-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Стропи
Стропи
Завершена
739 891.50
UAH без ПДВ
Період оскарження:
29.10.2025 13:55 - 07.11.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на визначення переможця за процедурою
Номер:
ddceb73d340046e7b74b2aea021cb5b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-29-007934-a.c1
Назва:
Скарга на визначення переможця за процедурою
Скарга:
У відкритих торгах з особливостями на закупівлю Стропи (ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари) в електронній системі закупівель 11.11.2025р. відбувся аукціон.
Очікувана вартість закупівлі становила: 739 891,50 грн. без ПДВ.
За результатами аукціону були отримані наступні пропозиції:
- ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» – 624 570,00 грн. з ПДВ
- ТОВ "СКІФ ІНВЕСТ" – 710 140,00 грн. з ПДВ
- ТОВ "Інтерпромканат" – 712 000,00 грн. з ПДВ
17.11.2025р. ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» було визначено переможцем.
ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» повідомляє Вас про порушення Замовником процедури при визначення переможця - ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» - у зв’язку із невідповідностями у наданих Учасником документах, а саме:
Згідно Додатку 1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником вимагалося надання пропозиції на позицію №2 - Строп 4СК2-10,0 4000 (ДСТУ Б В.2.8-10-98 та форма Додатку А). В Додатку А було чітко встановлено наступна вимога щодо конструкції цього стропу:
«Строп 4СК2-10,0 4000 ДСТУ Б В.2.8-10-9
Товар, має відповідати: ДСТУ Б В.2.8-10-98.
Технічні параметри
Назва виробу - Стропи вантажні
Тип - Строп канатний чотиривітковий (виконання 2) 4СК2-10,0
Показник довжини стропа, мм - 4000
…»
Згідно ДСТУ Б В.2.8-10-98 конструкція стропу у виконанні №2 має наступний схематичний вигляд:
Згідно ДСТУ Б В.2.8-10-98 конструкція стропу у виконанні №1 має наступний схематичний вигляд:
Як видно з попередніх ілюстрацій це абсолютно різні конструкції стропу. Оскільки це різні стропи, то і ціноутворення на цю позицію значно відрізняється. Зауважимо що собівартість стропу у Виконанні №2 – є значно дорожчою.
Таким чином відбувається наступне:
1. Замовник в технічній документації заявляє, що йому потрібні стропи у виконанні №2 згідно ДСТУ Б В.2.8-10-98, ціноутворення яких є значно дорожчим.
2. ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» пропонує стропи у Виконанні №1 (Згідно стандарту ДСТУ EN 13414-1:2018), ціноутворення яких є значно дешевшим. Зауважимо що 03.11.2025р. ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» робило запит на АТ «Укрзалізницю» щодо зміни стандарту з ДСТУ Б В.2.8-10-98 на ДСТУ EN 13414-1:2018. 04.11.2025 р. відповідальні особи зазначили у відповідь наступне: «Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення, відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури.» Але зміни так і не були внесені !!!
3. АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ", не дивлячись на невідповідності запропонованих стандартів та на невідповідності конструкцій, приймає рішення щодо прийняття ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» переможцем навіть не зробивши додатковий запит на хоча б якесь уточнення!
ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» повідомляє антимонопольний комітет про те, що перед поданням пропозиції ми намагалися зробити уточнення в телефонному режимі. Відповідь або роз’яснення також не були надані.
Вважаємо що дії (бездії) замовника по уточненню необхідної конструкції (виконання №1 / виконання №2) призвели до введення в оману учасників. ТОВ «Інтерпромканат» подав свою пропозицію на тому ж рівні що і ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ», в очевидь вважаючи, що необхідне виконання №2 (але теж не вказавши яке саме виконання пропонується згідно зразків паспортів). ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» подало пропозицію як вважало за потрібне і як на їх думку найдешевше.
Враховуючи вищевикладене нам не зрозуміло, які ж все таки стропи планує купувати АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ", як буде проходити приймання продукції, і чи є для цього підприємства реальна різниця на що витрачаються державні кошти.
Також враховуючи вищевикладені зауваження, ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» вважає, що процедура закупівлі відбувається із значними порушеннями в частині визначення технічної специфікації та визначення переможця.
ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» надає додатково текст ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ (ДСТУ Б В.2.8-10-98) для ознайомлення.
17.11.2025р. уповноваженою особою АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» було прийнято рішення про визначення ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» переможцем торгів та створено ПРОТОКОЛ № ЦБРК-257/УО від 17.11.2025р. про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» вважає рішення прийняті згідно Протоколу №ЦБРК-257/УО від 17.11.2025р. неправомірними та такими, які потребують відхилення.
На підставі вищевказаного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» ПРОСИТЬ:
- Скасувати рішення Протоколу №ЦБРК-257/УО від 17.11.2025р. про визначення ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» переможцем.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 20.11.2025 16:50
- sign.p7s 20.11.2025 16:51
- рішення від 25.11.2025 №17485.pdf 25.11.2025 16:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.12.2025 №17917.pdf 04.12.2025 12:18
- рішення від 03.12.2025 №17917.pdf 08.12.2025 12:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.11.2025 13:51
Дата розгляду скарги:
03.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.11.2025 16:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.12.2025 12:39
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1b2503dc70d74da989683fc1845c035c
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дії замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» повідомляє Вас про порушення Замовником процедури при визначення переможця - ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» - у зв’язку із невідповідностями у наданих Учасником документах, а саме:
Згідно Додатку 1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником вимагалося надання пропозиції на позицію №2 - Строп 4СК2-10,0 4000 (ДСТУ Б В.2.8-10-98 та форма Додатку А). В Додатку А було чітко встановлено наступна вимога щодо конструкції цього стропу:
«Строп 4СК2-10,0 4000 ДСТУ Б В.2.8-10-9
Товар, має відповідати: ДСТУ Б В.2.8-10-98.
Технічні параметри
Назва виробу - Стропи вантажні
Тип - Строп канатний чотиривітковий (виконання 2) 4СК2-10,0
Показник довжини стропа, мм - 4000
…»
Як видно з попередніх ілюстрацій це абсолютно різні конструкції стропу. Оскільки це різні стропи, то і ціноутворення на цю позицію значно відрізняється. Зауважимо що собівартість стропу у Виконанні №2 – є значно дорожчою.
Таким чином відбувається наступне:
1. Замовник в технічній документації заявляє, що йому потрібні стропи у виконанні №2 згідно ДСТУ Б В.2.8-10-98, ціноутворення яких є значно дорожчим.
2. ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» пропонує стропи у Виконанні №1 (Згідно стандарту ДСТУ EN 13414-1:2018), ціноутворення яких є значно дешевшим. Зауважимо що 03.11.2025р. ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» робило запит на АТ «Укрзалізницю» щодо зміни стандарту з ДСТУ Б В.2.8-10-98 на ДСТУ EN 13414-1:2018. 04.11.2025 р. відповідальні особи зазначили у відповідь наступне: «Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення, відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури.» Але зміни так і не були внесені !!!
3. АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ", не дивлячись на невідповідності запропонованих стандартів та на невідповідності конструкцій, приймає рішення щодо прийняття ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» переможцем навіть не зробивши додатковий запит на хоча б якесь уточнення!
ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» повідомляє антимонопольний комітет про те, що перед поданням пропозиції ми намагалися зробити уточнення в телефонному режимі. Відповідь або роз’яснення також не були надані.
Вважаємо що дії (бездії) замовника по уточненню необхідної конструкції (виконання №1 / виконання №2) призвели до введення в оману учасників. ТОВ «Інтерпромканат» подав свою пропозицію на тому ж рівні що і ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ», в очевидь вважаючи, що необхідне виконання №2 (але теж не вказавши яке саме виконання пропонується згідно зразків паспортів). ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» подало пропозицію як вважало за потрібне і як на їх думку найдешевше.
Враховуючи вищевикладене нам не зрозуміло, які ж все таки стропи планує купувати АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ", як буде проходити приймання продукції, і чи є для цього підприємства реальна різниця на що витрачаються державні кошти.
Також враховуючи вищевикладені зауваження, ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» вважає, що процедура закупівлі відбувається із значними порушеннями в частині визначення технічної специфікації та визначення переможця.
ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» надає додатково текст ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ (ДСТУ Б В.2.8-10-98) для ознайомлення.
17.11.2025р. уповноваженою особою АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» було прийнято рішення про визначення ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» переможцем торгів та створено ПРОТОКОЛ № ЦБРК-257/УО від 17.11.2025р. про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» вважає рішення прийняті згідно Протоколу №ЦБРК-257/УО від 17.11.2025р. неправомірними та такими, які потребують відхилення.
На підставі вищевказаного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» ПРОСИТЬ:
- Скасувати рішення Протоколу №ЦБРК-257/УО від 17.11.2025р. про визначення ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» переможцем.
Згідно Додатку 1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником вимагалося надання пропозиції на позицію №2 - Строп 4СК2-10,0 4000 (ДСТУ Б В.2.8-10-98 та форма Додатку А). В Додатку А було чітко встановлено наступна вимога щодо конструкції цього стропу:
«Строп 4СК2-10,0 4000 ДСТУ Б В.2.8-10-9
Товар, має відповідати: ДСТУ Б В.2.8-10-98.
Технічні параметри
Назва виробу - Стропи вантажні
Тип - Строп канатний чотиривітковий (виконання 2) 4СК2-10,0
Показник довжини стропа, мм - 4000
…»
Як видно з попередніх ілюстрацій це абсолютно різні конструкції стропу. Оскільки це різні стропи, то і ціноутворення на цю позицію значно відрізняється. Зауважимо що собівартість стропу у Виконанні №2 – є значно дорожчою.
Таким чином відбувається наступне:
1. Замовник в технічній документації заявляє, що йому потрібні стропи у виконанні №2 згідно ДСТУ Б В.2.8-10-98, ціноутворення яких є значно дорожчим.
2. ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» пропонує стропи у Виконанні №1 (Згідно стандарту ДСТУ EN 13414-1:2018), ціноутворення яких є значно дешевшим. Зауважимо що 03.11.2025р. ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» робило запит на АТ «Укрзалізницю» щодо зміни стандарту з ДСТУ Б В.2.8-10-98 на ДСТУ EN 13414-1:2018. 04.11.2025 р. відповідальні особи зазначили у відповідь наступне: «Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення, відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури.» Але зміни так і не були внесені !!!
3. АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ", не дивлячись на невідповідності запропонованих стандартів та на невідповідності конструкцій, приймає рішення щодо прийняття ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» переможцем навіть не зробивши додатковий запит на хоча б якесь уточнення!
ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» повідомляє антимонопольний комітет про те, що перед поданням пропозиції ми намагалися зробити уточнення в телефонному режимі. Відповідь або роз’яснення також не були надані.
Вважаємо що дії (бездії) замовника по уточненню необхідної конструкції (виконання №1 / виконання №2) призвели до введення в оману учасників. ТОВ «Інтерпромканат» подав свою пропозицію на тому ж рівні що і ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ», в очевидь вважаючи, що необхідне виконання №2 (але теж не вказавши яке саме виконання пропонується згідно зразків паспортів). ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» подало пропозицію як вважало за потрібне і як на їх думку найдешевше.
Враховуючи вищевикладене нам не зрозуміло, які ж все таки стропи планує купувати АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ", як буде проходити приймання продукції, і чи є для цього підприємства реальна різниця на що витрачаються державні кошти.
Також враховуючи вищевикладені зауваження, ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» вважає, що процедура закупівлі відбувається із значними порушеннями в частині визначення технічної специфікації та визначення переможця.
ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» надає додатково текст ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ (ДСТУ Б В.2.8-10-98) для ознайомлення.
17.11.2025р. уповноваженою особою АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» було прийнято рішення про визначення ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» переможцем торгів та створено ПРОТОКОЛ № ЦБРК-257/УО від 17.11.2025р. про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» вважає рішення прийняті згідно Протоколу №ЦБРК-257/УО від 17.11.2025р. неправомірними та такими, які потребують відхилення.
На підставі вищевказаного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» ПРОСИТЬ:
- Скасувати рішення Протоколу №ЦБРК-257/УО від 17.11.2025р. про визначення ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» переможцем.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати рішення Протоколу №ЦБРК-257/УО від 17.11.2025р. про визначення ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» переможцем.