-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Осцилограф цифровий RIGOL DHO814 або еквівалент код за ДК 021:2015: 38340000-0 - «Прилади для вимірювання величин» (код за ДК 021:2015: 38342100-5 - Осцилографи)
Торги не відбулися
28 559.64
UAH з ПДВ
Період оскарження:
23.10.2025 15:59 - 28.10.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження відхилення пропозиції Учасника
Номер:
ab7c3f2432994213b568494cb823a956
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-23-013186-a.c1
Назва:
Оскарження відхилення пропозиції Учасника
Вимога:
Шановні колеги,
Згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи Інституту електродинаміки Національної академії наук України було прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Роменського О.В., мотивуючи це тим, що:
1. Запропонований Учасником еквівалент предмета закупівлі осцилограф цифровий Owon ADS814A у наданій порівняльній таблиці має максимальну частоту дискретизації у двоканальному режимі 1,25 Мвиб/с. Але при цьому в цій же таблиці зазначено, що прилад має максимальну частоту дискретизації в чотириканальному режимі 625 Мвиб/с, що вже відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, так як у чотириканальному режимі можливе проведення вимірювань по двох каналах і при цьому частота дискретизації не нижче за потрібну, а саме 625 Мвиб/с. При цьому у необхідних та наданих Учасником документах 08_ФОПРоменський_ADS800A_Series_eng.pdf, 09_ФОПРоменський_ADS800A_Series_ukr.pdf, а також на сайті виробника за вказаним Учасником посиланням https://www.owon.com.hk/products_ads800a_series_12bits_digital_oscilloscope у наданому документі 07_ФОПРоменський_порівняльна_таблиця.pdf дуже легко перевіряється, що осцилограф цифровий Owon ADS814A має максимальну частоту дискретизації у двоканальному режимі 1,25 Гвиб/с! Тобто зазначена Учасником у порівняльній таблиці ця характеристика 1,25 Мвиб на секунду - це друкарська помилка, яка не впливає на суть пропозиції! Ця помилка відноситься до розряду формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій;
2. Зазначені Учасником у порівняльній таблиці Щупи (стандартні) Р310, які виробник комплектує з приладом НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ БУТИ НА САЙТІ виробника, тому що виробник комплектує прилади щупами як власного виробництва, так і сторонніх виробників. При цьому будь-який виробник комплектує щупи виходячи з того, щоб вони якнайкраще відповідали характеристикам певної моделі осцилографа! При цьому в технічних вимогах до предмета закупівлі не було жодних вимог щодо необхідності перевірки характеристик комплектних щупів як на сайті виробника так і в документації, що подається Учасником! Тобто аргумент неможливості перевірки характеристик комплектних аксесуарів за відсутності таких вимог у технічних вимогах до предмета закупівлі є повністю неспроможним!
Виходячи з вищевикладеного, надана Учасником ФОП Роменський О.В. пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. Зазначені невідповідності є надуманими та непрофесійними.
Ми вважаємо, що при винесенні протокольного рішення було порушено такі норми:
1. Порушення вимог до тендерної документації (ч. 2 ст. 22 Закону): Замовник прийняв друкарську помилку Учасника за суттєву, не звернувши уваги на цю ж характеристику приладу, зазначену Учасником у інших документах;
2. Порушення вимог до тендерної документації (ч. 3 ст. 22 Закону): Замовник фактично ввів нову вимогу — необхідність перевірки характеристик комплектних стандартних щупів, якої не містилось у ТД, що є незаконним розширенням умов;
3. Порушення п. 43 Постанови КМУ №1178: Замовник не скористався правом надати Учаснику можливість виправити або уточнити документи, а відразу відхилив пропозицію.
На підставі викладеного, керуючись статтями 5, 14, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 43, 44 Постанови № 1178, частиною 1 статті 5 КАС України, вимагаємо:
1. Скасувати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи від 05 листопада 2025 р.;
2. Поновити розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Роменський О.В. (код ЄДРПОУ/ДРФО 2679110757) у процедурі закупівлі UA-2025-10-23-013186-a;
3. Надати мотивовану відповідь на цю вимогу протягом 3 робочих днів з моменту її отримання відповідно до частини 5 статті 18 Закону.
У разі ігнорування цієї вимоги або відмови в її задоволенні, Учасник залишає за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України (постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель).
Пов'язані документи:
Учасник
- 17_ФОПРоменський_оскарження_відхилення_пропозиції 05.11.2025 20:58
- Протокол відповідь на вимогу.pdf 07.11.2025 16:03
Дата подачі:
05.11.2025 20:59
Вирішення:
«Доброго дня! Шановний(а) панове,
Замовник розглянув Вашу вимогу щодо скасування протокольного рішення від 05.11.2025 та повідомляє.
1) Про заявлені технічні характеристики (частота дискретизації)
Тендерна документація (Додаток 3) встановлює конкретні обов’язкові технічні параметри предмета закупівлі (Таблиця 1), у т.ч. максимальну частоту дискретизації:
— одноканальний режим: 1,25 Гвиб/с;
— двоканальний режим: 625 Мвиб/с;
— чотириканальний режим: 312,5 Мвиб/с.
Також Додаток 3 прямо вимагає, що у разі пропозиції еквіваленту учасник подає порівняльну таблицю, яка підтверджує повну еквівалентність та що всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати або бути кращими за встановлені вимоги.
Подана Вами порівняльна таблиця містить значення «1,25 Мвиб/с (двоканальний режим)», що є меншим за обов’язковий параметр (625 Мвиб/с) і, відповідно, не підтверджує еквівалентність за цим ключовим критерієм. Навіть якщо Ви стверджуєте, що це описка, зміна «М» на «Г» змінює суттєву технічну характеристику предмета пропозиції. Додаток 3 не допускає подання порівняльної таблиці з показниками, що нижчі за вимоги, — навпаки, встановлює обов’язок підтвердити відповідність кожного параметра.
Окремо зауважуємо: у цьому ж Додатку прямо зазначено, що невиконання вимог щодо технічних/якісних/кількісних характеристик призведе до відхилення пропозиції. Ваша порівняльна таблиця фіксує невідповідність, яку не можна трактувати як формальну.
2) Щодо комплектних щупів
У Таблиці 1 визначено стандартні щупи для референсної моделі (пасивний щуп PVP2150 для кожного каналу). Для еквівалента учасник зобов’язаний надати підтвердження повної еквівалентності складу та параметрів комплекту (прилад + стандартні аксесуари) через порівняльну таблицю/опис із технічними характеристиками усіх параметрів. Надані Вами матеріали не дозволили ідентифікувати характеристики запропонованих щупів так, щоб підтвердити їхню еквівалентність вимогам (модель/тип/смуга/сумісність тощо). Це є невиконанням вимоги Додатка 3 щодо підтвердження еквівалентності усіх технічних параметрів.
3) Чому 24 години на «виправлення» не надавалися
Механізм надання часу для усунення невідповідностей не застосовується для виправлення документів у спосіб, який змінює суттєві технічні характеристики запропонованого товару (тобто «підтягування» невідповідної техпропозиції до вимог). Оскільки у Вашій порівняльній таблиці саме технічний параметр (частота дискретизації у 2-канальному режимі) задекларований нижчим за вимогу Таблиці 1, то дану помилку неможливо віднести до формальних помилок, так як відповідно до Переліку формальних помилок встановлений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (зареєстрований в міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998) формальною помилкою є помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Але дана інформація відноситься до технічних характеристик і Замовник не має права звертатись до учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо виправлення наведеної вище інформації, що підтверджується численними висновками АМКУ та ДАСУ. Додаток 3 покладає на учасника обов’язок одразу подати порівняльну таблицю, яка підтверджує повну відповідність; у протилежному разі — відхилення.
4) Підсумок
Ваша пропозиція не підтвердила відповідність встановленим у Додатку 3 обов’язковим характеристикам (Таблиця 1) та вимогам до еквіваленту (повна еквівалентність за всіма параметрами, підтверджена порівняльною таблицею). Відповідно до Додатка 3, невиконання цих вимог тягне відхилення. Рішення Замовника про відхилення є правомірним та обґрунтованим вимогами тендерної документації.
У задоволенні Вашої вимоги — відмовити.
З повагою, Уповноважена особа Замовника
Статус вимоги:
Не задоволено