• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (Дезінфікуючі засоби)

Завершена

66 278.30 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 332.00 UAH
Період оскарження: 14.11.2018 13:30 - 19.11.2018 16:00
Вимога
Вирішена

Щодо намагання Замовником виправдати свої корупційні дії

Номер: c38f4684d2174289af87ecceca39e336
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-14-001300-a.a5
Назва: Щодо намагання Замовником виправдати свої корупційні дії
Вимога:
Ми надали всі необхідні документи, за якими можна впевнитися, що запропоновані нами засоби є повними еквівалентами за призначенням, основним спектром антимікробної дії, режимами використання, класом безпеки, умовами зберігання та використання. Всі ваші аргументи-жалюгідні та не витримують жодної критики. Не треба бути тут фахівцем, щоб зрозуміти, що ви вже не в першій закупівлі "за вуха" протягуєте "свого" постачальника з найдорожчою пропозицією. Ми не гаємо час на спілкування з хабарником, а направляємо листи до контролюючих органів. В країні йде війна, а такі, як ви займаються дерібаном бюджетних коштів!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Твердження про дискримінаційний характер вимог до предмету закупівлі є безпідставними і свідчать про особливе власне трактування цього поняття. Одночасно не можемо не звернути увагу на образливий стиль звернення і безпідставні звинувачення в корупції. Розглядаємо це як характеристику Вашої гідності та ділової репутації. Підсумовуючі повідомляємо, що документація торгів складена у відповідності до законодавства, процедура закупівлі проведена згідно документації та чинного законодавства, тому підстав для задоволення Ваших вимог не вбачаємо.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Хабарника

Номер: 353a29aa55674d81a310e59a632c5d3d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-14-001300-a.a4
Назва: Щодо відповіді Хабарника
Вимога:
Враховуючи таку корупційну протизаконну позицію Замовника, небажання економити бюджетні кошти, коли в країні оголошений Військовий стан, намагання всіма можливими способами виправдати свої корупційні дії , направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! В Вашій таблиці Відповідності Медико-технічним вимогам жодна позиція не підтверджена документально, лише слова «Відповідає». Згідно до діючого законодавства України, наш заклад має право самостійно обирати предмет закупівлі, та на нас ніхто не має права тиснути чи нав’язувати певний товар, що намагаєтесь зробити Ви, та ще при цьому безпідставно звинувачуєте нас в корупції. Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа вирішила закуповувати саме ті дезінфікуючі засоби, які визначені в медико-технічних вимогах.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 23d52b38890e42dc9cfe07187bee7c2c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-14-001300-a.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний! Така аргументація відхилення економічно найвигіднішої ( а економія суттєва) пропозиції свідчить лише про одне: замовник-корупціонер намагається провести чергову корупційну закупівлю у "свого" постачальника, акцептуючи найдорожчу пропозицію! Замовник за допомогою "свого" постачальника з самого початку прописав дискримінаційні вимоги з зазначенням вмісту активно-діючих речовин, речовин, які не повинні міститись в засобі, специфічного спектру антиміробної дії, використанням тест-полосок, вимооги, що засіб повинен бути готовим розчином, що є значно неекономічним варіантом та інших характеристик, які властиві лише продукції одного виробника, торгові марки якого зазначені в документації, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Хабарник за консультацією "свого" постачальника навмисно прописав такі необов"язкові вимоги,щоб потім були аргументи для відхилення небажаних пропозицій Учасників, які не пропонують хабар. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, основний спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Згідно п.6.3 «Порядку проведення допорогових закупівель» (надалі - Порядок), затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, «під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на вказане, Порядок не обмежує права Замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т. ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином, чинне законодавство України надає Замовнику право самостійно обирати предмет закупівлі та визначати його характеристики. Замовник надав чітке роз`яснення, що надані у Вашій пропозиції дезінфекційні засоби «Манорм Екстра», «Манорм-Ф», «Тентамін-форте» та «НОР-експрес» не відповідають опису та вимогам щодо предмету закупівлі. Згідно п. 6.4 «Порядку…» у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком. Згідно до діючого законодавства України, наш заклад має право самостійно обирати предмет закупівлі, та на нас ніхто не має права тиснути чи нав’язувати певний товар, що намагаєтесь) зробити Ви, та ще при цьому безпідставно звинувачуєте нас в корупції. Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа вирішила закуповувати саме ті дезінфікуючі засоби, які визначені в медико-технічних вимогах. У Вашому зверненні вказано, що «Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника». Таке не можливо розглядати інакше, як тиск на нашу установу і намагання «залякати» задля закупівлі установою продукції по Вашій пропозиції незалежно від потреб установи. Документація складена у відповідності до законодавства, процедура закупівлі проведена згідно документації та чинного законодавства, тому підстав для задоволення Ваших вимог не вбачаємо.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

порушення закону

Номер: a8a53e9847014e7ba700335b951354af
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-14-001300-a.c2
Назва: порушення закону
Вимога:
У відповідності до п. 6.4. наказу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 р. № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Цим документам визначається шлях дотримання замовником діючого законодавства. Використання слова "може" здійснюється не для того, щоб не зазначати можливість пропонувати інші товари , а навпаки саме здійснювати таки пропозиції. Лише можливість надання учасниками різних товарів для закупівлі забезпечує придбання якісних та дешевих товарів і для цього цей порядок надав можливість зазначити право на еквівалентність. У випадку коли існує корупційна змова, тоді зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови - можна і не вказувати еквівалентів. Законодавець у разі непотрібності визначення можливості надання еквіваленту в цьому випадку взагалі би не згадував про це, але суперечать принципам закупівлі, що також зазначаються у п. 6.2. зазначеного вище порядку. Вимагаємо припинити корупційну дію внести зміни до документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний скаржнику! Ще раз нагадуємо Вам, Відповідно до пункту 6.3 Наказу «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі». На підставі вище викладеного та керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» Замовник має законне право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тієї продукції (товарів), яка йому потрібна. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель. Право на отримання саме тієї продукції, яка потрібна Замовнику, надано законодавством України! Ви намагаєтесь тиснути на нас , щоб ми змінили вимоги та трактуєте на свій лад п. 6.4. наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35. Щодо звинувачень про «корупційну змову, тоді зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови», викладених у Вашій вимозі, вважаємо що такі безпідставні та абсурдні звинувачення грубо порушують наші права та законні інтереси. Відповідно до чинного законодавства у юридичної особи є таке право, як недоторканність ділової репутації, а також на інші немайнові права, що можуть їй належати. Звинувачуючи нас у корупційній змові, Ви принижуєте ділову репутацію нашого закладу. Поняття «ділова репутація» знайшло своє вираження у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 №1, де діловою репутацією юридичної особи розуміється оцінка її підприємницької, громадської, професійної чи іншої діяльності, яку здійснює така особа як учасник суспільних відносин. Аналізуючи ст. 201 та ст. 1116 ЦК України можна зробити висновок, що ділова репутація є немайновим благом, отже охороняється чинним законодавством України. Порушення права на недоторканність ділової репутації полягає в розповсюдженні неправдивих відомостей про юридичну особу, внаслідок чого вона зазнає немайнової шкоди. У разі наявності порушень, юридична особа має право вимагати відшкодування матеріальної та моральної шкоди за приниження її ділової репутації. Наша лікарня як і будь-яка інша особа має право на захист ділової репутації, у тому числі шляхом звернення до суду з вимогою щодо відшкодування шкоди порушником. З огляду на вищевикладене, закликаємо Вас надалі дотримуватись норм Законодавства, ділової репутації та гідності, діяти виключно в рамках чинного законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

порушення закону

Номер: a9e5967271dc45b5abb359fa2dfcfb03
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-14-001300-a.b1
Назва: порушення закону
Вимога:
дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня! Згідно п.6.3 «Порядку проведення допорогових закупівель» ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом ДП “Зовнішторгвидав Українии від 13.04.2016 N 35: «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.». Таким чином, чинне законодавство України надає Замовнику право самостійно обирати предмет закупівлі та визначати його характеристики. Згідно п. 6.4 «Порядку …» у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Тобто зазначення «або еквівалент» в допорогових закупівлях є правом, а не обов’язком. Відповідно до ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Дана процедура є Допороговою, і під дію Закону не підпадає.
Статус вимоги: Відхилено