-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Система зберігання даних тип 2
Завершена
64 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 640 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 640 000.00 UAH
Період оскарження:
14.09.2018 15:20 - 12.10.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА на рішення по процедурі відкритих торгів Відкриті торги з публікацією англійською мовоюна закупівлю «Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 (Система зберігання даних тип 2)»
Номер:
bbe70b0be01b454598311b6ebd5e76ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-14-002366-c.b3
Назва:
СКАРГА на рішення по процедурі відкритих торгів Відкриті торги з публікацією англійською мовоюна закупівлю «Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 (Система зберігання даних тип 2)»
Скарга:
Державна фіскальна служба України (далі – Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю «Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 (Система зберігання даних тип 2)», ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-14-002366-c (далі – Процедура закупівлі). Процедура закупівлі проводиться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Очікувана вартість закупівлі, згідно оголошення UA-2018-09-14-002366-c, становить 64000000,00 грн. з ПДВ грн. Процедура закупівлі проводиться з урахуванням положень ч. 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон).
В результаті завершення строку відведеного на подання тендерних пропозицій, пропозиції були подані від наступних учасників:
Учасник Рішення
ТОВ "ЕсАй БІС" Відхилено
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" Відхилено
Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон Допущено до аукціону о
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» Допущено до аукціону
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" Відхилено
У відповідності з ч. 5 ст. 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Рішенням тендерного комітету від 09.11.2018 року (протокол розгляду тендерних пропозицій №731) (далі по тексту – Рішення) Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" (надалі – Скаржник, ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ") та інших учасників і допущено до оцінки - Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон та ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР». Зазначене рішення оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 09.11.2018 року.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" не погоджується з рішенням Замовника від 09.11.2018 року (протокол розгляду тендерних пропозицій №731) (надалі – Протокол №731).
Пов'язані документи:
Учасник
- ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.PDF 14.11.2018 23:42
- СКАРГА.PDF 14.11.2018 23:42
- Лист ДФС щодо прискорення розгляду скарги 16.11.2018 13:02
- Рішення від 19.11.2018 № 11782.pdf 19.11.2018 18:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.11.2018 23:42
Опис причини скасування:
Скасування скарги учасником процедури закупівлі, ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", на підставі Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
16.11.2018 15:52
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.11.2018 18:06
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно терміну постачання
Номер:
0dd809466ff44a11b5f874f6a4ff983c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-14-002366-c.a1
Назва:
Стосовно терміну постачання
Вимога:
Шановний Замовнику,
п. 4.4. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ визначений термін постачання обладнання - До 14.12.2018.
При тому умовами тендеру визначена дата процедння аукціону - Початок аукціону: 21 листопада 2018 13:51.
Ці дати розділяє 23 дні.
За чинними нормами законодавства розгляд пропозиції кожного учасника може тривати до 5 днів, процес укладання договору до 20 днів.
Обладнання, що є предметом закупівлі, в подібній комплектації є замовним, виробляється під конкренте замовлення, на складах в Україні не знаходиться. Зазвичай термін постачання складає від 50 днів.
Таким чином, для виконання зобов*язань переможець закупівлі не матиме часу, що не відповідає принципам здійснення закупівель, встановленим ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та меті цього закону.
На підставі ст.ст. 3, 5, 22 Закону України "Про публічні закупівлі" прошу встановити термін постачання такий, що відповідатиме вимогам Закону, а саме 60 календарних днів з дати укладання договору на закупівлю.
Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2018 14:45
Вирішення:
Дата і час проведення електронного аукціону визначається електронною системою закупівель автоматично з урахуванням максимального строку розгляду тендерних пропозицій, що складає 20 робочих дні згідно вимог частини п’ятої статті 28 Закону.
Після опублікування результатів розгляду тендерних пропозицій учасників, що планується зробити в найкоротший строк, дата і час проведення електронного аукціону будуть автоматично перенесено згідно вимог абзацу другого частини п’ятої статті 28 Закону.
Строк поставки товару вимогами Закону не регламентується, і визначений пунктом 5.1. проекту договору, наведеного в Додатку 5 до тендерної документації, при цьому учасник закупівлі повинен надати письмову згоду із зазначеним проектом договору.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на дії Замовника.
Номер:
9b92f4fd8c014f5d9841c0fc336910a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-14-002366-c.b2
Назва:
Скарга на дії Замовника.
Скарга:
14 вересня 2018 року Державною фіскальною службою (далі – Замовник) було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: № UA-2018-09-14-002366-c, предмет закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 (Система зберігання даних тип 2)».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Енглер» (скорочена назва ТОВ «НВП Енглер») (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у зазначеній закупівлі.
За результатами вивчення тендерної документації (надалі – ТД) потенційним Учасником, а саме Скаржником, виявлено ряд вимог ТД, які унеможливлюють подання конкурентоспроможної тендерної пропозиції через відсутність аналогічного обладнання та програмного забезпечення тому, яке описане в ТД. Ця скарга містить описання цих вимог, які вказують на порушення Замовником Закону України “Про публічні закупівлі” (далі по тексту – Закон).
Підстава подання скарги:
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями/діями Замовника, а саме:
- дії Замовника під час складання тендерної документації є такими, що порушують права та інтереси Скаржника, звужують конкуренцію та можливість подання пропозицій, які не контролюються виробниками чи унікальними/ексклюзивними постачальниками в Україну техніки та програмного забезпечення певного виробника;
- наявні дії Замовника, що порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
Як вбачається Додатком 4 тендерної документації, предметом закупівлі є :
№ Назва
1 Система зберігання даних Тип 2 - IBM Storwize 7000 Gen2 або еквівалент
2 Дискова система зберігання даних
3 Модуль(-і) розширення для дискової система зберігання даних
Повідомляємо, що вимоги, викладені у Додатку 4 до ТД щодо системи зберігання даних та програмного забезпечення для нього, характерні тільки для одного виробника - IBM, в той час як аналогічні системи зберігання даних та програмне забезпечення виробляються багатьма всесвітньо визнаними компаніями.
Строками п.1.8 та іншими, таблиці п. 4 «Вимоги до складових Системи зберігання даних тип 1.», Додатку 4, ТД встановлюються дискримінаційні вимоги, яким відповідає система зберігання даних і програмне забезпечення тільки одного виробника - ІВМ.
Наприклад:
1. вимоги п. 1.1., 1.3., 1.8, 2.5 «Максимальний розмір тому в межах системи не менше 256 Терабайт», «Відсутність вимог по мінімальній кількості встановлених дисків для забезпечення працездатності дискового простору.», «підтримка можливості прямого підключення до цільових систем (серверів );», «побудова кластерних систем з існуючим комплексом зберігання даних або віртуалізація існуючих СЗД замовника, зазначених у розділі 2 «Опис поточної конфігурації серверного комплексу Замовника»;», «підтримка технологій віддаленого дзеркалювання з існуючими СЗД Замовника, зазначених у розділі 2 «Опис поточної конфігурації серверного комплексу Замовника» або їх віртуалізація та забезпечення реплікації засобами обладнання, що постачається;», «можливість рознесення не менше двох пар контролерів системи між шафами в межах будівлі на відстань до 100 метрів;», «Підтримка не менше 60-ти носіїв при використанні формфактору 3.5’’ та розміром не більше ніж в 5 юнітів серверної шафи.», «наявність функціоналу стискання даних на блочному рівні в онлайн режимі до моменту запису на диски або функціоналу, що забезпечує альтернативне стискання загального об’єму (у випадку використання функціоналом стискання основного ресурсу процесора СЗД – система повинна комплектуватись додатковими процесорами\ядрами\апаратними ресурсами);», «наявність повноцінного функціоналу копіювання та створення флеш-копій/миттєвих знімків в базовій конфігурації. Створення тонких, стиснутих, дзеркальних та багаторівневих томів та їх конвертація в режимі реального часу, незалежно від фізичного розташування об’єму (будь то внутрішні носії систем збереження даних чи зовнішні системи збереження даних), наявність функціоналу локального дзеркалювання та можливість використання дзеркала для міграції, конвертації, переміщення, стиснення тому в межах системи;», «повноцінна підтримка VMWare VVOL, Microsoft ODX та NDVM (Non-Disruptive Volume Move);» та ін. які безпосередньо вказують на технології і назви, які належать IBM, а саме:
1) NDVM (Non-Disruptive Volume Move) (https://books.google.com.ua/books?id=xYdZDwAAQBAJ&pg=PA128&lpg=PA128&dq=NDVM+(Non-Disruptive+Volume+Move)&source=bl&ots=2lP9TeNOIJ&sig=EPGuzbLRoNP9aFDxgz3wWCIudBo&hl=ru&sa=X&ved=2ahUKEwjwz83Qyd3dAhWFjCwKHVMnD9kQ6AEwA3oECAUQAQ#v=onepage&q=NDVM%20(Non-Disruptive%20Volume%20Move)&f=false, https://www.ibm.com/support/knowledgecenter/en/ST2HTZ_1.1.0/com.ibm.vflashsystem840.1.1.doc/svc_migratevdiskiogrpscli_42lens.html - копія додана до скарги)
2) Flash Copy – наявність повноцінного функціоналу копіювання та створення флеш-копій/миттєвих знімків в базовій конфігурації (https://www.ibm.com/support/knowledgecenter/en/SSLTBW_2.3.0/com.ibm.zos.v2r3.antg000/flover.htm, та https://www.ibm.com/support/knowledgecenter/en/SSLTBW_2.3.0/com.ibm.zos.v2r3.antg000/iimgchp.htm - копія додана до скарги)
в той час як в продукції інших виробників використовуються інші технологічні рішення без втрати загальної продуктивності.
2. У Додатку 4 ТД є вимога:
«Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або його офіційного представництва на території України, щодо партнерських відносин з Учасником (не нижче Gold Business Partner), які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro (документальне підтвердження надається лише якщо Учасник не є безпосередньо виробником обладнання).»,
але статус «Gold Business Partner» мають тільки партнери компанії ІВМ серед виробників систем зберігання даних (http://channel4it.com/publications/Novyy-partnerskiy-status-Gold-Business-Partner-ot-IBM-24843.html# - копія додана до скарги)
Стосовно порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне –
Згідно преамбули Закону, метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 3 Закону до принципів здійснення закупівель віднесено добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на викладене наголошуємо, що Замовником при прийнятті рішення про незадоволення вимог, при формуванні технічних вимог тендерної документації з обмеженням конкуренції порушено зазначені вище норми Закону та фундаментальні принципи останнього.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону вимагаємо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Розгляд скарги здійснити за участі представника (-ів) Скаржника;
3. Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації.
4 У разі неможливості привести ТД у відповідність до положень Закону України “Про публічні закупівлі”, рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язати Замовника відмінити закупівлю UA-2018-09-14-002366-c.
Додаток:
1. Копія платіжного доручення від “11” жовтня 2018 року № 3224 з відмітками банку.
2. Роздруківки з сайтів на підтвердження інформації.
Директор Гречишкін Ю. В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника_UA-2018-09-14-002366-c.pdf 11.10.2018 22:43
- Додатки до скарги.pdf 11.10.2018 22:43
- Оплата за подання скарги_платіжне доручення №3224 від 11.10.2018 р..pdf 11.10.2018 22:43
- Рішення від 17.10.2018 № 10623.pdf 17.10.2018 19:41
- про перенесення розгляду скарги № UA-2018-09-14-002366-c.pdf 25.10.2018 18:04
- Рішення від 26.10.2018 № 10989.pdf 29.10.2018 15:50
- Пояснення ДФС по суті скарги 23.10.2018 18:59
- Супровідний лист до пояснень ДФС 23.10.2018 18:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.10.2018 22:44
Опис причини скасування:
Скасування скарги потенційним Учасником/Скаржником на підставі Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.10.2018 10:03
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
29.10.2018 15:50