-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ліжко дитяче 4-х ярусне
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Завершена
4 916 010.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
27.10.2025 17:49 - 02.11.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
abf9b7a5fa134089a341458a060d51d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-27-015307-a.b1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 07.11.2025 14:29
- 6. довідки та листи в довільній формі-2.pdf 07.11.2025 14:29
- лист виробника.pdf 07.11.2025 14:29
- 7. Сертифікат меблі.PDF 07.11.2025 14:29
- sign.p7s 07.11.2025 15:17
- рішення від 11.11.2025 № 16816.pdf 11.11.2025 16:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.11.2025 № 17250.pdf 20.11.2025 12:10
- рішення від 19.11.2025 № 17250.pdf 24.11.2025 11:07
- Відповідь на скаргу UA-2025-10-27-015307-a.b1.docx 13.11.2025 16:58
- Відповідь на скаргу UA-2025-10-27-015307-a.b1.pdf 13.11.2025 16:58
- Відповідь на скаргу UA-2025-10-27-015307-a.b1.docx 13.11.2025 17:04
- Відповідь на скаргу UA-2025-10-27-015307-a.b1.pdf 13.11.2025 17:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.11.2025 15:30
Дата розгляду скарги:
19.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.11.2025 16:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.11.2025 11:07
Дата виконання рішення Замовником:
24.11.2025 12:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особипідприємця Вардаї Вікторії Валеріївни (код ЄДРПОУ: 3456815124) за процедурою закупівлі — "Ліжко дитяче 4-х ярусне", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-27-015307-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9fb80522f9ef4199b02b0f0615d75b2e
Заголовок пункту скарги:
Незаконне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції,у зв’язку із наявністю товару у сертифікаті
Ненадання на виправлення цінову специфікацію
Ненадання на виправлення цінову специфікацію
×
-
Назва доказу:
цінова специфікація
-
Повʼязаний документ:
6. довідки та листи в довільній формі-2.pdf
-
-
Назва доказу:
1. сертифікат відповідності № UA.PN.060.1607-25
-
Повʼязаний документ:
7. Сертифікат меблі.PDF
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати рішення Замовника № 146 від 06.11.2025 року про відхилення пропозиції Скаржника неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель Зобов’язати Замовника скасувати рішення № 146 від 06.11.2025 року про відхилення пропозиції Скаржника
Запити Органу оскарження
Номер:
a4e0189496f54523b249f8a162708633
Тема запиту:
Відповідь на скаргу UA-2025-10-27-015307-a.b1
Текст запиту:
Відповідь на скаргу UA-2025-10-27-015307-a.b1
Дата опублікування:
13.11.2025 16:58
Номер:
718ababb045944e287930557971a3e83
Тема запиту:
Незаконне відхилення тендерної пропозиції
Текст запиту:
В заперечення скарги ФОП Вардая Вікторія Валеріївна (надалі – Скаржник) (номер Скарги UA-2025-10-27-015307-a.b1 в ЦБД системи електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, закупівля – «Ліжко дитяче 4-х ярусне ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому (ДК 021:2015: 39143116-2 Дитячі ліжка)», згідно оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за ідентифікатором UA-2025-10-27-015307-a (надалі – Процедура закупівлі) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник).
Оскарження відкритих торгів з особливостями згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (надалі - Особливості) відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до частин 4 статті 7 Закону державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснює, зокрема, Антимонопольний комітет України.
Згідно частини 1 статті 18 Закону Антимонопольний комітет України, як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені Законом та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. (надалі – Орган оскарження).
Централізовані закупівельні організації організовують і проводять тендери в інтересах замовників-ініціаторів відповідно до Закону з урахуванням особливостей укладення і виконання рамкових угод. Централізовані закупівельні організації набувають прав та обов’язків Замовника в частині проведення процедури закупівлі.
27.10.2025 року Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради на виконання своїх повноважень після отримання плану UA-P-2025-10-27-007775-a від Замовника-ініціатора - ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ – було оголошено закупівлю «Ліжко дитяче 4-х ярусне ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому (ДК 021:2015: 39143116-2 Дитячі ліжка)», ідентифікатор: UA-2025-10-27-015307-a.
Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом тендерної документації, що затверджена уповноваженою особою «31» жовтня 2025 року (Нова редакція).
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 05.11.2025 00:00.
По суті Скарги зазначаємо наступні пояснення:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей та пункту 1 розділу 5 «Оцінка тендерної документації» Тендерної документації.
Після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за результатом аукціону була пропозиція Скаржника.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
З метою забезпечення ефективного здійснення закупівель, частиною 2 статті 22 Закону та з урахуванням Особливостей визначено, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, а також інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити й іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне додати.
Відповідно до вимог п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «тендерна пропозиція повинна складатися з Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації за формою згідно з Додатком №4».
Відповідно до вимог Додатку №4 до Документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» «у складі тендерної пропозиції Учасник в обов’язковому порядку надає завірені уповноваженою особою копії сертифікату відповідності або висновку експертизи запропонованого товару ДСТУ ГОСТ 22046:2004 (або відповідним його пунктам), виданий уповноваженим на це органом з сертифікації/оцінки відповідності;».
Замовник, керуючись нормами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) та вимогами Тендерної документації, вважає своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника правомірним, обґрунтованим та прийнятим у межах власних повноважень.
Підстави для відхилення пропозиції Учасника були чітко та вичерпно зазначені у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 06.11.2025р. №146. Згідно з протоколом, причиною відхилення стала невідповідність тендерної пропозиції вимогам Замовника щодо надання документів, які підтверджують якість товару, що пропонується до постачання Учасником, а саме сертифіката відповідності. Учасник запропонував до поставки товар «Ліжко дитяче 4-х ярусне», натомість у наданому ним сертифікаті відповідності (№ UA.PN.060.1607-25, на відповідність вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004) відсутня назва даного товару.
Отже, вимогу щодо надання сертифіката відповідності на товар, що пропонується до постачання, учасником було не виконано.
Відсутність сертифіката відповідності саме на запропонований товар – «Ліжко дитяче 4-х ярусне» – є суттєвою невідповідністю вимогам Тендерної документації, оскільки Замовник не має достовірного підтвердження якості та безпечності товару, який планує закупити.
Стосовно «обов’язку Змовника надати 24 години на виправлення Специфікації щодо предмету закупівлі, яка наведена в Додатку №2 до тендерної документації, за умови не вірної назви товару» - повідомляємо наступне: виявлене порушення, яке стало підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, не підпадає під можливість надання 24 годин на виправлення помилки з наступних підстав:
- Підставою для відхилення пропозиції Учасника була відсутність у складі Сертифіката відповідності (файл «7. Сертифікат меблі.PDF») саме того товару, який Учасник чітко вказав до постачання, а саме «Ліжко дитяче 4-х ярусне». Це порушення полягає не у формальній помилці чи описці, а у невиконанні обов’язкової вимоги Тендерної документації щодо підтвердження якості та відповідності запропонованого товару, що є суттєвою невідповідністю;
- Виправлення, передбачені пунктом 43 Особливостей, не стосуються виправлення інформації про предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також документів, що підтверджують відповідність товару встановленим вимогам (сертифікати). Вимога Учасника по суті зводиться до надання йому можливості зміни найменування запропонованого товару («Ліжко дитяче 4-х ярусне») на інший товар, який є у наданому ним сертифікаті відповідності.
Зміна найменування товару згідно сертифікату була б фактичною зміною суті тендерної пропозиції Учасника, що прямо заборонено Законом та не може бути виправлено в рамках процедури надання 24 годин. Механізм виправлення помилок не може бути використаний для доповнення пропозиції новими, відсутніми або неправильно поданими суттєвими документами, які підтверджують відповідність самого товару.
Таким чином, підсумовуючи все зазначене вище, Замовник мав достатні та законні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника, оскільки вона не відповідала обов’язковим вимогам Тендерної документації. Рішення про відхилення було прийнято відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель та в межах повноважень Замовника.
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону з урахуванням Особливостей, відповідає принципам закупівель згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим вимогам діючого законодавства, тому просимо Орган оскарження відмовити у задоволенні Скарги Скаржника.
Дата опублікування:
13.11.2025 17:04