• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Ролети «день-ніч» тип 1, ролети «день-ніч» тип 2, ролети «день-ніч» тип 3, ролети «день-ніч» тип 4, тканинні ролети тип 1, тканинні ролети тип 2, тканинні ролети тип 3, тканинні ролети тип 4, тканинні ролети тип 5, тканинні ролети тип 6, тканинні ролети тип 7, тканинні ролети тип 8, тканинні ролети тип 9, тканинні ролети тип 10, тканинні ролети тип 11, тканинні ролети тип 12, тканинні ролети тип 13, тканинні ролети тип 14, тканинні ролети тип 15, тканинні ролети тип 16, тканинні ролети тип 17, тканинні ролети тип 18, тканинні ролети тип 19, тканинні ролети тип 20, тканинні ролети тип 21, тканинні ролети тип 22, тканинні ролети тип 23, тканинні ролети тип 24

закупівля відбувається відповідно до потреби та на підставі Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" №1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами)

Завершена

584 565.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 23.10.2025 09:49 - 09.11.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

ТД містить дискримінаційні, неправомірні та незрозумілі вимоги. Замовник МЕРЕФ'ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА. Сума 584 565грн.

Номер: 54ba75164b084d10b0687876707dc4fe
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-23-001385-a.b1
Назва: ТД містить дискримінаційні, неправомірні та незрозумілі вимоги. Замовник МЕРЕФ'ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА. Сума 584 565грн.
Скарга:
Дата розгляду скарги: 04.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.10.2025 15:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.11.2025 10:04
Дата виконання рішення Замовником: 07.11.2025 12:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник повідомляє, що по скарзі №UA-2025-10-23-001385-a.b1 та на виконання рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель АМКУ №16491-р/пк-пз від 04.11.2025, ним внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено на сайті Прозорро. Як доказ надаємо Нову редакцію ТД, нову редакцію Додатку 2 до ТД та перелік змін
Автор: ФОП "КОЗИМИР Олена Олександрівна", Олена Козимир +380674669085 00.10@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b99c8a63caa944f380c9dc19ad3781ae
Заголовок пункту скарги: Товар, зазначений в додатку № 1 до Договору не відповідає товару закупівлі. Замовник може відмінити закупівлю в разі неможливості визначити «свого» Учасника Переможцем. Декілька дискримінаційних вимог зазначено в Скарзі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Товар, зазначений в додатку № 1 до Договору не відповідає товару закупівлі.
Замовник може відмінити закупівлю в разі неможливості визначити «свого» Учасника Переможцем.
Декілька дискримінаційних вимог зазначено в Скарзі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження