-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Столярні вироби
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 30 робочих днів
167 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
23.10.2025 16:27 - 28.10.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на відсутність подальшої потреби закупівлі
Номер:
fdd2086c6d9a4533a2db2d39713cd203
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-23-014431-a.c1
Назва:
Скарга на відсутність подальшої потреби закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 24.11.2025 №17428.pdf 27.11.2025 11:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.11.2025 №17428.pdf 25.11.2025 14:52
- рішення від 17.11.2025 №17077.pdf 17.11.2025 16:40
- Лист голови Волинської обласної ради.pdf 21.11.2025 08:54
- Висновок про вартість майна електрогенератора.pdf 20.11.2025 16:16
- Акт приймання передачі електрогенератора.pdf 20.11.2025 16:16
- Пояснення Замовника по суті скарги в АМКУ.pdf 20.11.2025 16:16
- Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2025.pdf 20.11.2025 16:16
- Акт приймання передачі електрогенератора як благодійна допомога.pdf 20.11.2025 16:16
- Пояснення Замовника по суті скарги в АМКУ.doc 20.11.2025 16:16
- sign.p7s 13.11.2025 12:48
- Скарга до АМКУ.docx 13.11.2025 12:45
- Скарга до АМКУ.pdf.p7s 13.11.2025 12:45
- Скарга до АМКУ.pdf 13.11.2025 12:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.11.2025 12:52
Дата розгляду скарги:
24.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.11.2025 16:40
Дата прийняття рішення по скарзі:
27.11.2025 11:22
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2a929960904a45b7a81fb0c32591235a
Заголовок пункту скарги:
Скарга на відсутність подальшої потреби закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
23.10.2025 року Комунальне підприємство «Управління будинком Волинської обласної ради» (далі - Замовник) в системі електронних торгів оприлюднив оголошення № UA-2025-10-23-014431-a про проведення процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю: «Столярні вироби, (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 44220000-8) Металопластикові вікна (з демонтажем та монтажем)» з загальною очікуваною вартістю 167 000 грн з ПДВ.
У вказаній процедурі закупівлі прийняли участь
товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Пірамід Корп» (код ЄДРПОУ 39484237) (далі - Скаржник)
приватне підприємство «ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 35009782)
товариство з обмеженою відповідальністю «Українське міжрегіональне будівництво» (код ЄДРПОУ 45023887)
За результатами аукціону найнижчу цінову пропозицію надав Скаржник - 131 100 грн з ПДВ
06.11.2025 Замовник повідомив, що відміняє процедуру закупівлі у зв'язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів/робіт/послуг.
Своє рішення Замовник мотивував наступним.
У замовника наразі відсутня потреба у металопластикових вікнах. Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти, у зв’язку із цим виникла виробнича необхідність спрямувати використання цих коштів на більш нагальні потреби замовника.
Будь-яких інших документів, що підтверджують відсутність потреби у металопластикових вікнах і спрямування коштів, призначених на вказану закупівлю, на інші потреби, Замовник не оприлюднив, обмежився лише протоколом №16 від 06.11.2025 року.
Вважаємо вказане рішення Замовника передчасним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади врегульовані Законом України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон № 922-VIII ) і Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості № 1178).
Статтею 5 Закону № 922-VIII визначено принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Положеннями частини першої статті 4 Закону № 922-VIII обумовлено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п`яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Пунктом 50 Особливостей №1178 передбачено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили;
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
У вказаній скарзі спірним питанням є наявність/відсутність підстав для відміни тендеру у зв`язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, та як наслідок, правомірність/протиправність рішення відповідача про зобов`язання замовника скасувати своє рішення про відміну процедури закупівлі.
Аналіз наведеної правової норми (п. 50 Особливостей №1178) свідчить, що у замовника наявна можливість відмінити тендер у разі відсутності потреби подальшої закупівлі предмету закупівлі, але ця можливість не може бути необґрунтовано дискреційною.
При цьому, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону № 922-VIII, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Таким чином кожне рішення тендерного комітету чи уповноваженої особи, якщо вона проводить тендер, у разі його відміни або визнання його таким, що не відбувся, має бути документально обґрунтоване та підтверджене відповідними документами, оскільки учасники в силу статті 18 Закону № 922-VIII та п.п. 55-67 Особливостей № 1178 мають право його оскаржити.
В кожному конкретному випадку замовник самостійно вирішує щодо наявності чи відсутності потреби у закупівлі відповідних товарів.
Натомість звертаємо увагу Комісії, що планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель визначені статтею 4 Закону № 922-VIII, згідно з частиною першою якої планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п`яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до річного плану на 2025 рік, опублікованого Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-P-2025-10-23-017203-a ним було заплановано закупівлю «ДК021-2015: 44220000-8 — Столярні вироби Металопластикові вікна з демонтажем та монтажем», із очікуваною вартістю 167000 грн. орієнтовно на жовтень 2025 року. В подальшому після розміщення оголошення про проведення процедури закупівлі від 23 жовтня 2025 року за № UA-2025-10-23-014431-a, а також станом на момент подання Скаржником скарги до уповноваженого органу (13.11.2025), Замовником не було внесено змін до річного плану. Хоча, звертаємо увагу ще раз, відповідно до статті 4 Закону № 922-VIII, річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Аналогічний правовий висновок наведений у постанові Верховного Суду від 01.09.2022 року у справі № 640/23977/21.
Варто також зазначити, що відповідно до рішення Волинської обласної ради від 16 травня 2025 року № 32/20 «Про створення комунального підприємства «Управління будинком Волинської обласної ради» шляхом перетворення» (https://new.volynrada.gov.ua/resolutions/pro- shlyahom-peretvorennya/) Замовник входить до Переліку госпрозрахункових підприємств, підпорядкованих виконавчому апарату обласної ради, відділу з питань управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та землями комунальної власності виконавчого апарату обласної ради, та на праві оперативного управління – департаментам, управлінням облдержадміністрації, майно яких належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.
Госпрозрахункове підприємство — це самостійний господарюючий суб'єкт, який функціонує на принципах самоокупності, самофінансування та самоуправління.
Госпрозрахунок — діяльність, заснована на самоокупності та самофінансуванні. Самоокупність — покриття витрат за рахунок власних доходів від реалізації товарів і послуг. Самофінансування — здійснення розширеного відтворення за рахунок чистого прибутку без залучення бюджетних асигнувань та основних засобів і матеріальних цінностей, придбаних за цей рахунок (Наказ Державного казначейства України від 11.08.1998 № 63 «Про затвердження Інструкції про порядок використання і обліку позабюджетних коштів бюджетних установ та звітності про них»).
Відповідно до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result), Замовник не здійснює виробничу діяльність, оскільки має такі КВЕДи - 81.10 Комплексне обслуговування об'єктів (основний); 49.39 Інший пасажирський наземний транспорт, н.в.і.у.; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
Аналізуючи вищевказані нормативно-правові акти Волинської облради, відповідно до яких Замовник є госпрозрахунковим підприємством, і діє на засадах самоокупності та самофінансуванні, а також оскаржуване рішення Замовника про відміну закупівлі, в якому зазначено, що вказана закупівля здійснюється/здійснювалась за бюджетні кошти, у зв’язку із цим виникла виробнича необхідність спрямувати використання цих коштів на більш нагальні потреби замовника, а також відсутність змін у річному плані закупівель на момент подання скарги, з урахуванням вищевказаного правового висновку Верховного Суду, Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни Процедури закупівлі з наведеної вище підстави
На підставі вищевикладеного Замовник не мав права відміняти процедуру закупівлі.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Вважаємо що Замовник порушив Конституцію України, а також вищевказані принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Таким чином, відмінивши процедуру закупівлі, Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси суб’єкта оскарження, зокрема право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
Скаржник є потенційним продавцем товару, що є предметом закупівлі. Відомості щодо участі і перемог ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» у закупівлях містяться в електронній системі закупівель.
Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі UA-2025-10-23-014431-a відмінити рішення оформлене протоколом №16 від 06.11.2025 року.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядком оскарження відкритих торгів Особливостей,
У вказаній процедурі закупівлі прийняли участь
товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Пірамід Корп» (код ЄДРПОУ 39484237) (далі - Скаржник)
приватне підприємство «ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 35009782)
товариство з обмеженою відповідальністю «Українське міжрегіональне будівництво» (код ЄДРПОУ 45023887)
За результатами аукціону найнижчу цінову пропозицію надав Скаржник - 131 100 грн з ПДВ
06.11.2025 Замовник повідомив, що відміняє процедуру закупівлі у зв'язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів/робіт/послуг.
Своє рішення Замовник мотивував наступним.
У замовника наразі відсутня потреба у металопластикових вікнах. Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти, у зв’язку із цим виникла виробнича необхідність спрямувати використання цих коштів на більш нагальні потреби замовника.
Будь-яких інших документів, що підтверджують відсутність потреби у металопластикових вікнах і спрямування коштів, призначених на вказану закупівлю, на інші потреби, Замовник не оприлюднив, обмежився лише протоколом №16 від 06.11.2025 року.
Вважаємо вказане рішення Замовника передчасним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади врегульовані Законом України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон № 922-VIII ) і Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості № 1178).
Статтею 5 Закону № 922-VIII визначено принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Положеннями частини першої статті 4 Закону № 922-VIII обумовлено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п`яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Пунктом 50 Особливостей №1178 передбачено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили;
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
У вказаній скарзі спірним питанням є наявність/відсутність підстав для відміни тендеру у зв`язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, та як наслідок, правомірність/протиправність рішення відповідача про зобов`язання замовника скасувати своє рішення про відміну процедури закупівлі.
Аналіз наведеної правової норми (п. 50 Особливостей №1178) свідчить, що у замовника наявна можливість відмінити тендер у разі відсутності потреби подальшої закупівлі предмету закупівлі, але ця можливість не може бути необґрунтовано дискреційною.
При цьому, з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону № 922-VIII, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Таким чином кожне рішення тендерного комітету чи уповноваженої особи, якщо вона проводить тендер, у разі його відміни або визнання його таким, що не відбувся, має бути документально обґрунтоване та підтверджене відповідними документами, оскільки учасники в силу статті 18 Закону № 922-VIII та п.п. 55-67 Особливостей № 1178 мають право його оскаржити.
В кожному конкретному випадку замовник самостійно вирішує щодо наявності чи відсутності потреби у закупівлі відповідних товарів.
Натомість звертаємо увагу Комісії, що планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель визначені статтею 4 Закону № 922-VIII, згідно з частиною першою якої планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п`яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до річного плану на 2025 рік, опублікованого Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-P-2025-10-23-017203-a ним було заплановано закупівлю «ДК021-2015: 44220000-8 — Столярні вироби Металопластикові вікна з демонтажем та монтажем», із очікуваною вартістю 167000 грн. орієнтовно на жовтень 2025 року. В подальшому після розміщення оголошення про проведення процедури закупівлі від 23 жовтня 2025 року за № UA-2025-10-23-014431-a, а також станом на момент подання Скаржником скарги до уповноваженого органу (13.11.2025), Замовником не було внесено змін до річного плану. Хоча, звертаємо увагу ще раз, відповідно до статті 4 Закону № 922-VIII, річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Аналогічний правовий висновок наведений у постанові Верховного Суду від 01.09.2022 року у справі № 640/23977/21.
Варто також зазначити, що відповідно до рішення Волинської обласної ради від 16 травня 2025 року № 32/20 «Про створення комунального підприємства «Управління будинком Волинської обласної ради» шляхом перетворення» (https://new.volynrada.gov.ua/resolutions/pro- shlyahom-peretvorennya/) Замовник входить до Переліку госпрозрахункових підприємств, підпорядкованих виконавчому апарату обласної ради, відділу з питань управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та землями комунальної власності виконавчого апарату обласної ради, та на праві оперативного управління – департаментам, управлінням облдержадміністрації, майно яких належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.
Госпрозрахункове підприємство — це самостійний господарюючий суб'єкт, який функціонує на принципах самоокупності, самофінансування та самоуправління.
Госпрозрахунок — діяльність, заснована на самоокупності та самофінансуванні. Самоокупність — покриття витрат за рахунок власних доходів від реалізації товарів і послуг. Самофінансування — здійснення розширеного відтворення за рахунок чистого прибутку без залучення бюджетних асигнувань та основних засобів і матеріальних цінностей, придбаних за цей рахунок (Наказ Державного казначейства України від 11.08.1998 № 63 «Про затвердження Інструкції про порядок використання і обліку позабюджетних коштів бюджетних установ та звітності про них»).
Відповідно до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result), Замовник не здійснює виробничу діяльність, оскільки має такі КВЕДи - 81.10 Комплексне обслуговування об'єктів (основний); 49.39 Інший пасажирський наземний транспорт, н.в.і.у.; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
Аналізуючи вищевказані нормативно-правові акти Волинської облради, відповідно до яких Замовник є госпрозрахунковим підприємством, і діє на засадах самоокупності та самофінансуванні, а також оскаржуване рішення Замовника про відміну закупівлі, в якому зазначено, що вказана закупівля здійснюється/здійснювалась за бюджетні кошти, у зв’язку із цим виникла виробнича необхідність спрямувати використання цих коштів на більш нагальні потреби замовника, а також відсутність змін у річному плані закупівель на момент подання скарги, з урахуванням вищевказаного правового висновку Верховного Суду, Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни Процедури закупівлі з наведеної вище підстави
На підставі вищевикладеного Замовник не мав права відміняти процедуру закупівлі.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Вважаємо що Замовник порушив Конституцію України, а також вищевказані принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Таким чином, відмінивши процедуру закупівлі, Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси суб’єкта оскарження, зокрема право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
Скаржник є потенційним продавцем товару, що є предметом закупівлі. Відомості щодо участі і перемог ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» у закупівлях містяться в електронній системі закупівель.
Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі UA-2025-10-23-014431-a відмінити рішення оформлене протоколом №16 від 06.11.2025 року.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядком оскарження відкритих торгів Особливостей,
×
-
Назва доказу:
Скарга до АМКУ.pdf
-
Повʼязаний документ:
Скарга до АМКУ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
2. Визнати рішення Міжрегіонального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій у закупівлі UA-2025-10-23-014431-a «Столярні вироби, (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 44220000-8) МЕТАЛОПЛАСТИКОВІ ВІКНА (з демонтажем та монтажем)», оформлене протоколом №16 від 06.11.2025 року щодо відміни процедури закупівлі, неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Міжрегіональний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій скасувати рішення про відміну процедури закупівлі № UA-2025-10-23-014431-a «Столярні вироби, (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 44220000-8) МЕТАЛОПЛАСТИКОВІ ВІКНА (з демонтажем та монтажем)», оформлене протоколом №16 від 06.11.2025 року
Запити Органу оскарження
Номер:
528340d819eb433bad3113720c5ec219
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги ТзОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПІРАМІД КОРП» № UA-2025-10-23-014431-a.c1
Текст запиту:
Лист від органу місцевого самоврядування
Дата опублікування:
21.11.2025 08:54
Номер:
6823f716f6504b39b800efe1feef46b9
Тема запиту:
ПОЯСНЕННЯ
по суті скарги ТзОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПІРАМІД КОРП» № UA-2025-10-23-014431-a.c1
Текст запиту:
У відповідності з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) № 17077-р/пк-пз від 17.11.2025, що постановила про надання Замовником відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі надаємо пояснення по суті скарги та повідомляємо наступне:
Комунальне підприємство «Управління будинком Волинської обласної ради» (надалі – Замовник) 23.10.2025р. оголосило закупівлю за процедурою Відкриті торги з особливостями за кодом CPV ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби «Металопластикові вікна (з демонтажем та монтажем)» 10 штук, очікувана вартість – 167 000,00 грн. (з ПДВ).
31.10.2025 о 11.22 год. відбувся електронний аукціон.
07.11.2025 року Замовником було опубліковано Протокол № 19 від 06.11.2025 року щодо відміни процедури закупівлі у зв’язку з відсутністю подальшої потреби згідно з підпунктом 1 пункту 50 Особливостей.
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника, та вважає його протиправним з підстав наведених у скарзі. Однак Замовник не погоджується з наведеними у скарзі твердженням з огляду на наступне:
Замовником 10 жовтня 2025 року оголошено процедуру закупівлі Відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі CPV ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби «Металопластикові вікна (з демонтажем та монтажем)», в кількості - 50 штук, UA-2025-10-10-009132-a. Кошти на закупівлю, в сумі – 1 000 000,00 гривень, виділені з місцевого бюджету. Довідка про виділення коштів з місцевого бюджету додається. З переможцем торгів заключено договір на суму – 832 002,00 гривень.
На залишок коштів Замовник прийняв рішення провести додаткову закупівлю, а саме «Металопластикові вікна (з демонтажем та монтажем)», в кількості 10 штук.
У зв’язку з високою ймовірністю блекаутів, так як росія агресор усе більше руйнує енергетичні об’єкти ТЕЦ, генеруючі станції, отриманим листом за підписом голови Волинської обласної ради, від 03.11.2025 № 1643/35/2-25 (додається), було прийнято рішення щодо спрямування залишку виділених коштів на закупівлю палива дизельного для генератора на 105 кВт, який перебуває на балансі нашого підприємства (довідки додаються).
На виконання листа голови Волинської обласної ради уповноваженою особою 12.11.2025 оголошено закупівлю за процедурою Відкриті торги з особливостями за предметом CPV ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо) в кількості 2500 літрів, очікувана сума закупівлі – 143 850,00 грн. з ПДВ, UA-2025-11-12-015744-a. 20.11.2025 р. відбулися торги, де був один учасник, ТзОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», якого і обрано переможцем тендеру.
Комунальне підприємство «Управління будинком Волинської обласної ради» є балансоутримувачем будівлі Волинської обласної ради за адресою м.Луцьк, Київський майдан,9, в якому розміщена Волинська обласна рада та Волинська обласна військова адміністрація і саме наше підприємство забезпечує керівників та працівників Волинської обласної ради і Волинської обласної військової адміністрації та їх структурні підрозділи, які знаходяться в службових і допоміжних приміщень адміністративного будинку, електропостачанням.
Згідно Статуту підприємства затвердженого рішенням Волинської обласної ради від 16.05.2025 року №32/20, першочерговою метою діяльності КП «Управління будинком Волинської обласної ради» є в т.ч.:
- забезпечення належного електропостачання, шляхом заключення договору на постачання електричної енергії з постачальною організацією, до адміністративного будинку Волинської обласної ради;
На сьогодні та в попередні дні в місті Луцьку запроваджені графіки погодинного відключення електричної енергії, у зв’язку з цим було задіяно альтернативне джерело живлення – дизельгенератора, для якого, і, оголошена закупівля за предметом CPV ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо) в кількості 2500 літрів, очікувана сума закупівлі – 143 850,00 грн. з ПДВ, UA-2025-11-12-015744-a.
На підставі вищенаведеного Замовник відмінив процедуру закупівлі Відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі CPV ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби «Металопластикові вікна (з демонтажем та монтажем)», в кількості - 10 штук, UA-2025-10-23-014431-a.
ПРОСИМО:
1.Визнати рішення комунального підприємства «Управління будинком Волинської обласної ради» правомірним.
2.Не брати до уваги твердження, викладені у Скарзі.
3.Відмовити в задоволенні Скарги ТзОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПІРАМІД КОРП» № UA-2025-10-23-014431-a.с1.
Додатки: 1.Сканована копія «Довідка про зміни до плану використання
бюджетних коштів на 2025 рік».
2.Сканована копія «Акт приймання передачі благодійної допомоги».
3.Сканована копія «Акт приймання передачі основних засобів».
4.Сканована копія «Висновок про вартість майна».
Дата опублікування:
20.11.2025 16:16