• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Гречаноподівської сільської територіальної громади Криворізького району Дніпропетровської області. 1 черга (ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 17 днів назад

1 849 179.60 UAH з ПДВ
Період оскарження: 27.10.2025 13:53 - 08.11.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: dea602e96e00451a8b7790051b124e5f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-27-007851-a.c2
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.12.2025 16:12
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Станіслав Зацепін 380637305670 ecobudbezpeka@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f7f7fe97d840487393dcd0bff6876a34
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Виконавчий комітет Гречаноподівської сільської ради (далі - Замовник) оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Гречаноподівської сільської територіальної громади Криворізького району Дніпропетровської області» 1 черга (ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи), номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-10-27-007851-a.
11 листопада 2025 о 13:31 завершився аукціон між двома учасниками ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» (ЄДРПОУ: 43906405) та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАДДІ ЮА" (ЄДРПОУ: 45852839).

Найбільш економічно вигідною, відповідно до п. 37 Особливостей, електронною системою закупівель визначено пропозицію ТОВ "БАДДІ ЮА" (ЄДРПОУ 45852839) після відхилення попереднього учасника.
За результатом розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Замовника, протокольним рішенням від 20.11.2025 року №246, вищезазначеного учасника (ТОВ "БАДДІ ЮА") визначено переможцем та оприлюднено намір укласти договір.
Однак за результатом вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ "БАДДІ ЮА" нами виявлено невідповідність цієї пропозиції вимогам тендерної документації, а відтак рішення про визначення переможця та намір укласти договір порушують права та законні інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» як учасника цієї закупівлі та публічних закупівель в цілому.

Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:

1. Відповідно до пп 1.1.1. п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається надати:
Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання зобов’язань за договором закупівлі, подається за формою, наведеною нижче (Таблиця 1). Обов’язкова наявність в тому числі інженера, електромонтажника (або електрика).
Варто зауважити, що Замовником вимагається наявність саме електромонтажника (або електрика). Електромонтажник - це фахівець, який займається монтажем, установкою, налагодженням та ремонтом електричних систем і обладнання. Монтажем обладнання «з нуля», тобто це прокладання кабелів, підготовчі роботи (наприклад, штроблення стін), встановленням обладнання: монтажем електротехнічних пристроїв, лічильників, щитів, світильників та іншого електрообладнання.
ТОВ "БАДДІ ЮА" у складі своєї тендерної пропозиції долучено документ «довідка працівники» та «довідка працівники оновлена», зі змісту яких вбачається, що працівником Товариства відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування.
Слід зазначити, що електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування - це фахівець, який займається ремонтом та обслуговуванням промислового обладнання, яке вже встановлено та експлуатується.
Оскільки згідно з проектом договору Замовника предметом договору є виконання робіт по об’єкту «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Гречаноподівської сільської територіальної громади Криворізького району Дніпропетровської області. 1 черга (ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи), що передбачає виконання повного комплексу електромонтажних робіт з нуля, а такі роботи належать саме до кваліфікації електромонтажника(або електрика) як і вимагається Замовником, а не наприклад роботи з поточного ремонту чи роботи з реконструкцій (що в такому випадку потребувало б наявність фахівця Електромонтера з ремонту, бо такий працює вже з існуючими електричними мережами).
Тож в свою чергу ТОВ "БАДДІ ЮА" не виконано вимоги, зазначеної в пп 1.1.1. п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, щодо надання відповідних відомостей, а надана довідка не відповідає вимогам тендерної документації.

2. Згідно пп. 1.2.3. п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовником вимагається надати:
Довідку в довільній формі щодо наявність в Учасника транспортного засобу (автомобіль категорії C або універсал чи пікап категорії В або спеціалізований вантажний фургон, або спеціалізований фургон малотонажний) для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: якщо засіб власний - свідоцтво про державну реєстрацію; якщо засіб залучений - договір оренди або договір надання транспортних послуг із обов’язковим додаванням свідоцтва про державну реєстрацію.
ТОВ "БАДДІ ЮА" у складі своєї тендерної пропозиції долучено документ «договір позички техніки», відповідно до якого, ТОВ "БАДДІ ЮА", як користувач, приймає у позичкодавця наступні об’єкти користування: автомобільний транспорт FORD CARGO 4142D реєстраційний номер КА4947ВС, екскаватор DOOSAN solar 255lcv, автокран BUMAR 253 реєстраційний номер АЕ9110АМ.
Крім цього, переможцем у складі тендерної пропозиції долучено документ «технічні паспорти», у якому містяться копії лише однієї сторони свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. В даному документі відсутні скановані сторінки технічних паспортів, на яких має міститися інформація про власника даних ТЗ та їх реєстраційні номери, які зазначені лише в договорі («договір позички техніки»).
Також, в документі «технічні паспорти» наявна копія свідоцтва про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технічного транспортного засобу (екскаватор DOOSAN solar 255lcv) в якому навпаки, інформація щодо присвоєного номерного знаку зазначена, проте, така не зазначена у вищезазначеному долученому ТОВ "БАДДІ ЮА" договорі користування, що унеможливлює підтвердження належності відповідних транспортних засобів відповідному суб’єкту, в даному випадку відповідно до долученого договору позички техніки Позичкодавцю, що є важливою складовою для перевірки встановлення того, чи дійсно ТОВ "БАДДІ ЮА" має право використовувати дані транспортні засоби згідно з долученими документами у складі тендерної пропозиції та відповідності поданих документів вимогам закупівлі.
А отже, ТОВ "БАДДІ ЮА" долучено документи, які не відповідають вимогам Замовника встановленим у тендерній документації та чинному законодавству.

3. У відповідності до пп. 4.7. п. 4 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 до ТД встановлено надання наступних документів:
Договірну ціну, локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або підсумкову відомість ресурсів), зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (зведений кошторис) на весь обсяг робіт, при цьому всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни має бути складений в останній версії на момент розрахунку договірної ціни у програмному АВК-5 або іншого програмного комплексу, що взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни. В сканованому вигляді необхідне надання розрахунку договірної ціни, підтверджуючі розрахунки з обов’язковим підписом та печаткою учасника та сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (з наданням копії його діючого сертифікату або свідоцтва сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації).
ТОВ "БАДДІ ЮА" у складі тендерної пропозиції долучено кошторис в складі якого міститься файл «923 дц» (Договірна ціна). На даному документі відсутня печатка та підпис керівника (генеральної) підрядної організації, що є недотримання умов, встановлених тендерною документацією, якою передбачено подання документів, оформлених належним чином.
Важливо наголосити, що на практиці ДАСУ вже неодноразово звертала увагу на такі порушення, де за наслідком моніторингу при таких порушеннях зобов’язано Замовника прийняти рішення про розірвання договору.
Наводимо для прикладу Висновок ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі від 12.11.2025 року № UA-2025-08-14-006678-a.
Отже, даний документ у складі тендерної пропозиції переможця не відповідає встановленим вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог Особливостей, а саме п. 43: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Вищезазначені вимоги у електронній системі закупівель відсутні.
Враховуючи вимоги абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей, у Замовника були відсутні підстави вважати тендерну пропозицію ТОВ "БАДДІ ЮА" такою, що відповідає вимогам тендерної документації та законодавству.
Враховуючи вимоги абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у Замовника були відсутні підстави вважати тендерну пропозицію ТОВ "БАДДІ ЮА" такою, що відповідає вимогам тендерної документації та законодавству.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині визначення переможцем учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, керуючись ст. ст. 3, 5, ст. 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28, 55, 56, 59 Особливостей, Законом України «Про антимонопольний комітет України», законами України «Про захист економічної конкуренції», «Про захист від недобросовісної конкуренції» та враховуючи все вищевикладене
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження

Вимога
Є відповідь

скасування визначення переможця

Номер: af989d6a563a4ca38d99229de8153db6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-27-007851-a.c1
Назва: скасування визначення переможця
Вимога:
Замовник визнав переможцем та оприлюднив намір підписати договір 24.11.2025 з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАДДІ ЮА". Вимагаємо скасувати визнання переможця, відмінити тендер виходячи з наступного: 1. ТОВ "БАДДІ ЮА" у складі пропозиції надав Довідку в довільній формі щодо наявності в Учасника транспортного засобу (автомобіль категорії C або універсал чи пікап категорії В або спеціалізований вантажний фургон, або спеціалізований фургон малотоннажний) для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмета закупівлі, власного або орендованого. До довідки надані копії технічних паспортів автотранспорту, але в копіях відсутня інформація кому саме належить цей автотранспорт, а саме автомобіль FORD CARGO 412D, автокран BUMAR 253, екскаватор DOOSAN solar 2551 sv. Наявність договору оренди автотранспорту не дає зробити висновок, цей автотранспорт належить саме цьому орендодавцю. 2. Замовник в Додатку 1 Кваліфікаційні критерії вимагає наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Обов’язкова наявність в тому електромонтажника (або електрика). Електромонтажник — це фахівець, який займається монтажем, установкою, налагодженням та ремонтом електричних систем і обладнання Монтаж: обладнання «з нуля», прокладання кабелів, підготовчі роботи (наприклад, штроблення стін). Встановлення обладнання: Монтаж електротехнічних пристроїв, лічильників, щитів, світильників та іншого електрообладнання. Натомість ТОВ "БАДДІ ЮА" в складі пропозиції довідці (штатному розписі, наказу про прийняття на роботу) декларує наявність електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, а це фахівець, який займається ремонтом та обслуговуванням промислового обладнання, яке вже встановлено та експлуатується. Таким чином у переможця відсутній персонал ,якій відповідає вимогам замовника. 3. Замовник встановив вимогу до учасника, щодо надання документів, зокрема надання «Розрахунку вартості робіт, розроблений згідно з Кошторисними нормами України«Настанова з визначення вартості будівництва» що затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” (далі – Настанова №281) у формі кошторисної документації (з підписом та печаткою Учасника, у складі: Договірна ціна , Локальний кошторис; Відомість ресурсів На виконання вищезазначених вимог ТОВ "БАДДІ ЮА" у складі пропозиції надав кошторис в складі якого файл 923 ДЦ ДОГОВІРНА ЦІНА НА ЯКОМУ ВІДСУТНЯ ПЕЧАТКА ТА ПІДПИС Керівник (генеральної) підрядної організації. Практика ДАСУ при таких порушеннях зобов’язує розривати договір та скасовує переможця. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-08-14-006678-a.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Ми розглянули Вашу вимогу від 27 листопада 2025 року щодо скасування визначення переможця тендеру UA-2025-10-27-007851-a та відміни тендеру. Повідомляємо, що рішення про визначення ТОВ "БАДДІ ЮА" переможцем є повністю законним, обґрунтованим та відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД), а також нормам Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості). Підстави Вашої вимоги базуються на інтерпретаціях, які не відповідають вимогам ТД, а частково – на додаткових умовах, не передбачених ТД, що суперечить пункту 44 Особливостей, де визначено, що вимоги (скарги) розглядаються виключно в межах відповідності тендерним пропозиціям критеріям, встановленим у ТД, без запровадження нових вимог чи суб'єктивних оцінок. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2,12,16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оглашенні про проведення спрощеної, закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозицій, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене постановою Уряду від 21.10.2015 № 835 (далі — Перелік № 835 та Положення № 835 відповідно). До відкритих єдиних державних реєстрів також віднесено: — Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; — Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; — Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Додатково переглянуто дані, які оприлюднюються на вебпорталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Тендерна пропозиція ТОВ "БАДДІ ЮА" була перевірена на відповідність усім вимогам ТД, включаючи Додаток 1 (Кваліфікаційні критерії), Додаток 2 (Технічне завдання) та Додаток 5 (Форма тендерної пропозиції). Переможець належним чином виконав усі встановлені вимоги, надавши необхідні документи та інформацію, що підтверджують його спроможність виконати предмет закупівлі – "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) на території Гречаноподівської сільської територіальної громади Криворізького району Дніпропетровської області. 1 черга" (ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи). Згідно зі статтею 31 Закону та пунктом 40 Особливостей, замовник має право визначити переможця на основі найбільш економічно вигідної пропозиції, якщо вона відповідає критеріям, а відсутність підстав для відхилення підтверджена перевіркою. Учасником, якого визначено переможем, в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Учасником також завантажено до електронної системи належний пакет документів тендерної пропозиції на виконання вимог частині як технічного завдання, так і щодо кваліфікаційних вимог, установчих документів і документів щодо права підпису. Пункт 44 Особливостей встановлює, що Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту Щодо пункту 1 Вашої вимоги про довідку щодо наявності транспортного засобу. Вимога ТД (пункт 1.2.3 Додатку 1) передбачає надання довідки в довільній формі про наявність транспортного засобу (автомобіль категорії C або універсал чи пікап категорії В або спеціалізований вантажний фургон, або спеціалізований фургон малотоннажний), власного або орендованого, з документами: свідоцтвом про державну реєстрацію (для власного) або договором оренди/надання послуг + свідоцтвом про реєстрацію. ТОВ "БАДДІ ЮА" належним чином виконав цю вимогу, надавши довідку в довільній формі та копії технічних паспортів на автомобіль FORD CARGO 412D, автокран BUMAR 253 та екскаватор DOOSAN solar 2551 sv, а також договір оренди, який містить посилання на орендодавця та підтверджує право користування. Технічні паспорти, як документи, видані державними органами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 року № 1388 "Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин...", за своєю суттю містять інформацію про власника (реєстратора), що дозволяє зробити висновок про належність. Ваша інтерпретація про "відсутність інформації кому належить" є суб'єктивною та не передбачена ТД, яка не вимагає додаткового дублювання даних про власника в копіях, якщо вони вже вказані в техпаспорті та договорі. Практика АМКУ (рішення від 2025 року щодо аналогічних скарг) підтверджує, що така документація є достатньою для підтвердження права користування, без потреби в додаткових висновках, що суперечить пункту 44 Особливостей про обмеження підстав вимог межами ТД. Таким чином, підстави Вашої вимоги в цьому пункті створені на умовах, не передбачених ТД, і не впливають на законність рішення. Щодо пункту 2 Вашої вимоги про наявність працівників відповідної кваліфікації. ТД (пункт 1.1.1 Додатку 1) вимагає довідку про наявність працівників, включаючи обов'язкову наявність інженера, електромонтажника (або електрика), з копіями трудових книжок, наказів про прийняття на роботу або інших документів, що підтверджують трудові відносини. ТОВ "БАДДІ ЮА" належним чином виконав цю вимогу, надавши довідку (Таблиця 1), штатний розпис та накази про прийняття на роботу, де задекларовано наявність електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування. Згідно з Класифікатором професій ДК 003:2010 (затверджений наказом Держспоживстандарту України від 28 липня 2010 року № 327), професія "електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування" (код 7233) включає монтаж, установку, налагодження та ремонт електричних систем, що відповідає опису електромонтажника або електрика, як фахівця з монтажу обладнання "з нуля", прокладання кабелів тощо. ТД не встановлює жорстких обмежень щодо назви посади, а акцентує на необхідних знаннях та досвіді для виконання електромонтажних робіт (предмет закупівлі за ДК 021:2015 45310000-3). Ваша інтерпретація про "відсутність персоналу" базується на суб'єктивному розмежуванні професій, не передбаченому ТД, що суперечить статті 16 Закону та практиці ДАСУ (наприклад, у висновках моніторингу, де аналогічні посади визнані еквівалентними, якщо вони забезпечують виконання робіт). Практика АМКУ підтверджує, що відхилення можливе тільки за сутнісними невідповідностями, а не за формальними назвами (рішення від 2025 року). Підстави Вашої вимоги в цьому пункті створені на умовах, не передбачених ТД, і не є підставою для скасування рішення. Щодо пункту 3 Вашої вимоги про розрахунок вартості робіт. ТД (пункт 4.7 Додатку 1) вимагає надання розрахунку вартості робіт згідно з Кошторисними нормами України (Настанова № 281, затверджена наказом Мінрегіону від 01 листопада 2021 року № 281), у формі кошторисної документації (Договірна ціна, Локальний кошторис, Відомість ресурсів) з підписом та печаткою учасника, а також підписом сертифікованого інженера-проектувальника. ТОВ "БАДДІ ЮА" належним чином виконав цю вимогу, надавши повний пакет кошторисної документації, включаючи файл "923 ДЦ ДОГОВІРНА ЦІНА", який підписаний уповноваженою особою (керівником) та сертифікованим інженером, а також накладений кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" від 5 жовтня 2017 року № 2155-VIII. ТД не вимагає обов'язкової фізичної печатки на кожному файлі, оскільки в електронній системі Prozorro (пункт 4.14 Додатку 1) достатньо КЕП для підтвердження автентичності, а печатка є опціональною (як зазначено в ТД: "завірені печаткою (за наявності)"). Ваше посилання на відсутність печатки та підпису керівника є необґрунтованим, оскільки документ підписаний, а практика ДАСУ (наприклад, у висновку моніторингу UA-2025-08-14-006678-a, де порушення стосувалися повної відсутності підписів – тобто ситуація є протилежною) не застосовується тут, бо не є порушенням. Практика АМКУ (рішення від 2025 року) підтверджує, що електронний підпис замінює фізичний, і відхилення можливе тільки за відсутністю сутнісних елементів. Підстави Вашої вимоги в цьому пункті створені на умовах, не передбачених ТД (наприклад, обов'язковість фізичної печатки на конкретному файлі), що суперечить пункту 44 Особливостей. Дякуємо за звернення. Вимога є необґрунтованою, оскільки тендерна пропозиція переможця відповідає ТД, а Ваші підстави не впливають на законність рішення. Зміни до рішення про визначення переможця не вноситимуться, тендер не відмінятиметься.
Статус вимоги: Відхилено