• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Послуги з реагування на сигнал «ТРИВОГА» групами реагування для Рівненської дирекції)

Торги не відбулися

148 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 740.00 UAH
Період оскарження: 30.10.2018 14:45 - 15.11.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 060effb2fc2a462aa9e518a037978895
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-30-001311-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Файл додано.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Щодо включення вимог поняття «спеціалізований транспортний засіб» повідомляємо наступне Закон України «Охоронну діяльність» не використовує формулюванням спеціалізований транспортний засіб. Статтею 9 Законі України «Про охоронну діяльність» (далі – Закон) зазначено, що суб'єкт охоронної діяльності має право у своїй роботі використовувати транспорт реагування. Відповідно до Закону транспорт реагування це транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Відповідно до вимог Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (далі – ліцензійні умови). Із використанням транспорту реагування здійснюється охорона небезпечних і цінних вантажів під час їх перевезення автомобільним транспортом здійснюється з використанням (п. 9 Ліцензійних умов). Згідно п 19 Ліцензійних умов у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує, зокрема, наявність транспорту реагування. Так згідно Додатку 3 та Додатку 4 тендерної документації учасник має надати «діючу ліцензію на провадження охоронної діяльності, або інформацію у довільній формі з посиланням на відомості щодо її отримання, якщо такі відомості містяться в відкритому доступі». Щодо підтвердження наявність обладнання та матеріально-технічної бази у відповідності до статті 16, то Замовник самостійно визначає спосіб підтвердження та вимоги до постачальників. Вважаємо, що визначені вимоги не є дискримінаційними, та не порушують права потенційних учасників. 2. Щодо вимоги наявності транспорту реагування які учасник не планує використовувати або залучати для надання аналогічних послуг для ПАТ «Укрпошта», окрім як за договором, що буде укладений за процедурою відкритих торгів на умовах цієї тендерної документації для забезпечення роботи груп мобільного реагування: Наразі ПАТ «Укрпошта» було оголошено 24 закупівлі для різних регіонів України. Дана вимога передбачає, що постачальники підтвердять матеріально-технічну базу в кожній області окремо. Тобто транспорт, що підтверджує наявність матеріально-технічної бази у Київській області, не може одночасно підтверджувати матеріально-технічну базу для Львівської області. 3. Щодо включення вимоги про надання підтверджень щодо наявності дозвільних документів. Відповідно до ч. 3 ст. 91 Цивільного кодексу України юридична особа може здійснювати окремі види діяльності, перелік яких встановлюється законом, після одержання нею спеціального дозволу (ліцензії). Статтею 227. Цивільного кодексу України встановлено, що правочин юридичної особи, вчинений нею без відповідного дозволу (ліцензії), може бути визнаний судом недійсним. Якщо юридична особа ввела другу сторону в оману щодо свого права на вчинення такого правочину, вона зобов'язана відшкодувати їй моральну шкоду, завдану таким правочином. Згідно зі статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Стаття 36. учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Крім іншого статтею 9 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги ліцензійних умов відповідного виду господарської діяльності. За провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, без ліцензії чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування посадові особи суб’єктів господарювання несуть адміністративну відповідальність, передбачену Кодексом України про адміністративні правопорушення (ст. 20 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»). З огляду на викладене обов’язок учасника та переможця торгів щодо наявності всіх дозвільних документів на провадження охоронної діяльності, а також дотримання вимог чинного законодавства та Ліцензійних умов є обов’язком учасника (переможці торгів), за порушення якого останній несе відповідальність особисто. В той самий час відсутність зазначеної вимоги не може дискримінувати або обмежувати участь потенційних учасників, тому не бачимо підстав для задоволення вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: b7a42dc4d589408a871cb78cea2efce8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-30-001311-c.b1
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації, учасники у складі своєї пропозиції мають надати документальне підтвердження щодо наявності: - не менше 10 спеціалізованих транспортних засобів - не менше 20 кваліфікованих охоронників , що мають дозвіл на травматичну зброю. Дані вимоги є дискримінаційними та суттєво звужують коло потенційних учасників, оскільки ні ЗУ "Про охоронну діяльність", ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності не передбачено зобов'язання суб'єкта охоронної діяльності мати визначену кількість автотранспорту та працівників. Виходячи з вказаного, вимагаємо виключити дані вимоги з тенденої документації як такі, що порушують ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідності до ст. 16 Кваліфікаційні критерії Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від Учасника документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявності обладнання та матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи, що об’єкти реагування знаходяться по територій області, необхідно розуміти чи зможе Учасник забезпечити надійне виконання умов договору. В той самий час ми зацікавлені в максимальній конкуренції серед учасників торгів, тому нами було переглянутао мінімально необхідну кількість нетранспортних засобів. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено