-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності територіальної громади міста Кропивницького
Торги відмінено
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
12.09.2018 14:41 - 24.09.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕНД.КОМ» та щодо визнання рішення Замовника про визнання переможцем ПП «АЛЬФА ЗЕМПРОЕКТ» неправомірним, дискримінаційним
Номер:
d6a74f5527cb4396b477edb5fbe5536c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-12-000388-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕНД.КОМ» та щодо визнання рішення Замовника про визнання переможцем ПП «АЛЬФА ЗЕМПРОЕКТ» неправомірним, дискримінаційним
Скарга:
Для забезпечення свого права, визначеного у ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», Підприємство звернулось з вимогою до замовника про усунення порушення. Звернення було зареєстровано у електронній системі 08 жовтня 2018, відповідь Замовника була отримана 12 жовтня 2018 року, у якій Замовник відхилив вимогу Підприємства. Звертаємо Вашу увагу на те, що у наданій відповіді Замовником не було зазначено відомості, посилаючись на конкретні пункти ТД, Звертаємо увагу, що рішення Тендерного комітету Управління земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища Міської ради міста Кропивницького, прийняте Протоколом №21 від 04 жовтня 2018 року є незаконним.
Оскільки всі умови тендерної документації виконано, вважаємо за потрібне наголосити на тому, що відхилення тендерної пропозиції є незаконним та таким, що порушило вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, - ст. 3 «Принципи здійснення закупівель», зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, їх недискримінація та головне – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Також вважаємо за необхідне наголосити на тому, що визнання переможцем ПП «АЛЬФА ЗЕМПРОЕКТ» (надалі - Учасник) є неправомірним, оскільки існують ряд неточностей та порушень вимог ТД, які повинні були стати приводом для відхилення ТП Учасника
Тому варто зауважити, що дії Замовника із визнання переможцем торгів ПП «АЛЬФА ЗЕМПРОЕКТ» є неправомірним, оскільки цим Учасником було порушено безліч вимог ТД, не було дотримано вимог чинного законодавства, а дії Замовника є такими, що порушують права ТОВ «ЛЕНД.КОМ» та, зокрема, основні принципи, а саме, - Закону України «Про публічні закупівлі», ч. 1 ст. 3 Закону, яка містить положення про принципи здійснення закупівлі, де зазначається що закупівля повинна бути здійснена з врахуванням добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінація учасників та, найголовніше, - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на неправомірне рішення замовника 22.10.2018 16:00
- Платіжне доручення 22.10.2018 16:00
- Рішення від 24.10.2018 № 10878.pdf 24.10.2018 16:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.11.2018 № 11486.pdf 12.11.2018 16:43
- Рішення від 09.11.2018 № 11486.pdf 14.11.2018 18:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.10.2018 16:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.11.2018 18:54
Дата виконання рішення Замовником:
07.12.2018 15:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерним комітетом Управління земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища вирішено виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 09.11.2018 року № 11486-р/пк-пз (протокол № 29 від 07.12.2018 року, що додається)
Вимога
Є відповідь
Вимога до замовника скасувати рішення щодо відхилення
Номер:
1f7048ec5d6042479f4139c135e810d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-12-000388-a.a1
Назва:
Вимога до замовника скасувати рішення щодо відхилення
Вимога:
Вимога до замовника скасувати рішення щодо відхилення
тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
Звертаємо увагу замовника, що рішення Тендерного комітету Управління земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища Міської ради міста Кропивницького, прийняте Протоколом №21 від 04 жовтня 2018 року є незаконним, оскільки:
1. У Тендерній документації (надалі – ТД) немає вимоги щодо надання завіреної копії документу щодо відповідності ліцензійного програмного забезпечення та щодо належності чи правильності завірення такого документу.
Також варто звернути увагу, що наданий учасником документ має назву саме «Ліцензія на право легального використання програмного забезпечення», а не документ щодо відповідності, як зазначив Голова тендерного комітету Пидорич В.О.
2. Конкретної вимоги щодо правильної завірки паспортних даних не зазначалось у тендерній документації, тому учасником було завірено цей документ відповідно до загальних правил та на свій розсуд, оскільки надання паспортних даних було саме з ініціативи самого учасника.
Вимога ТД: «Копія паспорту (сторінка 1 – 6 та місце проживання), у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки».
Вимогу виконано.
3. Інформаційну довідку у довільній формі щодо впровадження заходів запобігання забруднення навколишнього середовища також була виконана учасником згідно з вимогами ТД, а вимога щодо зазначення посилань на норми чинного законодавства була озвучена лише Головою тендерного комітету Пидорич В.О., безпосередньо на засіданні тендерного комітету.
Вимога ТД: «Інформаційна довідка у довільній формі щодо впровадження заходів запобігання забруднення навколишнього середовища з обов’язковим зазначенням цих заходів»
Вимогу виконано.
4. Вимоги про подачу доказів щодо підтвердження подачі фінансової звітності , Форми №1 ДФ до органів статистики та органів ДФС не зазначено у ТД, що свідчить про те, що подані учасником документи повністю відповідають наявним вимогам, а вимога щодо подачі таких доказів, знову ж таки висловлена лише Головою тендерного комітету Пидорич В.О., безпосередньо на засіданні тендерного комітету.
Вимога ТД: «Копія балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період»
Та п. 2 Додатку 3 «(трудові книжки та відповідні документи про освіту, форму № 1 – ДФ щодо працівників, прийнятих до 01.01.2018р.)».
Вимогу виконано.
5. Повідомлення фіскальної служби про прийняття працівників на роботу, щодо працівників, прийнятих після 01.01.2018р. повинні бути надані як оригінали, відповідно до умов ТД, тому завірення такого документу не потребується.
Вимога ТД: п. 2 Додатку 3 «(трудові книжки та відповідні документи про освіту, форму № 1 – ДФ щодо працівників, прийнятих до 01.01.2018р., Повідомлення фіскальної служби про прийняття працівників на роботу, щодо працівників, прийнятих після 01.01.2018р.)»
Також у ТД визначено таку вимогу щодо надання копій документів: «У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу, завірена учасником» З цього випливає, що, оскільки не було зазначено, що має бути подана копія документу, у цитатах із ТД, то учасником не повинні були надаватись копії, а подані оригінали повністю відповідають вимогам ТД.
Також наявна така вимога щодо належності завірки документів: «… 1) копій документів(довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, тощо), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. Копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, тощо) на паперовому носії завіряються наступним чином: підписом уповноваженої особи учасника з зазначенням посади, ПІБ, а тільки тоді робиться кольорова сканкопія документу.» Тому вважаю за потрібне наголосити на тому, що копії документів завірені учасником належним чином та відповідно до умов ТД, оскільки на штампі підприємства міститься напис «З оригіналом згідно ТОВ «ЛЕНД.КОМ» Директор Папіж С.В.»
Оскільки всі умови тендерної документації виконано, вважаємо за потрібне наголосити на тому, що відхилення тендерної пропозиції є незаконним та таким, що порушило вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, - ст. 3 «Принципи здійснення закупівель», зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, їх недискримінація та головне – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Таке порушення прав ТОВ «ЛЕНД.КОМ» може стати підставою для звернення до органів Антимонопольного комітету за відновленням порушеного права.
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист 12.10.2018 11:19
Дата подачі:
08.10.2018 16:31
Вирішення:
Розглянувши вимогу до замовника скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Ленд.Ком” в межах повноважень повідомляємо наступне.
Відповідно до затвердженої рішенням тендерного комітету тендерної документації ДК 021:2015:71250000-5 за предметом: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель), а саме: Інстрункції з підготовки тендерної пропозиції чітко визначено, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі.
Згідно із вимогами тендерної документації надається довідка щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів, натомність учасником наданий документ зовсім з іншою назвою (довідка про застосування заходів щодо збереження довкілля), що не відповідає вимогам тендерної документації та відсутні посилання на норми чинного законодавства.
Щодо фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва та Форми № 1ДФ зазначаємо, що за умови дотримання вимог, встановлених статтями 48 і 49 ПКУ податкова декларація, надана платником, також вважається прийнятою:
- за наявності на всіх аркушах, з яких складається податкова декларація та, за бажанням платника податків, на її копії, відмітки (штампу) контролюючого органу, яким отримана податкова декларація, із зазначенням дати її отримання, або квитанції про отримання податкової декларації у разі її подання засобами електронного зв’язку, або поштового повідомлення з відміткою про вручення контролюючому органу, у разі надсилання податкової декларації поштою;
- якщо контролюючий орган із дотриманням вимог п. 49.11 49 ПКУ не надає платнику податків повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації або у випадках, визначених п. 49.9 ПКУ, не надсилає його платнику податків у встановлений ст. 49 ПКУ строк.
Нова податкова декларація, подана після подання декларації за звітний період до закінчення граничного строку подання декларації за такий самий звітний період (абзац 6 п. 50.1 ПКУ), буде вважатись прийнятою, за умови дотримання при її поданні вимог, встановлених статтями 48 і 49 ПКУ.
Враховуючи зазначене, керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції учасника ТОВ “Ленд.Ком” є прийнятим правомірно.
Статус вимоги:
Не задоволено