-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Інкубатори інтенсивної терапії новонароджених з сервоконтролем кисню)
Закупівля здійснюється в рамках виконання бюджетної програми 2301260 “Медичні заходи за рахунок коштів, отриманих на рахунок у Національному банку України для задоволення потреб охорони здоров’я” (UNITED24) Код згідно Національного класифікатора медичних виробів НК 031:2023: Z1208040302 - Пересувні неонатальні інкубатори.
Завершена
25 346 539.50
UAH без ПДВ
Період оскарження:
23.10.2025 20:05 - 28.10.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель (стаття 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
65ec09eadf364d6ba0e48c9ff815f5b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-23-016509-a.b4
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель (стаття 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- позовна_заява.pdf 10.12.2025 18:36
- Скарга АМКУ.doc 10.12.2025 18:36
- Скарга АМКУ.pdf 10.12.2025 18:36
- Протокол_УО_№_1797_від_05_12_2025_визначення_переможця.pdf 10.12.2025 18:36
- 37 Брошура .pdf 10.12.2025 18:37
- 36 Інструкція інкубатор .pdf 10.12.2025 18:37
- 5896351024-2025-12-10--2025-12-10.pdf 10.12.2025 19:00
- Платіжка.pdf 10.12.2025 19:04
- sign.p7s 10.12.2025 19:05
- рішення від 12.12.2025 № 18392.pdf 12.12.2025 15:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.12.2025 №18928.pdf 24.12.2025 15:31
- рішення від 23.12.2025 №18928.pdf 26.12.2025 16:15
- Пояснення на скаргу.pdf 16.12.2025 18:33
- Пояснення на скаргу UA-2025-10-23-016509-a.b4.docx 16.12.2025 18:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.12.2025 19:25
Дата розгляду скарги:
23.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.12.2025 15:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.12.2025 16:15
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5083c5aed3f5423aa8ec435bc0e1b9a0
Заголовок пункту скарги:
Порушення стаття 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення:
Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник визначив переможця, спираючись на рішення АМКУ від 01.12.2025 року, яке оскаржується в судовому порядку, що суперечить принципам об’єктивності та неупередженості.
Замовник не здійснив самостійної оцінки тендерної пропозиції Переможця, а фактично підмінив її висновками АМКУ, законність яких є предметом судового спору.
Пропозиція ТОВ "МЕДХОЛДІНГ" не була перевірена Замвником на відповідність тендерній документації в частині технічної складової
Замовник не здійснив самостійної оцінки тендерної пропозиції Переможця, а фактично підмінив її висновками АМКУ, законність яких є предметом судового спору.
Пропозиція ТОВ "МЕДХОЛДІНГ" не була перевірена Замвником на відповідність тендерній документації в частині технічної складової
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати протиправними дії Замовника – ДП «Медичні закупівлі» щодо визначення переможця – ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» за результатами проведеної процедури закупівлі UA-2025-10-23-016509-a ДК 021:2015 – 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Інкубатори інтенсивної терапії новонароджених з сервоконтролем кисню) 3. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол №1797 від 05.12.2025 року. 4. Зобов’язати провести повторний розгляд тендерних пропозицій.
Запити Органу оскарження
Номер:
489e5b2296fb4f9e9a6bc599552f493f
Тема запиту:
Скарга є необґрунтованою та не підлягає задоволенню
Текст запиту:
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі - ДП «Медзакупівлі України», Замовник) розглянуло скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІАР» (далі – ТОВ «ЛІАР», Скаржник) від 10.12.2025 (ідентифікатор скарги UA-2025-10-23-016509-a.b4) про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за процедурою закупівлі
«ДК 021:2015 - 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Інкубатори інтенсивної терапії новонароджених з сервоконтролем кисню)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-10-23-016509-a) та повідомляє наступне.
Замовником 23.10.2025 відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про
проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015 - 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Інкубатори інтенсивної терапії новонароджених з сервоконтролем кисню)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-23-016509-a (далі – Процедура закупівлі).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 31 жовтня 2025 року.
У встановлений строк було подано тендерні пропозиції трьох учасників, а саме:
- ТОВ «МЕДХОЛДІНГ»;
- ТОВ «ЛІАР»;
- ТОВ «ОЛАМЕД».
За результатами аукціону, який відбувся 03 листопада 2025 року, найбільш економічно вигідною пропозицію визначена пропозиція ТОВ «МЕДХОЛДІНГ».
За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником встановлено, що вона не відповідає вимогам тендерної документації та прийнято рішення про відхилення учасника ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» (протокол уповноваженої особи від 14.11.2025 № 1575).
Протоколом уповноваженої особи № 1581 від 14.11.2025 переможцем процедури закупівлі було визначено ТОВ «ЛІАР».
Однак, 19.11.2025 через електронну систему закупівель від
ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» надійшла скарга щодо неправомірного його відхилення.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17751-р/пк-пз від 01.12.2025 (далі - Рішення АМКУ) Замовника зобов'язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІАР" переможцем процедури закупівлі.
05.12.2025 Замовником встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» відповідає вимогам тендерної документації та прийнято рішення про визначення його переможцем (протокол уповноваженої особи від 05.12.2025 № 1797).
Проте, 10 грудня 2025 року через електронну систему закупівель від
ТОВ «ЛІАР» надійшла скарга щодо неправомірного визначення переможця ТОВ «МЕДХОЛДІНГ».
Вважаємо скаргу необґрунтованою та такою, що не може бути задоволена з наступних підстав.
1. Щодо тверджень про неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником встановлено, що вона відповідає вимогам тендерної документації та прийнято рішення про визначення переможцем учасника ТОВ «ЛІАР» (протокол уповноваженої особи від 14.11.2025 № 1581).
Проте, 19 листопада 2025 року через електронну систему закупівель від ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» надійшла скарга щодо неправомірного його відхилення.
В результаті розгляду поданої скарги, Рішенням АМКУ зобов'язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» та рішення про визначення ТОВ «ЛІАР» переможцем процедури закупівлі.
Керуючись частиною 22 статті 18 Закону та Особливостями Замовником 05.12.2025 року прийнято рішення про визначення переможцем учасника
ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» (протокол уповноваженої особи від 05.12.2025 № 1797).
ТОВ «ЛІАР» стверджує, що Замовник не мав права визначати переможця, оскільки рішення АМКУ №17751-р/пк-пз від 01.12.2025 оскаржено до суду.
Замовник не погоджується з таким твердженням Скаржника. Відповідно до статті 18 Закону Рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками або може бути оскаржене до суду не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Закон не передбачає автоматичного зупинення процедури закупівлі у разі його оскарження в судовому порядку, відтак Замовник виконав Рішення АМКУ, що є обов’язковим.
2. Щодо тверджень про відсутність самостійної оцінки тендерної пропозиції.
Аргументи Скаржника про «підміну оцінки тендерної пропозиції висновками АМКУ» є безпідставними. Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» відповідно до статей 10, 29, 33 Закону, з урахуванням пунктів 35, 41, 49 Особливостей, рішення АМКУ, що підтверджується Протоколом уповноваженої особи від 05.12.2025 №1797.
Замовник виконав Рішення АМКУ у частині, в якій Комісія зобов'язала усунути порушення. Водночас визначення переможцем ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» грунтувалось виключно на фактах відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Таким чином, вищезазначене твердження Скаржника є необґрунтованим.
3. Щодо тверджень про технічні невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МЕДХОЛДІНГ»
3.1. Невідповідність характеристик оглядових та фототерапевтичних ламп.
Медико-технічні вимоги до предмета Процедури закупівлі містяться у Додатку 1 до тендерної документації. Перелік документів (інформації), які учасник Процедури закупівлі повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції, міститься у Додатку 2 до тендерної документації.
Так, відповідно до підпункту 7.4. таблиці 1 Додатка 1 до тендерної документації предмет закупівлі встановлено медико-технічна вимога:
«Довжина хвилі світла має складати в межах діапазону
Нижня межа Не менше 400 нм;
Верхня межа Не більше 550 нм».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» надано документ «Довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (файл «24 про необхідні техн. якісні та к-ні хар-ки.pdf.p7s.zip»), у якому на підтвердження відповідності підпункту 7.4. таблиці 1 Додатка 1 до тендерної документації зазначено «Так, ст. 11 Брошура OKM 801 ІНКУБАТОР ДЛЯ НОВОНАРОДЖЕНИХ».
Під час вивчення вказаних сторінок зазначеного документу (файл «37 Брошура .pdf.p7s.zip») наявне підтвердження відповідності вимозі «Оглядові та фототерапевтичні лампи із довжиною хвилі 450-470 нм», що є вичерпним підтвердженням медико-технічної вимоги, щодо точності датчика.
Додатково на сторінці 6 брошури зазначено «Для фототерапії передбачено 18 синіх світлодіодних ламп із строком служби 50 000 годин, а для оглядового освітлення - 8 білих світлодіодних ламп».
Відповідно до загальноприйнятих медико-технічних норм, для проведення фототерапії новонароджених застосовується випромінювання в діапазоні синього світла. Як підтверджено ТОВ «МЕДХОЛДІНГ», довжина хвилі такого випромінювання становить 450–470 нм, що повністю відповідає лікувальному діапазону, встановленому та передбаченому вимогами Замовника.
Водночас білі світлодіодні лампи, які використовуються для освітлення, не є параметром для оцінки ефективності фототерапії і не вимагається Замовником.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» підтверджено відповідність вимозі підпункту 7.4. таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
3.2. Невідповідність точності датчика температури шкіри.
Медико-технічні вимоги до предмета Процедури закупівлі містяться у Додатку 1 до тендерної документації. Перелік документів (інформації), які учасник Процедури закупівлі повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції, міститься у Додатку 2 до тендерної документації.
Так, відповідно до підпункту 4.4. таблиці 1 Додатка 1 до тендерної документації предмет закупівлі встановлено медико-технічна вимога: «Точність датчика температури шкіри Не більше ± 0.3 °С».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» надано документ «Довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (файл «24 про необхідні техн. якісні та к-ні хар-ки.pdf.p7s.zip»), у якому на підтвердження відповідності підпункту 4.4. таблиці 1 Додатка 1 до тендерної документації зазначено «Так, ст. 9 Брошура OKM 801 ІНКУБАТОР ДЛЯ НОВОНАРОДЖЕНИХ».
Під час вивчення вказаних сторінок зазначеного документу (файл «37 Брошура .pdf.p7s.zip») наявне підтвердження відповідності вимозі «Точність датчика температури шкіри Не більше ± 0.3 °С», що є вичерпним підтвердженням медико-технічної вимоги, щодо точності датчика.
Щодо тверджень Скаржника про нібито наявну невідповідність між показниками точності датчика температури шкіри, наведеними в Брошурі та Інструкції з експлуатації, слід зазначити, що на сторінці 30 Інструкції з експлуатації вказано: «Встановіть температуру шкіри відповідно до призначення лікаря. Після стабілізації температура датчика автоматично підтримується в межах ±0,5 °C від заданого значення».
Зазначена інформація стосується режиму підтримання температури датчика під час експлуатації та описує функціональні умови його роботи або калібрування, а не вимірювальні характеристики самого датчика. Йдеться про здатність системи підтримувати стабільну температуру сенсора з метою мінімізації впливу зовнішніх факторів навколишнього середовища.
Водночас точність датчика температури є окремою метрологічною характеристикою, яка визначає допустиму похибку вимірювання, тобто ступінь відповідності показань датчика фактичному значенню температури шкіри немовля. Таким чином, наведене в Інструкції формулювання щодо підтримання температури датчика не може розглядатися як показник або обмеження його вимірювальної точності та не суперечить даним, зазначеним у Брошурі.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» підтверджено відповідність вимозі підпункту 4.4. таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
3.3. Невідповідність діапазону регулювання температури шкіри немовляти
Відповідно до Протоколу № 1575 від 14.11.2025 Уповноваженої особи Замовника, тендерна пропозиція ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» була відхилена, оскільки не відповідала медико-технічній вимозі, зокрема підпункту 4.1. пункту 4 таблиці 1 Додатка 1 до тендерної документації: «Діапазон регулювання температури шкіри немовляти в межах: нижня межа - не менше 35 °С, верхня межа - не більше 38 °С».
На підтвердження зазначеної вимоги учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета (файл «24 про необхідні техн. якісні та к-ні хар-ки.pdf.p7s.zip»), в якій на підтвердження відповідності пункту 4.1. таблиці 1 Додатка 1 до тендерної документації зазначено «Ні, ст. 59 ОКМ 801 Інкубатор для новонароджених ІНСТРУКЦІЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ».
Разом з тим рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
№ 17751-р/пк-пз від 01.12.2025 встановлено обов’язок ДП «Медзакупівлі України» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДХОЛДІНГ» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІАР» переможцем процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Інкубатори інтенсивної терапії новонароджених з сервоконтролем кисню)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-23-016509-a.
Таким чином, Замовник діяв у межах чинного законодавства та умов тендерної документації.
Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами
55-67 Особливостей
ПРОСИМО:
1. Відмовити в задоволенні скарги ТОВ «ЛІАР» від 10.12.2025 року (ідентифікатор скарги UA-2025-10-23-016509-a.b4) у повному обсязі та прийняти обгрунтоване рішення про відсутність порушень у процедурі закупівель за предметом закупівлі «ДК 021:2015 - 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Інкубатори інтенсивної терапії новонароджених з сервоконтролем кисню)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-23-016509-a.
2. Допустити представників замовника до розгляду скарги UA-2025-10-23-016509-a.b4 на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата опублікування:
16.12.2025 18:33
Скарга
Виконана замовником
КЕП
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
fb401557e4ea47669903f8a501df2e0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-23-016509-a.c3
Назва:
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Детально зазначено у Скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 19.11.2025 17:53
- 1 Протокол _ 1575 .docx 19.11.2025 17:53
- 2 Протокол _ 1581.docx 19.11.2025 17:53
- 3 Інструкція з експлуатації Інкубатор для новонароджених OKM 801.pdf 19.11.2025 17:53
- 4 Брошура OKM 801 .pdf 19.11.2025 17:53
- sign.p7s 19.11.2025 17:55
- ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ 28.11.2025 11:55
- Рішення від 21.11.2025 № 17333.pdf 21.11.2025 14:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.12.2025 № 17751.pdf 02.12.2025 14:00
- Рішення від 01.12.2025 № 17751.pdf 04.12.2025 14:55
- 24 про необхідні техн. якісні та к-ні хар-ки.pdf 25.11.2025 18:25
- Пояснення на скаргу UA-2025-10-23-016509-a.c3.docx 25.11.2025 18:25
- пояснення на скаргу.pdf 25.11.2025 18:25
- Протокол УО № 1796 від 05.12.2025 виконання рішення АМКУ.docx 05.12.2025 17:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.11.2025 18:17
Дата розгляду скарги:
01.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.11.2025 14:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.12.2025 14:57
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2025 17:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За змістом пункту 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування проводять закупівлі з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.12.2025 №17751-р/пк-пз зобов’язало державне підприємство «Медичні закупівлі України» про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» (код ЄДРПОУ: 38406011) та рішення про визначення ТОВ «ЛІАР» (код ЄДРПОУ: 43385360) переможцем процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Інкубатори інтенсивної терапії новонароджених з сервоконтролем кисню)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-23-016509-a.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
ВИРІШЕНО:
1. Виконати рішення АМКУ від 01.12.2025 № 17751-р/пк-пз та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» (код ЄДРПОУ: 38406011) та рішення (протокол від 14.11.2025 №1581) про визначення ТОВ «ЛІАР» (код ЄДРПОУ: 43385360) переможцем процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Інкубатори інтенсивної терапії новонароджених з сервоконтролем кисню)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-23-016509-a.
2. Повідомити орган оскарження про виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.12.2025 № 17751-р/пк-пз у електронній системі закупівель.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
557fb407a5cd4ddd99fb3eacc2a8daa7
Заголовок пункту скарги:
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Детально зазначено у Скарзі
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Детально зазначено у Скарзі
Запити Органу оскарження
Номер:
037ed3f426264ac9ba95cfe815449eb3
Тема запиту:
пропозиція Скаржника правомірно відхилена відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Текст запиту:
19 листопада 2025 року через електронну систему закупівель від
Скаржника надійшла скарга щодо неправомірного його відхилення .
Вважаємо скаргу необґрунтованою та такою, що не може бути задоволена з наступних підстав.
1. Щодо підстави відхилення, зазначеної Замовником.
Медико-технічні вимоги до предмета Процедури закупівлі містяться у Додатку 1 до тендерної документації. Перелік документів (інформації), які учасник Процедури закупівлі повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції, міститься у Додатку 2 до тендерної документації.
Так, відповідно до підпункту 4.1. таблиці 1 Додатка 1 до тендерної документації предмет закупівлі встановлено медико-технічна вимога:
«Діапазон регулювання температури шкіри немовляти в межах діапазону:
Нижня межа - Не менше 35 °С;
Верхня межа - Не більше 38 °С».
Крім зазначеного вище до пункту 2 Додатка 2 тендерної документації, учасник у складі пропозиції має надати інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
У складі тендерної пропозиції Скаржника надано документ «Довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (див. файл «24 про необхідні техн. якісні та к-ні хар-ки.pdf.p7s.zip»), у якому на підтвердження відповідності підпункту 4.1. таблиці 1 Додатка 1 до тендерної документації зазначено «Ні, ст. 59 ОКМ 801 Інкубатор для новонароджених ІНСТРУКЦІЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ».
Надані Скаржником документи не містять інформації про відповідність медико-технічній вимозі щодо діапазону регулювання температури шкіри немовляти, встановленого Замовником.
Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція Скаржника не відповідає технічним вимогам визначеним у п. 4.1 Таблиці 1 медико-технічних вимог тендерної документації, а саме : «Діапазон регулювання температури шкіри немовляти в межах діапазону: Нижня межа - Не менше 35 °С».
Відповідно умов тендерної документації, учасник повинен документально підтвердити відповідність кожній вимозі. Оскільки документального підтвердження дотримання параметра «Діапазон регулювання температури шкіри немовляти в межах діапазону: Нижня межа - Не менше 35 °С» не надано, пропозиція Скаржника була правомірно відхилена відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Також, зазначивши у тендерній пропозиції «Ні», Скаржник фактично підтвердив невідповідність запропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
Твердження Скаржника про неправомірність відхилення є необґрунтованими, оскільки вимога щодо конкретного діапазону є чітко встановленою в тендерній документації, а надані документи не містять інформації, яка підтверджує відповідність цій вимозі.
Таким чином, Замовник діяв у межах чинного законодавства та умов тендерної документації, а підстава для відхилення тендерної пропозиції є правомірною та обґрунтованою.
2. Щодо підстави відхилення, зазначеної Замовником.
Медико-технічні вимоги до предмета Процедури закупівлі містяться у Додатку 1 до тендерної документації. Перелік документів (інформації), які учасник Процедури закупівлі повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції, міститься у Додатку 2 до тендерної документації.
Так, відповідно до підпункту 6.1. таблиці 1 Додатка 1 до тендерної документації предмет закупівлі встановлено медико-технічна вимога:
«Діапазон вимірювання рівня кисню в межах:
Нижня межа - Не менше 16%;
Верхня межа - Не більше 100%».
Крім того, відповідно до пункту 2 Додатка 2 тендерної документації, учасник у складі пропозиції має надати інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
У складі тендерної пропозиції Скаржника надано документ «Довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (див. файл «24 про необхідні техн. якісні та к-ні хар-ки.pdf.p7s.zip»), у якому на підтвердження відповідності підпункту 6.1. таблиці 1 Додатка 1 до тендерної документації зазначено «Так, ст. 61 ОКМ 801 Інкубатор для новонароджених ІНСТРУКЦІЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ Так, ст. 9 Брошура OKM 801».
Надані Скаржником документи містять різну інформацію, в інструкції зазначено «Діапазон відображення концентрації кисню 0%-100%», в брошурі «Діапазон відображення/вимірювання концентрації кисню 0~100% з кроком ±1%».
Зокрема, в пункту 2 Додатка 2 тендерної документації зазначено «У разі різної інформації в різних документах наданих Учасником, перевага надається інструкції», відтак Замовник приймає до розгляду інформацію зазначену в інструкції «Діапазон відображення концентрації кисню 0%-100%», що не відповідає заданій вимозі.
Відповідно умов тендерної документації, учасник повинен документально підтвердити відповідність кожній вимозі. Оскільки документального підтвердження дотримання параметра «Діапазон вимірювання рівня кисню в межах: Нижня межа - Не менше 16%» не надано, пропозиція Скаржника була правомірно відхилена відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей
Твердження Скаржника про неправомірність відхилення є необґрунтованими, оскільки вимога вимірювання рівня кисню є чітко встановленою в тендерній документації, а надані Скаржником документи не містять інформації, яка підтверджує відповідність цій вимозі.
Разом з тим до замовника не надходили звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру через електронну систему закупівель у цій частині вимоги.
Таким чином, Замовник діяв у межах чинного законодавства та умов тендерної документації, а підстава для відхилення тендерної пропозиції є правомірною та обґрунтованою.
Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами
55-67 Особливостей
ПРОСИМО:
1. Відмовити в задоволенні скарги ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» від 19.11.2025 року (ідентифікатор скарги UA-2025-10-23-016509-a.c3) у повному обсязі та прийняти обгрунтоване рішення про відсутність порушень у процедурі закупівель за предметом закупівлі «ДК 021:2015 - 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Інкубатори інтенсивної
терапії новонароджених з сервоконтролем кисню)», ідентифікатор закупівлі
UA-2025-10-23-016509-a.
2. Допустити представників замовника до розгляду скарги UA-2025-10-23-016509-a.c3 на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Додатки: 1. Документ у складі тендерної пропозиції Скаржника «24 про необхідні техн. якісні та к-ні хар-ки.pdf» на 16 арк.
Дата опублікування:
25.11.2025 18:25
Номер:
40251120c7094ed4adb5fe15b1f35f73
Тема запиту:
ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ
Текст запиту:
Зазначено у файлі - Додаткові пояснення
Дата опублікування:
27.11.2025 17:56
Номер:
33d411a5c8384d8797a043d75b753d78
Тема запиту:
ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ
Текст запиту:
Додаткові пояснення у скарзі
Дата опублікування:
28.11.2025 11:55
Номер:
d5120bb7a4ce45eda17f601f2a6f562e
Тема запиту:
ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ
Текст запиту:
Додаткові пояснення до скарги
Дата опублікування:
28.11.2025 11:50
Скарга
Скасована
КЕП
щодо неправомірного відхилення
Номер:
4fb1e5226f764f71adcc06519ccc2ca0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-23-016509-a.c2
Назва:
щодо неправомірного відхилення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 37 Брошура .pdf 19.11.2025 16:22
- 36 Інструкція інкубатор .pdf 19.11.2025 16:22
- Протокол про відхилення .pdf 19.11.2025 16:22
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
19.11.2025 16:28
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1eb1a4f140944c1ba14c0e624085e032
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь
Скарга щодо неправомірного відхилення
Номер:
745b432a400940d4a519f64ea166137e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-23-016509-a.c1
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення
Вимога:
Шановний замовнику!
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі Закон) вимагає приймати пропозиції, які відповідають принципам:
1. Добросовісної конкуренції та недискримінації: Згідно зі Статтею 5 Закону, замовник зобов'язаний забезпечити добросовісну конкуренцію та запобігати дискримінації учасників. Відхилення пропозиції, яка повністю задовольняє функціональні потреби Замовника і пропонує кращі технічні показники, прямо порушує ці принципи.
2. Забезпечення повноти характеристик: Вимоги до технічної специфікації є мінімально необхідними для функціонального використання товару. Якщо учасник пропонує товар, який за всіма показниками повністю покриває мінімальні вимоги (є еквівалентним) і додатково пропонує розширений функціонал (є кращим), така пропозиція визнається відповідною.
1) Відповідно до пункту 4.1 таблиці 1 Додатка 1 до тендерної документації необхідний діапазон регулювання температури шкіри немовляти має становити: не менше 35 °C та не більше 38 °C. Натомість, запропонований апарат Інкубатор для новонароджених ОКМ 801 має робочий діапазон 34-38 °C, що повністю відповідає запропонованим вимогам. Нижня межа 34 °C є кращою за необхідну, оскільки вона включає мінімально необхідну температуру, розширюючи при цьому функціонал обладнання. Необхідний діапазон повністю входить у запропонований діапазон Замовником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що розширення діапазону в бік зниження температури є додатковою перевагою для лікувального процесу, а саме: для лікування помірної або тяжкої гіпоксично-ішемічної енцефалопатії у новонароджених часто застосовують терапевтичну гіпотермію, яка потребує зниження температури до діапазону 33-34℃. У інкубаторах, діапазон регулювання температури шкіри немовля в яких становить 35-38 ℃, лікування гіпоксично-ішемічної енцефалопатії неможливе.
Запропонована характеристика не лише повністю задовольняє вимогу Замовника щодо мінімальної температури , але й є кращою з точки зору клінічного застосування, а згідно з чинним законодавством (Стаття 5, Стаття 23 Закону) не може бути відхилена на підставі того, що вона є кращою за мінімально встановлену.
2) Відповідно до пункту 6.1 таблиці 1 Додатка 1 до тендерної документації необхідний діапазон вимірювання рівня кисню має становити: не менше 16 % та не більше 100%. Натомість, запропонований апарат Інкубатор для новонароджених ОКМ 801 має діапазон вимірювання рівня кисню 0-100%, який повністю включає необхідний діапазон 16-100%. Таким чином, функціональні вимоги Замовника щодо вимірювання кисню в необхідному діапазоні повністю задоволені.
За зазначеними медико-технічними вимогами вже проводились закупівля UA-2023-11-20-016705-a, у якій переможцем був учасник ТОВ "ОЛАМЕД". У даній закупівлі переможець також надавав Довідку про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета (файл «Технічна частина.pdf.p7s»), у якій на підтвердження відповідності 6.1. таблиці 1 Додатка 1 до тендерної документації зазначено «Так, ст. 2 файл «Брошура ІНКУБАТОР MD Series NEO 0401»; ст. 27 файл «Інструкція користувача ІНКУБАТОР MD Series NEO 04/01»
Проте під час вивчення вказаних сторінок Інструкції та Брошури (файли «1. Інструкція користувача ІНКУБАТОР MD Series NEO 0401.pdf.p7s» та «2. Брошура ІНКУБАТОР MD Series NEO 0401.pdf.p7s») в інструкції та в брошурі «Діапазон відображення концентрації кисню: 0%O2~100%O2», що не підтверджує точної відповідності пункту 6.1. таблиці 1 Додатка 1 до тендерної документації. Оскільки Замовник вже прийняв пропозицію, де діапазон вимірювання був ширший за зазначений, він де-факто підтвердив, що збільшення діапазону задовольняє його вимоги. Відповідно до принципу рівного ставлення до учасників та запобігання дискримінації, відхилення аналогічної, технічно кращої пропозиції від іншого учасника на поточній закупівлі буде свідчити про непослідовність і порушення вищезазначених статей Закону.
Ураховуючи викладене вище, запропоновані характеристики повністю задовольняють вимогу Замовника, тому просимо переглянути невідповідності тендерної пропозиції та повторно розглянути пропозицію із прийняттям законного рішення.
Вимагаємо : Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛІАР» та здійснити повторний розгляд найбільш економічно вигідних тендерних пропозицій відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2025 10:41
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""!
Тендерна пропозиція Учасника розглядається з урахуванням умов та в розрізі проведеної закупівлі.
Щодо пункту 4.1 таблиці 1 Додатка 1 до тендерної документації: учасник у колонці «Учасник зазначає відповідність (так/ні) запропонованого до постачання медичного виробу з обов’язковим зазначенням назви та сторінки документа, що містить підтвердження відповідності (вимоги до документів зазначені в Додатку 2)» вказав:
«Ні, ст. 59 ОКМ 801 Інкубатор для новонароджених ІНСТРУКЦІЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ 34–38 град».
Таким чином, учасник на момент подання пропозиції сам підтвердив невідповідність свого товару медико-технічним вимогам Замовника.
Відповідно до пункту 6.1 таблиці 1 Додатка 1 до тендерної документації необхідний діапазон вимірювання рівня кисню має становити: не менше 16 % та не більше 100%. В медико-технічних вимогах, зазначена вимога не менше 16%, отже пропозиції що нижче зазначеного показника є невідповідністю.
Статус вимоги:
Відхилено