-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Капітальний ремонт частини хірургічного відділення (частина приміщень на 4-му поверсі головного корпусу) КНП КОР «КОДЛ» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області (за ЄЗС ДК 021:2015 – 4545000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility
Торги не відбулися
51 943 732.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
24.10.2025 19:32 - 05.11.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Номер:
e056aa6f490e428785951aa802634526
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-24-015184-a.a1
Назва:
СКАРГА
на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 4 Кошторис.pdf.p7s 19.11.2025 17:29
- Протокол №41 від 14.11.2025.pdf 19.11.2025 17:29
- 25 Довідка локалізація.pdf 19.11.2025 17:29
- 4 Кошторис.pdf 19.11.2025 17:29
- 25 Довідка локалізація.pdf.p7s 19.11.2025 17:30
- Скарга_БЛІЦ_UA-2025-10-24-015184-a оскарження переможця.docx 19.11.2025 17:49
- Скарга_БЛІЦ_UA-2025-10-24-015184-a оскарження переможця.docx (1).asice 19.11.2025 17:50
- sign.p7s 19.11.2025 17:51
- Додаткові пояснення.docx (1).asice 26.11.2025 17:39
- Додаткові пояснення.docx 26.11.2025 17:39
- рішення від 21.11.2025 № 17339.pdf 21.11.2025 14:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.11.2025 № 17688.pdf 01.12.2025 17:15
- рішення від 28.11.2025 № 17688.pdf 03.12.2025 12:16
- відповідь на скаргу.docx 25.11.2025 17:13
- Відповідь на скаргу.pdf 25.11.2025 17:13
- відповідь на скаргу.docx 25.11.2025 17:16
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc 25.11.2025 17:17
- Додаток 1.docx 25.11.2025 17:18
- Додаток 4.docx 25.11.2025 17:18
- Протокол №40 від 13.11.2025.pdf 25.11.2025 17:19
- Протокол №40 від 13.11.2025.pdf 25.11.2025 17:19
- Протокол №40 від 13.11.25.docx 25.11.2025 17:20
- Протокол №41 від 14.11.2025.pdf 25.11.2025 17:21
- Протокол №41 від 14.11.25.docx 25.11.2025 17:21
- відповідь на скаргу.docx 25.11.2025 17:36
- Відповідь на скаргу.pdf 25.11.2025 17:37
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc 25.11.2025 17:38
- Додаток 1.docx 25.11.2025 17:38
- Додаток 4.docx 25.11.2025 17:38
- Протокол №40 від 13.11.2025.pdf 25.11.2025 17:39
- Протокол №40 від 13.11.25.docx 25.11.2025 17:40
- Протокол №41 від 14.11.2025.pdf 25.11.2025 17:40
- Протокол №41 від 14.11.25.docx 25.11.2025 17:40
- Протокол №42 від 03.12.2025.pdf 03.12.2025 16:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.11.2025 18:03
Дата розгляду скарги:
28.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.11.2025 14:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.12.2025 12:17
Дата виконання рішення Замовником:
03.12.2025 16:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Комісія) № 17688-р/пк-пз від 28.11.2025 Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» скасовує рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КОНСАЛТИНГ-БУД" (код ЄДРПОУ:34531842) переможцем процедури закупівлі - "Капітальний ремонт частини хірургічного відділення (частина приміщень на 4-му поверсі головного корпусу) КНП КОР "КОДЛ" за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області (за ЄЗС ДК 021:2015 – 4545000-6 Інші завершальні будівельні роботи)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-24-015184-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
06b2260e77074ab79d15e539685dbaba
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного визначення переможцем учасника процедури ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протоколу уповноваженої особи замовника про розгляд тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД» від 14.11.2025 № 41:
«…
…. ВИРІШИЛА:
Визнати ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД» переможцем закупівлі ДК 021:2015 – 4545000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт частини хірургічного відділення (частина приміщень на 4-му поверсі головного корпусу) КНП КОР «КОДЛ» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області» унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-10-24-015184-a».
Категорично не погоджуємось з рішенням Замовника, викледеним в Протоколі № 41 від 14.11.2025 про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД», з наступних підстав, а саме:
Щодо підстав для відхилення пропозиції переможця ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД»:
І) Відповідно до абзацу 9 Додатку № 4 до тендерної документації «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або підсумкову відомість ресурсів), зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (зведений кошторис), інформацію про ціни на матеріальні ресурси.».
Учасником переможцем на виконання вимоги абзацу 9 Додатку № 4 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надані кошторисні документи (файл «4 Кошторис.pdf» та «4 Кошторис.pdf.p7s»), що містять в собі наступні документи:
- договірну ціну,
- пояснювальну записку;
- локальні кошториси №№ 02-01-01, 02-01-02, 02-01-03, 02-01-04, 02-01-05, 02-01-06, 02-01-07, 02-01-08, 02-01-09, 02-01-10, 02-01-011, 02-01-012, 02-01-013, 02-01-014,
- підсумкова відомість ресурсів,
- інформація про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва.
Оглянувши підсумкову відомість ресурсів Учасника Переможця, а саме Розділ ІІІ. Будівельні матеріали, вироби і комплекти, виявлено наступні невідповідності в кількості (скрін додається):
Вимоги Замовника, викладені в Додатку № 4 до тендерної документації Пропозиція Учасника файл «4 Кошторис.pdf» та «4 Кошторис.pdf.p7s» Відхилення
п. 346 Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60 мм в кількості 0,0030431 т п. 80 Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60 мм - 0,003043 т. - 0,0000001 т
п. 339 Дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення оцинкований, діаметр 1,6 мм в кількості 0,00451836 т п. 101 Дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення оцинкований, діаметр 1,6 мм 0,0045184 т - 0,0000002 т
При цьому, Замовник передбачав, що «При здійсненні розрахунку тендерної пропозиції зменшення складу, обсягів робіт та ресурсів викладених у цьому додатку до тендерної документації не допускається» (абзац 5 Додатку № 4 до тендерної документації).
Крім того, тендерна документація та / або додатки до неї не містять порядку заокруглення та/або можливість відхилення/похибки кількісних показників (об'ємів) обсягів робіт, будівельних матеріалів, матеріальних ресурсів тощо.
Незважаючи на невідповідності, Замовник визнає ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД» переможцем процедури закупівлі, хоча мав би відхилити тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
«…
…. ВИРІШИЛА:
Визнати ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД» переможцем закупівлі ДК 021:2015 – 4545000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт частини хірургічного відділення (частина приміщень на 4-му поверсі головного корпусу) КНП КОР «КОДЛ» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області» унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-10-24-015184-a».
Категорично не погоджуємось з рішенням Замовника, викледеним в Протоколі № 41 від 14.11.2025 про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД», з наступних підстав, а саме:
Щодо підстав для відхилення пропозиції переможця ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД»:
І) Відповідно до абзацу 9 Додатку № 4 до тендерної документації «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або підсумкову відомість ресурсів), зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (зведений кошторис), інформацію про ціни на матеріальні ресурси.».
Учасником переможцем на виконання вимоги абзацу 9 Додатку № 4 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надані кошторисні документи (файл «4 Кошторис.pdf» та «4 Кошторис.pdf.p7s»), що містять в собі наступні документи:
- договірну ціну,
- пояснювальну записку;
- локальні кошториси №№ 02-01-01, 02-01-02, 02-01-03, 02-01-04, 02-01-05, 02-01-06, 02-01-07, 02-01-08, 02-01-09, 02-01-10, 02-01-011, 02-01-012, 02-01-013, 02-01-014,
- підсумкова відомість ресурсів,
- інформація про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва.
Оглянувши підсумкову відомість ресурсів Учасника Переможця, а саме Розділ ІІІ. Будівельні матеріали, вироби і комплекти, виявлено наступні невідповідності в кількості (скрін додається):
Вимоги Замовника, викладені в Додатку № 4 до тендерної документації Пропозиція Учасника файл «4 Кошторис.pdf» та «4 Кошторис.pdf.p7s» Відхилення
п. 346 Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60 мм в кількості 0,0030431 т п. 80 Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60 мм - 0,003043 т. - 0,0000001 т
п. 339 Дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення оцинкований, діаметр 1,6 мм в кількості 0,00451836 т п. 101 Дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення оцинкований, діаметр 1,6 мм 0,0045184 т - 0,0000002 т
При цьому, Замовник передбачав, що «При здійсненні розрахунку тендерної пропозиції зменшення складу, обсягів робіт та ресурсів викладених у цьому додатку до тендерної документації не допускається» (абзац 5 Додатку № 4 до тендерної документації).
Крім того, тендерна документація та / або додатки до неї не містять порядку заокруглення та/або можливість відхилення/похибки кількісних показників (об'ємів) обсягів робіт, будівельних матеріалів, матеріальних ресурсів тощо.
Незважаючи на невідповідності, Замовник визнає ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД» переможцем процедури закупівлі, хоча мав би відхилити тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
1. файл «4 Кошторис.pdf» та «4 Кошторис.pdf.p7s»
-
Повʼязаний документ:
4 Кошторис.pdf.p7s
-
-
Назва доказу:
1. файл «4 Кошторис.pdf» та «4 Кошторис.pdf.p7s»
-
Повʼязаний документ:
4 Кошторис.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт частини хірургічного відділення (частина приміщень на 4-му поверсі головного корпусу) КНП КОР «КОДЛ» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області (за ЄЗС ДК 021:2015 – 4545000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-10-24-015184-a. 3) Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня" – скасувати Протокол № 41 від 14.11.2025 про визначення ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД» переможцем закупівлі.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
0339fa4d43c8466fa73e95ba95919545
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного визначення переможцем учасника процедури ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ІІ) Відповідно до п. 22 Додатку № 1 до тендерної документації Замовник передбачив «Ступінь локалізації виробництва Замовником здійснюється закупівля робіт на умовах, що виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - або довідку у довільній формі із зазначенням відомостей про запропонований товар. В довідці має бути зазначена ідентична інформація до тієї, що визначена в переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а саме: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару. - або скріншот з інформацією про запропонований товар з переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, на якому відображена наступна інформація: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару; або фото з інформацією про запропонований товар з переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, на якому відображена наступна інформація: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару. - копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності; Вимоги цього пункту не застосовуються замовниками у разі здійснення закупівлі товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару».
В складі тендерної пропозиції Учасника наявна довідка від 06 листопада 2025 року №16-06/11/25 (файл «25 Довідка локалізація.pdf»), якою він повідомив Замовника, що закупівля не передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим не надає документи визначених пунктом 22 «Ступінь локалізації» Додатку № 1 до тендерної документації.
13 листопада 2025 Замовник в електронній системі закупівель розміщує вимогу про усунення порушення:
«Створено: 13.11.25, 16:45
Діє до: 14.11.25, 16:44
Опис:
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час розгляду замовником найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією:
1) Відповідно до пункту 11 «Ступінь локалізації виробництва» Розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо ступеня локалізації виробництва.
Пунктом 22 «Ступінь локалізації» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено перелік документів, які надаються у складі тендерної пропозиції на виконання зазначених вимог Учасником.
Відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII та Додаткового переліку товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 02 липня 2025 року №782, кабелі та освітлювальна техніка відносяться до товарів, які набуває у власність Замовник під час виконання робіт за закупівлею UA-2025-10-24-015184-а (за ЄЗС ДК 021:2015: 4545000-6 - Інші завершальні будівельні роботи: «Капітальний ремонт частини хірургічного відділення (частина приміщень на 4-му поверсі головного корпусу) КНП КОР «КОДЛ» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області). Перелік локалізованих товарів знаходиться за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation.
Вимоги не застосовуються замовниками у разі здійснення закупівлі товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.
Натомість учасником надано довідку від 06 листопада 2025 року №16-06/11/25, якою він повідомив, що закупівля не передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим не надає документи визначені пунктом 22 «Ступінь локалізації» Додатку 1 до тендерної документації.
Просимо надати документи, передбачені пунктом 22 «Ступінь локалізації» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» щодо товару, який набуває у власність Замовник під час даної закупівлі, відповідно до пункту 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі»
2) Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» учасника містить емблему Європейського Союзу.
Учасником подано Тендерну пропозицію без емблеми Європейського Союзу.
Просимо виправити дану невідповідність в інформації та/або документах.
3) Відповідно до пункту 1 Додатку 6 до тендерної документації Учасник підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Учасником підтверджено право користування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій договором про надання послуг з експлуатації машин та механізмів» №94 від 01.04.2023р з ТОВ «САНТРАНС ЛОГІСТІК., проте не надано акт(и) приймання-передачі учаснику (або інший документ, який підтверджує факт отримання учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
У довідці від 06 листопада 2025 р №4-06/11/25, наданої згідно форми, учасником за №9 зазначено «Екскаватор JCB3CX Sitemaster», та підтверджено право користування договором з ТОВ «САНТРАНС ЛОГІСТІК»№94 від 01.04.2023р. Проте в Додатку №3 до Договору про надання послуг з експлуатації машин та механізмів №94 від 01 квітня 2023р. «Перелік техніки» відсутня назва зазначеного транспортного засобу.
Просимо підтвердити факт наявності транспортного засобу «Екскаватор JCB3CX Sitemaster» та актів приймання-передачі учаснику (або інший документ, який підтверджує факт отримання учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання)».
Звертаємо увагу, що відповідно до п. 43 Особливостей: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З урахуванням вищевикладеного, Замовник не повинен був оприлюднювати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва.
Пропозиція Учасника Переможця не містить інформації про підтвердження локалізації виробництва товарів згідно вимог тендерної документації, а тому не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
В складі тендерної пропозиції Учасника наявна довідка від 06 листопада 2025 року №16-06/11/25 (файл «25 Довідка локалізація.pdf»), якою він повідомив Замовника, що закупівля не передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим не надає документи визначених пунктом 22 «Ступінь локалізації» Додатку № 1 до тендерної документації.
13 листопада 2025 Замовник в електронній системі закупівель розміщує вимогу про усунення порушення:
«Створено: 13.11.25, 16:45
Діє до: 14.11.25, 16:44
Опис:
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час розгляду замовником найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією:
1) Відповідно до пункту 11 «Ступінь локалізації виробництва» Розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо ступеня локалізації виробництва.
Пунктом 22 «Ступінь локалізації» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено перелік документів, які надаються у складі тендерної пропозиції на виконання зазначених вимог Учасником.
Відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII та Додаткового переліку товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 02 липня 2025 року №782, кабелі та освітлювальна техніка відносяться до товарів, які набуває у власність Замовник під час виконання робіт за закупівлею UA-2025-10-24-015184-а (за ЄЗС ДК 021:2015: 4545000-6 - Інші завершальні будівельні роботи: «Капітальний ремонт частини хірургічного відділення (частина приміщень на 4-му поверсі головного корпусу) КНП КОР «КОДЛ» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області). Перелік локалізованих товарів знаходиться за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation.
Вимоги не застосовуються замовниками у разі здійснення закупівлі товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.
Натомість учасником надано довідку від 06 листопада 2025 року №16-06/11/25, якою він повідомив, що закупівля не передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим не надає документи визначені пунктом 22 «Ступінь локалізації» Додатку 1 до тендерної документації.
Просимо надати документи, передбачені пунктом 22 «Ступінь локалізації» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» щодо товару, який набуває у власність Замовник під час даної закупівлі, відповідно до пункту 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі»
2) Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» учасника містить емблему Європейського Союзу.
Учасником подано Тендерну пропозицію без емблеми Європейського Союзу.
Просимо виправити дану невідповідність в інформації та/або документах.
3) Відповідно до пункту 1 Додатку 6 до тендерної документації Учасник підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Учасником підтверджено право користування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій договором про надання послуг з експлуатації машин та механізмів» №94 від 01.04.2023р з ТОВ «САНТРАНС ЛОГІСТІК., проте не надано акт(и) приймання-передачі учаснику (або інший документ, який підтверджує факт отримання учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
У довідці від 06 листопада 2025 р №4-06/11/25, наданої згідно форми, учасником за №9 зазначено «Екскаватор JCB3CX Sitemaster», та підтверджено право користування договором з ТОВ «САНТРАНС ЛОГІСТІК»№94 від 01.04.2023р. Проте в Додатку №3 до Договору про надання послуг з експлуатації машин та механізмів №94 від 01 квітня 2023р. «Перелік техніки» відсутня назва зазначеного транспортного засобу.
Просимо підтвердити факт наявності транспортного засобу «Екскаватор JCB3CX Sitemaster» та актів приймання-передачі учаснику (або інший документ, який підтверджує факт отримання учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання)».
Звертаємо увагу, що відповідно до п. 43 Особливостей: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З урахуванням вищевикладеного, Замовник не повинен був оприлюднювати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва.
Пропозиція Учасника Переможця не містить інформації про підтвердження локалізації виробництва товарів згідно вимог тендерної документації, а тому не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
×
-
Назва доказу:
2. файл «25 Довідка локалізація.pdf»
-
Повʼязаний документ:
25 Довідка локалізація.pdf.p7s
-
-
Назва доказу:
2. файл «25 Довідка локалізація.pdf»
-
Повʼязаний документ:
25 Довідка локалізація.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт частини хірургічного відділення (частина приміщень на 4-му поверсі головного корпусу) КНП КОР «КОДЛ» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області (за ЄЗС ДК 021:2015 – 4545000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-10-24-015184-a. 3) Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня" – скасувати Протокол № 41 від 14.11.2025 про визначення ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД» переможцем закупівлі.
Запити Органу оскарження
Номер:
4e5da87dd41d4413979f9bc939380133
Тема запиту:
Пояснення по суті першого питання скарги
Текст запиту:
1.Щодо пункту першого скарги.
Скаржник стверджує, що технічна пропозиція ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
- Позиція 346 підсумкової відомості ресурсів (цвяхи будівельні) вказана ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД» на 0,0000001 тонни, тобто на 10 грамів відрізняється від технічного завдання;
- Позиція 339 підсумкової відомості ресурсів (дріт сталевий) вказана ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД» на 0,00000004 тонни, тобто на 4 грами відрізняється від технічного завдання.
Враховуючи, що позиції 346 та 339 в технічному завданні визначені в тоннах, відхилення у грамах пояснюється виключно округленням при обробці даних програмним комплексом та жодним чином не впливає на ціну тендерної пропозиції.
Даний випадок прямо передбачений тендерною документацією, як формальна (несуттєва) помилка, допущення якої учасникам не призведе до відхилення його тендерної пропозиції. Так, відповідно до пункту 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу V тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, зокрема:
«2.1.2. помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації …………., заокруглення числа (наприклад «170,01» замість «170,0065»)), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення ………;»
Виходячи з викладеного, тендерна пропозиція ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД» містить всі види робіт та матеріальних-ресурсів, які передбачені технічним додатком (додаток 4 до тендерної документації), обсяг (кількість) яких, відповідає вимогам тендерної документації.
Дата опублікування:
25.11.2025 17:13
Номер:
0066d434aae64a498537c490afd38431
Тема запиту:
Додаткові пояснення
Текст запиту:
ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ до скарги UA-2025-10-24-015184-a
Ознайомившись з відповіддю Замовника від 25.11.2025 № 02-06/1736, Скаржник бажає доповнити скаргу додатковими поясненнями, а саме:
Замовник сам встановив пряму заборону на будь-яке зменшення обсягів робіт та ресурсів. У Додатку № 4 до тендерної документації є імперативна вимога:
«При здійсненні розрахунку тендерної пропозиції зменшення складу, обсягів робіт та ресурсів, викладених у цьому додатку до тендерної документації, не допускається».
Це формулювання - категорична заборона, а не рекомендація, і не допускає жодних винятків.
Таким чином, будь-яке відхилення, пов’язане зі зменшенням кількості ресурсів, незалежно від величини, є порушенням прямої вимоги Замовника.
Формальна помилка НЕ може бути застосована у даній закупівлі, як Замовник у своїй відповіді посилається на п. 2 розділу V ТД — «формальні помилки».
Але важливо: Формальна помилка може застосовуватись лише до тих аспектів, де Замовник не заборонив відхилення.
Згідно вимог тендерної документації: Формальні (несуттєві) помилки стосуються оформлення документів, технічних описок, округлення, які не впливають на зміст пропозиції.
У цій закупівлі зміст пропозиції рівне точному відображенню складу, обсягів та ресурсів, передбачених технічним завданням (Додаток № 4 до тендерної документації), і вони є незмінними. Замовник встановив спеціальну норму, що забороняє зменшення кількостей.
Ця норма за юридичною силою має пріоритет над нормою щодо формальних помилок, оскільки вона стосується саме предмету закупівлі та кількісних характеристик.
Тобто: формальна помилка може стосуватися оформлення, але не може бути застосована для зменшення обсягів, яке прямо заборонено самим Замовником.
В тендерній документації немає жодної норми, яка дозволяла б відхилення/похибку у кількостях.
Отже, Замовник не надав учасникам права відхилятися від обсягів, не встановив жодної допустимої похибки і при цьому категорично заборонив зменшення кількостей.
Висновок:
Поняття «формальної помилки» не може бути застосовано до зменшення кількості будівельних ресурсів, адже це суперечить прямій та безумовній забороні Замовника.
Виявлені зменшення кількостей у пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» є порушенням вимог Додатку № 4 до тендерної документації.
Приклади зменшення:
Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60 мм: 0,0030431 т → 0,003043 т (зменшення).
Дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення оцинкований, діаметр 1,6 мм: 0,00451836 т → 0,0045184 т (зменшення).
Навіть якщо зменшення виражене у грамах — воно є зменшенням ресурсу, яке прямо заборонене.
Це не «помилка оформлення», а невідповідність технічним, кількісним характеристикам, що підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей зобов’язує Замовника відхилити пропозицію.
Тому, Замовник неправомірно змінив власні правила під час оцінки. Як вбачається з відповіді, Замовник визнав відхилення, але пояснив його округленням програмного комплексу. Проте, Учасники подають документи самостійно, несуть відповідальність за коректні розрахунки.
Замовник не передбачив, що «похибки програми» є підставою ігнорувати зменшення обсягів.
Замовник не має повноважень самостійно вводити поняття похибок, яких вимогами тендерної документації не передбачено.
Це є порушенням принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
ПРОСИМО:
1) Прийняти дане пояснення до скарги до розгляду;
2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт частини хірургічного відділення (частина приміщень на 4-му поверсі головного корпусу) КНП КОР «КОДЛ» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області (за ЄЗС ДК 021:2015 – 4545000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-10-24-015184-a.
3) Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня" – скасувати Протокол № 41 від 14.11.2025 про визначення ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД» переможцем закупівлі.
Дата опублікування:
26.11.2025 17:39
Номер:
4f72090e403942da9e15475f71411515
Тема запиту:
Пояснення по суті другого питання скарги
Текст запиту:
2.Щодо пункту другого скарги.
Скаржник стверджує, що Замовник не повинен був оприлюднювати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва так як це частина технічного завдання.
Дане ствердження Скаржника нічим не обґрунтоване. Відповідно до пункту 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (додаток 4 до цієї тендерної документації).»
Технічне завдання «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», яке міститься в Додатку 4 до тендерної документації не містить жодної вимоги щодо підтвердження ступеня локалізації товару.
Таким чином, тендерна документація прямо визначає вичерпний перелік документів, які мають бути надані на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, і даний перелік не містить документів щодо підтвердження ступеня локалізації товару.
Крім того, додатком 1 до тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Даний перелік містить:
Пункт 3 – «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби-плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), що повинна складатись з документів, зазначених у додатку 4 до цієї тендерної документації;»
Пункт 22 – «Ступінь локалізації виробництва
Замовником здійснюється закупівля робіт на умовах, що виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи:
- або довідку у довільній формі із зазначенням відомостей про запропонований товар. В довідці має бути зазначена ідентична інформація до тієї, що визначена в переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а саме: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару.
- або скріншот з інформацією про запропонований товар з переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, на якому відображена наступна інформація: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару; або фото з інформацією про запропонований товар з переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, на якому відображена наступна інформація: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару.
- копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;
Вимоги цього пункту не застосовуються замовниками у разі здійснення закупівлі товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.»
Тобто, вимога щодо підтвердження ступеня локалізації товару, це окремий пункт тендерної документації, який не є частиною технічного завдання.
Відповідно до пункту 4 розділу V тендерної документації:
4.1. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
4.2. Під невідповідністю в інформації та /або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки, вимога щодо підтвердження ступеня локалізації товару жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, не є частиною технічного завдання, Замовник, відповідно до пункту 4 розділу V тендерної документації повністю правомірно включив до вимоги пункт, щодо виправлення інформації стосовно підтвердження ступеня локалізації товару.
Виходячи з викладеного, вважаємо скаргу ТОВ "БЛІЦ БУД ІНВЕСТ" необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Дата опублікування:
25.11.2025 17:36