• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Цукерки

Завершена

750 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 30.10.2025 16:00 - 04.11.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі

Номер: 63bdad84e97943c4947723b05a8cb11e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-30-009117-a.a3
Назва: Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 24.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.11.2025 15:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.11.2025 11:03
Дата виконання рішення Замовником: 28.11.2025 09:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Учасником усунені невідповідності на підтвердження кваліфікаційних вимог відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЗІР'Я, Колтакова Ганна 380677998705 suzirya1995@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e8d2eca5610f4807b67b952e7ec24c37
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Департаментом освіти Луцької міської ради (надалі – Замовник) на веб - порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю № UA-2025-10-30-009117-a щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Цукерки)»
Приватне підприємство «Сузір’я» ( далі по тексту також – скаржник) підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін.
У аукціоні взяли участь наступні учасники:
07.11.2025 року Замовником було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 07.11.2025 року № 3, згідно якого переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ».
ПП «Сузір’я» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Ми вважаємо, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції переможця, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження

Вимога
Без відповіді

Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі

Номер: 91928a0705184b7aaf4411749b15cded
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-30-009117-a.a2
Назва: Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Вимога:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Департаментом освіти Луцької міської ради (надалі – Замовник) на веб - порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю № UA-2025-10-30-009117-a щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Цукерки)» Приватне підприємство «Сузір’я» ( далі по тексту також – скаржник) підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін. У аукціоні взяли участь наступні учасники: 07.11.2025 року Замовником було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 07.11.2025 року № 3, згідно якого переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ РОШЕН-ВОЛИНЬ. ПП «Сузір’я» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Ми вважаємо, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції переможця, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника: I. Тендерна пропозиція ТОВ РОШЕН ВОЛИНЬ не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і повинна була бути відхилена Замовником з наступних підстав: По-перше: Відповідно до додатку № 1 на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність досвіду виконання аналогічного договору» учасники надають: 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі за 2024 рік. 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору Учасником ТОВ РОШЕН ВОЛИНЬ надано договір № 241022_З/Л від 22.10.2024 року не в повному обсязі. Відповідно до пункту 1.2. Договору відсутня додаткова угода. Також наданий лист -відгук не відповідає наданому договору. В листі відгуку надається інформація за договір 2025 року, а не про наданий договір 2024 року. За таких обставин Замовник був зобов’язаний звернутись до учасника з вимогою про усунення невідповідностей, в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, однак всупереч наявним невідповідностям Замовник визначив учасника переможцем процедури закупівлі. ІІ. По- друге: В додатку № 4 до тендерної документації Замовником було визначено наступну вимогу до предмета закупівлі: 5) гарантійний лист про те, що Учасник гарантує, що Товар є новим, умови його зберігання не були порушені; товар належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого законодавством України. В гарантійному листі обов’язково повинна бути вказана дата виготовлення товару. В наданій учасником довідці № 236 від 31.10.2025 року відсутня інформація щодо дати виготовлення товару, вказаний лише рік виробництва. Звертаємо Вашу увагу на те, що рік виробництва сам по собі не є повною датою, бо дата – конкретний календарний день (число, місяць, рік). У рішеннях АМКУ неодноразово зазначалося: якщо документація вимагала вказати дату виробництва, а учасник зазначив лише рік, то це не відповідає вимозі. Додатково Учасником було завантажено у складі тендерної пропозиції декларації виробника на цукерки, які виробник планує закупити, про те асортимент цукерок повторюється у всіх якісних та навпроти асортименту вказана інша дата ( ), відповідно Замовник не може самостійно ідентифікувати дату виробництва із поданих ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» декларацій виробника/посвідчень про якість/сертифікатів відповідності так як там зазначена лише дата видачі даного документа. За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» не відповідає умовам технічної специфікації і повинна була бути відхилена замовником. ІІІ. По- третє: В додатку № 4 до тендерної документації Замовником було визначено наступну вимогу до предмета закупівлі: 1) довідку, складену в довільній формі, в якій обов’язково необхідно вказати інформацію про виробника запропонованого товару, країну походження запропонованого товару, марку, товарів, які пропонуються учасником. В наданій учасником довідці № 240 від 31.10.2025 року відсутня інформація щодо виробника запропонованого товару. Учасником зазначено інформацію, що виробником є ТМ РОШЕН, що не відповідає дійсності, оскільки не зазначена інформація про конкретну юридичну та/або фізичну особу, що виробляє запропонований товар. Торгова марка – це об’єкт права власності, а не виробник товару, адже виробник – це юридична чи фізична особа, яка виготовляє товар. Дану інформацію підтверджує практика АМКУ № 14930-р/пк-пз від 16.12.21р., № 10938-р/пк-пз від 28.09.22 року та інші. За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» не відповідає умовам технічної специфікації і повинна була бути відхилена замовником. ІV. По- четверте: В додатку № 4 до тендерної документації Замовником було визначено наступну вимогу до предмета закупівлі: 4) Для підтвердження якості запропонованої продукції, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку (у довільній формі), яка підтверджує відповідність пропонованих учасником товарів державним стандартам, сертифікати відповідності дійсним на территорії України на дату проведення закупівлі (з обов’язковим зазначенням номера та назви ДСТУ). В наданій учасником довідці № 242 від 31.10.2025 року відсутня інформація щодо номеру та назви ДСТУ на запропонований товар. За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» не відповідає умовам технічної специфікації і повинна була бути відхилена замовником. За таких обставин, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ РОШЕН - ВОЛИНЬ при наявності порушень, а також не надавши вимоги про усунення невідповідностей, Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ПП «Сузір’я» та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Виходячи з вищенаведеного, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 3. Скасувати протокол про визначення переможцем процедури ТОВ «РОШЕН-ВОЛИНЬ» та відхилити пропозицію даного Учасника як таку, яка не відповідає умовам технічної специфікації. 4. Закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства. У разі ігнорування нашої скарги будемо змушені для відстоювання свої прав та інтересів будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, що призведе до призупинення процедури закупівлі, та відповідно діти залишаться без подарунків до дня Святого Миколая.
Пов'язані документи: Учасник
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі

Номер: b0a6fa32bb3746cbaebc9861c7a3ab48
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-30-009117-a.b1
Назва: Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 10.11.2025 14:27
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЗІР'Я, Колтакова Ганна 380677998705 suzirya1995@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 138820835637442daf37ad340cf7f9a0
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Департаментом освіти Луцької міської ради (надалі – Замовник) на веб - порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю № UA-2025-10-30-009117-a щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Цукерки)»
Приватне підприємство «Сузір’я» ( далі по тексту також – скаржник) підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін.
У аукціоні взяли участь наступні учасники:


07.11.2025 року Замовником було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 07.11.2025 року № 3, згідно якого переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ РОШЕН-ВОЛИНЬ.
ПП «Сузір’я» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Ми вважаємо, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції переможця, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)