-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Чернівецькій області - 200 путівок)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 28 робочих днів
5 460 000.00
UAH без ПДВ
Період оскарження:
24.10.2025 12:28 - 29.10.2025 00:00
Період оскарження для учасника ФОП "ЧОЛАН ІВАН ОРЕС...:
11.12.2025 17:14 - 17.12.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
788ceb3d598f49a9a64c994326ae8fde
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-24-007219-a.c2
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка 02-161646.jpg 12.11.2025 16:39
- Скарга.pdf 12.11.2025 16:39
- sign.p7s 12.11.2025 16:41
- рішення від 14.11.2025 № 17018.pdf 14.11.2025 15:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.11.2025 № 17406.pdf 25.11.2025 14:17
- рішення від 24.11.2025 № 17406.pdf 26.11.2025 17:45
- пояснення.DOC 18.11.2025 15:48
- 4.14. і 4.19. Акт готовності табору.pdf 18.11.2025 15:48
- Пояснення.pdf 18.11.2025 15:48
- 4.1. ГЛ підтвердження можливості надання послуг.pdf 18.11.2025 15:48
- Без названия.pdf 18.11.2025 15:48
- П. 52. Протокол про відміну прийнятого рішення 11.12.2025.pdf 11.12.2025 17:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.11.2025 17:00
Дата розгляду скарги:
24.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.11.2025 15:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.11.2025 17:45
Дата виконання рішення Замовником:
11.12.2025 17:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.11.2025 № 17406-р/пк-пз зобов’язано ДЕПАРТАМЕНТ МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати Рішення від 07.12.2025 №265/2.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4e31fa092dff4bca965f8dd309203635
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного відхилення моєї тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону 922, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону 922.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в Тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
За умовами підпункту 14 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації учаснику на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам до предмета закупівлі, необхідно надати Акт прийняття дитячого оздоровчого закладу (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) за формою № 318/о (затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 № 160), завірений печаткою та підписом посадової особи територіального органу Держпродспоживслужби за 2025 рік з інформацією щодо цілорічного або сезонного функціонування та наявності опалювальних корпусів.
Так на виконання наведеної вимоги у складі своєї пропозиції мною, як учасником поточної процедури закупівлі, завантажено Акт прийому готовності дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Кремениця» м. Вижниця, вул. Н.Яремчука, 89, Вижницького району Чернівецької області від 13.06.2025 № 02 (далі – Акт 02), складений за формою 318/0 і завірений печаткою та підписом посадової особи Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області, згідно з яким визначено дитячий заклад оздоровлення та відпочинку круглорічного функціонування, а також наявність опалювальних корпусів.
За Рішенням про відхилення мою тендерну пропозицію відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Також у Рішенні про відхилення Замовник зазначив, що Акт 02 не містить інформації про можливість забезпечення на постійній основі подачі гарячої води.
Крім того у Рішенні про відхилення зауважено, що такий акт надається на підтвердження вимог пункту 11 Додатку 2 до Тендерної документації, тобто щодо вимог умов проживання. Проте таке трактування не відповідає дійсності, оскільки вимоги Тендерної документації не визначають окремих вимог, щодо підтвердження умов проживання за пунктом 11 Додатку 2 до Тендерної документації саме наданням акту форми 318/0. Поряд з цим умовами підпункту 14 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації визначено вичерпний перелік інформації, яку повинен містити акт, що вимагається. Тобто тендерною документацією не визначено окремих вимог щодо підтвердження цілодобового постачання гарячої води, зокрема згіно з наведеним актом.
Таким чином мною виконано умову підпункту 14 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації належним чином та в повному обсязі.
Варто зазначити, що Гарантійним листом від 31.10.2025 № 42-10 мною підтверджено та гарантовано надання послуг оздоровлення дітей у відповідності до інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у Додатку 2 до Тендерної документації. Тобто такі послуги в будь-якому випадку надаватимуться з цілодобовим постачанням та гарячої води.
Водночас я отримав сьогодні від Вижлицької міської ради довідку про технічну помилку в Акті-готовності дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Кремениця» від 12.11.2025 № 02-16/1646 (далі – Довідка 02-16/1646), у якій Виконавчий комітет Вижлицької міської ради повідомив про допущену технічну помилку в Акті 02, а саме в пункті 13 Акту 02 пропущено слово «гарячої». Тим самим вірною редакцією пункту 13 Акту 02 має бути:
«Наявність центральних джерел водопостачання – криниця, каналізація – власна, наявність підключення і постійної подачі холодної і гарячої води у всіх мийних ваннах – цілодобово; санвузли з раковинами, унітазами, душовими – у кімнатах».
Також якщо і припустити, що Акт 02 не містить інформації про можливість забезпечення на постійній основі подачі гарячої вод, як зауважує Замовник, то в порядку пункту 43 Особливостей Замовник повинен був надати мені можливість виправити таку невідповідність, адже такий документ, зокрема в частині наявності опалювальних корпусів, а також наявність цілодобового постачання гарячої води, не стосується підтвердження відповідності пропозиції учасника технічній специфікації, а більше як підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, такому як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Умови проживання, виходячи зі змісту пункту 11 Додатку 2 до Тендерної документації, визначають конкретні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази.
У Рішенні про відхилення Замовник робить посилання на практику моніторингу органу фінансового контролю щодо перевірки процедури закупівлі відкриті торги, оголошеної за ідентифікатором UA-2023-12-18-023095-a, а саме згідно з висновком Управління Західного офісу Державної аудиторської служби України в Тернопільській області про результати моніторингу процедури закупівлі від 07.05.2024 в частині опрацювання подібного питання.
В цій частині доцільно наголосити:
По-перше: інші закупівлі не можуть братися до уваги в рамках проведення Процедури закупівлі, а висновки органів фінансового контролю стосуються конкретних випадків перевірок і конкретних зобов’язань, що аж ніяк не можуть впливати на рішення Замовників щодо подібних процедур закупівель. Такі висновки не обов’язкові для застосування замовниками, яких прямо такі висновки не стосуються.
З точки зору Конституції України в Україні діє романо-германська правова система, яка визначає правові норми за законодавством, що приймається законодавчим органом, а не за президентами.
По-друге: у наведеному висновку не в повному обсязі досліджено умови закупівлі та спосіб їх виконання, що ставить під сумнів правомірність висновку ДАСУ.
Таким чином моя тендерна пропозиція повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації.
Враховуючи викладене моя тендерна пропозиція була неправомірно відхилена з наведених у Рішенні про відхилення підстав.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскільки мою пропозицію неправомірно відхилено, Рішення про відхилення порушує моє право та законні інтереси на: участь в торгах, зокрема чесних та прозорих, здійснених за принципами закупівель, в тому числі недискримінації та рівного ставлення до учасників; об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції учасників Процедури закупівлі; добросовісну конкуренцію; правомірне ведення своєї діяльності; перемогу в Процедурі закупівлі.
Враховуючи викладене Рішення про відхилення підлягає скасуванню, оскільки прийняте з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі принципу об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Захист моїх прав та законних інтересів можливий за допомогою подання цієї скарги до органу оскарження.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в Тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
За умовами підпункту 14 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації учаснику на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам до предмета закупівлі, необхідно надати Акт прийняття дитячого оздоровчого закладу (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) за формою № 318/о (затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 № 160), завірений печаткою та підписом посадової особи територіального органу Держпродспоживслужби за 2025 рік з інформацією щодо цілорічного або сезонного функціонування та наявності опалювальних корпусів.
Так на виконання наведеної вимоги у складі своєї пропозиції мною, як учасником поточної процедури закупівлі, завантажено Акт прийому готовності дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Кремениця» м. Вижниця, вул. Н.Яремчука, 89, Вижницького району Чернівецької області від 13.06.2025 № 02 (далі – Акт 02), складений за формою 318/0 і завірений печаткою та підписом посадової особи Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області, згідно з яким визначено дитячий заклад оздоровлення та відпочинку круглорічного функціонування, а також наявність опалювальних корпусів.
За Рішенням про відхилення мою тендерну пропозицію відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Також у Рішенні про відхилення Замовник зазначив, що Акт 02 не містить інформації про можливість забезпечення на постійній основі подачі гарячої води.
Крім того у Рішенні про відхилення зауважено, що такий акт надається на підтвердження вимог пункту 11 Додатку 2 до Тендерної документації, тобто щодо вимог умов проживання. Проте таке трактування не відповідає дійсності, оскільки вимоги Тендерної документації не визначають окремих вимог, щодо підтвердження умов проживання за пунктом 11 Додатку 2 до Тендерної документації саме наданням акту форми 318/0. Поряд з цим умовами підпункту 14 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації визначено вичерпний перелік інформації, яку повинен містити акт, що вимагається. Тобто тендерною документацією не визначено окремих вимог щодо підтвердження цілодобового постачання гарячої води, зокрема згіно з наведеним актом.
Таким чином мною виконано умову підпункту 14 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації належним чином та в повному обсязі.
Варто зазначити, що Гарантійним листом від 31.10.2025 № 42-10 мною підтверджено та гарантовано надання послуг оздоровлення дітей у відповідності до інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у Додатку 2 до Тендерної документації. Тобто такі послуги в будь-якому випадку надаватимуться з цілодобовим постачанням та гарячої води.
Водночас я отримав сьогодні від Вижлицької міської ради довідку про технічну помилку в Акті-готовності дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Кремениця» від 12.11.2025 № 02-16/1646 (далі – Довідка 02-16/1646), у якій Виконавчий комітет Вижлицької міської ради повідомив про допущену технічну помилку в Акті 02, а саме в пункті 13 Акту 02 пропущено слово «гарячої». Тим самим вірною редакцією пункту 13 Акту 02 має бути:
«Наявність центральних джерел водопостачання – криниця, каналізація – власна, наявність підключення і постійної подачі холодної і гарячої води у всіх мийних ваннах – цілодобово; санвузли з раковинами, унітазами, душовими – у кімнатах».
Також якщо і припустити, що Акт 02 не містить інформації про можливість забезпечення на постійній основі подачі гарячої вод, як зауважує Замовник, то в порядку пункту 43 Особливостей Замовник повинен був надати мені можливість виправити таку невідповідність, адже такий документ, зокрема в частині наявності опалювальних корпусів, а також наявність цілодобового постачання гарячої води, не стосується підтвердження відповідності пропозиції учасника технічній специфікації, а більше як підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, такому як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Умови проживання, виходячи зі змісту пункту 11 Додатку 2 до Тендерної документації, визначають конкретні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази.
У Рішенні про відхилення Замовник робить посилання на практику моніторингу органу фінансового контролю щодо перевірки процедури закупівлі відкриті торги, оголошеної за ідентифікатором UA-2023-12-18-023095-a, а саме згідно з висновком Управління Західного офісу Державної аудиторської служби України в Тернопільській області про результати моніторингу процедури закупівлі від 07.05.2024 в частині опрацювання подібного питання.
В цій частині доцільно наголосити:
По-перше: інші закупівлі не можуть братися до уваги в рамках проведення Процедури закупівлі, а висновки органів фінансового контролю стосуються конкретних випадків перевірок і конкретних зобов’язань, що аж ніяк не можуть впливати на рішення Замовників щодо подібних процедур закупівель. Такі висновки не обов’язкові для застосування замовниками, яких прямо такі висновки не стосуються.
З точки зору Конституції України в Україні діє романо-германська правова система, яка визначає правові норми за законодавством, що приймається законодавчим органом, а не за президентами.
По-друге: у наведеному висновку не в повному обсязі досліджено умови закупівлі та спосіб їх виконання, що ставить під сумнів правомірність висновку ДАСУ.
Таким чином моя тендерна пропозиція повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації.
Враховуючи викладене моя тендерна пропозиція була неправомірно відхилена з наведених у Рішенні про відхилення підстав.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскільки мою пропозицію неправомірно відхилено, Рішення про відхилення порушує моє право та законні інтереси на: участь в торгах, зокрема чесних та прозорих, здійснених за принципами закупівель, в тому числі недискримінації та рівного ставлення до учасників; об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції учасників Процедури закупівлі; добросовісну конкуренцію; правомірне ведення своєї діяльності; перемогу в Процедурі закупівлі.
Враховуючи викладене Рішення про відхилення підлягає скасуванню, оскільки прийняте з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі принципу об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Захист моїх прав та законних інтересів можливий за допомогою подання цієї скарги до органу оскарження.
×
-
Назва доказу:
Довідка
-
Повʼязаний документ:
Довідка 02-161646.jpg
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати Рішення про відхилення неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати Рішення про відхилення.
Запити Органу оскарження
Номер:
56a1c001c7de4f0898fe2ce2e2ee1681
Тема запиту:
Пояснення Замовника по суті скарги
Текст запиту:
Відповідно до підпункту 14 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен був надати Акт прийняття дитячого оздоровчого закладу за формою № 318/о, затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 № 160, за 2025 рік, завірений посадовою особою територіального органу Держпродспоживслужби. Акт мав містити інформацію про цілорічне або сезонне функціонування та наявність опалювальних корпусів.
У складі тендерної пропозиції ФОП "Чолан І.О." дійсно був наданий акт за формою № 318/о від 13.06.2025 № 02. Втім, під час його аналізу встановлено, що документ не містить жодної інформації про наявність або забезпечення цілодобового постачання гарячої води, що є прямою вимогою пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації, де визначено:
«наявність опалювальних корпусів, цілодобове водопостачання, у тому числі гарячої води, санвузли з раковинами, унітазами, душовими – у кімнатах».
Таким чином, технічна специфікація, що є обов’язковою для виконання, не була підтверджена відповідними документами.
Наданим актом така умова не підтверджена. Зазначення лише про подачу холодної води, без згадки про гаряче водопостачання, є підставою для висновку про невідповідність умовам тендерної документації.
Крім того, наданий гарантійний лист, в якому учасник заявляє про готовність надати відповідні послуги з урахуванням усіх вимог тендерної документації, не є належним документальним підтвердженням факту відповідності запропонованого закладу технічним умовам, зокрема у частині цілодобового постачання гарячої води. Гарантійні листи не замінюють вимоги до підтвердження фактичних технічних характеристик.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022, невідповідність умовам проживання, передбаченим у технічній специфікації, не належить до тих помилок, що можуть бути виправлені. А тому в даному випадку застосування процедури усунення невідповідностей було б неправомірним.
Вказане також підтверджується висновком Держаудитслужби, складеним за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-18-023095-a. У даному висновку, який є аналогічним за змістом, зазначено:
«Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження документів, що свідчать про відповідність вимогам тендерної документації в частині пункту "11. Вимоги до умов проживання: з зазначенням інформації про наявність - цілодобового постачання гарячої води"…».
Таким чином, ДАСУ визнала, що відсутність документального підтвердження наявності цілодобового гарячого водопостачання у акті за формою № 318/о є підставою для відхилення пропозиції як такої, що не відповідає технічній специфікації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ФОП "Чолан Іван Орестович" була відхилена правомірно відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а скарга – є безпідставною.
Дата опублікування:
18.11.2025 15:48
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірно відхилення моєї пропозиції
Номер:
ba3d1a246c394d659ad95f5d8e5baec9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-24-007219-a.b1
Назва:
Щодо неправомірно відхилення моєї пропозиції
Вимога:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
За умовами підпункту 14 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації учаснику на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам до предмета закупівлі, необхідно надати Акт прийняття дитячого оздоровчого закладу (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) за формою № 318/о (затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 № 160), завірений печаткою та підписом посадової особи територіального органу Держпродспоживслужби за 2025 рік з інформацією щодо цілорічного або сезонного функціонування та наявності опалювальних корпусів.
Так на виконання наведеної вимоги у складі своєї пропозиції мною, як учасником поточної процедури закупівлі, завантажено Акт прийому готовності дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Кремениця» м. Вижниця, вул. Н.Яремчука, 89, Вижницького району Чернівецької області від 13.06.2025 № 02 (далі – Акт 02), складений за формою 318/0 і завірений печаткою та підписом посадової особи Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області, згідно з яким визначено дитячий заклад оздоровлення та відпочинку круглорічного функціонування, а також наявність опалювальних корпусів.
Рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.11.2025 № 265/2 (далі – Рішення 265/2) мою тендерну пропозицію відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У Рішенні 265/2 Замовник зазначив, що Акт 02 не містить інформації про можливість забезпечення на постійній основі подачі гарячої води.
Крім того у Рішенні 265/2 зауважено, що такий акт надається на підтвердження вимог пункту 11 Додатку 2 до Тендерної документації, тобто щодо вимог умов проживання. Проте таке трактування не відповідає дійсності, оскільки вимоги Тендерної документації не визначають окремих вимог, щодо підтвердження умов проживання за пунктом 11 Додатку 2 до Тендерної документації саме наданням акту форми 318/0. Крім того умовами підпункту 14 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації визначено вичерпний перелік інформації, яку повинен містити акт, що вимагається. Тобто тендерною документацією не визначено окремих вимог щодо підтвердження цілодобового постачання гарячої води, зокрема згіно з наведеним актом.
Таким чином мною виконано умову підпункту 14 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації належним чином та в повному обсязі.
Варто також зазначити, що Гарантійним листом від 31.10.2025 № 42-10 мною підтверджено та гарантовано надання послуг оздоровлення дітей у відповідності до інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у Додатку 2 до Тендерної документації. Тобто такі послуги в будь-якому випадку надаватимуться з цілодобовим постачанням та гарячої води.
Враховуючи викладене прошу скасувати Рішення 265/2 як таке, що прийнято з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, та прийняти нове рішення про вищначення мене переможцем поточної процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- П. 35. Протокол відповіді на вимогу з додатковою інформацією.pdf 11.11.2025 12:47
Дата подачі:
07.11.2025 17:19
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) розглянуто Вашу вимогу від 07.11.2025 щодо неправомірного відхилення Вашої тендерної пропозиції.
1. Щодо вимог тендерної документації
Відповідно до пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації, до умов проживання, які має забезпечити учасник, зокрема належить:
«Цілодобове постачання холодної води та гарячої води».
На підтвердження відповідності зазначеним умовам, згідно з підпунктом 14 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації, учасник зобов’язаний надати:
«Акт прийняття дитячого оздоровчого закладу (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) за формою № 318/о (затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 № 160), завірений печаткою та підписом посадової особи територіального органу Держпродспоживслужби за 2025 рік з інформацією щодо цілорічного або сезонного функціонування та наявності опалювальних корпусів.».
Цей документ повинен підтверджувати, що умови перебування в оздоровчому закладі відповідають вимогам технічної специфікації.
2. Щодо змісту поданого Акту форми 318/о
Вами надано Акт-прийому готовності дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Кремениця» м.Вижниця вул.Н.Яремчука, 89, Вижницького району Чернівецької області в пункті 13 зазначено «13. Наявність центральних джерел водопостачання - криниця, каналізація - власна; наявність підключення і постійної подачі холодної і всіх мийних ванн - цілодобово, санвузли з раковинами, унітазами, душовими -в кімнатах.».
Таким чином, відсутнє пряме підтвердження наявності гарячої води, що є суттєвим порушенням вимог пункту 11 Додатку 2 тендерної документації.
3. Щодо гарантійного листа
Гарантійний лист № 42-10 від 31.10.2025, наданий Учасником, не є належним документом, що підтверджує технічну характеристику закладу. Зміст гарантійного листа не змінює відсутності в Акті форми 318/о інформації про гаряче водопостачання, а тому не усуває невідповідності.
4. Щодо правомірності відхилення
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Замовник має право відхилити пропозицію, якщо вона не відповідає технічній специфікації. Це також узгоджується з пунктом 43 Особливостей, за яким невідповідність умовам проживання не є тією помилкою, що може бути виправлена шляхом усунення невідповідностей.
5. Підтвердження практики ДАСУ
Аналогічний висновок надано ДАСУ у Висновку про результати моніторингу UA-2023-12-18-023095-a, де відсутність підтвердження гарячого водопостачання в акті 318/о визнано підставою для відхилення.
Висновок:
Тендерна пропозиція ФОП "Чолан Іван Орестович" була відхилена правомірно у зв’язку з невиконанням вимог пункту 11 Додатку 2 тендерної документації щодо умов проживання, а саме — відсутності підтвердження цілодобового постачання гарячої води у наданому акті 318/о, що не може бути виправлено додатковими гарантіями або листами.
Статус вимоги:
Відхилено