-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті пам’ятки культурної спадщини будівлі Навчального корпусу № 4 (літ. А) Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 36, ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 8 робочих днів
1 199 530.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
24.10.2025 11:45 - 27.11.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови
Номер:
71caf7980fbf4c7e854b689b7d0ffa18
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-24-005994-a.c2
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ (1).doc 07.11.2025 20:29
- 2. Закон. docx.docx 07.11.2025 20:29
- 1. Постанова.docx 07.11.2025 20:29
- sign.p7s 07.11.2025 22:08
- рішення від 11.11.2025 №16793.pdf 11.11.2025 15:39
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.11.20205 №17178.pdf 19.11.2025 12:36
- рішення від 18.11.2025 №17178.pdf 20.11.2025 17:16
- 36.pdf 13.11.2025 10:17
- Протокол 44 ПС.pdf 25.11.2025 12:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.11.2025 22:41
Дата розгляду скарги:
18.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.11.2025 15:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.11.2025 17:17
Дата виконання рішення Замовником:
25.11.2025 12:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Про виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті пам’ятки культурної спадщини будівлі Навчального корпусу № 4 (літ. А) Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 36, ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-10-24-005994-a
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від №16793-р/пк-пз від 11.11.2025 (далі – Рішення), згідно з яким Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила. Скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "СПАС" (код ЄДРПОУ: 41120093) від 07 листопада 2025 № UA-2025-10-24-005994-a.c2 прийняти до розгляду.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17178-р/пк-пз від 18.11.2025 Зобов'язати ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД "ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ К.Д. УШИНСЬКОГО" (код ЄДРПОУ: 02125473) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті пам’ятки культурної спадщини будівлі Навчального корпусу № 4 (літ. А) Державного закладу "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського" за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 36, ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі 5 Уповноваженого органу за № UA-2025-10-24-005994-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення..
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
2. Внести зміни до закупівлі за Рішенням від №17178-р/пк-пз від 18.11.2025
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7432b35ad8ff472ebfb0955474360276
Заголовок пункту скарги:
1. Відповідно до п. 2 додатку 4 до тендерної документації: перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем: з метою підтвердження розуміння обсягу послуг та ознайомлення з об’єктом, під час укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі надає акт огляду об’єкту, підписаний Замовником та Учасником.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п. 2 додатку 4 до тендерної документації: перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем: з метою підтвердження розуміння обсягу послуг та ознайомлення з об’єктом, під час укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі надає акт огляду об’єкту, підписаний Замовником та Учасником.
Вказана умова тендерної документації жодним чином не обґрунтована та її виконання жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі.
Більше того, нічого не заважає Замовнику «не отримати» запит на проведення огляду, не надати відповіді на запит, не надати акту про огляд об’єкта.
За таких умов, підписати договір про закупівлю зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт огляду об'єкта Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Законом Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі - Постанова) не встановленому жодних норм, які передбачали би обов’язкове надання акту огляду перед підписання договору.
З незалежних від учасника підстав представник Замовника може не допустити учасника до відвідування об'єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозиції такого учасника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Доказами порушення наших прав є: Закон (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text) (додається) та Постанова (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text) (додається).
Вищевказана умова Документації є дискримінаційною і порушує права та законні інтереси Скаржника, як потенційного учасника, оскільки її виконання залежить саме від Замовника, а не від Скаржника, отже обмежується право останнього прийняти участь у процедурі закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Вказана умова тендерної документації жодним чином не обґрунтована та її виконання жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі.
Більше того, нічого не заважає Замовнику «не отримати» запит на проведення огляду, не надати відповіді на запит, не надати акту про огляд об’єкта.
За таких умов, підписати договір про закупівлю зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт огляду об'єкта Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Законом Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі - Постанова) не встановленому жодних норм, які передбачали би обов’язкове надання акту огляду перед підписання договору.
З незалежних від учасника підстав представник Замовника може не допустити учасника до відвідування об'єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозиції такого учасника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Доказами порушення наших прав є: Закон (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text) (додається) та Постанова (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text) (додається).
Вищевказана умова Документації є дискримінаційною і порушує права та законні інтереси Скаржника, як потенційного учасника, оскільки її виконання залежить саме від Замовника, а не від Скаржника, отже обмежується право останнього прийняти участь у процедурі закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Закон
-
Повʼязаний документ:
2. Закон. docx.docx
-
-
Назва доказу:
Постанова
-
Повʼязаний документ:
1. Постанова.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Запити Органу оскарження
Номер:
559f69431630457881d8687d57334ae5
Тема запиту:
Державним закладом «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» (далі – Замовник) 24.10.2025 року було оголошено процедуру закупівлі: «Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті пам’ятки культурної спадщини будівлі Навчального корпусу № 4 (літ. А) Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 36, ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-24-005994-a.
Текст запиту:
Водночас, Товариством з обмеженою відповідальністю «СПАС» (далі – ТОВ «СПАС» або Скаржник) було подано скаргу про порушення законодавства в сфері публічних закупівель вих. № 205/5 від 07.11.2025 року, відповідно до якої просить зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія Антимонопольного комітету України) було прийнято рішення № 16793-р/пк-пз від 11.11.2025 року щодо прийняття скарги до розгляду та надання відповідних пояснень, інформації, документів та матеріалів щодо проведення процедури закупівлі.
З приводу наведених у скарзі обставин повідомляємо наступне.
1. Відповідно до розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації вимагається: «З метою підтвердження розуміння обсягу послуг та ознайомлення з об’єктом, під час укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі надає акт огляду об’єкту, підписаний Замовником та Учасником.».
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Акт огляду вимагається не від Учасника, а від переможця при підписанні договору про закупівлю з метою підтвердження того факту, що переможець не відмовиться від укладення договору.
Акт огляду об’єкту є можливістю Переможця перевірити весь фактичний обсяг робіт, який вимагається технічним завданням та впевнитися в тому, що в нього достатньо матеріально – технічної бази та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Окрім того, акт огляду об’єкту дозволить Переможцю на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж/комунікацій і визначитись з обсягами робіт, врахувати всі нюанси та особливості об’єкта перед виконанням робіт.
Наголошуємо, що акт огляду об’єкту не впливає на підготовку та подачу тендерної пропозиції Учасником.
Крім того, Замовник не порушуючи норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та Учасник (без ідентифікації особи) при подачі тендерної пропозиції має право на електронне спілкування лише на веб – порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням або погодженням паперових документів, тому Замовник вимагає підписання такого акту в момент підписання договору.
Наявність акту огляду об’єкта дозволяє Замовнику укласти договір із Переможцем, оскільки підтверджує його готовність виконати свої зобов’язання.
Повідомляємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість надання акту огляду об’єкта у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, а також не довів чим саме дискримінує його ця вимога.
Просимо відмовити Скаржнику у задоволенні скарги в цій частині.
Дата опублікування:
13.11.2025 10:17
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на умови
Номер:
2559e343b48c42f7af0b321d2b52d104
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-24-005994-a.a1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ (7).doc 01.11.2025 19:46
- 1 Ліцензійні умови (2).doc 01.11.2025 19:46
- sign.p7s 01.11.2025 19:49
- рішення від 04.11.2025 № 16488.pdf 04.11.2025 16:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.11.2025 № 16859.pdf 12.11.2025 12:26
- рішення від 11.11.2025 № 16859.pdf 14.11.2025 10:13
- Пояснення Пожарка.pdf 06.11.2025 09:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.11.2025 21:59
Дата розгляду скарги:
11.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.11.2025 16:27
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
14.11.2025 10:15
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
14.11.2025 10:15
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
894da4a480ae45d486750bc5d0ae6a17
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 10 додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: Скановані оригінали Наказу «Про затвердження Настанов (правил, заходів, політики, тощо) щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п. 10 додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: Скановані оригінали Наказу «Про затвердження Настанов (правил, заходів, політики, тощо) щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях», Настанови (правила, заходи, політика, тощо) щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях та Наказу «Про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях», та інформаційну довідку стосовно дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням та конфлікту інтересів.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності наказу «Про затвердження Настанов (правил, заходів, політики, тощо) щодо етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях», Настанови (правила, заходи, політика, тощо) щодо етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях та Наказу «Про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях». Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності наказу «Про затвердження Настанов (правил, заходів, політики, тощо) щодо етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях», Настанови (правила, заходи, політика, тощо) щодо етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях та Наказу «Про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях». Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1 Ліцензійні умови (2).doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Запити Органу оскарження
Номер:
3c3da16a87f24e5597b24c5b5e1680e0
Тема запиту:
Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія Антимонопольного комітету України) було прийнято рішення № 16488-р/пк-пз від 04.11.2025 року щодо прийняття скарги до розгляду та надання відповідних пояснень, інформації, документів та матеріалів щодо проведення процедури закупівлі.
Текст запиту:
З приводу наведених у скарзі обставин повідомляємо наступне.
1. Відповідно до пункту 10 розділу 3 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Скановані оригінали Наказу «Про затвердження Настанов (правил, заходів, політики, тощо) щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях», Настанови (правила, заходи, політика, тощо) щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях та Наказу «Про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях», та інформаційну довідку стосовно дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням та конфлікту інтересів.».
Замовником було внесено зміни до тендерної документації та видалено дану вимогу.
Таким чином, Замовником було усунуто порушення, зазначене в скарзі.
Просимо припинити розгляд скарги по цьому питанню.
Дата опублікування:
06.11.2025 09:23