• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Шприцеві насоси ДК 021:2015: 33194110-0 «Інфузійні насоси» Код НК 031:2024- Z12030302 Шприцеві насоси

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 11 днів назад

151 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 27.10.2025 21:40 - 01.11.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника та неправомірне визначення переможця

Номер: 7ed8dec38da4442faf20ab03b8e55a7d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-27-016220-a.c2
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника та неправомірне визначення переможця
Скарга:
Рішенням уповноваженої особи, яке оформлене протоколом №214 від 01.12.2025р., відхилив тендерну пропозицію Скаржника посилаючись на абзац 5 п.п.1 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМ України №1178 від 12.10.2022р. (надалі по тексту – Особливості). Як наслідок, відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 02.12.2025р. №215, наступний учасник - ТОВ «ХЛР» визнано переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір. Скаржник, як учасник торгів, ознайомившись з Протоколами №214 від 01.12.2025р. та №215 від 02.12.2025р. вважає, що Замовник дискваліфікував Скаржника та визнав переможцем іншого учасника через необʼєктивні умови оцінки тендерної пропозиції Скаржника, прийнятим рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника у вигляді неотриманого доходу в результаті порушення Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель, а саме вимог ст. 5 Закону щодо принципів проведення публічних закупівель виходячи з наступного: 1. Замовник вже відхиляв пропозицію Скаржника. 07.11.2025р. Замовник протоколом №202 відхилив тендерну пропозицію Скаржника посилаючись на п.п.2 п.44 Особливостей, зазначивши наступні невідповідності: - не надано документ що засвідчує інформацію про кількісні характеристики предмета закупівлі та назву товару (зазначається назва саме того товару, який пропонується Учасником), у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних Учасника у разі обрання його переможцем процедури закупівлі. - у Додатку 2 до Тендерної документації не зазначено назву товару, який пропонується Учасником. Інших невідповідностей у протоколі не вказано. 2. Скаржник оскаржував рішення Замовника Не погоджуючись з прийнятим Замовником рішенням від 07.11.2025р. про відхилення пропозиції Скаржника, 12.11.2025р. Скаржник звернувся зі скаргою до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. За результатами розгляду скарги, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 21.11.2025р. прийняла рішення №17343-р/пк-пз, яким зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі наступного учасника. 3. Замовник повторно протиправно відхилив пропозицію Скаржника 01.12.2025р. в протоколі №214 відхилення тендерної пропозиції Скаржника зазначено, що Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП СЕМИЛЄТОВ НАЗАР ІГОРОВИЧ у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 5 робочих днів до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій та о 16год. 10 хв. 28.11.2025р. розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, і відхилив її на підставі абзац 5 п.п.1 п.44 Особливостей. 3.1. Але Замовник вже розглядав цю ж тендерну пропозицію Скаржника і відхилив її 07.11.2025р. протоколом №202 посилаючись на іншу законодавчу підставу: п.п.2 п.44 Особливостей. Таким чином, за результатами розгляду однієї і тієї ж тендерної пропозиції Скаржника, Замовником, в прийнятих рішеннях (протоколах) вказано різні невідповідності тендерної пропозиції та різні законодавчі підстави для відхилення пропозиції Скаржника. 3.2. Замовник порушив строки розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Частиною 10 ст. 29. Закону встановлено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 67 Особливостей визначено, що розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 цих особливостей. Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийняте 21.11.2025р., таким чином строк у 5 робочих днів розгляду тендерної пропозиції спливав 28.11.2025р. Приписами п.43. Особливостей передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, Замовник мав розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не пізніше 26.11.2025р., проте розмістив його 28.11.2025р., чим порушив вимоги п.43 Особливостей. 4. Замовник в прийнятому рішенні не зазначив умови тендерної документації, яким не відповідає пропозиція Скаржника. Пунктом 46 Особливостей передбачено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Дата розгляду скарги: 17.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.12.2025 14:08
Автор: ФОП СЕМИЛЄТОВ НАЗАР ІГОРОВИЧ, Назар Семилєтов 380675694977 semletnaz@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f82f962be0f947a8aafd105dd2c384d1
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 3. Замовник повторно протиправно відхилив пропозицію Скаржника

01.12.2025р. в протоколі №214 відхилення тендерної пропозиції Скаржника зазначено, що Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП СЕМИЛЄТОВ НАЗАР ІГОРОВИЧ у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 5 робочих днів до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій та о 16год. 10 хв. 28.11.2025р. розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, і відхилив її на підставі абзац 5 п.п.1 п.44 Особливостей.
3.1. Але Замовник вже розглядав цю ж тендерну пропозицію Скаржника і відхилив її 07.11.2025р. протоколом №202 посилаючись на іншу законодавчу підставу: п.п.2 п.44 Особливостей.
Таким чином, за результатами розгляду однієї і тієї ж тендерної пропозиції Скаржника, Замовником, в прийнятих рішеннях (протоколах) вказано різні невідповідності тендерної пропозиції та різні законодавчі підстави для відхилення пропозиції Скаржника.
3.2. Замовник порушив строки розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Частиною 10 ст. 29. Закону встановлено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Пунктом 67 Особливостей визначено, що розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 цих особливостей.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийняте 21.11.2025р., таким чином строк у 5 робочих днів розгляду тендерної пропозиції спливав 28.11.2025р.
Приписами п.43. Особливостей передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, Замовник мав розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не пізніше 26.11.2025р., проте розмістив його 28.11.2025р., чим порушив вимоги п.43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження

Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника та неправомірне визначення переможця

Номер: d097637329ff4228a91b251a60a9d81d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-27-016220-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника та неправомірне визначення переможця
Скарга:
Рішенням уповноваженої особи, яке оформлене протоколом №202 від 07.11.2025р., відхилив тендерну пропозицію Скаржника посилаючись на п.п.2 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМ України №1178 від 12.10.2022р. Скаржник, як учасник торгів, ознайомившись з Протоколами №202 від 07.11.2025р. та №206 від 11.11.2025р. вважає, що Замовник дискваліфікував Скаржника та визнав переможцем іншого учасника через необʼєктивні умови оцінки тендерної пропозиції Скаржника, прийнятим рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника у вигляді неотриманого доходу в результаті порушення Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель. Пунктом 43 Особливостей передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, Замовник повинен був надати Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.11.2025 16:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.11.2025 18:24
Дата виконання рішення Замовником: 28.11.2025 15:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Антимонопольного комітету № 17343-р/пк-пз від 21.11.2025 року по закупівлі - UA-2025-10-27-016220-a "ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Шприцеві насоси ДК 021:2015: 33194110-0 "Інфузійні насоси" Код НК 031:2024- Z12030302 Шприцеві насоси" замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Семилєтов Назар Ігорович та рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ХЛР" переможцем процедури протоколом від 28.11.2025 року
Автор: ФОП СЕМИЛЄТОВ НАЗАР ІГОРОВИЧ, Назар Семилєтов 380675694977 semletnaz@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c5b0495885244543abcd0dcbde27d0f5
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції скажника та неправомірне визначення пропозиції переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Закон України «Про державні закупівлі» (надалі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Частиною1 ст.5 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Будь-які рішення щодо закупівель приймаються замовниками з дотриманням мети Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції та принципів, закріплених у статті 5 Закону.

Скаржник, як учасник торгів, ознайомившись з Протоколами №202 від 07.11.2025р. та №206 від 11.11.2025р. вважає, що Замовник дискваліфікував Скаржника та визнав переможцем іншого учасника через необ?єктивні умови оцінки тендерної пропозиції Скаржника, прийнятим рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника у вигляді неотриманого доходу в результаті порушення Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель, а саме вимог ст. 5 Закону щодо принципів проведення публічних закупівель виходячи з наступного:

1. Замовником в протоколі відхилення тендерної пропозиції Скаржника зазначено, що тендерну пропозицію відхилено на підставі п.п.2 п.44 оскільки вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам предмета закупівлі тендерної документації.
Підпунктом 2 п.44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Загальновідомо, що кількісна характеристика — це ознака, яка має числове вираження і може бути виміряна або підрахована. Вона описує об'єкт чи явище за допомогою цифр, наприклад, вага, довжина, кількість сторінок, температура, відсоток або ціна. На відміну від якісної, кількісна характеристика виражається в конкретних одиницях виміру або може бути представлена у відносному значенні (відсотках, частках).
Оголошення про проведення закупівлі містить кількість предмету закупівлі: інфузійний насос 2 штуки та шприцева помпа 2 штуки, що в кількісних характеристиках становить разом 4 штуки.
Як вказано вище, причиною відхилення стало ненадання Скаржником документу, передбаченого п.8 додатку 5 ТД, що засвідчує інформацію про кількісні характеристики.
В складі тендерної пропозиції Скаржником надано тендерну пропозицію за формою згідно Додатку 2, підписаний проект договору згідно Додатку 4, які містять кількість предмету закупівлі: інфузійний насос 2 штуки та шприцева помпа 2 штуки, що в кількісних характеристиках становить разом 4 штуки, що цілком відповідає оголошенню про закупівлю.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження