-
Торги за правилами організатора
-
Однолотова
-
КЕП
76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (послуги з буріння для анодного заземлення)
Завершена
1 794 035.40
UAH з ПДВ
Період оскарження:
23.10.2025 16:09 - 29.10.2025 09:00
Вимога
Відхилено
Оцінка учасника
Номер:
51bf366299be4197ab87d0775229e6c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-23-013784-a.c3
Назва:
Оцінка учасника
Вимога:
На яких підставах оцінка учасника ТОВ "НВКП "ГазІнвест" якому надано строк усунення невідповідностей до 13.11.2025 р, тривала до 17.11.2025р. вкдючно?
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 18.11.2025 14:26
- Протокол УО_щодо надання відповіді на вимогу - 3.pdf 19.11.2025 11:18
Дата подачі:
18.11.2025 14:26
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учасник, в ході перевірки пропозиції наступного учасника ТОВ «НВКП «ГазІнвест» закупівлі було виявлено невідповідності в документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та подання яких передбачалося документацією закупівлі. УО розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей протягом (24год) в електронній системі закупівель: Створено: 12.11.2025 в 09:06год. та діє до: 13.11.2025р., 09:06 год. На електронному майданчику учасником ТОВ «НВКП «ГазІнвест» було виправлено невідповідності 12.11.2025р. в 14:38, для перевірки своєчасного виправлення є підтвердження доданої документації до закупівлі UA-2025-10-23-013784-a, яку можна переглянути за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-23-013784-a ,
Враховуючи п.1. розділу 5. «Оцінка пропозицій та визначення переможця» Документації закупівлі, загальний строк розгляду пропозиції учасника не може перевищувати 20 (двадцять) робочих днів. Загальний строк розгляду пропозиції ТОВ «НВКП «ГазІнвест» почався з 10.11.2025 та тривав до 18.11.2025р. що складає 9 робочих днів, який не перевищує 20 (двадцять) робочих днів відповідно до Документації.
Враховуючи все вище наведене вважаю рішення уповноваженої особи обґрунтованим та справедливим.»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Скарга
Номер:
1aad4231993a456cb344b9ecdf45e9c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-23-013784-a.a2
Назва:
Скарга
Вимога:
Вимогу про усунення невідповідностей не було розміщено в строк
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга відповідь.pdf 12.11.2025 13:45
- Протокол УО_щодо надання відповіді на вимогу-2.pdf 12.11.2025 16:30
Дата подачі:
12.11.2025 13:45
Вирішення:
Відповідно до розділу 5. «Оцінка пропозицій та визначення переможця» п.1. «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію» Документації та відповідно до п.9.3, р. 9 Регламенту, було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію, а саме пропозицію контрагента ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОБУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 40176119 (далі-Учасник) та в ході перевірки пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції.
Учасник, пропозиція якого була відхилена подав вимогу № UA-2025-10-23-013784-a.a2 від 12.11.25р. (13:45), що оприлюднена в електронній системі закупівель за предметом закупівлі 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (послуги з буріння для анодного заземлення), а саме:
«Лист від 12.11.2025 №12/11 При проведенні відкритих торгів згідно п. 43 Постанови № 1178 від 12.10.2022р. (далі-Постанови) передбачено: якщо замовником пів час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацію, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 р.д. до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Цим листом повідомляємо, що Вимогу про усунення невідповідностей до 07.11.2025 14.25, не було розміщено в строк, регламентований вищеозначеною Постановою.
Просимо надати можливість усунути недоліки та продовжити термін розгляду.»
ВИРІШИЛА:
1. Надати відповідь на вимогу:
Відповідь: «Доброго дня! Дніпровська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» (далі -Філія) не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та керується внутрішніми документами Групи Нафтогаз, зокрема з питань здійснення закупівель товарів, робіт та послуг, що є обов'язковими для Філії відповідно до рішень Правління ТОВ «Газорозподільні мережі України».
Філія під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг, керується Регламентом взаємодії структурних підрозділів Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг, затвердженого рішенням Правління ТОВ «Газорозподільні мережі України» (протокол від 13.03.2025 № 10), впровадженого наказом від 24.03.2025 № 96.
Шановний Учасник, філією було розміщено на електронному майданчику торги за правилами організатора та враховуючи п.1. розділу 5. «Оцінка пропозицій та визначення переможця» Документації закупівлі, загальний строк розгляду пропозиції учасника не може перевищувати 20 (двадцять) робочих днів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Скарга
Номер:
00841e3d9c0041aeb3390d3c0ef5e6ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-23-013784-a.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
Підприємство не інформували про необхідність усунути невідповідності.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 11.11.2025 13:26
- Протокол УО_щодо відповіді на вимогу..pdf 12.11.2025 11:50
Дата подачі:
11.11.2025 13:26
Вирішення:
Відповідно до розділу 5. «Оцінка пропозицій та визначення переможця» п.1. « Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію» Документації та відповідно до п.9.3, р. 9 Регламенту, було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію, а саме пропозицію контрагента ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОБУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 40176119 (далі-Учасник) та в ході перевірки пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції.
Учасник закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, виявлені Замовником після розкриття пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель відповідних документів протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи вище вказане Учаснику було надано 24 год. з вимогою про усунення невідповідностей, а саме:
«Відповідно до Додатку 2 документації закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу «ІІІ. Документи, що надаються учасником у складі пропозиції, для підтвердження повноваження щодо підпису документів пропозиції/договору уповноваженої особи учасника закупівлі» п.1, Для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та протокол зборів засновників (у разі якщо він передбачений для діяльності учасника), тощо.
Учасник надав Протокол зборів №30/03 від 30.03.2017р., але не надав наказ про призначення на посаду відповідної особи.
Відповідно до Додатку 2 документації закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу «VІ. Інші документи», п.4. 1)Скановану чинну редакцію Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких).
2)В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи:
- Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
- відповідно до ч.2. ст. 44 Закону України від 06.02.2018 № 2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та ст. 98 Цивільного кодексу України, якщо учасник – юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на дату останньої фінансової звітності. В іншому випадку учасник надає довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на дату останньої фінансової звітності;
• копія або скан. оригіналу паспорту та ідентифікаційного номеру (для фізичних осіб).
Учасник надав Статут, але не надав довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на дату останньої фінансової звітності.
Відповідно до Додатку 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, для підтвердження відповідності Учасника технічним умовам до предмета закупівлі учасника повинен надати :
- дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки;
-Декларація Держпраці відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
Учасник надав Дозвіл Держпраці, але не надав Декларація Держпраці відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.»
Невідповідності Учасник не виправив протягом 24 годин, тому згідно п.3 р.5 Документації закупівлі та п.9.5. р.9 Регламенту, Протоколом № 3 від 10.11.2025 року, його пропозицію було відхиллено.
Учасник, пропозиція якого була відхилена подав вимогу № UA-2025-10-23-013784-a.c1 від 11.11.25р. (13:26), що оприлюднена в електронній системі закупівель за предметом закупівлі 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (послуги з буріння для анодного заземлення), а саме:
«Лист від 11.11.2025 №11/11 повідомляє, що ТОВ "ГЕОБУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" приймало участь в тендері Закупівля №29529445; 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (послуги з буріння для анодного заземлення) та було дискваліфіковане посилаючись на Вимогу про усунення невідповідностей, до 07.11.2025 14:25, але ніяким чином наше підприємство та жоден з працівників не були проінформовані про невідповідності.
Прошу надати докази яким чином була надана вищеозначена вимога та які саме невідповідності мали місце.»
ВИРІШИЛА:
1. Надати відповідь на вимогу:
Відповідь: «Доброго дня! Дніпровська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг керується Документацією закупівлі (яка розміщена на електронному майданчику zakupivli.pro) та внутрішніми документами, а саме: Регламентом взаємодії структурних підрозділів Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг, затвердженого рішенням Правління ТОВ «Газорозподільні мережі України» (протокол від 13.03.2025 № 10), впровадженого наказом від 24.03.2025 № 96.
Шановний Учасник, відповідно до документації закупівлі, п.1.пп 1.3. р.1.: Документація знаходиться у відкритому доступі в електронній системі закупівель. Усі зміни та публікації стосовно закупівлі розповсюджуються через електронну систему закупівель. Усі відповіді стосовно проведення закупівлі надаються через електронну систему закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено