• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

2282 (22820000-4) Бланки.

2282 (22820000-4) Бланки.

Завершена

64 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 322.50 UAH
Період оскарження: 20.11.2018 16:38 - 23.11.2018 17:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційний підхід щодо оцінки тендерних пропозицій учасників

Номер: ade74fc4d81a45aab6d266fe2b391f3b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-20-001786-b.c1
Назва: Дискримінаційний підхід щодо оцінки тендерних пропозицій учасників
Вимога:
Ознайомившись з рішенням Тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва про відхилення пропозиції Кандидата №22В від 30.11.2018 року по закупівлі «Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 2282 (22820000-4) Бланки» (UA-2018-11-20-001786-b) повідомляємо, що Замовником порушено Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказ ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35 Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель . Рішенням тендерного комітету Замовника, розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» на відповідність вимогам тендерної документації. Замовник стверджує, що ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» не надано жодного висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, що використовуються. Звертаємо Вашу увагу на те, що З червня 2016 року всі висновки СЕС видаються новою службою - Держпродспоживслужба (Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів). Є перелік продукції, що підлягає санітарно-епідеміологічному контролю, на яку можна оформити експертний гігієнічний висновок. Серед них є поліграфічна продукція, але це тільки видавнича продукція: навчальні видання та посібники для загальноосвітніх середніх та вищих навчальних закладів, книжкові та журнальні видання для дітей та підлітків ( з наступних груп ТН ЗЕД МС : 48, 49). Також, з 1 січня 2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Законом України «Про технічне регулювання і оцінку відповідності» передбачається об’єднати норми законів “Про підтвердження відповідності”, “Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності” та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, одночасно визначаючи їх як такі, що втратили силу. Вимога Замовника (п. 10 Додатку №2 «Кваліфікаційні вимоги») є упередженою. Оскільки ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» було надано підтверджуючі документи на папір та Довідку-пояснення про необов’язковість сертифікації. Вся запропонована нами продукція є повними еквівалентами, виготовлена за всіма стандартами нормативного законодавства України. Також, пропозиція ТОВ «ОФІСНИК УГОДНИК» є вигіднішою на 14957,00 грн за пропозицію ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" (переможець торгів), що говорить про неефективне використання бюджетних коштів Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва. Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що Замовник виявив необ’єктивне упереджене ставлення до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК», та застосував дискримінаційний підхід. Вимагаємо повторного розгляду пропозиції, та визнати комерційну пропозицію ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника. В інакшому випаду, ми будемо вимушені звернутися до Державної аудиторської служби України та до представників Громадського контролю з метою запобігання порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В зв'язку з не якісною, несвоєчасною та не в повному обсязі поставкою продукції при закупівлі товарів наше підприємство вимушене додатково вимагати документи про якість матеріалів, що використовуються (папір, клей, плівка для ламінації тощо). Встановлювати вимоги до закупівлі Замовнику згідно Закону не заборонено. Також при повторному аналізі Вашої пропозиції було виявлено, що сертифікат якості на офсетний папір виданий Російською Федерацією (а саме м.Коряжма Архангельської обл), що заборонено законодавством України.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 04.12.2018 10:18
Підтвердження вирішення: В зв'язку з не якісною, несвоєчасною та не в повному обсязі поставкою продукції при закупівлі товарів наше підприємство вимушене додатково вимагати документи про якість матеріалів, що використовуються (папір, клей, плівка для ламінації тощо). Встановлювати вимоги до закупівлі Замовнику згідно законодавства не заборонено. Також при повторному аналізі Вашої пропозиції було виявлено, що сертифікат якості на офсетний папір виданий Російською Федерацією (а саме м.Коряжма Архангельської обл), що заборонено законодавством України.