• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас (ДК 021:2015 48190000-6 Пакети освітнього програмного забезпечення)

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 29.10.2025 12:55 - 03.11.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 3a8947a10342497081600fcb1013987f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-29-006610-a.a1
Назва: СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.11.2025 16:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.12.2025 14:13
Дата виконання рішення Замовником: 03.12.2025 09:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокол про скасувати Рішення Замовника від 14.11..2025 року № 144.
Автор: ТОВ "АР БУК ЮА", Ольга Головахiна +380973076290 finance@arbook.info

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5ea64380600f470abc0346509b43856c
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника: Протокол № 144 від 14 листопада 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника містить наступні підстави:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення про відхилення тендерної пропозиції

Відділ освіти, культури, молоді та спорту Підгайцівської сільської ради (код ЄДРПОУ 43966713) (далі – Замовник) від 29 жовтня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас» за кодом ДК 021:2015: 48190000-6 Пакети освітнього програмного забезпечення.
Фактичні обставини ТОВ «АР БУК ЮА» (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 06 листопада 2025 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція

ТОВ «АР БУК ЮА» (далі – Скаржник) 183 600,00
UAH з ПДВ 183 600,00
UAH з ПДВ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОЧЕЧУН ДАРІЯ ЮРІЇВНА 199 800,00
UAH з ПДВ 199 800,00
UAH з ПДВ


Учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну «183 600,00 грн.» під час аукціону для товару за кодом ДК 021:2015: 48190000-6 — Пакети освітнього програмного забезпечення, чим його пропозиція зберігає найбільше коштів кошторису Замовника.
14 листопада 2025 року Замовник ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що було зафіксовано в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою (Протокол № 144) (далі – Протокол). Замовник обґрунтував своє рішення недостовірним та незаконним твердженням: «Запропоноване Програмне забезпечення не відповідає ряду вимог, які були передбачені Додатком №2 до тендерної пропозиції, а саме: Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» Фізика 7 клас містить функціонал «навчання в укритті», що реалізується наступним чином: Відсутня така можливість в запропонованому» та переліком інших нібито невідповідностей для того ж «Фізика 7 клас».
Скаржник, ТОВ «АР БУК ЮА», вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178), у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження).
1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:

Протокол № 144 від 14 листопада 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника містить наступні підстави:





Обґрунтування скарги Скаржник вважає, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції є незаконним та необґрунтованим з таких підстав:
Твердження Замовника про невідповідність пропозиції Скаржника для «Фізика 7 клас» є повністю необґрунтованим та недостовірним, оскільки тендерна документація та технічне завдання (Додаток №2 до тендерної документації) взагалі не передбачають закупівлю матеріалів для Фізики 7 класу. Предмет закупівлі включає виключно «Дидактичний мультимедійний матеріал. Біологія 7 клас», «Дидактичний мультимедійний матеріал. Біологія 8 клас» та «Дидактичний мультимедійний матеріал. Фізика 8 клас» (як вказано в Додатку №2, стор. 1-18). Замовник у Протоколі №144 помилково посилається на неіснуючий в ТЗ предмет «Фізика 7 клас» і наводить невідповідності саме для нього, що є грубим порушенням п. 41 Особливостей (оцінка має відповідати ТД). Це свідчить про суб'єктивний та дискримінаційний підхід Замовника, оскільки для реального предмета закупівлі (Фізика 8 клас) пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам ТЗ, включаючи функціонал «навчання в укритті» (див. файл №41, стор. 12-13, де описано MP4-файли для тем Фізики 8 класу з можливістю офлайн-доступу).

Протокол № 144 не містить жодних доказів на підтримку тверджень Замовника про відсутність функціоналу в запропонованому програмному забезпеченні.
У ньому наведено лише суб'єктивні висновки без будь-яких обґрунтувань, таких як скріншоти інтерфейсу, протоколи тестування, детальні описи перевірки чи інші матеріали, що підтверджували б невідповідність.
Замовник обмежився загальними фразами на кшталт "Відсутня така можливість в запропонованому", без надання фактичних даних чи посилань на конкретні результати тестування, проведеного в період з 12.11.2025 по 13.11.2025 року.
Це робить рішення про відхилення необґрунтованим та таким, що не відповідає принципам прозорості та об'єктивності, передбаченим статтею 5 Закону.
Тендерна документація закупівлі не містила чітких підстав та порядку відхилення тендерної пропозиції за "результатами" такої перевірки (тестування) програмного забезпечення.

Скаржником належним чином надано документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам технічної специфікації Замовника. Зокрема, у складі тендерної пропозиції Скаржника надано файл №41 «Технічна частина Підгайці.pdf», який містить детальний опис технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, включаючи електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал. Біологія 7 клас», «Дидактичний мультимедійний матеріал. Біологія 8 клас» та «Дидактичний мультимедійний матеріал. Фізика 8 клас». Цей документ повністю відповідає вимогам Додатку №2 до тендерної документації, де вказано на необхідність наявності функціоналу для організації навчання, у тому числі в умовах обмеженого доступу (наприклад, «навчання в укритті»). Крім того, надано файл №16 «Висновок СЕЕ ПЗ Електронний засіб навчального призначення Дидактичний мультимедійний матеріал.pdf», який є висновком санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує відповідність ПЗ нормам безпеки та якості для використання в освітньому процесі, включаючи дистанційні формати.
Скаржник надав Замовнику доступ до програмного комплексу для тестування. У складі тендерної пропозиції надано файл №33 «Лист про демонтстрацію.pdf», де Скаржник підтверджує готовність надати доступ до тестування програмного забезпечення в онлайн-режимі через мережу Інтернет. Замовник підтвердив проведення тестування в період з 12.11.2025 по 13.11.2025 року, однак у Протоколі №144 міститься недостовірна інформація про нібито відсутність функціоналу «навчання в укритті» та інших функціоналів. Скаржник стверджує, що такий функціонал наявний і реалізований через офлайн-режим доступу до матеріалів (завантаження контенту для використання без інтернету), що підтверджується наданими доказами:
o Файл №27 «Інформація про код доступу.pdf» містить код доступу до результатів державної реєстрації (325799107254), що дозволяє перевірити автентичність ПЗ.
o Файл №37 «АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ Підгайці.pdf» від виробника ТОВ «ФЛЕКС РЕАЛІТІ» підтверджує, що ПЗ включає офлайн-доступ до навчальних матеріалів, таких як відео, ігри, тести та VR-експерименти, які можуть використовуватися в умовах обмеженого доступу (укриття).
o Файл №21 «Лист-згода з технічними характеристиками.pdf» підтверджує згоду з технічними вимогами, включаючи можливість офлайн-навчання.
o Файл №36 «Гарантійний лист про походження товару.pdf» гарантує походження та відповідність ПЗ, включаючи функціонал для автономного використання.
o Файл №26 «Довідка про виконання аналогічного договору.pdf» підтверджує досвід Скаржника в постачанні аналогічного ПЗ, де функціонал «навчання в укритті» був реалізований. Твердження Замовника про відсутність функціоналу не відповідає дійсності, оскільки ПЗ AR Book підтримує завантаження матеріалів для офлайн-використання, що еквівалентно «навчанню в укритті» (без інтернету). Докази: скріншоти інтерфейсу ПЗ (додаються як Додаток 4), де видно опцію завантаження контенту для Біології 7,8 клас та Фізики 8 клас (наприклад, MP4-файли для демонстрації тем, як вказано в технічній частині: не менше 10 файлів для кожної теми, з можливістю офлайн-перегляду). Детальний опис реалізації функціоналу «навчання в укритті» вказано в файлі №41, стор. 9-10, 16-17: синхронізований перегляд, управління в реальному часі, індивідуальне через навушники, офлайн-доступ, підтримка ОС (Android, Windows, iOS).

2. Щодо підтвердження недостовірності тверджень Замовника щодо відсутності функціоналу у запропоновано товару згідно предмету закупівлі:

Скаржник підтверджує, що запропонований ним товар повністю відповідає вимогам Технічного завдання і містить весь необхідний функціонал:
Програмний комплекс "AR Book", запропонований Скаржником, має весь необхідний функціонал, передбачений тендерною документацією.
Зокрема, він містить функціонал «навчання в укритті», який реалізується через синхронізований перегляд навчального контенту.
Вчитель запускає навчальне відео зі свого пристрою, після чого вміст автоматично транслюється на персональні пристрої учнів.
Учні можуть приєднатися до синхронного перегляду за кодом, через QR-код, за посиланням або через особистий кабінет.
Управління контентом відбувається в реальному часі: вчитель контролює перемикання, паузу та перехід до наступних елементів, з миттєвим відображенням на пристроях учнів.
Індивідуальне сприйняття забезпечується через навушники для зменшення шуму та дотримання правил безпеки.
Функціонал «Тести» дозволяє проходження тестових завдань учнями як у класі для закріплення знань, так і вдома для самоперевірки.
Результати та оцінки зберігаються з можливістю аналізу прогресу кожного учня.
Тести включають типи: одна правильна відповідь, кілька правильних, встановлення відповідності, відкрите питання, відповідь малюнком.
Можна обмежувати тести в часі, налаштовувати автоматичний підрахунок балів, різні варіанти відповідей для протидії списуванню.
Функціонал «Домашні завдання» дозволяє створення та керування завданнями в особистому кабінеті вчителя.
Інтерфейс для призначення завдань учням з контролем термінів виконання.
Екран для учнів з фільтрацією за статусами: нові, виконані, прострочені.
Вчитель має доступ до результатів у журналі, включаючи оцінки та статус опрацювання матеріалу.
Функціонал «Журнал» забезпечує автоматичне виставлення оцінок після виконання тестових чи домашніх завдань.
Можливість перегляду оцінок за розділами та по кожному учню для повної картини досягнень.
Функціонал «Особисті кабінети учнів: нагородження та мотивація» реалізує автоматичне нагородження дипломами, грамотами, подяками.
Функціонал додавання власного матеріалу дозволяє вчителю завантажувати файли до 5 ГБ в особистий кабінет.
Можна створювати модулі, уроки, тести, проєкти, лабораторні роботи.
Доступні інтерактивні підручники, тренажери, посібники для використання та поширення.
Платформа містить понад 50 000 готових матеріалів для всіх предметів та класів.
Функціонал автоматичного генерування плану уроку за допомогою штучного інтелекту реалізовано через AI-помічника.
Достатньо вказати тривалість, тему та фокус уваги для генерації плану.
Функціонал щомісячних навчально-розважальних ігор «QUIZ» з рейтинговою системою включає три раунди з шістьма питаннями різної складності.
Функціонал містить відеоматеріали у форматі MP4 (не менше 12) для підготовки до кожної гри «QUIZ».
Скаржник має наявний позитивний досвід виконання аналогічних закупівель щодо подібних технічних завдань та функціоналів.
Наприклад, успішно виконано договір №23/06/25-1 від 23.06.2025 з Відділом освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області.
У цьому договорі надано електронні засоби навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти, код ДК 021:2015 48190000-6, на суму 402 850 грн.(договір додається).
Замовник підтвердив відповідність запропонованого програмного комплексу технічним вимогам без зауважень. Нижче Скаржник наводить документальне підтвердження функціоналу:
«Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас AR Book, який є предметом закупівлі UA-2025-10-29-006610-a

1. Містить функціонал «навчання в укритті», що реалізується наступним чином:
● синхронізований перегляд навчального контенту: під час перебування класу в укриті: вчитель запускає навчальне відео зі свого пристрою. Після запуску вміст автоматично транслюється на персональні пристрої учнів (планшети, ноутбуки тощо);
Вчитель може запустити контент з синхронізацією, а учень приєднатися до синхронного перегляду з телефона, планшета чи іншого пристрою у такі способи: за кодом, через QR-код, за посиланням, або зареєструватися в системі та в кабінеті Учня отримати сповіщення. У AR Book цей функціонал повністю реалізований і має такий вигляд:

для синхронного перегляду навчального контенту необхідно запустити з синхронізацією (скрін - нижче)

можливості для приєднання учнів (скрін - нижче)



приєднані учні відображаються на панелі зліва (скрін - нижче)

● управління контентом в реальному часі: перемикання відео, пауза, перехід до наступного сюжету чи слайду здійснюється централізовано вчителем, а всі зміни відображаються миттєво на пристроях учнів; (скрін - нижче)




● індивідуальне сприйняття через навушники, для зменшення шуму та дотримання правил безпеки в укриттях, перегляд відео здійснюється в навушниках, що використовуються кожним учнем індивідуально.
AR Book можна використовувати на будь-якому пристрої, в тому числі, але не обмежуючись, на телефоні, на планшеті - що само собою забезпечує індивідуальне сприйняття контенту (в тому числі, відео) через навушники.

Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1adE9_uNIM4e86xFsCOFuwTnSU626W6_m/view
2. Містить функціонал «Тести»:
- функціонал проходження тестових завдань учнями як у класі (для закріплення та перевірки знань), так і вдома (для самоперевірки та підготовки до контролю знань);
- збереження результатів та оцінок за виконання учнями тестових завдань та контрольних робіт з можливістю подальшого аналізу прогресу кожного учня.

На освітній платформі «AR Book» реалізовано функціонал створення та проходження (проведення) тестування. Для цього вчитель чи адміністратор може створювати та використовувати різні типи тестів - 1) Одна правильна відповідь, 2) Кілька правильних відповідей 3) Поставити відповідність 4) Відкрите питання 5) Відповідь малюнком!
Підготовчі та контрольні тести можна:
- обмежити в часі,
- налаштувати автоматичний підрахунок балів за кожне завдання
- налаштувати різні варіанти відповідей для всіх студентів (протидія списуванню)
- автоматично запрошувати авторизованих учнів або запрошувати учнів як гостей
- переглядати відповіді студентів в режимі “real time”
- всі тести можна об'єднати та геймифікувати в цікаву гру-змагання між студентами!
- показувати правильні відповіді учням або ні.
Вся статистика проходження тестів виводиться в зрозумілий дашборд!








Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням:
Перевірка знань, тому НЕ показуємо правильні відповіді: https://drive.google.com/file/d/1WWt2Y8-ZWjKuYxLV34ZGGFNcdTCnLdlJ/view?usp=drive_link
Самоперевірка та підготовка, тому показуємо правильні відповіді: https://drive.google.com/file/d/1WWt2Y8-ZWjKuYxLV34ZGGFNcdTCnLdlJ/view?usp=drive_link
Збереження результатів та оцінок за виконання учнями тестових завдань та контрольних робіт з можливістю подальшого аналізу прогресу кожного учня:
https://drive.google.com/file/d/1_R0Xw_P3Cnm1lTHdgaqbCVJ-TBXxCY1u/view?usp=drive_link
3. Містить функціонал «Домашні завдання»:
• створення та керування домашніми завданнями в особистому кабінеті вчителя



• інтерфейс призначення домашніх завдань учням у вибраному класі з можливістю контролю термінів виконання.

• екран перегляду та виконання завдань для учнів із фільтрацією за статусами («нові», «виконані», «прострочені»)


• доступ вчителя до перегляду результатів у журналі, включно з оцінками за тестові завдання та статусом опрацювання матеріалу (перегляд відео)


Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням:
створення та керування домашніми завданнями в особистому кабінеті вчителя: https://drive.google.com/file/d/1m3el3u5B8YxBabUa4axyhDOKOGz6jAfc/view?usp=drive_link
інтерфейс призначення домашніх завдань учням у вибраному класі з можливістю контролю термінів виконання:
https://drive.google.com/file/d/1FTmh83SGb6RHGplipBdB-gPhtJBU8vvT/view?usp=drive_link
екран перегляду та виконання завдань для учнів із фільтрацією за статусами («нові», «виконані», «прострочені»):
https://drive.google.com/file/d/1Xvhwst3Q-fMJFt6XWUp4qtAFUUVXgvJv/view?usp=drive_link
доступ вчителя до перегляду результатів у журналі, включно з оцінками за тестові завдання та статусом опрацювання матеріалу (перегляд відео):
https://drive.google.com/file/d/1PTDH7CSETB0xDtnoRG3yqq-FZ9bQilZU/view?usp=drive_link

4. Містить функціонал «Журнал»
• автоматичне виставлення оцінок та балів у журнал після виконання учнем тестових, контрольних або домашніх завдань
• перегляд оцінок і балів за тестові завдання та контрольні роботи в межах обраного розділу
• перегляд оцінок і балів за домашні завдання по кожному учню для формування повної картини навчальних досягнень

Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням:
автоматичне виставлення оцінок та балів у журнал після виконання учнем тестових, контрольних або домашніх завдань:
https://drive.google.com/file/d/1KdyiEGN-PZ04DkQWnidWy93jiC0tAKaJ/view?usp=drive_link
перегляд оцінок і балів за тестові завдання та контрольні роботи в межах обраного розділу: https://drive.google.com/file/d/10UMaO4iRhkkIM-_IqDbDPwSIEqgx-bdM/view?usp=drive_link
перегляд оцінок і балів за домашні завдання по кожному учню для формування повної картини навчальних досягнень:
https://drive.google.com/file/d/1OnOTv_4-zJ6znyF_gnAebuUlfv50t6iQ/view?usp=drive_link

5. Містить функціонал «Особисті кабінети учнів: нагородження та мотивація», реалізовано функціонал автоматичного нагородження учнів: дипломи, грамоти,подяки
Крім сертифікатів, дипломів, грамот та подяк, на платформі AR Book реалізовано систему гейміфікації, що сприяє підвищенню мотивації учнів до навчання. Кожен учень має власний особистий кабінет із персональним персонажем, який розвивається відповідно до навчальних досягнень користувача. Учні отримують значки досягнень, монети та нагороди за успішне виконання завдань і проходження навчальних матеріалів. Накопичені нагороди можна використати для розвитку свого персонажа, що створює ефект ігрового прогресу та підвищує залученість. Система автоматично фіксує прогрес навчання.
.



Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням:
Нагородження та мотивація:
https://drive.google.com/file/d/1NMnwLc88-o_OmnHVqNLmNkDB7InY10-c/view?usp=drive_link

6. Можливість додавати власний матеріал до уроку в особистому кабінеті вчителя обсягом до 500 МБ
На освітній платформі “AR Book” є можливість додавати власний матеріал (презентації, зображення та картинки, відео, PDF файли, зображення 360, картинки для фонів) до конкретної теми уроку чи модуля чи в навчальну програму (КТП) в особистому кабінеті вчителя до 5 ГБ (прибл. 5000 МБ).
А ТАКОЖ:
На освітній платформі “AR Book” вчителі можуть створювати та організовувати всі навчальні матеріали у навчальні програми (КТП) у відповідності до вимог НУШ та МОН, використовувати та редагувати уже готові навчальні програми (КТП). До кожної Навчальної програми можна додавати уже готові матеріали (50+ тис матеріалів) або створювати власні:
- Модулі,
- Уроки та презентації,
- Тести
- Навчальні проєкти,
- Домашні завдання,
- Практичні роботи,
- Лабораторні роботи,
- Контрольні роботи.
До кожного Уроку/Тесту/Завдання вчителі легко можуть додати та підвантажити домашні завдання, тести, тренажери, завдання та додаткові файли!
На освітній платформі “AR Book” вчителі можуть використовувати уже завантажені інтерактивні підручники або додавати власні підручники, тренажери та посібники та використовувати їх разом з усіма інтерактивними матеріалами та ділитись із студентами за посиланням.
На освітній платформі “AR Book” уже є більше 50000 готових матеріалів для всіх предметів (від хімії, біології до захисту України) та класів (навіть для 8 класу НУШ) у відповідності до вимог МОН та НУШ. Також на платформі є курси підвищення кваліфікації для вчителів з кредитами ЄКТС та курси і тренажери для студентів!





Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1uxtXrlGtEfZisKFPa1v7U5Vb4-_3uw-v/view?usp=drive_link

7. Дає можливість автоматичного генерування плану уроку за допомогою штучного інтелекту.
АІ помічник знаходиться на панелі зліва. Для того, щоб згенерувати план уроку, достатньо заповнити декілька полів: тривалість уроку, тема уроку, фокус уваги.



Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1_R00kRRqf1Oc_THROgDFIEcgqWZuThYA/view?usp=drive_link

8. Містить щомісячні навчально-розважальні ігри «QUIZ» з рейтинговою системою, що містять три раунди з шістьма питаннями різного рівня складності в кожному.











Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1Dw6MUSW3MKQy9JYcIKyjVmPUkY-9iV5r/view?usp=drive_link


9. Містить відеоматеріали із зазначеної теми у форматі МP4 (не менше ніж 12) для підготовки до кожної гри «QUIZ»



***
Скаржник додатково готовий надати Органу оскарження можливість самостійного ознайомлення з запропонованим програмним забезпеченням шляхом надання онлайн-доступу до платформи AR Book для перевірки наявності та функціонування всіх заявлених характеристик, включаючи функціонал «навчання в укритті» та інші елементи, описані в тендерній пропозиції. Для організації такого доступу просимо звертатися на електронну пошту finance@arbook.info для термінових звернень, де представники Скаржника оперативно нададуть необхідні логіни, паролі та інструкції для тестування ПЗ в онлайн-режимі. Це дозволить Органу оскарження незалежно переконатися в повній відповідності пропозиції Скаржника вимогам тендерної документації та спростувати недостовірні твердження Замовника про відсутність функціоналу.
***


На підставі наведеного вище, Замовник порушив принципи недискримінації та максимальної економії (стаття 5 Закону), оскільки пропозиція Скаржника є найвигіднішою (183 600,00 грн.), а відхилення базується на недостовірних твердженнях. Тестування проводилося, але Протокол містить суб'єктивні висновки без обґрунтованих доказів невідповідності. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також, учасник - Скаржник запропонував ціну «183 600,00 грн. з пдв» під час аукціону для предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 48190000-6 — Пакети освітнього програмного забезпечення, яка найбільше зберігає відсотків бюджету Замовника відносно очікуваної вартості, та при цьому безпідставно відхиливши її Замовник порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель.

Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії. Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження