• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Капітальний ремонт частини хірургічного відділення (частина приміщень на 4-му поверсі головного корпусу) КНП КОР «КОДЛ» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області (за ЄЗС ДК 021:2015 – 4545000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility

Торги не відбулися

51 943 732.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 24.10.2025 19:32 - 05.11.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей

Номер: e056aa6f490e428785951aa802634526
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-24-015184-a.a1
Назва: СКАРГА на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.11.2025 14:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.12.2025 12:17
Дата виконання рішення Замовником: 03.12.2025 16:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Комісія) № 17688-р/пк-пз від 28.11.2025 Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» скасовує рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КОНСАЛТИНГ-БУД" (код ЄДРПОУ:34531842) переможцем процедури закупівлі - "Капітальний ремонт частини хірургічного відділення (частина приміщень на 4-му поверсі головного корпусу) КНП КОР "КОДЛ" за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області (за ЄЗС ДК 021:2015 – 4545000-6 Інші завершальні будівельні роботи)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-24-015184-a.
Автор: ТОВ "БЛІЦ БУД ІНВЕСТ", Олег Бойченко +380933902126 tovbigalfa@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 06b2260e77074ab79d15e539685dbaba
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного визначення переможцем учасника процедури ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протоколу уповноваженої особи замовника про розгляд тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД» від 14.11.2025 № 41:
«…
…. ВИРІШИЛА:
Визнати ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД» переможцем закупівлі ДК 021:2015 – 4545000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт частини хірургічного відділення (частина приміщень на 4-му поверсі головного корпусу) КНП КОР «КОДЛ» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області» унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-10-24-015184-a».

Категорично не погоджуємось з рішенням Замовника, викледеним в Протоколі № 41 від 14.11.2025 про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД», з наступних підстав, а саме:

Щодо підстав для відхилення пропозиції переможця ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД»:
І) Відповідно до абзацу 9 Додатку № 4 до тендерної документації «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або підсумкову відомість ресурсів), зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (зведений кошторис), інформацію про ціни на матеріальні ресурси.».

Учасником переможцем на виконання вимоги абзацу 9 Додатку № 4 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надані кошторисні документи (файл «4 Кошторис.pdf» та «4 Кошторис.pdf.p7s»), що містять в собі наступні документи:
- договірну ціну,
- пояснювальну записку;
- локальні кошториси №№ 02-01-01, 02-01-02, 02-01-03, 02-01-04, 02-01-05, 02-01-06, 02-01-07, 02-01-08, 02-01-09, 02-01-10, 02-01-011, 02-01-012, 02-01-013, 02-01-014,
- підсумкова відомість ресурсів,
- інформація про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва.

Оглянувши підсумкову відомість ресурсів Учасника Переможця, а саме Розділ ІІІ. Будівельні матеріали, вироби і комплекти, виявлено наступні невідповідності в кількості (скрін додається):
Вимоги Замовника, викладені в Додатку № 4 до тендерної документації Пропозиція Учасника файл «4 Кошторис.pdf» та «4 Кошторис.pdf.p7s» Відхилення
п. 346 Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60 мм в кількості 0,0030431 т п. 80 Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60 мм - 0,003043 т. - 0,0000001 т
п. 339 Дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення оцинкований, діаметр 1,6 мм в кількості 0,00451836 т п. 101 Дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення оцинкований, діаметр 1,6 мм 0,0045184 т - 0,0000002 т



При цьому, Замовник передбачав, що «При здійсненні розрахунку тендерної пропозиції зменшення складу, обсягів робіт та ресурсів викладених у цьому додатку до тендерної документації не допускається» (абзац 5 Додатку № 4 до тендерної документації).

Крім того, тендерна документація та / або додатки до неї не містять порядку заокруглення та/або можливість відхилення/похибки кількісних показників (об'ємів) обсягів робіт, будівельних матеріалів, матеріальних ресурсів тощо.

Незважаючи на невідповідності, Замовник визнає ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД» переможцем процедури закупівлі, хоча мав би відхилити тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 0339fa4d43c8466fa73e95ba95919545
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного визначення переможцем учасника процедури ТОВ «КОНСАЛТИНГ - БУД»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: ІІ) Відповідно до п. 22 Додатку № 1 до тендерної документації Замовник передбачив «Ступінь локалізації виробництва Замовником здійснюється закупівля робіт на умовах, що виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - або довідку у довільній формі із зазначенням відомостей про запропонований товар. В довідці має бути зазначена ідентична інформація до тієї, що визначена в переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а саме: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару. - або скріншот з інформацією про запропонований товар з переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, на якому відображена наступна інформація: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару; або фото з інформацією про запропонований товар з переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, на якому відображена наступна інформація: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару. - копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності; Вимоги цього пункту не застосовуються замовниками у разі здійснення закупівлі товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару».

В складі тендерної пропозиції Учасника наявна довідка від 06 листопада 2025 року №16-06/11/25 (файл «25 Довідка локалізація.pdf»), якою він повідомив Замовника, що закупівля не передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим не надає документи визначених пунктом 22 «Ступінь локалізації» Додатку № 1 до тендерної документації.

13 листопада 2025 Замовник в електронній системі закупівель розміщує вимогу про усунення порушення:
«Створено: 13.11.25, 16:45
Діє до: 14.11.25, 16:44
Опис:
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час розгляду замовником найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією:
1) Відповідно до пункту 11 «Ступінь локалізації виробництва» Розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо ступеня локалізації виробництва.
Пунктом 22 «Ступінь локалізації» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено перелік документів, які надаються у складі тендерної пропозиції на виконання зазначених вимог Учасником.
Відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII та Додаткового переліку товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 02 липня 2025 року №782, кабелі та освітлювальна техніка відносяться до товарів, які набуває у власність Замовник під час виконання робіт за закупівлею UA-2025-10-24-015184-а (за ЄЗС ДК 021:2015: 4545000-6 - Інші завершальні будівельні роботи: «Капітальний ремонт частини хірургічного відділення (частина приміщень на 4-му поверсі головного корпусу) КНП КОР «КОДЛ» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області). Перелік локалізованих товарів знаходиться за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation.
Вимоги не застосовуються замовниками у разі здійснення закупівлі товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.
Натомість учасником надано довідку від 06 листопада 2025 року №16-06/11/25, якою він повідомив, що закупівля не передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим не надає документи визначені пунктом 22 «Ступінь локалізації» Додатку 1 до тендерної документації.
Просимо надати документи, передбачені пунктом 22 «Ступінь локалізації» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» щодо товару, який набуває у власність Замовник під час даної закупівлі, відповідно до пункту 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі»
2) Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» учасника містить емблему Європейського Союзу.

Учасником подано Тендерну пропозицію без емблеми Європейського Союзу.
Просимо виправити дану невідповідність в інформації та/або документах.
3) Відповідно до пункту 1 Додатку 6 до тендерної документації Учасник підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Учасником підтверджено право користування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій договором про надання послуг з експлуатації машин та механізмів» №94 від 01.04.2023р з ТОВ «САНТРАНС ЛОГІСТІК., проте не надано акт(и) приймання-передачі учаснику (або інший документ, який підтверджує факт отримання учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
У довідці від 06 листопада 2025 р №4-06/11/25, наданої згідно форми, учасником за №9 зазначено «Екскаватор JCB3CX Sitemaster», та підтверджено право користування договором з ТОВ «САНТРАНС ЛОГІСТІК»№94 від 01.04.2023р. Проте в Додатку №3 до Договору про надання послуг з експлуатації машин та механізмів №94 від 01 квітня 2023р. «Перелік техніки» відсутня назва зазначеного транспортного засобу.
Просимо підтвердити факт наявності транспортного засобу «Екскаватор JCB3CX Sitemaster» та актів приймання-передачі учаснику (або інший документ, який підтверджує факт отримання учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання)».

Звертаємо увагу, що відповідно до п. 43 Особливостей: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

З урахуванням вищевикладеного, Замовник не повинен був оприлюднювати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва.

Пропозиція Учасника Переможця не містить інформації про підтвердження локалізації виробництва товарів згідно вимог тендерної документації, а тому не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.

Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження