукція, якої користується великим попитом, у зв’язку із чим, вказавши у відповідному гарантійному листі дату виробництва цукерок, при відвантажені таких цукерок, дата виробництва могла не співпадати. Товар міг бути виготовлений пізніше, тобто після визнання ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» переможцем.
Окрім того, відповідно до п.7 додатку №5 тендерної документації на весь Товар, що постачається, Продавець надає гарантійні документи. Гарантійний термін на товар повинен складати не менше 12 місяців і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної або акту приймання – передачі Товару.
3. Скаржник зазначає, що в довідці, що складена в довільній формі, в якій обов’язково необхідно вказати інформацію про виробника запропонованого товару, країну походження запропонованого товару, марку, товарів, які пропонуються учасником.
Переможцем, у довідці від 31.10.2025 року № 240 вказано, що виробником є ТМ РОШЕН.
Так, Переможцем процедури закупівлі, було вказано марку продукції (ТМ РОШЕН), а також зазначено країну виробництва – Україна.
Безпосередньо до тендерної документації, ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ», було долучено ряд сертифікатів відповідності, де окрім інформації про відповідність товару державним стандартам, зазначається і хто виробник.
4. Скаржник, стверджує, що Переможцем, в довідці, яка підтверджує відповідність пропонованих учасником товарів державним стандартам, сертифікатам відповідності дійсним на території України на дату проведення закупівлі (з обов’язковим зазначенням номера та назви ДСТУ).
Переможем процедури закупівлі, було надано довідку від 31.10.2025 року № 242, в якій відсутня інформація щодо номеру та назви ДСТУ на запропонований товар.
У довідці № 242 від 31.10.2025 року, зазначається, що товар відповідає державним стандартам, сертифікатам відповідності дійсним на території України на дату проведення закупівлі. На підтвердження, вищевикладеного було надано копії декларації виробника, а також сертифікати відповідності на різні групи товарів (кондитерських виробів), в яких зазначалося назва продукції, термін дії сертифікату, а також яким вимогам (технічним умовам, стандартам якості) відповідає така продукція.
Безпосередньо надані сертифікати якості, є більш змістовнішими та несуть більш достовірнішу інформацію, ніж інформація, що відображена в довідці, хоча по суті це буде ідентична інформація.
Окрім того, виробником продукції ТМ «РОШЕН-РОШЕН» є засновник, відомості про якого є у вільному доступі та загальновідомі.
Із врахуванням, вище вказаного, вважаємо що Переможець процедури закупівлі ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ», в повній мірі виконав вимоги тендерної документації із закупівлі ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Цукерки), у зв’язку із чим, відповідно до протоколу № 3 від 07.11.2025 року і було визнано переможцем процедури закупівлі.
Дата опублікування:
18.11.2025 11:33
Вимога
Без відповіді
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
91928a0705184b7aaf4411749b15cded
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-30-009117-a.a2
Назва:
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Вимога:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Департаментом освіти Луцької міської ради (надалі – Замовник) на веб - порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю № UA-2025-10-30-009117-a щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Цукерки)»
Приватне підприємство «Сузір’я» ( далі по тексту також – скаржник) підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін.
У аукціоні взяли участь наступні учасники:
07.11.2025 року Замовником було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 07.11.2025 року № 3, згідно якого переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ РОШЕН-ВОЛИНЬ.
ПП «Сузір’я» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Ми вважаємо, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції переможця, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника:
I. Тендерна пропозиція ТОВ РОШЕН ВОЛИНЬ не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і повинна була бути відхилена Замовником з наступних підстав:
По-перше:
Відповідно до додатку № 1 на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність досвіду виконання аналогічного договору» учасники надають:
1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі за 2024 рік.
1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору
Учасником ТОВ РОШЕН ВОЛИНЬ надано договір № 241022_З/Л від 22.10.2024 року не в повному обсязі. Відповідно до пункту 1.2. Договору відсутня додаткова угода.
Також наданий лист -відгук не відповідає наданому договору. В листі відгуку надається інформація за договір 2025 року, а не про наданий договір 2024 року.
За таких обставин Замовник був зобов’язаний звернутись до учасника з вимогою про усунення невідповідностей, в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, однак всупереч наявним невідповідностям Замовник визначив учасника переможцем процедури закупівлі.
ІІ. По- друге:
В додатку № 4 до тендерної документації Замовником було визначено наступну вимогу до предмета закупівлі:
5) гарантійний лист про те, що Учасник гарантує, що Товар є новим, умови його зберігання не були порушені; товар належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого законодавством України. В гарантійному листі обов’язково повинна бути вказана дата виготовлення товару.
В наданій учасником довідці № 236 від 31.10.2025 року відсутня інформація щодо дати виготовлення товару, вказаний лише рік виробництва. Звертаємо Вашу увагу на те, що рік виробництва сам по собі не є повною датою, бо дата – конкретний календарний день (число, місяць, рік). У рішеннях АМКУ неодноразово зазначалося: якщо документація вимагала вказати дату виробництва, а учасник зазначив лише рік, то це не відповідає вимозі.
Додатково Учасником було завантажено у складі тендерної пропозиції декларації виробника на цукерки, які виробник планує закупити, про те асортимент цукерок повторюється у всіх якісних та навпроти асортименту вказана інша дата ( ), відповідно Замовник не може самостійно ідентифікувати дату виробництва із поданих ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» декларацій виробника/посвідчень про якість/сертифікатів відповідності так як там зазначена лише дата видачі даного документа.
За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» не відповідає умовам технічної специфікації і повинна була бути відхилена замовником.
ІІІ. По- третє:
В додатку № 4 до тендерної документації Замовником було визначено наступну вимогу до предмета закупівлі:
1) довідку, складену в довільній формі, в якій обов’язково необхідно вказати інформацію про виробника запропонованого товару, країну походження запропонованого товару, марку, товарів, які пропонуються учасником.
В наданій учасником довідці № 240 від 31.10.2025 року відсутня інформація щодо виробника запропонованого товару. Учасником зазначено інформацію, що виробником є ТМ РОШЕН, що не відповідає дійсності, оскільки не зазначена інформація про конкретну юридичну та/або фізичну особу, що виробляє запропонований товар. Торгова марка – це об’єкт права власності, а не виробник товару, адже виробник – це юридична чи фізична особа, яка виготовляє товар. Дану інформацію підтверджує практика АМКУ № 14930-р/пк-пз від 16.12.21р., № 10938-р/пк-пз від 28.09.22 року та інші.
За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» не відповідає умовам технічної специфікації і повинна була бути відхилена замовником.
ІV. По- четверте:
В додатку № 4 до тендерної документації Замовником було визначено наступну вимогу до предмета закупівлі:
4) Для підтвердження якості запропонованої продукції, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку (у довільній формі), яка підтверджує відповідність пропонованих учасником товарів державним стандартам, сертифікати відповідності дійсним на территорії України на дату проведення закупівлі (з обов’язковим зазначенням номера та назви ДСТУ).
В наданій учасником довідці № 242 від 31.10.2025 року відсутня інформація щодо номеру та назви ДСТУ на запропонований товар.
За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» не відповідає умовам технічної специфікації і повинна була бути відхилена замовником.
За таких обставин, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ РОШЕН - ВОЛИНЬ при наявності порушень, а також не надавши вимоги про усунення невідповідностей, Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ПП «Сузір’я» та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі;
3. Скасувати протокол про визначення переможцем процедури ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» та відхилити пропозицію даного Учасника як таку, яка не відповідає умовам технічної специфікації.
4. Закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
У разі ігнорування нашої скарги будемо змушені для відстоювання свої прав та інтересів будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, що призведе до призупинення процедури закупівлі, та відповідно діти залишаться без подарунків до дня Святого Миколая.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 10.11.2025 14:30
Дата подачі:
10.11.2025 14:31
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
b0a6fa32bb3746cbaebc9861c7a3ab48
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-30-009117-a.b1
Назва:
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 10.11.2025 14:11
- sign.p7s 10.11.2025 14:13
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
10.11.2025 14:27
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
138820835637442daf37ad340cf7f9a0
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Департаментом освіти Луцької міської ради (надалі – Замовник) на веб - порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю № UA-2025-10-30-009117-a щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Цукерки)»
Приватне підприємство «Сузір’я» ( далі по тексту також – скаржник) підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін.
У аукціоні взяли участь наступні учасники:
07.11.2025 року Замовником було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 07.11.2025 року № 3, згідно якого переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ РОШЕН-ВОЛИНЬ.
ПП «Сузір’я» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Ми вважаємо, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції переможця, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Приватне підприємство «Сузір’я» ( далі по тексту також – скаржник) підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін.
У аукціоні взяли участь наступні учасники:
07.11.2025 року Замовником було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 07.11.2025 року № 3, згідно якого переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ РОШЕН-ВОЛИНЬ.
ПП «Сузір’я» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Ми вважаємо, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції переможця, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника: I. Тендерна пропозиція ТОВ РОШЕН ВОЛИНЬ не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і повинна була бути відхилена Замовником з наступних підстав: По-перше: Відповідно до додатку № 1 на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність досвіду виконання аналогічного договору» учасники надають: 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі за 2024 рік. 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору Учасником ТОВ РОШЕН ВОЛИНЬ надано договір № 241022_З/Л від 22.10.2024 року не в повному обсязі. Відповідно до пункту 1.2. Договору відсутня додаткова угода. Також наданий лист -відгук не відповідає наданому договору. В листі відгуку надається інформація за договір 2025 року, а не про наданий договір 2024 року. За таких обставин Замовник був зобов’язаний звернутись до учасника з вимогою про усунення невідповідностей, в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, однак всупереч наявним невідповідностям Замовник визначив учасника переможцем процедури закупівлі. ІІ. По- друге: В додатку № 4 до тендерної документації Замовником було визначено наступну вимогу до предмета закупівлі: 5) гарантійний лист про те, що Учасник гарантує, що Товар є новим, умови його зберігання не були порушені; товар належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого законодавством України. В гарантійному листі обов’язково повинна бути вказана дата виготовлення товару. В наданій учасником довідці № 236 від 31.10.2025 року відсутня інформація щодо дати виготовлення товару, вказаний лише рік виробництва. Звертаємо Вашу увагу на те, що рік виробництва сам по собі не є повною датою, бо дата – конкретний календарний день (число, місяць, рік). У рішеннях АМКУ неодноразово зазначалося: якщо документація вимагала вказати дату виробництва, а учасник зазначив лише рік, то це не відповідає вимозі. Додатково Учасником було завантажено у складі тендерної пропозиції декларації виробника на цукерки, які виробник планує закупити, про те асортимент цукерок повторюється у всіх якісних та навпроти асортименту вказана інша дата ( ), відповідно Замовник не може самостійно ідентифікувати дату виробництва із поданих ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» декларацій виробника/посвідчень про якість/сертифікатів відповідності так як там зазначена лише дата видачі даного документа. За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» не відповідає умовам технічної специфікації і повинна була бути відхилена замовником. ІІІ. По- третє: В додатку № 4 до тендерної документації Замовником було визначено наступну вимогу до предмета закупівлі: 1) довідку, складену в довільній формі, в якій обов’язково необхідно вказати інформацію про виробника запропонованого товару, країну походження запропонованого товару, марку, товарів, які пропонуються учасником. В наданій учасником довідці № 240 від 31.10.2025 року відсутня інформація щодо виробника запропонованого товару. Учасником зазначено інформацію, що виробником є ТМ РОШЕН, що не відповідає дійсності, оскільки не зазначена інформація про конкретну юридичну та/або фізичну особу, що виробляє запропонований товар. Торгова марка – це об’єкт права власності, а не виробник товару, адже виробник – це юридична чи фізична особа, яка виготовляє товар. Дану інформацію підтверджує практика АМКУ № 14930-р/пк-пз від 16.12.21р., № 10938-р/пк-пз від 28.09.22 року та інші. За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» не відповідає умовам технічної специфікації і повинна була бути відхилена замовником. ІV. По- четверте: В додатку № 4 до тендерної документації Замовником було визначено наступну вимогу до предмета закупівлі: 4) Для підтвердження якості запропонованої продукції, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку (у довільній формі), яка підтверджує відповідність пропонованих учасником товарів державним стандартам, сертифікати відповідності дійсним на территорії України на дату проведення закупівлі (з обов’язковим зазначенням номера та назви ДСТУ). В наданій учасником довідці № 242 від 31.10.2025 року відсутня інформація щодо номеру та назви ДСТУ на запропонований товар. За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» не відповідає умовам технічної специфікації і повинна була бути відхилена замовником. За таких обставин, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ РОШЕН - ВОЛИНЬ при наявності порушень, а також не надавши вимоги про усунення невідповідностей, Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ПП «Сузір’я» та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Виходячи з вищенаведеного,