• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сервери (Сервери)

Завершена

3 181 180.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 905.90 UAH
Період оскарження: 19.10.2018 18:00 - 08.11.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Про кадри

Номер: 0ec5142570d5455aab7c25aaef5fe39b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-19-003425-b.c3
Назва: Про кадри
Вимога:
Шановний Замовнику, Відповідно до Додатку 1: «1.5. довідка учасника у довільній формі з обов’язковою інформацією про наявність сертифікованого/их спеціаліста/ів з інжинірингу, інсталяції або обслуговування обладнання, або програмних продуктів компанії з наданням копій сертифікатів виданих компанією та/або довідка учасника про те, що зазначений(і) подібний(і) чи аналогічний(і) договір(и) включають в себе виконання технічного обслуговування систем на базі обладнання та програмного забезпечення від компанії із зазначенням адрес будівель, де надавалися послуги по вищезазначеному обладнанню» Оскільки наша компанія завжди намагається надати послуги найвищої якості, ми залучаємо до виконання робіт та надання послуг з підтримки безпосередньо спеціалістів виробника та його сервісного центру. Шановний Замовник, ви дійсно заперечуєте проти участі цих найкращих у країні спеціалістів? І які на це аргументи? А яким чином «та/або довідка учасника про те, що зазначений(і) подібний(і) чи аналогічний(і) договір(и) включають в себе виконання технічного обслуговування систем на базі обладнання та програмного забезпечення від компанії із зазначенням адрес будівель, де надавалися послуги по вищезазначеному обладнанню» є аналогом підтвердженій виробником кваліфікації? Ми категорично заперечуємо, що «намальована» участь у проектах свідчить про кваліфікацію персоналу, досвід та участь якого в даних проектах неможливо довести. Тому, вимагаємо викласти вимоги таким чином, як це зазвичай робиться, коли мета – результат, а торги - конкурентні: «1.5.1 Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (підтвердженням кваліфікації є участь у проектах з поставки та налаштування запропонованого обладнання, а також наявність відповідних дійсних професіональних сертифікатів виробника обладнання. 1.5.2 Учасник має право залучати до надання послуг з налаштування та введення в експлуатацію запропонованого обладнання третіх осіб (кваліфікованих спеціалістів чи спеціалізовані організації) на умовах субпідряду. Особи, залучені до надання послуг на умовах субпідряду, повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, які висуваються замовником до учасника згідно пункту 1.5.1»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та триторіальної громади. Керуючись роз"ясненнями Мінекономрозвитку, ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Вимоги, що ви вказали задовольнити не можемо, так як вони не є обгрунтованими. Дякуємо та ласкаво просимо прийняти участь у закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 5b3618e0ce0644de88ea677042050c71
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-19-003425-b.b2
Назва: Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Вельмишановні панове! Уважно вивчивши документацію конкурсних торгів, зокрема Додаток 3 до тендерної документації “Технічна специфікація”, мусимо заявити, що документація містить ряд дискримінаційних вимог, що суттєво обмежують добросовісну конкуренцію між учасниками. Зокрема, опис технічних характеристик предмету закупівлі по лоту 1 містить ряд технічних вимог, які є характерними для обладнання лише одного конкретного виробника, а саме – Cisco. Наприклад: «централізоване ПЗ системи керування та моніторингу серверного обладнання має бути вбудоване у комутатори агрегації, що вимагаються у п.2 або інстальовано на окремих модулях або серверному обладнанні у відмовостійкій конфігурації, з врахуванням всіх необхідних для роботи ліцензій включаючи операційну систему.» Наявність цих вимог робить неможливим участь у торгах інших виробників серверного обладнання, окрім Cisco, що є прямою і беззаперечною дискимінацією. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону вимагаємо внести зміни до тендерної документації, видаливши з неї вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за Ваші зауваження та пропозиції. Разом з тим, повідомляємо, Ваші пропозиції частково враховано та внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо та ласкаво просимо прийняти участь у закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Закон є Закон

Номер: 2870ca30bfbc4762a4c65ff5d12eeb42
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-19-003425-b.c1
Назва: Закон є Закон
Вимога:
Шановний Замовнику, Додаток 3 Тендерної Документації містить дивні вимоги у розділі «Загальні вимоги до структурної схеми апаратного забезпечення»: 1. Представництво. "До розгляду приймаються пропозиції на обладнання від виробників, які мають офіційне представництво в Україні або офіційні сервісні центри на території України. Наявність сервісного центру повинна бути підтверджена виробником обладнання." Хотіли поцікавитись, де саме в Законі «Про публічні Закупівлі» міститься опис такої вимоги? Вимоги до учасника у частині кваліфікаційних вимог, регулюються Статтею 16 Закону. Що стосується вимог до «технічних, якісних та кількісних предметів Закупівлі», то вони вичерпно класифіковані у Статті 22 Закону і стосуються – увага – предмету закупівлі. Що таке «офіційне представництво»? Якою саме статтею Господарського та Податкового кодексу регулюється діяльність "представництва", яке малось на увазі? В Україні діють підприємства, які засновано виробниками продукції. Наприклад, ТОВ «ДЕЛЛ Україна» (ЄДРПОУ 35077983), або ТОВ «ТОВ «Х’юлетт-Пакард Ю.Ей.» (ЄДРПОУ 36529877) - належним чином зареєстровані підприємства, що виконують функції, покладені на них виробником та у відповідності до законодавства України а тако ж є платниками податків. Тому, якщо вже Замовник раптом вирішив висунути вимоги до способу діяльності виробника на території України, що не є його компетенцією взагалі – пропонуємо сформулювати вимогу наступним чином: «Виробник має бути представлений в Україні, та здійснювати діяльність Україні через підприємство, засноване виробником, в якому виробник має 100% статутного капіталу, зареєстрований відповідно до закону України «Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», яке має Індивідуальний Податковий Номер та бути платником ПДВ.» Ось тоді зрозуміло, що Замовник має державницьку позицію і те ж хотів би зрозуміти, через яку саме юридичну особу, платника ПДВ, виробник здійснює свою діяльність в Україні. Але, якщо Замовник мав на увазі саме такий спосіб діяльності, як той що обрала «СІСКО СІСТЕМЗ МЕНЕДЖМЕНТ Б.В», то, мабуть, так і треба було б написати: «вимагаємо, щоб виробник діяв на території України виключно без реєстрації, утворення юридичної особи, та не сплачував податки державі Україна». 2. Про референс-візити «11. З метою підтвердження наданої інформації та якісного виконання аналогічного договору, на етапі кваліфікації, Замовник має право звернутися до Учасника, що надав за результатами оцінки найкращу цінову пропозицію з вимогою організувати реферес-візит до конрагента, яким надано лист відгук. Учасник повинен забезпечити організацію референс-візиту протягом трьох робочих днів з дня направлення відповідної вимоги замовником. Референс-візит буде вважатися організованим учасником, якщо представникам замовника буде надано доступ до обладнання, що було встановлено та функціонує в приміщеннях контрагента, за умовами аналогічного договору.» Шановний Замовнику. Маємо вам повідомити, що учасник нічого вам не має організовувати та демонструвати, окрім того, що передбачено Законодавством. То ж ви можете на свій розсуд самостійно домовлятися і перевіряти будь-що да будь-де, якщо це передбачено Законом. Учасник не має бути в цьому задіяний, оскільки це геть зовсім не підпадає під жодну з статей Закону «Про публічні закупівлі», а скоріше регулюється законом «Про запобігання корупції» та «Про захист економічної конкуренції». В будь – якому разі, успіх, або неуспіх таких візитів не є критерієм прийняття або відхилення пропозиції Учасника. Тим більше, що у вимогах Тендерної Документації немає жодного опису плану такого візиту та детального опису які саме характеристики, яким саме чином, ким саме, за якими критеріями та індикаторами перевіряються. Те саме стосується вимог надати «тестові зразки», тощо. Якщо вже є така необхідність допомогти комусь у збуті продукції, що затрималась на складах – це можна зробити за власні, а не державні кошти. ВИСНОВКИ Шановний Замовник, дуже просимо Вас дотримуватись Законодавства України, зокрема Статті 19 Конституції України, та відповідних роз’яснень Конституційного Суду до цієї статті. Зміст цієї статті вичерпно вказує, що, зокрема, органи виконавчої влади підступно позбавлені можливості діяти на свій розсуд за приципом «дозволено все, що не заборонено», окільки дозволено лише те, і в тому порядку, що передбачено Законом. Тому, вимагаємо: 1) Наведені вище вимоги сформулювати наступним чином: «Виробник має бути представлений в Україні, та здійснювати діяльність Україні через підприємство, засноване виробником, в якому виробник має 100% статутного капіталу, зареєстрований відповідно до закону України «Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», яке має Індивідуальний Податковий Номер та бути платником ПДВ.» Або приведіть цю вимогу до вимог Сатті 22 Закону. 2) Виключити з вимог Тендерної Документації вимоги до референс-візитів та надання «тестових зразків» Будь ласка.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за Ваші зауваження та пропозиції. Разом з тим, повідомляємо, Ваші пропозиції частково враховано та внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо та ласкаво просимо прийняти участь у закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на дії та рішення Замовника, що порушують Законодавство України

Номер: 108c59dc39fc4ae6814c62cb90bbaa55
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-19-003425-b.c4
Назва: Скарга на дії та рішення Замовника, що порушують Законодавство України
Скарга:
Вих. № 280 від 31.10.2018 р. Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІУС ПРО" Код ЄДРПОУ: 41644946 Юридична адреса: 04050, М.КИЇВ, ВУЛИЦЯ МЕЛЬНИКОВА, БУДИНОК 81, ЛІТЕРА А Тел.: +380 (044) 390-88-18, office@citius.pro Замовник, дія якого оскаржується: НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ, Код ЄДРПОУ: 42032422 Адреса Замовника: 01021, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 7 Скарга на дії та рішення Замовника, що порушують Законодавство України про публічні закупівлі у торгах НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ № UA-2018-10-19-003425-b від 19.10.2018 «ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери» - «Сервери (Сервери)» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІУС ПРО» (далі – Скаржник) має намір прийняти участь у торгах НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ (Далі – Замовник) № UA-2018-10-19-003425-b від 19.10.2018 «ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери» - «Сервери (Сервери)» (Далі Торги) Скаржник вважає, що Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника неправомірними діями та рішенням, яке детально розглядаються у цій скарзі у відповідності та у порядку, передбаченому Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Дії Замовника, що оскаржуються, та обгрунтування позиції Скаржника детально викладені у повному тексті Скарги та Додатках до неї: Додатки: 1) Скарга Вих №280 від 31.10.2018. Файл: «Скарга.pdf» 2) Додаток №1 До Скарги від 31.10.2018. Файл: «Скарга.Додаток №1.pdf» 3) Копія платіжного доручення про внесення плати за подання скарги № 89 від 31 жовтня 2018 року. Файл: «Платіжне доручення №89 від 31.10.2018»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Замовником внесені Зміни до Тендерної Документації, які задовольняють вимоги Скаржника. На цій підставі, скаржник відкликає Скаргу №UA-2018-10-19-003425-b.c4 Відповідно до абзацу першого та другого частини п'ятої Статті 18 закону України "Про публічні Закупівлі", просимо Орган оскарження прийняти рішення про припинення розгляду скарги №UA-2018-10-19-003425-b.c4
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 06.11.2018 16:52
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 16.11.2018 18:14
Автор: ООО "СІТІУС ПРО", Тендерна Група +380443908818 tenders@citius.pro http://www.citius.pro